Forum >> Szerelőműhely

Hari16-02-2007 18:40:38 // 14536
Ehez csak anyít fűznék hozzá, hogy szorult volna az ........ az a h...... aki kitalálta azt a kéttömegű baromságot. "Nemtom" igazából mire jó, szerin tem sürgösen meg kell szabadulní tőle - kukába vele -!!!
kru16-02-2007 18:15:55 // 14535
de akkor miért használnak előszeretettel valami könnyített, egysúlyosat? mármint azon kívül, h a gyári árnál olcsóbban megvan a könnyített. állítólag a váltást is segíti valahogy, igaz ez? (nem tudom, h működik ez az egész...)
Fangio16-02-2007 18:00:03 // 14534
Szerintem igazából nem csak a vibráció miatt van így kialakítva.Inkább a nyomaték fokozatosabb átvitele érdekében. A baj az vele igazábol nem bírja "sokáig", és a benne lévő rugók eltörnek, az a rész amin forog megkopik.
farki16-02-2007 17:29:52 // 14533
Szakik! 145 1,4 boxiba keresek váltót. Ha valakinek lenne tökvéletlenül egy a polcon, kérem ne tartsa magában! Ajánlatokat kérném ebbe, vagy abba a topikba, az oldalamra, esetleg jöhet mélben, sömösben, hallófonon, személyesen, vagy akár fénypostán... ;-)) köszike
András bácsi16-02-2007 16:00:55 // 14532
Ez nem az. :)
Jata16-02-2007 15:58:51 // 14531
Látom szereltek ezerrel!
András bácsi16-02-2007 15:57:40 // 14530
Fojtószelep alatt.
András bácsi16-02-2007 15:56:59 // 14529
A külső színt nem látni itt, a belső valami ír szürke (az akár lehet feketés is) Ha rámegyek az alkatrészekre, hozza a klímát, meg valami Condiziatore verzió. Olyan, hogy executive nem a gyári felszereltségi szintmegnevezés, hanem a megjelenésre utal. Mindegy a klímát úgy a legegyszerűbb megnézni, hogy van kompreszor, vagy nincs.
Ferke16-02-2007 15:53:28 // 14528
A hátrányát tutira tudom: mocskosul drága, ha cserélni kell!:)))
András bácsi16-02-2007 15:51:42 // 14527
Megnéztem mégegyszer, és az, amit először írtam. Legalábbis a szám alapján a gyári program ezt hozza ki.
kru16-02-2007 15:01:49 // 14526
kis elméleti kérdés, minap azt olvastam egy külföldi topicon (jtd tunerek), hogy a kétsúlyos lendkereket ki kell hajítani a francba, csak a baj van vele, az egyik srác beidézett valami szakmai cikket a LuK-tól, valaki nyilatkozott, hogy mennyire örülnek, hogy végre az autógyárak kezdenek letenni a DMF-ről. tudná valaki kommentálni ezt? mi az előnye a kétsúlyos lendkeréknek (vibráció csökkentés...) pontosan és miért van vele baj?
Gabriella16-02-2007 13:15:02 // 14525
Egyébként a motor és az alv.számot egy kicsit elírtam, több null van benne! AR 371012359383 és ZAR 93200000164157
Gyusza16-02-2007 13:13:53 // 14524
Az alapjárati léptetömotort merre találom ?
Zsót16-02-2007 13:05:49 // 14523
Meg kő pöckőni!;)
Gabriella16-02-2007 12:52:36 // 14522
Bandi, Ez sötétkék gyöngymetál, fekete bőrszerű űléses, most áprilisban kell vizsgáztatni, és a tulaj szerint nincs benne klíma,csak bekapcsolja és fújja be a levegőt, és executiv?!
András bácsi16-02-2007 12:29:58 // 14521
Alapjárati léptetőmotor-tisztítás első körben.
Gyusza16-02-2007 12:29:03 // 14520
Üdv mindenkinek ! Kis segitségre lenne szükségem ! 156 2.0 TS Alfám van.Meleg motornál az autó alapjárata gázlevétel után variál, 200 -2000 fordulat között .Ezt egy ideje csinálja de az utobbi időben néha le is áll a motor,ez pedig kezd egyre elviselhetetlenné válni. Mi a teendő ilyenkor?
