Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00027-02-2017 23:19:40 // 52492
FES/MES-el kapcsolgatni kell a szelepeket a légtelenítéshez. Valaki a 159-es csapatból leírta a blogjában, de most nem jut eszembe hogy ki.
Buksi27-02-2017 23:09:47 // 52491
Üdv!
ABS-es fékrendszert hogy kell légteleníteni? Konkrétan a 155-nél! Van valami hókusz-pókusz vagy ugyanúgy kell légteleníteni, mint a sima fékrendszert?
Köszi előre is! :-)
ABS-es fékrendszert hogy kell légteleníteni? Konkrétan a 155-nél! Van valami hókusz-pókusz vagy ugyanúgy kell légteleníteni, mint a sima fékrendszert?
Köszi előre is! :-)
janikiraly23-02-2017 18:48:50 // 52490
Sziasztok!
Nem hagyott nyugodni a dolog, csináltam egy grafikont rpm-ről és turbónyomásról (mért és várt). Német Misi műhelyével beszéltem telefonon, sajnos nem tudnak vállalni, csak 3 hét múlva szerelést. Ami a grafikonon látható, hogy alacsony fordulaton nem tölt eléggé, magas fordulaton túltölt a turbó (ezért is jelez be az ECU), legalább is a mért adatok szerint. Ugyanúgy P0235 hibát rögzít. Kérdésem, hogy a turbónyomás-vezérlő szolenoiddal lehet-e a baj, vagy a MAP fáradt el az idők során szerintetek?
Köszi előre is a segítséget!
Nem hagyott nyugodni a dolog, csináltam egy grafikont rpm-ről és turbónyomásról (mért és várt). Német Misi műhelyével beszéltem telefonon, sajnos nem tudnak vállalni, csak 3 hét múlva szerelést. Ami a grafikonon látható, hogy alacsony fordulaton nem tölt eléggé, magas fordulaton túltölt a turbó (ezért is jelez be az ECU), legalább is a mért adatok szerint. Ugyanúgy P0235 hibát rögzít. Kérdésem, hogy a turbónyomás-vezérlő szolenoiddal lehet-e a baj, vagy a MAP fáradt el az idők során szerintetek?
Köszi előre is a segítséget!
Kazes☻22-02-2017 19:30:06 // 52489
Cartársak!
A Ts gyújtótrafó az egy, tehát u.a. az 1.6 és a 2.0 is, vagy van köztük különbség? Ugye nincs?! :)
Thx!
A Ts gyújtótrafó az egy, tehát u.a. az 1.6 és a 2.0 is, vagy van köztük különbség? Ugye nincs?! :)
Thx!
norbi199222-02-2017 14:47:17 // 52488
earbash21-02-2017 18:42:33 // 52487
Köszönöm szépen!
Csabo2221-02-2017 18:23:03 // 52486
Szia
Ne haragudj meg a kérdésért, de városi közlekedésre minek kell JTD, ami telekormolja a levegőt amit az emberek belélegeznek?
Városban nem fog kevesebbet fogyasztani a benzinesnél. najó, lehet 1-2 literrel kevesebbet, de azt a nyereséget rá fogod forditani szervizköltségben.
2006-tól előirás a DPF európában, szóval szinte biztos, h van benne (hacsak nem szedték már ki)
Ne haragudj meg a kérdésért, de városi közlekedésre minek kell JTD, ami telekormolja a levegőt amit az emberek belélegeznek?
Városban nem fog kevesebbet fogyasztani a benzinesnél. najó, lehet 1-2 literrel kevesebbet, de azt a nyereséget rá fogod forditani szervizköltségben.
2006-tól előirás a DPF európában, szóval szinte biztos, h van benne (hacsak nem szedték már ki)
Béci Ɨ|ѯ21-02-2017 11:47:30 // 52484
Dunakeszi nincs olyan messze: Német Misi
janikiraly21-02-2017 09:37:14 // 52483
Sziasztok!
