Forum >> Szerelőműhely
[k i z z o]19-03-2017 22:09:16 // 52536
Igen, ha megvannak az átmérőid akkor össze tudod legozni, a műanyag csövet is egy peremes + menetes darabbal össze tudod hozni.
Kazes☻19-03-2017 21:01:33 // 52535
Te tudod... :)
Piritu - 1.000.00019-03-2017 20:58:01 // 52534
Ilyesmire gondolsz? Igazából attól tartok, hogy a közel 20 éves tömlő hogy bírja a rátoldást.
Piritu - 1.000.00019-03-2017 20:55:41 // 52533
Ha az enyém így néz ki nem hinném, hogy a másik lassan 20 éves jobban nézne ki.
[k i z z o]19-03-2017 20:27:22 // 52532
Ilyen áteresztőcsavart tudsz venni, vagy összerakni a tömlőig AN csatlakozókkal.
Kazes☻19-03-2017 20:25:46 // 52531
Érden nincs véletlenül valami jó állapotú? :)
Piritu - 1.000.00019-03-2017 19:42:42 // 52530
Akadt egy problémám a Spiderrel, némi tanácsra lenne szükségem.
A kocsi alatt járva feltűnt a benzinszűrő csatlakozó vezetékének korrodáltsága.
ePER alapján a 6-os és a 8-as cső kellene.Természetesen ilyet már nem lehet kapni, mert csak 95-98 volt használva.
Lehetne-e ezt egy későbbivel helyettesíteni ha kihagyom a szűrőt?
Vagy egyszerűen vágjam el a műanyag csövet a fém rész előtt és egy hagyományos szűrővel toldjam össze?
Nem fog elrepedni a régi műanyag cső?
A kocsi alatt járva feltűnt a benzinszűrő csatlakozó vezetékének korrodáltsága.
ePER alapján a 6-os és a 8-as cső kellene.Természetesen ilyet már nem lehet kapni, mert csak 95-98 volt használva.
Lehetne-e ezt egy későbbivel helyettesíteni ha kihagyom a szűrőt?
Vagy egyszerűen vágjam el a műanyag csövet a fém rész előtt és egy hagyományos szűrővel toldjam össze?
Nem fog elrepedni a régi műanyag cső?
Levee156SW19-03-2017 06:53:13 // 52529
Hello,
Nemet Mihalyt tudom csak Dunakeszin,aki mindenkepp korrekt,de a 16-tol meg vagy 20 km,es nem is tudom,foglalkozik-e ilyen instant dolgokkal.
Nemet Mihalyt tudom csak Dunakeszin,aki mindenkepp korrekt,de a 16-tol meg vagy 20 km,es nem is tudom,foglalkozik-e ilyen instant dolgokkal.
ricsko9618-03-2017 17:05:15 // 52528
Sziasztok. Sajna lerobbantam a 16.keruletben. Ismer vki korrekt szerelot a kornyeken? Köszönöm elore is
Vadrian17-03-2017 14:31:16 // 52527
Gondolom lesz más gond is, az egyik 10-es helyèn 15-ös volt. Most beleraktam egy 10-es oda is, meglátom hogy fog viselkedni. Vèlhetően doktor bácsihoz kell vinnni. :)
pettinke17-03-2017 14:27:39 // 52526
azaz. ilyenkor elmegy más is, csak az emelőn veszed észre először.
Vadrian17-03-2017 14:26:16 // 52525
Köszi! Az egyik 10-es szervíz biztosìtèk volt a ludas.
pettinke17-03-2017 13:33:28 // 52524
nézz meg minden biztosítékot a táblában - van egynéhány kisértékű, amik a body computer működéséért felelnek, és hiába jók az emelőmotorok biztijei, ha nincs, ami utasítsa őket :-)
Vadrian17-03-2017 13:08:31 // 52523
Sziasztok! 156 Fl elötti. Tegnap az ablakelmelő megadta magát. Mindkèt oldal, (csak elöl elektromos) nem reagál a gombnyomásra. Biztosìtèk jó. Ötlet , mi lehet a gond? Köszi! :)
Jorjie13-03-2017 14:18:15 // 52522
Felcsavarod, gyújtás ráad, hallod, hogy szörcsög, gyújtás levesz, párszor megcsinálod. Saját magát légteleníti.
