Forum >> Szerelőműhely

Cika14-02-2007 17:04:04 // 14486
bocsi, elfelejtettem írni hogy 1998-as 1.6 TS na így komplett a kérdés:)
Cika14-02-2007 16:55:18 // 14485
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem! Autóvásárlás előtt állok, Alfa persze (145), és leginkább az érdekelne, hogy a vétel utáni szokásos és szükséges szervízköltségeknél kb. mennyire számíthatok? (Vez. műszíj szett, olaj, szűrők(benzinszűrő is), gyertyák) Kit tudtok ajánlani aki becsületesen dolgozik, de azért korrekt áron? Alkatrészt tudok hozni ha kell, szal anyag + munkaköltség külön is jó... Lécci írjatok a mail címemre, mert lehet most nem tudok majd fórumközelbe kerülni:(( Előre is köszönöm!!!
Naudee14-02-2007 12:01:34 // 14484
Hali All! Szeretnek segitseget kerni egy 155 2.5 v6 benzines väsärläsähoz! Mikre figyeljek oda? es hogy ennek a tipusnak mik a hibäi? Allitolag egy ismerösöm mondta nem szereti a 17" felniket! ez igaz? es hogy a 155 2.5 td nek a turbojät rälehet rakni a benzinesre? hogy müködjön is! Köszi elöre is! ja es az autonak kuplung kiemelö villa, hibäja van! es 280 ezer FT de adnak melle egy ugyanilyet is kompletten amit alkatresznek hoztak be! ERDEMES MEGVENNI? Kerem segitsegeteket! Köszönöm! Have A Nice Day!
Dzsozy13-02-2007 19:44:06 // 14483
Hali. a 14319-14320 üzenetnél megtalálod az alapjárati motor fényképét. Az sem árt, ha pillangó szelepet megtisztítod, mivel zárt helyzetben is minimális "hézagnak" kell lennie. (ha a fény felé fordítod, körben át kell látni rajta) Egyébként az is megsasolhatod, hogy az LMM után, a tömlők nincsenek e kiöregedve, nem kap e falsot, mert akkor a légtömegmérőd már hiába dolgozik.
Bazsa7213-02-2007 18:00:13 // 14482
(Ide is beírom, hát ha...) Segítséget kérnék cartársak! Mi lehet a problem, ha a riasztó aktiválása után, igaz kicsit ritkább intenzitással, de tovább villog az elakadásjelző???? Plíííz, mert így csak kulcsal zárom (félek elkezd süvíteni a riasztó), és nem a legbiztonságosabb itt a Margit krt.:) Előre is köszöntem
Johnson12-02-2007 23:20:41 // 14481
Köszönöm a pontos leírást!Utánna fogok járni a dolgoknak.Az előző csövet látván sztem is meg kéne nézni a többit is.De 1 éve volt megcsinálva a motor.Nagy baj nem lehet.Remélem!
Fairlane12-02-2007 23:13:38 // 14480
Üdv! Esetleg érdemes megnézni a többi gumicsövet, illetve azt, hogy az ezeket szorító bilincsek is meg vannak-e huzva kellően. Ezután érdemes esetleg kitakarítani az alapjárati motort.(kis hengeres izé a szívócsonkon, a motortér belső oldalán, ha szembe állsz a géppel ;) Ennek a mikéntje le van irva a 155 topikban, kis kereséssel meglelhető. Ha eztán is csinálja, kapsz további ötleteket ;)
Wikicica12-02-2007 22:43:38 // 14479
Sziasztok! Kárpitnál a masszánál döntöttem. Részletek a Boxer topicban ;-)
Johnson12-02-2007 22:37:54 // 14478
Hello!Olyan kérdésem lenne hozzátok h miért lehet az h nincsen rendes alapjáratom?155-ösöm van 1.8-as és ingadozik.Cseréltek rajta egy gumi csövet ami teljesen szét volt rohadva és már le is volt jőve a csonkról és falsot szívott.De ugyan úgy csinálja de nem mindig.
Dzsozy12-02-2007 19:39:18 // 14477
Van egy csatlakozó, ami a müanyag burkolat alatt van, legalább is nekem ott van. A vez.ékszíj oldalán. Az szabályozza a vezérlés modosítót, ill. rásegít neki. Lehet,hogy csak a csatit kell megpucolni, mert ha lekapod és elmegy az alapjárat, ill.egyenetlen lesz a járása, akkor elvileg jó a vez.módosító, csak lehet, hogy elforgott, és csak be kellene állítani.Ha a csati levétele után nem változik semmi, akkor lehet, hogy csereszabatos a vez.módosító.
