Forum >> Szerelőműhely

norbee02-03-2007 18:44:55 // 14649
A hőgombára menő kábel csatlakozósarui (2), ha el vannak oxidálódva, nincs ami ugrassza a ventillátor motorját. Check and replace if needed. :)
sztane02-03-2007 18:42:24 // 14648
a 155-ösnél a kormánytól balra az alsó műszerfal borítás alatti relésorban van a ventillátor reléje, amely okozhatja a hibát
Capsed01-03-2007 18:43:38 // 14647
Sziasztok, Szép Estét mindenkinek! Kérdés felétek! Lemerült az aksim és nem indul be mert letilt az imobilájzer & még a mesterkulcs sem 6 rá! Szervizben sem tudták beindítani. szerintetek mi lehet a baj, pedig a gyári kóddal is próbálták! Ha ez alfa betegség menyibe kerül a gyógyítása kb? Előre is köszi minden segítséget!
pb_01-03-2007 18:39:10 // 14646
Elméletileg rámegy, de ha jól emléxem, a TD váltón van mind2 oldalon 1, 1 plusz tartóbak is. Ill nemcsak a difiben különbözik a boxer(1es boxer váltók), és a TD váltó, hanem 1-2 fokozat áttételében is.
Jata01-03-2007 17:34:57 // 14645
Halo Alfások! Ma tovább járattam a vasat egyhelyben és nemkapcsolt be a ventillátorom! Hazajöttem átnéztünk apuval minden relét minden jeladót, befujtam minden csatit és még mindig nem volt jo.A biztitáblánál is megb@szogattam a reléket azt eccer csak elindult.Szoval aki járt igy a TSével az kérem ossza meg tapasztalatait esetleg tippjeit mi volt a gáz mer nemjöttünk rá mi lehetett.Bizonytalanságban meg nem akarok autózni! Elég volt a 75ös alatt!
Otto01-03-2007 13:02:23 // 14644
Vááá! Én háromszor szedtem szét az enyémet másfél év alatt,mert annyira bekokszolta,hogy nem akart működni rendesen!:)
mesa01-03-2007 12:47:27 // 14643
Gyárilag biztosan nem.
vgyurci (powered by boxer)01-03-2007 12:26:27 // 14642
Gyárilag '94-ben nem tudom építettek be ilyet? Én nem szereltem be.
mesa01-03-2007 11:08:14 // 14641
Rablásgátlók elterjedt módszere, hogy a feszültséget elveszik az elektromos AC-től. Talán egy ilyen lett beépítve ? (rejtett kapcsoló, sorrend...)
vgyurci (powered by boxer)28-02-2007 17:59:45 // 14640
Csao ALFÁsok! Aki tudja, mondja meg nekem, hogy az AC-pumpa működésébe bejátszik-e valami tényező, vagy szenzor, esetleg letilthaja-e valami v. bármi? A jelenség a következő: az AC-pumpán átfolyik a benzin, de a regulátorig nem jut el. A benzincsövet végignéztem, törés, repedés nincs. Egy 145-ösről van szó '94-es. Kösz minden hozzászólást.
kru27-02-2007 20:52:16 // 14639
természetesen igen!
Atesz198727-02-2007 20:44:20 // 14638
thx, azt hiszem sejtem. :) Ez melyik fele a turbonak? Amelyiket a kipuffgáz hajtja?
kru27-02-2007 20:34:48 // 14637
Ja és felújítani nem nagyon lehet (pontosabban senki nem vállalja), mert nincs pad, amin ki lehetne balanszolni, hogy a gyári spec. szerint működjön. Szóval úri muri... inkább egy kicsi meg egy nagy sorba kötve :-)))
kru27-02-2007 20:33:15 // 14636
Így: Egyébként itt egy link, ami részletesen mutatja a felépítését és azt, hogy a büdös korom mennyire szétcseszi az egészet. Ellenben benyás autókon meg nem nagyon van, mert drága, ami bírja a mahasabb kipuf.gáz hőméréskletet. Link VNT-15
Atesz198727-02-2007 20:14:36 // 14635
A változó geometriájú turbo, ember nyelven elmondva mit jelent? hogy mükszik?