András bácsi16-02-2007 12:21:38 // 14519
2001 januári gyártás, szürke momo bőr, progression, klímás, 110 lovas CF3-as motor.
Gabriella16-02-2007 12:15:26 // 14518
ZAR 9322400000164157
András bácsi16-02-2007 12:13:51 // 14517
Az alvázszám. Igazából a vége a lényeges, az utolsó nyolc számjegy. Az alapján lehet azonosítani az adott darabot. A sima légbefúvós rendszert nem tudom értelmezni. Milyen van még?
Gabriella16-02-2007 12:03:33 // 14516
Újabb adat: ZAR 93224-el kezdődik a motorszám. A "klíma" sima légbefúvós módszerű. Erről mit gondolsz?
Gabriella16-02-2007 10:48:43 // 14515
Bocsi, azt nem kérdeztem meg! Dél körül tudom hívni a tulajt.
András bácsi16-02-2007 10:35:31 // 14514
Ez a motorszám. Az alvázszám ZAR -ral kezdődik.
Gabriella16-02-2007 10:30:50 // 14513
Köszi!
GEORGE16-02-2007 10:28:13 // 14512
Szia. Igen közben olvastam, hogy fény derült erre vagyis arra hogy klímás. De sajna a klíma igényelte volna a törödést az az havi szinten egyszer egy 5 perces járatást, hogy a gázban lévő olajat megforgassa a rendszerben. És a kocsit alaposan nézessétek át, mert nem tünik gondos gazdának az, aki azt sem tudja mi van az autójában.
Gabriella16-02-2007 10:25:42 // 14511
Szia! A tulajjal beszéltem, van benne, csak nem használta, csak a fűtést.
Gabriella16-02-2007 10:24:10 // 14510
Az alvszáma AR 371012359383. Mond ez Neked valamit
Johnson16-02-2007 09:45:39 // 14509
Köszi a segítséget.Csövezés volt cserélve.Egyik csonkról már le volt esve és falsot szívott.Azt hittem h valahol elfúj de csak a cső volt leesve.
GEORGE16-02-2007 09:30:07 // 14508
Ha beleszólhatok, akkor ne vegyetek klíma nélkülit. meg fogjátok báni a nagy melegekben. És mint ahogy Bandi is írta nehéz lesz eladni majd. Sajna az elő szériásokban előfordul hébe hóba klíma nélküli.
András bácsi16-02-2007 09:28:36 // 14507
Az nekem nem jelent semmit. :) Ha AR37101 a motorkód, akkor a 110 lovas, ha 932B a motorkód, akkor 115 lovas verzió. A 105 lovast ekor már nem gyártották, de azt nem is érdemes megvenni.
Gabriella16-02-2007 09:25:56 // 14506
Szia! Köszi! A férjem nézte meg a motort, "tele volt", igazából esett az eső, de abban maradtunk, hogy a döntésünk megerősítésekor egy ellenőrzést (állapot/ill.műszaki felmérést) szeretnénk. A tulaj természetesnek vette, szimpatikus ember. A képet nagyban lementettem, otthon elemezzük! A miénkben Euro 2-es volt, ez 3-as motor azt már tudjuk.
Ferke16-02-2007 09:23:08 // 14505
Vagy ha látsz a középkonzolon, a tekerentyűn egy hópihét, már az is elárulhatja, van-e. Ha azt bekapcsolod, és hallasz kattanni valamit a motortérben, akkor megy a klíma.
András bácsi16-02-2007 09:13:34 // 14503
Ha klíma nélkülit veszel, akkor számíts arra, hogy eladni nehezebb lesz. Egyébként roppant kicsi a klíma nélküli 56-osok aránya. Egyszerűen benézel a motortérbe, és ha van elől egy kompreszor, akkor van klíma is.
