Forum >> Szerelőműhely
Charlie 16607-01-2005 20:48:40 // 1236
Már felraktam a saját oldalamra. A vége: váltócsere, kuplungcsere, motorgenerál....stb. Szerencsére még csak kezdődő baj volt, és a motornak semmi"baja nem volt a tömítés kivételével, de azért amin csak 1 apróságot is láttam, ott csere. Most már ok lesz. Igaz hogy tudtam a dologról amikor vettem, de még így utólag is szörnyű !
Don Gombóc07-01-2005 20:43:58 // 1235
Ide simán hagy lássuk!!!
Charlie 16607-01-2005 20:05:26 // 1234
Ide a fórumba, vagy a saját oldalamra?
Don Gombóc07-01-2005 20:04:34 // 1233
Szerintem tedd fel,
Charlie 16607-01-2005 20:00:28 // 1232
Ha valaki szörnyülködni akar, tudok küldeni képeket, arról hogy hogyan nem szabad a sebváltót javítani, Á'la előző tulaj....
ALFA75td07-01-2005 19:14:16 // 1231
szevasztok nem tudja valaki azALFA 75 2.0 td szelephézagait?????? elöre is köszi
Paco07-01-2005 18:30:14 // 1230
Mondom, hogy 7Vge :) Monoron van Körminél, és hét közben nem tartózkodik otthon, este sötétben meg nem zavarom fel a padlásra, mert úgy sem találja meg.... :)
Halesz07-01-2005 17:17:18 // 1229
Ja, én is rögtön rájuk gondoltam :)
..07-01-2005 17:15:32 // 1228
Paco!
ABS szenzorral mi a helyzet?
Kazes☻07-01-2005 17:06:52 // 1226
A vezérműlánc.Ha jól tudom van belőle 2-3db az autóban,mivel dupla vezérmű-tengelyes,felül szelepelt,soros,négyhengeres.
Halesz07-01-2005 16:47:27 // 1225
Sziasztok,
Tudtok ajánlani valami helyet műszaki vizsgára? Rövidesen vinnem kell a kocsim... Ahol mondjuk nem nézik a fóliákat (minden más rendben van amúgy).
NaTo07-01-2005 15:11:36 // 1224
Kazes! Milyen lánc szakadna el? Egyébként holnap viszem vissza servicébe. A hang már csak 1300 alatt nem hallatszik, amúgy már szinte végig hallani. A teljesítmény talán csak minimálisan esett vissza, de lehet, hogy csak beképzelem... Remélem nem szakad el semmi, mindjárt utánanézek a láncnak! Köszi Kazes!
Csááááó
Kazes☻07-01-2005 13:06:05 // 1223
Ha elölről jön,nem lehet,hogy a kormányszervó? Haverom Ivecojával bajlódtunk egyszer így. Vagy nem ér bele vmi a kerékbe,stb. amitől lehet ez a hang?
TDI7507-01-2005 06:30:37 // 1222
Azt sjnos még nem sikerűlt eldönteni mivel van más zaj is ami zavaró, de annak legalább tudom az okát. Kérdés ha az autót felemelem akkor nem lehet valahogy kideríteni hogy melyik okozhatja? Hallottam már olyan megoldást is a hibakeresésre hogy autó felemel, és külön-külön megforgatni mind a 4 kereket. Ezzel csak 1 probléma van: kb 40km/h körül jelentkezik. Viszont ha az autó fel van emelve úgy nincsenek terhelve a futómű csapágyai.
Kazes☻06-01-2005 17:47:47 // 1221
NaTo!
Go back to service! Nézesd meg,nehogy láncszakadásod legyen,lehet, hogy megnyúlt.A szelepeknél nem hinném,mert az szerintem nem lenne ford.szám függő,csak annyiban,hogy erősödik,ill.halkul.Nem lehet,hogy vmi terelőlemez? Az enyémen van egy a kipufogócsonkon felül ami védi a főfékhengert a hőtől,van a kormányműnél,szintén a kipuf.csonktól véd,van egy lemez a motor hátuljánál a váltóharangnál.Más most nem jut eszembe.
NaTo06-01-2005 14:58:42 // 1220
Na gyerekek figyu!