Bazsa7212-02-2007 11:14:50 // 14476
Nagyon köszönöm:-) itt is:-))))
Zsül12-02-2007 11:11:27 // 14475
Ide is berakom, remélem nem gond.

Bazsa7212-02-2007 00:21:43 // 14474
Segítséget kérnék cartársak! Mi lehet a problem, ha a riasztó aktiválása után, igaz kicsit ritkább intenzitással, de tovább villog az elakadásjelző???? Plíííz, mert így csak kulcsal zárom (félek elkezd süvíteni a riasztó), és nem a leg biztonságosabb itt a Margit krt.:) Előre is köszöntem
Poló11-02-2007 23:34:31 // 14473
Dieseles hang. Én mondtam már 1,6 TS-re, hogy JTD. Aztán a tulaj meg mondta, hogy benyás, csak kukás a vezmód.
Thomacski11-02-2007 23:32:09 // 14472
Sziasztok!Nem tudjatok hogy honnan tudom hogyha a vezerlesmodositomat ki kellene cserelni?Tudom hogy a dizel hangra kell figyelni de en nem tudok kulonbseget tenni sajnos.Azota ugy szol ahogy (szerintem hangosan) amiota megvettem.Esetleg valami mas mod amibol kiderul hogy cseres e vagy sem?
Seriff11-02-2007 21:43:53 // 14471
Ne gondoldd, hogy nem addig vártunk vele, amíg még lehetett;)) Már nem lehetett egyesben normálisan lindulni:S A fékek pedig vállasabbak voltak, mint Tóth Marci, vizilabdás barátom:))
Wickey11-02-2007 21:32:28 // 14470
Nem éri meg. Amíg megy az autó, addig egy fillért se ér meg a kuplung. Ha elkezd csúszni, akkor majd meg fogja érni. Addig nem. Minek csináljam meg azt, ami nincs is tönkremenve? A fékekkel is ugyanígy vagyok. Amíg nem vason fog, addig egy fillért se.
Seriff11-02-2007 21:29:30 // 14469
Megéri, hidd el:) Édesapámén most cserélték a szettet
Wickey11-02-2007 21:22:31 // 14468
nekem a széria 1.9JTD-n is megcsúszik a kuplung ha fordulatról dobom rá mondjuk 2-3 között. 100 rongy a szett (szerkezet, kinyomócsapágy, és tárcsa), már teszem rá félre a havi 15ezreket, legkésőbb 7 hónapon belül komplett csere.
Seriff11-02-2007 21:12:43 // 14467
Nem olyan masszív a szerkezet:(( És a kéttömegű lendkerék miatt még drága is mint a rosebb!:(
ALFI15611-02-2007 21:00:16 // 14466
Igen,pedig neki (csak) egy novitec volt bent.
Poló11-02-2007 20:55:26 // 14465
Asszem Iminek voltak kuplung gondjai.
ALFI15611-02-2007 20:54:44 // 14464
Eddig még igen.
ALFI15611-02-2007 20:54:02 // 14463
Biztos.Másnál is volt,van ilyen.(azok is húzva vannak)
Seriff11-02-2007 20:45:56 // 14462
Nem először? És tud vele közlekedni?
Poló11-02-2007 20:45:25 // 14461
Biztos, hogy kuplung? Szerintem más lesz ott a gond.
ALFI15611-02-2007 20:44:44 // 14460
Nem csak pörgött a motor és nem ment.Utána elkapta.Elcsavarta a kuplungot(nem elöször)
Seriff11-02-2007 20:40:33 // 14459
Beesett a pedál?
Wikicica11-02-2007 20:36:04 // 14458
Igen, ez is megoldás :-)))))
Wikicica11-02-2007 20:35:45 // 14457
Flokkolást csak Pesten csinálnak, nem tudom milyen áron. Olyan efstékért indultam de azt csak úgy nem lehet kapni. Holnap azért utánanézek a szakboltban, ha nem találok akkor jöhet a poros :-))
Grando11-02-2007 20:35:43 // 14456
Utána végülis még áthúzhatod, ha akarod... ;))
Wikicica11-02-2007 20:34:27 // 14455
Köszi a választ, de marad a festés. Van itthon szövet is, de mivel plüss, nem lehet úgy formálni. Ha viszont nem lesz szép a festéssel, majd újból nekiesek :-) Ennél rosszabb nem lehet mint amilyen most volt. Nagyon csúnyán megereszkedett már a napellenzőknél, mert épp egy kárpitos csinálta tavaly... Tehát marad a sajátkezű megoldás, aztán lesz amilyen lesz :-)))
ALFI15611-02-2007 20:33:30 // 14454
Tegnap 5.-be 80-90-körül gáz és nem ment csak a motor pörgött.Csavarta neki.
