Forum >> Szerelőműhely

Ferke02-10-2007 13:08:17 // 17686
Ráadásul natessék.:)))
pb_02-10-2007 13:06:58 // 17685
Ők, a IX. kerben vannak.
Ferke02-10-2007 13:02:27 // 17684
Nem csak Ők vannak kispesten.:)
Marty02-10-2007 13:02:22 // 17683
20/9827-211 vagy www.largeauto.hu
giorguno02-10-2007 12:57:57 // 17682
Ja már vágom, a DCS van kispesten...
András bácsi02-10-2007 12:55:46 // 17681
Inkább lógni, de attól függ honnan nézed. :)
giorguno02-10-2007 12:54:08 // 17680
És kispesten melyik műhely van? bocsi de teljesen koki vagyok egyenlőre még ehhez a témához:)
giorguno02-10-2007 12:51:38 // 17679
És kedves Marty Large-nak megtudod az elérhetőségét adni?
Ferke02-10-2007 12:49:43 // 17678
Na Ő nincs közel, Kulcs-on van, dunaújváros felé.
giorguno02-10-2007 12:49:06 // 17677
És Piri mesternek tudtok valami elérhetőségét?
Ferke02-10-2007 12:47:46 // 17676
A stiftek vezetik a fix részen a nyereg mozgó részét. Ha ez ki van kopva, hiába is zsírozod, szorulni fog. Erre gondolt Bandi is sztem.
Marty02-10-2007 12:44:23 // 17675
Én spec a Large-hoz szoktam vinni, több szempontból is....

1., unokatesóm
2., közel van
3., tényleg jók
4., mmmm... ez most nem jut az eszembe:))))))))
Marty02-10-2007 12:43:31 // 17674
Szivesen!:)
Ferke02-10-2007 12:37:59 // 17673
A stb alatt én kispestre szavaznék, ha számít a munkadíj is.
giorguno02-10-2007 12:35:46 // 17672
Köszi a segítséget. A 17.kerületbe vagyok egyébként, bár ha van valami tuti szerelő, nem kifejezetten hivatalos márkaszervíz, akkor inkább utaztatom a vasat..:)
Stee14602-10-2007 11:46:18 // 17671
Jó kérdés!
Totál fogalmam sincs róla. :)

Szerintem nincsenek, Piri mester legutóbb azt zsírba rakva tette vissza, pofa cserekor.
Ha arról van szó amire gondolok. :)
András bácsi02-10-2007 11:34:00 // 17670
A vezetőstiftek nincsenek kikopva?
Stee14602-10-2007 11:32:56 // 17669
Oksa!
Köszi az ötleteket, így már célirányosan menni fog a dolog!
Ferke02-10-2007 11:24:28 // 17668
Már akkor egyértelmű volt, hogy a betéttel nincs gond, mikor pár ezer km múlva elfogyott.:)
Azért írtam az egész féknyerget, mert azt kapsz legolcsóbban bontva, egyben, úgy ahogy van.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)02-10-2007 10:37:06 // 17667
kukkold meg az oldaladat.irtam oda.
Stee14602-10-2007 10:34:24 // 17666
Hát részletesen tényleg nem írtam, de ott volt hogy a pofákkal, tárcsával nem lehet baj. :)
Na mindegy. :)

A féknyereg mit takar? Azt az egész miskulanciát ami körbeveszi a tárcsát (pofák nélkül), dugattyúval együtt? Vagy a dugattyú külön alkatrésznek számít?

Egyébként azért van bepöccenve a fejem a cipergésre, mert minden szerelő ráfogja a betétekre. Legutóbb már a tárcsa is szabályozva lett -> 5km múlva már megint cipergett. :)
Nem kicsit szállt el az agyam. :) Azt tetű dugattyút még senkinek nem jutott eszébe hibáztatni. :)
Marty02-10-2007 10:31:51 // 17665
Jaja!!:)
Poló02-10-2007 10:24:10 // 17664
Meg Piri, DCS stb.
Marty02-10-2007 10:22:46 // 17663
Budapest melyik kerületében vagy???:)

Általában a következőket szokták itt a srácok javasolni:

Large Autó Kft
Szamosi
Csöri
Poló02-10-2007 10:21:18 // 17662
Van hozzá felújító készlet is, úgy csak pár ezer Ft-os tétel. Szervizet nem tudok ajánlani a környékeden, nem vagyok arra ismerős.
giorguno02-10-2007 10:19:49 // 17661
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy néha dízeles az autóm hangja, azt tudom h elvileg ezt a vezérlésmódosító okozza... kérdésem az lenne h csak cserélni vagy javítani is lehet a dolgot, illetve, ha tudtok akkor mondjatok nekem egy jó alfa szervízt! elöre is köszi...
Ferke02-10-2007 10:16:31 // 17660
Úgy értem, bontva. Annak az ára nem ilyen horror.
Ferke02-10-2007 10:13:43 // 17659
Ezt nem írtad korábban, hogy 2 garn. betét elégett. Így egyszerű. Simám befog a fék, szét kéne szedni és kitakarítani..ha ez se segít, akkor valszeg kéne egy kpl. új féknyereg.
Stee14602-10-2007 10:00:38 // 17658
Nem füstöl, nincs semmi hibára utaló jel.
Gyertyák újak, tavasszal mérve minden és tök jó volt.

Lehet hogy igazad van.
Azért majd a lambdát megnézetem.
Liquid01-10-2007 22:23:30 // 17657
Mondjuk a lambda-szondát azért mérésd meg és akkor lehet hogy kiderül.
Liquid01-10-2007 22:22:14 // 17656
Ha nem fogyaszt sokat, nem füstöl és és nics benzin szaga, akkor nem nagyon kell foglalkozni vele. Az autószerelő szerint okos mérés nélkül még egy tökéletes 2 éves kocsi is simán megbukik, olyan eszetlen értékeknek kellene megfelelni.
Stee14601-10-2007 21:49:10 // 17655
Nagyon köszönöm!

- A lambdát ki tudom mérni. A katalizátort meg megnézetem egy kipuffos-al.
- A munkahenger így tényleg kurva drága. Marad az általad említett felújító szett. Ebben már hiszek valamennyire. :)

Mégegyszer thx!
Poló01-10-2007 21:41:06 // 17654
Egyik havernak is volt ilyen az omegáján. Asszem lengőkart cserélt. De neki előtte törve volt az autója é azt hiszem akkor elgörbült a lengőkarja, de csak később derült ez ki.
pb_01-10-2007 21:36:38 // 17653
Ha előtte jó volt, akkor nem a csavarlyukak reszelgetése a +oldás.)
pb_01-10-2007 21:35:43 // 17652
Ezt a témát már kibeszéltük a Boxer topikba.) Ha mielőtt hozányúltál jól állt, akkor tuti, hogy valamit rosszul raktál össze.) Ott vannak a képek a boxer toipkban.
Hari01-10-2007 19:10:16 // 17651
Helló Robi! (Stee 146)
Az első kérdésedre a válasz: - valszem a lamdaszondád halt be (ellenörizni a jelét egy sima multiméterrel is lehet) rosszabb esetben a katalizátor is kampeca.
Ezeket sajna csak cserével tudod orvosolni!
A másik kérdés a hátsofék munkahenger: - há ja ez szokott szorulní ( ez tárcsafékes rendszerekné gyakori hiba)
- A fék m.h.-et le kell szerelni, szét kell szedni litakarítani - a gumigyürű hornyát főleg! - javítókészletet lehet hozzá kapni amiben benne van minden ami kell, és összerakní. (A hiba általábban: a gumigy. elöregszík, a hornya pedig berakodík oxiddal, kosszal igy elveszti a rugalmasságát!)
De ha nem akarsz ezzel bajlódni, van felujított gyári mh. 30-35eFt/db. :-)))
Stee14601-10-2007 18:09:44 // 17650
Egyrészt, kőhülye vagyok hozzá. :)
Másrészt, legutóbb a szerelő is valami speciális kulccsal csavarta bentebb, hogy beférjen a fékpofa...
A ki-be húzga részemről nem fogmenni...
Legfejjebb elviszem a szerelőmhöz. :)

De szerintem az már úgy szar ahogy van. Mármit a munkahenger. :)
BuBu.01-10-2007 18:02:04 // 17649
probáltad már bejáratni a munkahengert
szétszeded és ki be huzga:))))
Stee14601-10-2007 18:00:37 // 17648
Már két garnitúra új betét elégett kb. 20e km.alatt, a tárcsa a legutóbbi betétcserénél szabályozva lett. Szóval ezekkel én már nem akarok szarakodni.
Fékoljacsere, légtelenítés kb. 3-szor volt a cipergés óta. tehát ez is kilőve.