Ha nem indul, vedd le újra, nézd meg hogy a gumitömítés a helyén van-e. Felrakáskor kis gázolajjal kend meg a gumitömítést, hogy csússzon, ne gyűrődjön fel amikor feltekered.
Nézd meg az alján a víztelenítőt (kis fehér műanyag), nincs-e kitekeredve.
Ha nem indul, vedd le újra, nézd meg hogy a gumitömítés a helyén van-e. Felrakáskor kis gázolajjal kend meg a gumitömítést, hogy csússzon, ne gyűrődjön fel amikor feltekered.
Nézd meg az alján a víztelenítőt (kis fehér műanyag), nincs-e kitekeredve.
Christian13-03-2017 13:11:26 // 52521
Alfa Romeo 156 1,9 Jtd üzemanyagszürő csere után a légtelenítésében valaki tudna hasznos tanácsot adni?
Egyszerüen nem indul.3szor lemeritettem az akksit de nem akarja elkapni.Porlasztok elött a csatlakozonál elvileg jó,mert a gázolaj csöpög csak motorinditózás közben.Valami trükk amivel beindulna?
SOS.
Kérlek segítsetek!
Egyszerüen nem indul.3szor lemeritettem az akksit de nem akarja elkapni.Porlasztok elött a csatlakozonál elvileg jó,mert a gázolaj csöpög csak motorinditózás közben.Valami trükk amivel beindulna?
SOS.
Kérlek segítsetek!
pettinke12-03-2017 18:18:32 // 52520
valamivel baja van, pl. nem ismeri fel a rádiót, vagy proxyt kéne rendeztetni (MES-el)
JED112-03-2017 17:16:59 // 52519
Bocsi az elirasokert telefonról vagyok
JED112-03-2017 17:15:35 // 52518
Hello! Olyan problémám lenne hogy 47rol lehúztuk a sarut és visszatértünk, de azóta nem mutatja km-et csak a napi számláló megy, a km helyett alapvonalak jelennek meg. Valami ötlet?
Liquid10-03-2017 15:46:11 // 52517
olvass kicsit vissza :D
CSI10-03-2017 15:44:59 // 52516
Sziasztok! Ma küldte az egyik rokonom az alábbi cikket! Mivel alig 2 hónapja vagyok Alfa tulaj, nincs kellő tapasztalatom. Van valóságalapja a cikkben felhozott állításoknak? Jelentkezett valakinél az emlegetett motorhiba?
Rossz motorok Totalcar cikk
Rossz motorok Totalcar cikk
Csabo2210-03-2017 11:33:11 // 52514
Amit linkeltem ausztrál leirást, az ezt a lehetőséget is megemliti, bár nem jégen...
Piritu - 1.000.00010-03-2017 06:22:42 // 52513
Ott hogyan lehet megoldani a 20 éves olaj kieresztését? Télen fékezgetni kell jégen, aztán kattogás közben kidolgozza?
Piritu - 1.000.00010-03-2017 06:14:51 // 52512
A 97-es Spiderhez simán kapcsolódtam a 3 pinnel. Kiolvasás ment, igaz a kapcsolgatást nem próbáltam. Tavaszi projektnek szántam.
Ferke09-03-2017 22:35:23 // 52511
De meg mennyire, hogy de ;) 2005-tol a 103kw-os 147 tutira dpf-es
Ferke09-03-2017 22:23:58 // 52510
155ost irt a kollega, onmagaban csoda, ha3 pinnel kapcsolodni tudsz hozza, nemhogy abst kapcsolgass ;) Amit olvastal, az 2006-tol van ;)
Ferke09-03-2017 22:19:41 // 52509
10es ribe fej kell hozza.
Ferke09-03-2017 22:14:37 // 52508
Nincs.Sose volt;)
göthe09-03-2017 11:59:45 // 52507
Sziasztok, gyors kérdés ! TS motorokban van e EGR szelep, hol, és hogy néz ki ???
katbal09-03-2017 10:58:00 // 52506
Nekem a döglött lambda szonda okozott ugyan ilyen jelenséget. Probaképp széthuzhatod a csatijàt, hogy vàltozik-e valami.
Piritu - 1.000.00007-03-2017 20:28:06 // 52505
Első kanyarban a fojtószelep házat nézném meg, hogy nincs-e elkoszolódva.
Aztán meg hogy milyen hőmérsékletet lát a a vezérlés (víz, levegő).