Atesz198727-02-2007 20:01:04 // 14634
a "jobban ment"-et is ehhez mérten kell érteni. :D
Atesz198727-02-2007 19:59:34 // 14633
Mi is ríktunk már be benyás váltót dieselbe (Pug j5), és jobban ment, mint a sajátjával. Igaz, ez egy ezeréves szívódiesel volt :D
András bácsi27-02-2007 19:55:47 // 14632
Nem is kell annál több. :)
Hari27-02-2007 19:44:04 // 14631
Igen passzol a váltó, csak az áttételezést át kell alakítani. (a diesel-ét belekell aplikálni a benyásba. - difit -) Egyébként a benyás váltóval - még ha 1,7 -é is - max 150-160 km/h a vége.
Dzsozy27-02-2007 19:34:24 // 14630
Hát azért elég érdekes, hogy 50-60.000 km-t szondát kell cserélni!? Szerény vélemény az,hogy azért talán a probléma máshonnan ered,vagy nem a megfelelő szonda van,volt benne. Nekem a 155-ben utángyártott BOSAL vol,de repítette a kocsit, garancia volt rá 2 év, a káros anyag kibocsájtása minimális volt.
duni27-02-2007 19:20:50 // 14629
Üdv mérnökök, kérdésem van- AR 33 1.8tdi motor ugye passzol 33 as benzines váltóra?Mert egy szakember ismerösöm állitja hogy igen,de szeretnék más véleményt is hallani.Szerinte OK a dolog, csak az áttételezés miatt jobban fog pörögni a motor,de azt is hozzátette,az 1,7IE váltója lenne a megfelelö választás mert,az 1.4IE nek valamivel rövidebb áttételezésű a váltója. Kössssz
FRob27-02-2007 15:41:41 // 14628
üdv urak 166-os ics kód kellene tudna e valaki serial alapján mondani egy kódot? előre is köszi!
András bácsi27-02-2007 12:31:45 // 14627
Mintha nem lenne. De megnézem. Lehet, h megyek szombaton Pécsre.
passion7627-02-2007 12:30:36 // 14626
Tegnap sajnos nem voltam túl aktív így ismételten kérek mindenkit, hogy ossza meg lambda szondás tapasztalatait velem. 2.0-s TS motorral 50.000 km-enként cserélnem kell, mert különben nem kap a kocsi zöldkártyát. Miért van ez? Mindenkinél 50-60.000 km a standard? Használ valaki utángyártottat (BOSCH)? Az milyen?
kertecs27-02-2007 11:17:30 // 14625
Mire, vodkára? : ) Inkább azt mondd van-é f@sza főfékhenger próbára?
András bácsi27-02-2007 10:20:38 // 14624
Autócsere? :)
kertecs27-02-2007 09:54:01 // 14623
Köszi, ha csinálom a féket, akkor megejtem a folyadék cserét is. Sajnos egyre jobban idegesít a dolog, mindig ez van ha tudom hogy valami nem 100-as a géppel. Most már olyat is megfigyeltem hogy hirtelen fékezésnél az első pillanatban jobbra elhúz a fék... ez már komolyabb probléma! Most éppen a főfékhengert gyanúsítom, lehet teljesen feleslegesen. Le kéne venni a fékmunkahengert és levegővel kipróbálni, hogy működik. Ha úgy simán visszamegy, akkor nem ott van a gond.
Ferke27-02-2007 09:23:44 // 14622
Egy saab-os barátomnál volt most ugyanez a gond. Lecseréltük a fékolajat, és jó lett. Szippantsd ki a tartályból a fékolajat, amennyire tudod, a maradékot meg pumpáld ki pedállal, úgy, hogy kinyitod a féknyergeken a csavarokat (körbenm egyenként mind) Majd töltsd fel a tartályt, innen már ugyanaz, mintha légtelenítenéd a fékeket. Pumpálás,csavarnyitás, pumpálás....amíg jó nem lesz.
kertecs26-02-2007 09:57:14 // 14621
A fékolajat az enyémen is ki lehetne már cserélni csak nem tudom a metódust... Te csináltad? Fogott a fék nálad is? Mondjuk az összefüggést nem vágom egyelőre
kertecs26-02-2007 09:55:03 // 14620
Nem, a kisebb. 254 azt hiszem? Már az is támpont, hogy jól gondoltam és nem kell megnyitni és rendellenes a dolog.
Ferke26-02-2007 09:39:36 // 14619
Legutóbb, mikor ilyen esetem volt, egy teljes fékolajcsere segített.