Szerelőt keresek Hatvan-Nagykáta-Jászberény környékén, aki ért a 156-os diesel Alfakhoz. A problémám: P0235 hiba, 3000-es fordulatnál íródik be, erősebb gyorsításkor, szinte minden alkalommal kigyullad a motorhiba izzó. MAF, MAP tisztítva, de ugyanaz a hiba. Gyanítom, hogy szolenoid lesz, de nem szeretném potyára megvenni. Az autó 17000km óta van nálam, nem úgy megy, mint ahogy 115 lónak kéne. Diagnosztikám van, tudok grafikont csinálni, ha az segít a hiba megállapításában. Más: szeretném az EGR-t ledugózni, és kiirattatni az ECU-ból, valamint a szívórészt kitisztíttatni, utóbbi kettőhöz kérnék segítséget. Az autót napi szinten használom, ezért olyas valakit keresek, aki gyorsan és precízen dolgozik.
Köszi előre is a segítséget!
Szerelőt keresek Hatvan-Nagykáta-Jászberény környékén, aki ért a 156-os diesel Alfakhoz. A problémám: P0235 hiba, 3000-es fordulatnál íródik be, erősebb gyorsításkor, szinte minden alkalommal kigyullad a motorhiba izzó. MAF, MAP tisztítva, de ugyanaz a hiba. Gyanítom, hogy szolenoid lesz, de nem szeretném potyára megvenni. Az autó 17000km óta van nálam, nem úgy megy, mint ahogy 115 lónak kéne. Diagnosztikám van, tudok grafikont csinálni, ha az segít a hiba megállapításában. Más: szeretném az EGR-t ledugózni, és kiirattatni az ECU-ból, valamint a szívórészt kitisztíttatni, utóbbi kettőhöz kérnék segítséget. Az autót napi szinten használom, ezért olyas valakit keresek, aki gyorsan és precízen dolgozik.
Köszi előre is a segítséget!
earbash21-02-2017 09:07:04 // 52482
Sziasztok!
Főként Vác vonzáskörzetében, esetleg Rétság-Balassagyarmat felé tudnátok ajánlani Alfa szívű autószerelőt akire bátran rábízhatnám az autómat? Köszönöm! :)
Főként Vác vonzáskörzetében, esetleg Rétság-Balassagyarmat felé tudnátok ajánlani Alfa szívű autószerelőt akire bátran rábízhatnám az autómat? Köszönöm! :)
gecsa20-02-2017 17:43:46 // 52481
teljesítménycsökkenés szolídabb lett,de még van. fogyasztás is javult,de 10 alá nem megy soft üzemmódban sem. alapjárat ingadozása megmaradt. a csere előttre jött egy kopogás szenzor 1, és egy 2 hiba is. lámpát egyik sem gyújtott.
Föckös20-02-2017 10:25:18 // 52480
egyszerű feladat részecske szűrő mentesíteni.
147ben és GTben is volt részecskeszűrős változat
147ben és GTben is volt részecskeszűrős változat
Liquid19-02-2017 23:38:26 // 52479
A 159 előtti modellek nem részecskeszűrősek.
Rolee4619-02-2017 22:56:00 // 52478
Koszi szepen😉! VaG Cartarsunk tipje bejott,az ules alatti csatik lettek megigazitva es jo lett😊😚
Anti6419-02-2017 19:44:07 // 52477
Sziasztok.
Alfa 147 2006 évjárat 1.9jtd 150 pacis szerintetek részecskeszűrős vagy nem? Mivel főleg városban járok és havi 1x csak 200 km-es hosszú utat, így elkerülném a problémákat.
Bár egy 159-es 1.9jtd 2007 136 lovas jobban tetszene, de abban már biztos van részecskeszűrő. Aki ismeri ezeket a típusokat, megköszönném, ha megnyugtatna, kiokosítana. köszi
Alfa 147 2006 évjárat 1.9jtd 150 pacis szerintetek részecskeszűrős vagy nem? Mivel főleg városban járok és havi 1x csak 200 km-es hosszú utat, így elkerülném a problémákat.
Bár egy 159-es 1.9jtd 2007 136 lovas jobban tetszene, de abban már biztos van részecskeszűrő. Aki ismeri ezeket a típusokat, megköszönném, ha megnyugtatna, kiokosítana. köszi
pettinke19-02-2017 16:00:24 // 52476
AH turbo, Dunakeszi
Levee156SW19-02-2017 13:02:35 // 52475
Szia,
hat roviden:jo esellyel felultel a szoporollerre. :)
Bovebben: katalizator(ok) utani lambda szonda(k) szerint a katalizator hatasfok elegtelen.