Aztán meg hogy milyen hőmérsékletet lát a a vezérlés (víz, levegő).
Atoska07-03-2017 16:20:16 // 52504
Ki kellene olvasni!
Ne kelljen sokat találgatni.
Ne kelljen sokat találgatni.
Huszi07-03-2017 12:34:50 // 52503
Sziasztok,
Alfa GTV 1999-es 2000 TS alapjárati problémám van. Indításkor minden oké, de mikor bemelegedett a motor, elkezd ingadozni az apajárat a normál 900 körüli fordulatszám és a nulla közt, de nem áll le. 3-5 után beáll szépen normálisra. Gázadásra azonnal szépen reagál, menet közben nem fulladozik, vagy akadozik.
Tudja valaki, mi lehet a baj?
Alfa GTV 1999-es 2000 TS alapjárati problémám van. Indításkor minden oké, de mikor bemelegedett a motor, elkezd ingadozni az apajárat a normál 900 körüli fordulatszám és a nulla közt, de nem áll le. 3-5 után beáll szépen normálisra. Gázadásra azonnal szépen reagál, menet közben nem fulladozik, vagy akadozik.
Tudja valaki, mi lehet a baj?
Atoska05-03-2017 19:57:13 // 52502
Sziasztok!
156 1.6 TS hengerfej csavar kulcsnyílásról tud valaki mondani valamit?
Ami eddig remélhetőleg tiszta számomra, hogy nem Torx kulcs hanem belső ékfrofilú. Úgynevezett RibeCV.
Ennek kellene a mérete vagy száma. Állítólag a belső kialakításában, a két szemközti legnagyobb távolság milliméterben a mérvadó.
Ha ez 10mm akkor elvileg Ribe 10-es kulcs kell hozzá.
Megmérném én is, csak egyenlőre nem szedném szét egy mérésért.
Esetleg valakinek bontott csavarról egy méret?
Segítségeteket előre is köszönöm!
156 1.6 TS hengerfej csavar kulcsnyílásról tud valaki mondani valamit?
Ami eddig remélhetőleg tiszta számomra, hogy nem Torx kulcs hanem belső ékfrofilú. Úgynevezett RibeCV.
Ennek kellene a mérete vagy száma. Állítólag a belső kialakításában, a két szemközti legnagyobb távolság milliméterben a mérvadó.
Ha ez 10mm akkor elvileg Ribe 10-es kulcs kell hozzá.
Megmérném én is, csak egyenlőre nem szedném szét egy mérésért.
Esetleg valakinek bontott csavarról egy méret?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Piritu - 1.000.00001-03-2017 17:53:51 // 52501
Az asszony OFF-ját ugyan így szemlézték (csekklistát is töltöttek ki róla) a hárombetűs német márkaszervizben. Kicsit meglepődtem, hogy miért nézik a fékbetéteket és tárcsákat, amikor pótkulcsért jöttem.
Kau01-03-2017 17:11:45 // 52500
Dunakeszin a Medic Carhoz úgy vigyetek autót futómű állításra, ha előtte átnézetitek és szalon állapotú az autó. Nekem minden HIBÁT lefényképeztek, mert ahhoz nagyon értenek! Kiszakadt gumiharangok, lengéscsillapítónál olajfolyás, kopott a gumim, rozsdás a rugó! Vékony a fékbetét...
Mondom 17 éves autót hoztam. Már majdnem megkérdeztem, hogy a csavarokat ne cseréljem ki újra? Biztos azok is berohadtak...
Nem véletlen, hogy már aznapra is tudnak időpontot adni...
Mondom 17 éves autót hoztam. Már majdnem megkérdeztem, hogy a csavarokat ne cseréljem ki újra? Biztos azok is berohadtak...
Nem véletlen, hogy már aznapra is tudnak időpontot adni...
Buksi28-02-2017 21:22:15 // 52499
Köszi neked is az infót! :-)
Csabo2228-02-2017 18:48:08 // 52498
Ezen tapasztalat alapján nem árt az ABS-t is "légteleniteni".
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy itthon nem kifejezetten jellemző az a jelenség, h a tulajok sok gondot forditanának a fékfolyadék állapotára.
A fenti leirás alapján először a hagyományos légtelenitést kell alkalmazni, aztán jöhet az ABS. Az ATE-nak van egy kék fékfolyadékja, literes kiszerelésben (bár nemtom, h forgalmazzák-e még a szine miatt). Az Alfa 147 fék/kuplung rendszerébe kb 0,52l folyadék kell. Kiváncsi lennék, hogy egy literes kék lötty elég lehet-e a teljes fékfolyadék cserére?