Egyre erősebb a furcsa kopogás, csattogás vagy mia szösz. Félek, hogy valamit elhagyok, vagy valami eltörik elszakad, vagy meggyúlad, vagy felrobbanok, vagy csak úgy egyszerűen dezintegrálódok és megszűnök létezni autóstúl! Viccet félretéve: a motorból jön a hang, én szelephibára gyanakszom. Ki tudnak azok akadni? Amúgy meg egészen benzinszag meg olajszagot éreztem az előbbi utamon. Jó. Megállok, hát mit látok? Az motor tetején az olabeöntő nyílás szabadon tátong, a sapkája sehol, a motortér meg tiszta olaj. Először végig gondoltam mit tegyek, és úgy döntöttem legjobb lesz, ha először egy szívinfarktussal kezdek, azután valami epilepsziás roham, majd kóma, úgyis a Flór Ferenc kórházban voltam... Aztán megláttam, hogy beesett a gyertyákhoz a sapka... huhh. Még jó, hogy nem előre esett, és nem hagytam el. Teljesen laza volt, kicsit megszorítottuk, nehogy megint leessen. Olaj még van benne, úgyhogy hazáig nincs gond. Viszont a hang így se szünt meg. Mostmár egyre hangosabb, és egyre nagyobb tartományban jelentkezik. Megőrülök. Mintha egy fakopáncs beszorult volna a motorba, és ki akarna jönni. Csak ki ne jöjjön! Szóval tanácstalan vagyok...
Gombóc! Nekem is olyan a váltóm, hogy az egyest úgy szereti, ha előtte kettest váltok, vagy legalább a kettes felé mozdítom, és utána szépen bemegy. Én se igazán értem miért.
Szóval van problémó!
Szevasztok!
Don Gombóc06-01-2005 13:19:55 // 1219
75w90 ez a fina is mint a tutela. Ugyanolyanok a paraméterei. Tegnap adtam oda a Bandinak egy komplett ár és terméklistát a Seleniátol a Tuteláig minden benne van azt hiszem Elaforgos. Azon rajta van mindegyik számozása . Majd tavasszal lecserélem Tutelára.
granturismo06-01-2005 12:49:07 // 1218
Jaja igen bocs a ZC90 az Gl-3-as.
brien06-01-2005 12:46:09 // 1217
sima Tutela W90-MDA GL+5 Br. 4.175,- volt a 3L
granturismo06-01-2005 12:21:55 // 1216
Tutela ZC 90 lesz akkor.
Kár. A synth-et átvettem volna.
brien06-01-2005 11:46:20 // 1215
ööö....Tutela SAE 80-90W (gyakorlatilag amit a gyár előírt), vagy valami ilyesmi, nem a synth az biztos
granturismo06-01-2005 11:34:00 // 1214
Tutela micsoda?
brien06-01-2005 11:28:07 // 1213
Nekem hasonló problémám volt, elöször 1-2-es szinkrongyűrűre gyanakodtak, meg váltóolaj cserére, aztán kiderült, hogy alul meg kellett húzni a csavarokat mert kilazult egy nagy erejű ütéstől az egész váltószerkezet.
Az enyém egyébként bowdenes, és abból az egyik már rossz, és többek között azért is veszi nehezebben a fokozatokat.
Tényleg: nem kell valakinek 3L bontatlan váltóolaj? :) Tutela
granturismo06-01-2005 11:27:00 // 1212
Na ez hogy milyen olaj kell a váltóba az szerintem nam gyártó függvénye. Nem tudod ennek a Fina olajnak a jellemzőit ami bekerült.
Szerintem API GL-5 75W90-es olajjal nem lehet gond.
Én persze megrögzött Selenia rajongóként a Tutela ZC75 Synth olajat javaslom bele.
granturismo06-01-2005 11:20:59 // 1211
A váltód bowdenes.
Don Gombóc06-01-2005 11:18:57 // 1210
Ez A drogdíler topic. Egyébként szerintem nem kotyog nagyon a kar majd eccer megnézed. Kicsit kiszállok mék kajolni.