Cselekvesi folyamat/terv:
-Hibakod kiutese
-kartergazlecsapato beepitese (kozvetlen befecskendezeses motornal nem is ertem,hogy hagyhattak ki)
-injektortisztito (5000 km-enkenti ismetlessel,de ha eddig hanyagolva volt,akar minden masodik tankhoz, 4-5 alkalommal),es persze csak omv vagy mol premiumbenzin(Bekebeli 98-asok(Agip,Lukoil) ritkak erre,de a-masik :D- hobbiauto klasszik ladaszaga alapjan nem annyira kedvelne-nagyon "olajos")
-katalizator elotti szondak kabeleinek leforrasztasa(nem kotelezo,csak a biztonsag kedveert)
Itt tartok most. Ami meg jön:
-szivooldal diohejszoratasa-ha mar ott jarok,injektorok bevizsgalasa,szukseg szerinti gatyaba razasa (4 injektortomitesnyi anyaggal 130e-t mondtak ra Novothek-tehat ha csak takaritani kell)
-ha meg ezutan is visszairja a kodot,muszakiig lambda faker katalizator utanra,muszakira uj (utangyartott,de gyarto Alfa jovahagyottt katalizator)
Udv: :Levee:
hat roviden:jo esellyel felultel a szoporollerre. :)
Bovebben: katalizator(ok) utani lambda szonda(k) szerint a katalizator hatasfok elegtelen.
Cselekvesi folyamat/terv:
-Hibakod kiutese
-kartergazlecsapato beepitese (kozvetlen befecskendezeses motornal nem is ertem,hogy hagyhattak ki)
-injektortisztito (5000 km-enkenti ismetlessel,de ha eddig hanyagolva volt,akar minden masodik tankhoz, 4-5 alkalommal),es persze csak omv vagy mol premiumbenzin(Bekebeli 98-asok(Agip,Lukoil) ritkak erre,de a-masik :D- hobbiauto klasszik ladaszaga alapjan nem annyira kedvelne-nagyon "olajos")
-katalizator elotti szondak kabeleinek leforrasztasa(nem kotelezo,csak a biztonsag kedveert)
Itt tartok most. Ami meg jön:
-szivooldal diohejszoratasa-ha mar ott jarok,injektorok bevizsgalasa,szukseg szerinti gatyaba razasa (4 injektortomitesnyi anyaggal 130e-t mondtak ra Novothek-tehat ha csak takaritani kell)
-ha meg ezutan is visszairja a kodot,muszakiig lambda faker katalizator utanra,muszakira uj (utangyartott,de gyarto Alfa jovahagyottt katalizator)
Udv: :Levee:
Rolee198619-02-2017 07:27:33 // 52474
Hi! Katalizátor hibakód szerintem.
deportivo18-02-2017 21:08:05 // 52473
Sziasztok! Az egyik ismerősömnek kezd tönkremenni a turbója (159). Az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy valaki tud e ajánlani jó szakembert aki turbó javítással foglalkozik? Akivel már dolgoztatok.
AlfaRemény18-02-2017 11:46:37 // 52472
Sziasztok,
Az alábbi üzenetet dobda a 156sw JTS: P0430. Megnéztem mit jelent, de számomra az nem mondd semmit, ötlet Cartársak?
Az alábbi üzenetet dobda a 156sw JTS: P0430. Megnéztem mit jelent, de számomra az nem mondd semmit, ötlet Cartársak?
Császár14718-02-2017 09:51:09 // 52471
Császár14718-02-2017 09:49:37 // 52470
Melyik az üzemanyag szivattyú relé,ha tudná valaki?
Császár14718-02-2017 09:47:56 // 52469
Üdv mindenkinek!
147-es Alfa (1.6 ts 120 le)
Hiba jelensége az,hogy melegen nem indul be hiába önindítózok,de viszont tolásra melegen is könnyen beindul.Eltelik 15-20 perc és utána önindítózva is rögtön indul.Ha valaki tudna ötletet adni megköszönném!!Én az üzemeanyag szivattyú reléjére gondolok,hogy felmelegszik és azért szórakozik.A szivattyú biztos,hogy jó mert menet közben sosem áll meg az autó és ha rossz lenne hidegen sem indulna.