Balage26-02-2007 09:27:17 // 14618
Szarolaszrozsdaboglya!!! :-P :-)
András bácsi26-02-2007 09:18:06 // 14617
Az idegenek. :) Nincs ötletem. Működni kéne megnyitás nélkül is. Neked már a 284-es tárcsa van igaz?
kertecs26-02-2007 09:07:16 // 14616
Jó reggelt! Problémázok, ezúttal a fékkel... két hónapig nem mentem az Alfával és most az az érzésem volt/van hogy tapad a fék, talán az eleje. Nem nagyon, "éppen csak" : ) Szét is kaptam, régen nem szereltem már, pláne megvolt már két új első féktárcsa a fiókban, azokat is felraktam. Egy -nekem rendellenesnek tűnő- dolgot találtam: a jobb első munkahengert nem tudtam visszanyomni, csak miután rányitottam a légtelenítőre. Ezek után könnyen visszament. Miért lehet ez? Emlékeim szerint amikor korábban betétet cseréltem ez sima ügy volt, könnyen járt és alapra lehetett nyomni. A bal oldal most is így működött. A jelenség nem szűnt meg, továbbra is tapad szerintem. Az egyéb részeket rendben találtam, a féknyereg (?) könnyen mozog, azt már korábban lekezeltem némi zsírral. A 33-nál volt hasonló jellegű problémám, h néha elkezdett fogni a fék. Ott a rásegítődob adta meg magát...
András bácsi25-02-2007 13:57:22 // 14615
Használat és pénztárcafüggő. Hosszabb távra érdemes a drágább (értsd jobb) kuplungot berakni.
András bácsi25-02-2007 13:57:22 // 14614
Használat és pénztárcafüggő. Hosszabb távra érdemes a drágább (értsd jobb) kuplungot berakni.
András bácsi25-02-2007 13:56:25 // 14613
A tied más rendszer.
András bácsi25-02-2007 13:55:40 // 14612
Szerintem meg nem kell hézagnak lenni. Ilyenkor működik az alpjárati léptetőmotor: a levegő azon a csatornán keresztül megkerüli a fojtószelepet. Ha van hézag, akkor az bezavar az alapjáratba.
Kau25-02-2007 12:12:30 // 14611
Az alábbi márkákból melyik a jó? Kuplungtárcsáról van szó 146-hoz. Lucas QH vagyQA Valeo (oké, ez a gyári) ill. valami Angol Mc.... ennek már a nevére se emlékszek, de ez volt a legolcsóbb.
theo24-02-2007 00:24:49 // 14610
Hali. Most nyílt Dunakeszin a Shell kútnál, bevezető áron kemény 2500Ft. a beállítás. Speddy vagy valami ehez hasonló a cégnév. Dk. Fő út 1 a cím.
vgyurci (powered by boxer)22-02-2007 18:34:26 // 14609
Pontosan! Amikor meleg a motor, repül az alapjáratom. Most szét van bombázva a gép és láttam, hogy tök zár a pillangószelep. Egyébként én is így tudtam, csak nem voltam benne biztos. Kösz a segítséget.
Dzsozy22-02-2007 18:27:53 // 14608
Feltételezésem szerint alapjárati gondokkal küszködsz. :) Hát szerényke tudomásom szerint minimális hézagnak kell lennie, ezért pucerájozom én is mikor unatkozom. Az olajpára lerakódik, és az nem egészséges, Ha a fény felé tartod, körbe, a pillangószelepnél át kellene szűrődnie a fénynek.
vgyurci (powered by boxer)22-02-2007 17:18:34 // 14607
Csao ALFÁsok! Mondja meg valaki, hogy alapjáraton a pillangószelepnek teljesen zárnia kell, vagy lennie kell egy minimális hézagnak?
SzJ22-02-2007 10:25:21 // 14605
Kaposújlakon a Lönci Bt. http://www.loncibt.hu/ujdonsagok/
Alfimi22-02-2007 09:27:36 // 14604
Sziasztok!Nem tudtok véletlenül egy jó futóművest Újpest közelében?Amugy mennyi most egy beállítás???
András bácsi21-02-2007 09:12:23 // 14603
A másik: az ilyen buherált gépek eladhatatlanok utána.
Thomacski20-02-2007 21:49:50 // 14602
Na akkor engem mar nem erdekel az egesz.Akkor nem lessz tuningolva a gep inkabb gyujtok egy kicsit es veszek egy erosebbet.Ha en ezt tudtam volna...
Zsocy15520-02-2007 19:14:22 // 14600
Igen, elképzelhető. Köszi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.