A dugattyú, na az lehet hogy szar, bekap, befog vagy mit csinál.
BuBu.01-10-2007 17:59:25 // 17647
mire gondolsz???
mien csavarokal játszak??
norbee01-10-2007 17:53:06 // 17646
33-asnak gyárilag nem állítható, a csavarokkal és a likakkal kell játszani.
BuBu.01-10-2007 17:49:47 // 17645
sziasztok lenne egy kérdésem az autom kapott egy ültetö szettet és a bal elsö kerekem de kicsit a jobb elsö is de az nem anyira azóta elörébb van mint kellene
rugó, golyaláb,toronyszilent,toronycsapágy lett cserélve egyben,
a rugó h&r a golyaláb meg boge márkáju
azota cserélgetek mindent benne rugo golyalább stb stb
már visszakerült az eredeti konstrukció is egyszer de azzal is rossz volt
elötte nem volt ijen.
az elsö futomüvön nem lehet álitani elöre hátra valahogy??
bármijen ötletre nyitot vagyok:)))))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-10-2007 16:54:00 // 17644
Persze.Nem ördöngös dolgok ezek csak némi logika kell hozzá,megjegyzem persze én sem az ujjambol rángattam elő,olyantól tudom aki ért hozzá,ellestem tanulgattam.
norbee01-10-2007 16:51:08 // 17643
Mindenkinek magas a CO-ja. Könyv szerint 155 CO 0,4, gép szerint 0,2-nek kéne lennie.
Ferke01-10-2007 16:50:33 // 17642
Igan, az is lehet. Lehe, hogy a tárcsa minimális válla miatt égett meg a széle. De azért simán lehet, hogy egy rakás xar a betét. Textar-ból és ferodo-ból is láttam már nagyon gagyit. Ha meg szorul vagy korábban szorult a munkahenger kicsit, akkor szintén nyikoroghat, mert akkor is megég. Ez mondjuk a tárcsán látszódik is.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-10-2007 16:46:42 // 17641
megoldás=kiveszed a pofákat körben mindegyiket köszörüvel szépen lecsapod 1x45-re,=nyikorgás megszünik.
Miért? amikor fékezel a pofák körben megégnek bekeményedik és nyikorog.
Ferke01-10-2007 16:36:53 // 17640
Semi baja a féknyeregnek, az tuti. Valszeg a betéted xar, és azért visít (esetleg rosszul kopott, vagy a tárcsa már vállas).
Vagy esetleg lehet, hogy a féked kicsit befog. Szét kéne szedni, kipucolni, teljes fékolajcsere,légtelenít, és próba megint.
De először ellenőrizd, hogy befog-e esetleg a fék.
Stee14601-10-2007 16:27:21 // 17639
Sziasztok!

Két problémára keresek megoldást, illetve sacc javítási árakat (nagyásgrendileg).
- magas a CO-m. Most voltam zöldkártyán, megkaptam ugyan, de állítólag magas volt a CO. :) Ezzel mit lehet kezdeni?
- Ciperegnek a hátsó fékeim, menet közben. Nem fékezéskor, hanem menet közben. A betétek, tárcsák rendben vannak. Egyéb dolgokkal lehet gáz. Pl. féknyereg?, hátsó fék dugattyú (vagy minek hívják). Ezek mennyibe jönnek ki. Bontottat ebből nem nagyon akarok, mert 2,5 éve szívok ezzel a cipergéssel, tehát nem ideiglenes megoldást akarok, hanem tuti-t. :)

Előre is köszi ha valaki tud segíteni, öteleket adni!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-10-2007 12:31:46 // 17638
ja-))) alfára jár az eszünk.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-10-2007 12:30:57 // 17637
nekem 5 rongy volt a tömités de megérte,mert azota sincs semmi baj vele,egy ideig én is paráztam az olaj miatt amit a gyergyánál találtam aztán rájöttem,hogy a simeringem szar és nyomja be oldalra azt a kis olajat.nem cserélem ki egyenlöre mert nem vészes,nincs kedvem a gyujtást állitgatni emiatt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.