147-es Alfa (1.6 ts 120 le)
Hiba jelensége az,hogy melegen nem indul be hiába önindítózok,de viszont tolásra melegen is könnyen beindul.Eltelik 15-20 perc és utána önindítózva is rögtön indul.Ha valaki tudna ötletet adni megköszönném!!Én az üzemeanyag szivattyú reléjére gondolok,hogy felmelegszik és azért szórakozik.A szivattyú biztos,hogy jó mert menet közben sosem áll meg az autó és ha rossz lenne hidegen sem indulna.
atis_166jtd15-02-2017 06:32:52 // 52468
Valószínű hogy a szívócsőben lévő csappantyú lesz a baja. Nem állandó hiba. Töröld ki és figyelni kell visszajön e.
csoki15914-02-2017 21:09:14 // 52467
Zsoltikj ૐ13-02-2017 23:35:52 // 52466
Nekem a 155ön az alapjárat ingadozást, (rendszeres shell-en történö tankolás után) mindenféle prémium sallangtól mentes 98-as tankolása oldotta meg, amiota ott tankolok 98-ast, (7 kuttal rendelkezö kis cég) azota megszünt az alapjárat ingadozásom
CSI13-02-2017 22:32:44 // 52465
Köszi a tippet! Végül is...:) Próba cseresznye! :) Ha bejön a tipped, akkor vendégem vagy egy bambira! :D
Levee156SW13-02-2017 22:27:25 // 52464
Hat a Shell mondjuk tobbek egybehangzoja(+sajat tapasztalat) szerint is masszivan marketingbenzin - de ha meg el is fogadnank premiumnak (ami egy OMV Maxxmotion 100-ra,vagy egy MOL Evoneora(!) sokkal inkabb all-de ezeket is kb. a masodik tank vegere erezni),egy injektortisztitos kura akkor is olyat tud dobni a helyzeten,mintha egy masik auto lenne (igaz,nekem ellustult, -de mar ebredezo :)- korai JTS van).
1400-1900 ft nem penz erte,es artani biztos nem fog.
1400-1900 ft nem penz erte,es artani biztos nem fog.
Levee156SW13-02-2017 22:12:12 // 52463
Csak szornyubbnel szornyubb dolgok jutnak eszembe,ugyhogy inkabb nem. :) Majd jon,akivel mar volt pont ez,es leirja a tutit. :)
(Hogy akkor egyaltalan minek szolok hozza? Mert nekem is JTS van...)
(Hogy akkor egyaltalan minek szolok hozza? Mert nekem is JTS van...)
CSI13-02-2017 21:59:04 // 52462
Köszönöm! Üzemanyagszűrő nincs benne! :P Minden más cserélve lett, ahogy írtad is. Megvétel után Shell V-Power Racing 100-at tankoltam bele, és kikormoltuk 140-170 km/h-val. :) Elvileg nem kontakthibásak, de futtában néztük át. Egyébként teljesen jól működik az autó. Selespeed system failure hibát akkor kaptam, amikor fékezés közben váltottam vissza...legalábbis, azt hiszem! :) 3-szor jelentkezett a probléma eddig, mindig kanyarban. Gondolom, ahogy csökkent a fordulatszám, visszaváltott az elektronika, amire ráváltottam. Sípolt egyet, bedobtam 2-esbe, aztán mentem tovább. Miután erre figyelek, nem történt hasonló.
Bízom benne, hogy semmi komoly.
Bízom benne, hogy semmi komoly.
Tomi14513-02-2017 21:07:23 // 52461
Sziasztok!
Adott egy 156 2.0 Jts alany
A gond az lenne vele hogy 2300-2800as fordulat között erős kerepelő hang jön a motorból. Alapjáraton illetve magasabb fordulaton nem hallható.
Tudnátok ötletet adni hogy mi lehet ez?
Adott egy 156 2.0 Jts alany
A gond az lenne vele hogy 2300-2800as fordulat között erős kerepelő hang jön a motorból. Alapjáraton illetve magasabb fordulaton nem hallható.