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy itthon nem kifejezetten jellemző az a jelenség, h a tulajok sok gondot forditanának a fékfolyadék állapotára.
A fenti leirás alapján először a hagyományos légtelenitést kell alkalmazni, aztán jöhet az ABS. Az ATE-nak van egy kék fékfolyadékja, literes kiszerelésben (bár nemtom, h forgalmazzák-e még a szine miatt). Az Alfa 147 fék/kuplung rendszerébe kb 0,52l folyadék kell. Kiváncsi lennék, hogy egy literes kék lötty elég lehet-e a teljes fékfolyadék cserére?
Buksi28-02-2017 12:59:56 // 52497
Na ezzel így nem is lenne semmi gond, de akkor tényleg nem kell hozzá laptop, meg hókusz-pókusz? :-))
Buksi28-02-2017 12:58:49 // 52496
Na ezt nem akartam, hogy ezzel kelljen vacakolni.
Kazes☻28-02-2017 09:54:10 // 52495
Szatyi28-02-2017 07:01:10 // 52494
Semmi trük nincsen.Pontosan ugyanugy kell légteleniteni mint a többi fékrendszert. De utána feltétlenül méresd meg fékpadonmert az eg dolog hogy megáll az automásik hogy hogy fognak afékek.
Piritu - 1.000.00027-02-2017 23:20:42 // 52493
Megvan! :-)
Piritu - 1.000.00027-02-2017 23:19:40 // 52492
FES/MES-el kapcsolgatni kell a szelepeket a légtelenítéshez. Valaki a 159-es csapatból leírta a blogjában, de most nem jut eszembe hogy ki.
Buksi27-02-2017 23:09:47 // 52491
Üdv!
ABS-es fékrendszert hogy kell légteleníteni? Konkrétan a 155-nél! Van valami hókusz-pókusz vagy ugyanúgy kell légteleníteni, mint a sima fékrendszert?
Köszi előre is! :-)
ABS-es fékrendszert hogy kell légteleníteni? Konkrétan a 155-nél! Van valami hókusz-pókusz vagy ugyanúgy kell légteleníteni, mint a sima fékrendszert?
Köszi előre is! :-)
janikiraly23-02-2017 18:48:50 // 52490
Sziasztok!
Nem hagyott nyugodni a dolog, csináltam egy grafikont rpm-ről és turbónyomásról (mért és várt). Német Misi műhelyével beszéltem telefonon, sajnos nem tudnak vállalni, csak 3 hét múlva szerelést. Ami a grafikonon látható, hogy alacsony fordulaton nem tölt eléggé, magas fordulaton túltölt a turbó (ezért is jelez be az ECU), legalább is a mért adatok szerint. Ugyanúgy P0235 hibát rögzít. Kérdésem, hogy a turbónyomás-vezérlő szolenoiddal lehet-e a baj, vagy a MAP fáradt el az idők során szerintetek?
Köszi előre is a segítséget!
Nem hagyott nyugodni a dolog, csináltam egy grafikont rpm-ről és turbónyomásról (mért és várt). Német Misi műhelyével beszéltem telefonon, sajnos nem tudnak vállalni, csak 3 hét múlva szerelést. Ami a grafikonon látható, hogy alacsony fordulaton nem tölt eléggé, magas fordulaton túltölt a turbó (ezért is jelez be az ECU), legalább is a mért adatok szerint. Ugyanúgy P0235 hibát rögzít. Kérdésem, hogy a turbónyomás-vezérlő szolenoiddal lehet-e a baj, vagy a MAP fáradt el az idők során szerintetek?
Köszi előre is a segítséget!
Kazes☻22-02-2017 19:30:06 // 52489
Cartársak!
A Ts gyújtótrafó az egy, tehát u.a. az 1.6 és a 2.0 is, vagy van köztük különbség? Ugye nincs?! :)
Thx!
A Ts gyújtótrafó az egy, tehát u.a. az 1.6 és a 2.0 is, vagy van köztük különbség? Ugye nincs?! :)
Thx!
norbi199222-02-2017 14:47:17 // 52488
earbash21-02-2017 18:42:33 // 52487
Köszönöm szépen!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
407
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?