Don Gombóc06-01-2005 11:16:11 // 1209
Hát ez nekem annyira nincs képben hogy még azt sem tudtam hogy bovdenes vagy rudazatos-e. Mindenesetre köszi. Volt van még egy jelenség: autópályán nagy sebességnél itt értsd már 160 pl. kb fél óra után ha ki akartam venni hatodikból illetve feltolni a váltókart özödikbe akkor marha nehezen ment a kar és balra a harmadik negyedik, tehét a közép állás felé is . Megállás után és rögtön újra indulás után semmi ilyen nem volt egy darabig. Egyszóval kurvára szorult . Azt mondta egy váltós szaki hogy nem jó olaj van a váltóba. Mobil volt benne megfelelő paraméterekkel, de lecseréltem Bárdis Finára , most sokkal jobb már csak egy egészen kicsit lehet érezni hosszabb menet után. De mind ezt csak autópályán mert normál országúti forgalomba nem csinálja egy csöppet sem Arra gondoltam hogy hosszú hatodikba való utazás során annyira lenyugszik a váltó olaj hogy nem kerül felülre a rudazathoz olaj és megszorúl? Tök nem tudom a szerelő barátom szerint is bovdenes de az nem lehet kiszőrösödve mert akkor mindig csinálná. Na majd egyszer ha kuplung csere lesz megnézzük a váltót is.
András bácsi06-01-2005 11:09:43 // 1208
Köszönöm, élni fogok a lehetőséggel.
granturismo06-01-2005 11:08:48 // 1207
Gomboc
Az én anyagom mindig tiszta és jó:-)
granturismo06-01-2005 11:08:02 // 1206
Bandikám
Ne a Fiattól rendeljél hanem az Elaforgtól pld. Azokkal le lehet postán is bolyolítani rákérdezni, hogy konkrétan mi van a dobozban. stb. Ha Elaforg kedvezmény kell keress.
granturismo06-01-2005 10:52:19 // 1205
A váltókarod mennyire kotyog? Először a 2 db bowdent nézném meg utána a diszkriminátort (60815927) nem tudom hogy ezen van-e valami állítási lehetőség az enyémen van.
Don Gombóc06-01-2005 10:42:03 // 1204
GT!! Köszi az anyagot megkaptam Banditól. Tiszta jó anyag.
András bácsi06-01-2005 10:37:30 // 1203
Szerintem akkor erről már lecsúsztunk. Talán majd megpróbálok rendelni gyárit a Fiatnál. Az anyagot pedig már átadtam Gomboc kartársnak.
András bácsi06-01-2005 10:35:49 // 1202
Tipped helyes.
Don Gombóc06-01-2005 10:23:47 // 1201
GT!! Szerinted mi fene az amikor mondjuk állok egy lámpánál és raknám egyesbe a váltót és nem veszi, lehúzom kettesbe visszatolom és símán bemegy. mitől gyöszösködik? Van amikor ki sem veszem kettesből úgy indulok mérgemben. Mondjuk bele lehet ilyenkor is erőltetni egyesbe de az olyan brutál.
Don Gombóc06-01-2005 10:17:33 // 1200
Tippelek:Zsámbék
granturismo06-01-2005 10:01:28 // 1199
Bandi.
Melyik az a hely amelyiket így nem szereted?
granturismo06-01-2005 09:55:41 // 1198
A Golden Lodge importőre a Meteor Hungária Kft.
A 25HL gyertya ott már nincsen és az országos hálózat boltjaiban sehol nincs már. Akik tőlük vesznek ott még lehet. De pld a Hegyaljánál már nincs.
Végig kell kérdezni a kisebb Alfa alkatrészeseket hátha valahol még van.
A másik, hogy gyáriban valszeg rendelhető. Mert az Alfa Romeos cikkszám alapján rendelt dobozban is ez a gyertya van. Ilyen esetben a gyár "bespájzol" a gyertyából így esetleg gyáriban még évekig elérhető. A másik lehetőség akik külföldről önállóan hozzák be a gyertyát nem a Meteor viszonteledói azoknál is lehet még.
giovanni06-01-2005 09:45:47 // 1197
GT
Köszi majd ebédszünetben kimegyek és ha van veszek...
granturismo06-01-2005 09:42:29 // 1196
Giovanni
Elcsesztem.
Lehel-Dévai sarok. Lomex
Az az utca a Dévai amyelyikben a Kárászy lengéscsillapítós van.