Tudnátok ötletet adni hogy mi lehet ez?
Levee156SW13-02-2017 20:04:53 // 52460
Hello,
mindenkepp egy injektortisztitos tankolassal (favoritom:STP)+benzinszurocserevel kezdenek,ha ennyit allt+ ha mar ott jarok,csontra kiszaritanam a tankot az esetleges viztol(bar a benzinben levo etanol fel kell vegye aprankent).
Ha azt mondod, a pillangoszelep (es az o jeladoja) nem huncutkodik,es a gyertyak/lambda szonda (ideertve a csatlakozo esetleges kkntakthibajat!) is tuti allapotuak, meg a Selespeed egyseg jut eszembe lehetosegkent-ahhoz nem ertek,ahogy sokan masok sem,de bizzunk benne kozosen,hogy nem amiatt lett leteve evekre. :)
(Felteszem,az egyeb szurok es folyadekok lettek cserelve megvetelkor azonmod.)
mindenkepp egy injektortisztitos tankolassal (favoritom:STP)+benzinszurocserevel kezdenek,ha ennyit allt+ ha mar ott jarok,csontra kiszaritanam a tankot az esetleges viztol(bar a benzinben levo etanol fel kell vegye aprankent).
Ha azt mondod, a pillangoszelep (es az o jeladoja) nem huncutkodik,es a gyertyak/lambda szonda (ideertve a csatlakozo esetleges kkntakthibajat!) is tuti allapotuak, meg a Selespeed egyseg jut eszembe lehetosegkent-ahhoz nem ertek,ahogy sokan masok sem,de bizzunk benne kozosen,hogy nem amiatt lett leteve evekre. :)
(Felteszem,az egyeb szurok es folyadekok lettek cserelve megvetelkor azonmod.)
CSI13-02-2017 19:14:38 // 52459
Ciao! :)
1 hónapja vagyok boldog tulajdonosa egy Alfa 147 Selespeednek! A boldogságomat némileg beárnyékolja, hogy a nagyon megkímélt állapotú kocsi (55ezer km, állítólag 2 évig garázsban állt a német tulajdonosánál) hidegen 1-es és 2-es fokozatban alacsony fordulaton úgy rángat, hogy majd' kiesek a kocsiból. Emellett az alapjárat picit ingadozik, dadog a motor. Ha megyek vele, majd rövid időre megállok, utána nem rángat, simán indul az autó, ha finoman adok gázt, és nem úgy viselkedik, mint aki most tanul vezetni. Még nem vittem el diagnosztikára. Légtömegmérő rendben volt, alapjárati motor rendben. Mi lehet a hiba? A két dolog összefügg? Lambda-szonda? Gyertya? Nem akarok mindent kicserélni, mire a hiba okára bukkanunk, ha nem muszáj! Köszi a segítséget!
1 hónapja vagyok boldog tulajdonosa egy Alfa 147 Selespeednek! A boldogságomat némileg beárnyékolja, hogy a nagyon megkímélt állapotú kocsi (55ezer km, állítólag 2 évig garázsban állt a német tulajdonosánál) hidegen 1-es és 2-es fokozatban alacsony fordulaton úgy rángat, hogy majd' kiesek a kocsiból. Emellett az alapjárat picit ingadozik, dadog a motor. Ha megyek vele, majd rövid időre megállok, utána nem rángat, simán indul az autó, ha finoman adok gázt, és nem úgy viselkedik, mint aki most tanul vezetni. Még nem vittem el diagnosztikára. Légtömegmérő rendben volt, alapjárati motor rendben. Mi lehet a hiba? A két dolog összefügg? Lambda-szonda? Gyertya? Nem akarok mindent kicserélni, mire a hiba okára bukkanunk, ha nem muszáj! Köszi a segítséget!
gecsa13-02-2017 12:58:41 // 52458
nem a gyorshajtásra értettem, inkább a kanyarvadászat és a hirtelen terhelésváltásból adódó extra terhelésre.
atis_166jtd13-02-2017 08:45:05 // 52457
Gondolod mert diesel van nem hajtom? Muszály megjáratni a dugókat mert nem szereti hanagypapásan vezetek. Még a gyerek sem. Mindíg rám szól.
gecsa12-02-2017 23:05:04 // 52456
Én ki is használom az autó adottságait. 😉😁
Levee156SW12-02-2017 15:41:37 // 52455
Na,csak most latom,hogy arak nincsenek is benne az eredetj posztban- gecsa valasza zavart meg. :)
Akkor roviden: igen -motorterben szoktam vignettazni,mindig a kovetkezo csere idopkntjaval/km allasaval.