Seriff11-02-2007 20:30:24 // 14453
Mi történt pontosan?
koz11-02-2007 20:29:38 // 14452
Rájár a rúd! :( Racevétem neki!
koz11-02-2007 20:28:27 // 14451
Esetleg flokkolni?
Grando11-02-2007 20:26:24 // 14450
Szövettel sztem szebb lenne. Finomabb autókárpitot is talász nem olyan horror áron. És hát vhogy csak oda lehet azt simítani, annyit csak enged az anyag. A műszerfalborításon vagy az üléseken már komoly kanyarok vannak, ott a bőröket pl. már inkább varrják a hajlatoknál, de a tetőburkolat csak nem annyira gáz... De azért vmi kárpitos szakit kérdezz meg, az a biztos! A festést én hanyagolnám, ha már lúd, legyen kárpit! ;))
Wikicica11-02-2007 20:12:21 // 14449
Sajna a műhelyben nem találtam szép szövetet, de nem is ez a baj hanem a fogantyúknál nem tudom szépen odasimítani. Még azért lehet hogy marad a bútorszövet. Bár ez az átfestősdi jobban tetszik :-)) A hímzést is meg tudnám csinálni. De a héten kész kell lennie az autómnak, úgyhogy mondjuk az Alfa Romeo márka belehímzése - ami jó ötlet lenne -, idő hiányában elmarad. szóval visszatérve a festésre... nem jó ötlet?
Grando11-02-2007 20:09:26 // 14448
Húzd át vmi szép kárpittal! Esetleg hímeztess bele egy szép feliratot! ;))
Wikicica11-02-2007 20:04:16 // 14447
Szia.
Igazából ez csak egy ötlet, most így néz ki.

Mindjárt folytatom a szivacs levakarását, és utána jönne rá az a poros festék.
Esetleg jobb ötlet?
Poló11-02-2007 19:58:03 // 14446
Most már tudom, hogy egyik barátodnak szétment a kuplungja a 2001-es 156 1.9 JTD-n :)))))
Grando11-02-2007 19:54:36 // 14445
Én a sziasztok után eltévedtem... Át akarod festeni a tetőkárpitodat? :)
ALFI15611-02-2007 19:39:38 // 14444
Egyik barátomnak 2001-es évjáratu 156-os 1,9JTD-n szétment a kuplung.Tud valaki valamit?
Wikicica11-02-2007 18:55:53 // 14443
Sziasztok. Tetőkárpitot cserélek, illetve mivel nincs másik, arra gondoltam a régit újítom fel. Festő-tanácsra lenne szükségem. Bementem boltba, festéket keresni amivel a régi kárpitot ha letisztítom, utána átfújom. Helyette egy fűrészporhoz hasonló állagú port leltem meg, amelyet vízzel kell összekeverni, és 1 óra állás után vihető fel a falra, hengerrel. Persze én a papírra szeretném felvinni... Megfogja szerintetek? Illetve még az is kérdésem, hogy mivel vaj és kék színben létezik, ha teljesen megszáradt, valami spray-vel átfújhatom szürkére?
eli10-02-2007 18:55:21 // 14442
sziasztok. légmennyiség mérőt keresek 166-ba.ha tud valaki szóljon! köszönöm
mesa09-02-2007 21:59:50 // 14441
Köszi ex-TeSo ! Holnap megnézem!
GTPeti09-02-2007 19:22:52 // 14440
Jó, akkor máshogy kérdezem. Te hol vetted a cuccokat? ;) Azért kérdezem, mert én nem vagyok róla meggyőződve, hogy pl. a Bárdi utángyártott lengőkaron kívül mást tart. (Úgy értem pl. szilenteket.)
Hunor09-02-2007 18:24:54 // 14439
Tudomásom szerint le kell venni a lököst ha jól emlékszem,a kürt bal oldalon van de lehet a reléje ment ki./tapasztalat/
mesa09-02-2007 16:47:16 // 14438
Sziasztok! Két kérdésem lenne: - 164 első (króm) díszlécének leszedéséhez le kell venni az első lököst, vagy elég csak a műanyag patentokat kivenni és kivehető ? A tavalyi aug. 20-a nyomait szertném orvosolni :( - hol van a kürt ? a bal oldal sárvédőben a doblemez takarásában ? Vagy elhagytam (egyébként nem szól) ? :)
Nasty08-02-2007 20:43:05 // 14437
"A tankban belül a benzinpumpa körül van egy műanyag háló amit akár benzinszűrőnek is lehet nevezni. Ez nem benzinszűrő csak egy szita." Ezt most találtam az egyik régi beszólsásban. Keres rá a fórumokban a tipusismertető leirásnál azt irták a fiuk hogy 2002-től van, de azt nem tudom, hogy melyik hónaptól.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.