De amúgy beszerezkhetelen elekronikai alkatrészek ügyében a HQvideo Kft. a kedvencem. Ami ott nincs azt nem is keresem tovább. XIII. Kerekes u. 15
Gomboc
Most jöttem rá, hogy otthonfelejetettem a mobilomat!
Nembaj asszonypajtás beolvasta.
Az általad nagylelküen felejánlott dolog megvan, köszi, hogy gondoltál rám.
Viszont Bandinak küldtem valamit azt továbbadja neked ha érdekel.
András bácsi06-01-2005 09:33:29 // 1195
GT!
Tudsz valami jó helyet, ahol lehet még Golden Lodge? Jó lenne, ha postán is lehetne tőlük rendelni. Én csak egy helyet tudok, de ott nem kívánok vásárolni.
A.
NaTo06-01-2005 09:15:00 // 1194
Szóval,
a kattogást a motortérből hallom, csak még nem tudtam senkit megkérni, hogy nyomogassa már a gázt, amíg én fülelek... alapjáraton nincs semmi, olyan 1300-1400 körül kezdődik, és 2000-ig tart, aztán 3000 fölött is hallani, de ekkor már a motorhangtól kevésbé, olyan, mintha valami rezonancia lenne. a fordulatszámmal ez is gyorsul. Nem lehet, hogy bekajált valamit, és a szelepnél megragadt? Teljesítményben nem igazán van változás. De nagyon isegesít. Kissé kongós hang, de csak kissé! olyan, mintha egy bádog doboz oldalát ütögetnék valamivel, ami nem is tompa, de nem is fémes... na ezt jól behatároltam. Inkább meghallgattatom a szerelővel. Amúgy meg szevasztok!
giovanni06-01-2005 09:12:50 // 1193
lorinnyu
Tárcsák akciósan 90GBP+postaköltség a pár tehát nem olcsó (sajnos nálunk nem forgalmazzák :((.) betétek hivatalos ára 9400 a szett a Lángnál...
Ha láttad volna a kiszedett tárcsákat/betéteket te is értenéd hogy miért érzek ekkora változást.... meg elötte még amikor jó volt akkor se fogott így a gyári tárcsa/spanyol fékbetét combo..
giovanni06-01-2005 09:04:11 // 1191
GT
Mitismondtál holis vanaza bolt ahol mikrokapcsoót tudnék venni? Kartács Lehel sarok?
granturismo06-01-2005 09:04:02 // 1190
Hehe
Látom a kérdésem Bandi kollégában is felmerült.:-)
Mert itt ugye egy 75-ről van szó ha jól értem.
Tegnap nagy fék buherálás volt nálam Giovanni testvérrel.
A fékdugattyúk már annyira kijöttek, hogy amikor az új Textarokat betettük és visszanyomtam a dugattyút, le kellett szívni egy kis fékolajat a tartályból.
A legjobban az tetszett, hogy az ABS kerékérzékelők úgy néztek ki mint egy mini-süni, mert magukra szedték a spént:-)
Giovanni hálából jól elkeserített, mert megbizonyosodtam, (amit eddig is sejtettem) hogy az ő váltója kb. 1 fényévvel jobb mint az enyém. (És még elégedetlenkedik, hogy néha-néha a 3. akad stb...:-)))
Miután már több boxit próbáltam, de mindegyiknél stabilan fennáll az 1 fényév az a szomorú következtetésem, hogy a váltóm egy nagy rakás sz@r :-(
Don Gombóc06-01-2005 08:53:56 // 1189
GT !!! Nyomtam egy SMS-t
Paco06-01-2005 08:43:52 // 1188
Akkor jobb ha beszerzek egy-két készletet a V6-hoz? Mert hogy csak ezt eszi meg....
granturismo06-01-2005 08:42:21 // 1187
Sziasztok.
Golden Lodge vásárlással igyekezni!
Sajnos megszűnik a típus.:-(((((
Egyébként a Lodge céget megvette a Marelli valamikor a 80-as évek végén azután a sima Lodge márka megszűnt. És a Marelli többpólusú felületkezelt gyártyáit nevezték Goden Lodge-nak.
Tehát ez is Marelli pereputty (volt)
TDI
Most előlről vagy hátulról hallod a búgást?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
588
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?