Akkor roviden: igen -motorterben szoktam vignettazni,mindig a kovetkezo csere idopkntjaval/km allasaval.
Levee156SW12-02-2017 15:38:47 // 52454
Szvsz. luxusfogyaszrasrol minek?
Ha mar azt kell nezegetni, mennyibe kerul, regen rossz.
Termeszetesen az ido/km. szerinti csereperiodusokat szamon tartom. (Epp jon egy olajcsere,ahogy kitavaszodik. :))
Ha mar azt kell nezegetni, mennyibe kerul, regen rossz.
Termeszetesen az ido/km. szerinti csereperiodusokat szamon tartom. (Epp jon egy olajcsere,ahogy kitavaszodik. :))
atis_166jtd11-02-2017 22:34:44 // 52453
Felső lengőkar? Frap tipusú 130 ezer van benne ja részt a 4-es úton. Csak szilentezni kellett 2-szer, a gömbfej hibátlan. Azt modják mire a szilent elszáll addigra a gömbfej is. Na de hányadik szilent?
gecsa11-02-2017 15:20:57 // 52452
Azt nem lehet megmondani. Erősen hasznalatfüggő. Nekem pl a felső lengőkarok rendre 40-50k körül mennek tönkre, pedig a legolcsóbb van benne. Mindenki más ilyen ötezrekről hadobál.
deejayy^147TS11-02-2017 14:56:07 // 52451
Az alap, csak az nem jelzi, mennyi idő van hátra a következőig :)
gecsa11-02-2017 12:36:00 // 52450
Köszi! Következő indításra megerkezett a lambda fűtés hibakód is.
gecsa11-02-2017 12:34:36 // 52449
Nekem a számlák vannak lefűzve.
deejayy^147TS11-02-2017 12:00:46 // 52447
gecsa11-02-2017 07:57:06 // 52446
Találóskérdés: alapjáratingadozást, fogyasztásnövekedést és teljesítményveszteséget okoz, mindezt hibakód nélkül, meleg motornál hatványozottan,mi az?
szv7808-02-2017 20:33:30 // 52445
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy 159-es gyári navigáció nem talál gps koordinátákat, ezért nem megy a navigáció. a navigáció szerviz menüjében a gps antenna ok-t jelez!
Valakinek valami megoldása?
Köszönöm
Viktor
Olyan problémám lenne, hogy 159-es gyári navigáció nem talál gps koordinátákat, ezért nem megy a navigáció. a navigáció szerviz menüjében a gps antenna ok-t jelez!
Valakinek valami megoldása?
Köszönöm
Viktor
JulesTS08-02-2017 20:26:36 // 52444
Én emiatt cseréltem övfeszítőt (övvel együtt), mert a csatlakozó szét-össze, meg a kontakt spray csak egy-egy hónapig volt elég. Így meg fél év múlva jött újra elő. Aztán a vezérlőnél húztam le a nagy csatlakozót és annak adtam kontakt spray-vel, azóta jó az övfeszítővel nem volt gond.
Még az utaslégzsák jött elő egyszer, de annak a csatlakozóját is megkontaktspray-ztem...
Még az utaslégzsák jött elő egyszer, de annak a csatlakozóját is megkontaktspray-ztem...
[k i z z o]08-02-2017 19:00:46 // 52443
Vezető oldali övfeszítő, körellenállás magas (3.42ohm a felső limit itt). Csatlakozó átmeneti ellenállása nőtt meg valószínű, nem tudom a GTVben hol van, ülés alatt szokott lenni, azt kell kicserélni, átsaruzni, vagy kivágni és direktbe forrasztani kevésbé elegánsan az előbbiek hiányában.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
528
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?