Gabriella16-02-2007 09:04:09 // 14502
Üdv mindenkinek! Szervusztok! A 156-os fórumon már kértem a többiek segítségét, de Tőletek is jól jönne: Az oldalamon rólam több van, már egy éve keresem az előző autóm utódját, talán megtaláltam, de van kérdésem: A tulaj szerint nincs klíma, de most hívtam fel, azt mondja a fűtést használta csak , nemigazán tudja van-e benne. Napfénytetős 2001-es 156 1,9 jtd. Amúgy nagyon szép szereti a gazdája, az ember is szimpatikus. Mi a véleményetek?
Liquid16-02-2007 07:59:18 // 14501
Jogos, a márkaszervízben általában kontárok dolgoznak, drágán és maximum alkatrész cseréhez értenek. A szakszervíz meg baromi tág kifejezés, az én olvasatomban egy hozzáértő szervíz.
bb1816-02-2007 06:44:59 // 14500
bocsi hogy közbeszolok, igaz már nem elöször. ne keverjük a szakszerviz és márkaszerviz kifejezéseket. sokszor egy jo szakszerviz felér több márkaszervizzel is, de azoknak a tipus specifikus fekészültségük jobb. bár tudok olyat hogy még nekik is lehetett ujat mutatni. persze minden márkaszerviz egyben szakszerviz is, de egy szakszervizben mivel több tipuson is dolgoznak, álltalában jobb a probléma megoldo képesség és arány. sajna mostanság ( tisztelet a kivételnek ) a márkaszervizekben csak alkatrészcserélö szakmunkások dolgoznak...
sty15-02-2007 17:43:54 // 14499
nekem volt hasonló problémám,csak nekem eggyik kulcsot sem fogadta el,it sajnos nincs szakszerviz ugyhogy biztam az olasz szervizben irány a fiat de a kompjuter nem talált hibát de mégsem indult ,csak akkor ha betapostam a kódot végül is nekem bontott kompjuter, kódoboz,zárgarnitura és gyujtáskulcs lett cserélve igy viszonylag olcsón megusztam
csocsi15-02-2007 17:10:06 // 14498
Nem, én már így vettem, az előző tulajnál lett kikötve. De megmondom őszintén nem is bánom.
Solid15-02-2007 16:32:32 // 14497
Csocsi, hogy csináltad?? Neked is csinált ilyeneket??
csocsi15-02-2007 13:22:27 // 14496
Nekem ki van kötve így nem okoz problémát :)
Solid15-02-2007 13:20:52 // 14495
Hello Mindenki! Volt már vkinek olyan gondja, hogy az immobiliser egyik kulcsot sem ismerte fel szivesen? A nem szivesen azt jelenti, hogy sokadik alkalommal fogadja el a kódot, amit küld a kulcs.(néha 10-20 alkalom) Szakszervízben voltam és olyan árajánlatot kaptam, hogy inkább veszek egy bérletet. Nah amióta a verda meghallotta a "bérletes megoldást", azóta összeszedte magát és mindig elsőre indul. Kérdés hogy mekkora lehet a baj??Esetleg valami lehetséges megoldás?? köszike előre is!!
Ferke15-02-2007 13:14:54 // 14494
Pedig marhára rádom 2-3 litert a fogyasztásra.:((
Fairlane15-02-2007 13:00:30 // 14493
én ugyan nem vagyok szagértő, de szerintem nem...
Ferke15-02-2007 12:48:51 // 14492
jójó, de ha szar, akkor miért fogyaszt annyit???
Tom1215-02-2007 10:47:13 // 14491
teljasítményen = teljesítményen:-)
Tom1215-02-2007 10:46:18 // 14490
Míg nem mérik a károsanyag kibocsátást, nem lehet nagyobb gond, sőt dob valamit a teljasítményen.:-)
Ferke15-02-2007 10:43:58 // 14489
De vajon egy xar katalizátor miért dobja meg így a fogyit ???
Fairlane15-02-2007 10:25:41 // 14488
elég sokan csinálják ezt, ugyhogy attol roszabb nem lehet szerintem ;)
Ferke15-02-2007 10:07:06 // 14487
Hali Alfistik! Ha xar a katalizátorom (mert már csak az maradt hibalehetőségnek,megugrott a fogyasztás) akkor mi van, ha kiszedem úgy ahogy van, és helyettesítem egy sima kipuff csővel?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.