Ha minden igaz, akkor a hidrotőke ad ki ilyen hangokat, de nekem azt mondták hogy ez normális.
A teljesítményt nem befolyásolja.
Pár másodperc alatt úgyis elmúlik.
De persze én is egy nem szerelő vagyok! :-D
Forum >> Szerelőműhely
Ákimáki16-10-2007 10:11:30 // 17855
someday16-10-2007 10:07:28 // 17854
halihó!
HA hidegen indításkor kerepel elől valami akkor az a vez.mod.? (a szerelőm már mondta régebbe hogy lóg picit) és ha az az akkor az létezik, hogy az a motorteljesítményre is érezhetően kihat?
másik: hol mennyiért a legkedvezőbben?
Egy Nem Szerelő :)
HA hidegen indításkor kerepel elől valami akkor az a vez.mod.? (a szerelőm már mondta régebbe hogy lóg picit) és ha az az akkor az létezik, hogy az a motorteljesítményre is érezhetően kihat?
másik: hol mennyiért a legkedvezőbben?
Egy Nem Szerelő :)
Ferke16-10-2007 09:16:26 // 17853
Szerintem is kell bele a kat. A környezet miatt is és a motor miatt is. Nem annyira tesz jót neki a kat nélküli rendszer.
kertecs16-10-2007 08:47:23 // 17852
Ne haragudj meg, de leírom a véleményemet, kiváncsi vagyok a Tiédre:
Ha már végeredményben arra jutsz, h vegye meg az utángyártottat (amúgy szerintem is), akkor miért vegye ki, aztán vizsgára, ZK-ra be? Miért jó ez, amikor szerinted sem megy tőle jobban, viszont szerintem a károsanyag azért csak több lesz kat nélkül?
Mennyi az utángyártott életartama? Az enyémben a gyári már 180E-nél jár és működik.
(Mondjuk én környezetmérnök vagyok, így aztán pláne nem értem meg ezt a "katalizátor kiszedem dolgot")
Ha már végeredményben arra jutsz, h vegye meg az utángyártottat (amúgy szerintem is), akkor miért vegye ki, aztán vizsgára, ZK-ra be? Miért jó ez, amikor szerinted sem megy tőle jobban, viszont szerintem a károsanyag azért csak több lesz kat nélkül?
Mennyi az utángyártott életartama? Az enyémben a gyári már 180E-nél jár és működik.
(Mondjuk én környezetmérnök vagyok, így aztán pláne nem értem meg ezt a "katalizátor kiszedem dolgot")
Bazsa7216-10-2007 01:48:50 // 17851
De lehet ez hülyeség, így a képről azt sem tudom, mi is ez:)
Bazsa7216-10-2007 01:47:21 // 17850
Ha jól látom, a képen felül van három lik, ott a fülek alá kell nyúlni egy lapos csavarhúzóval, megemelve a füleket, kicsit betolva ezzel az egészet, majd ha a fülek belül lesznek, már ki lehet húzni. Már ha jól látom:)
admirális16-10-2007 00:09:15 // 17849
[k i z z o]15-10-2007 23:04:51 // 17848
Szerintem ne vedd ki, vagy ha ki is veszed csinald meg 2 bilincsesre és egy utangyartottat mindig tegyel be zoldkartyara v. muszakira, muyg meg egy csövet helyette.
Amugy az osztrak KPM itt felenk eleg jol megvag ha a zolded rossz, azaz ha ausztiaban v. nemeto. sokat mozogsz akkor legyen katalizatorod. Elegge eszrevenni hianyat emisszio - méréskor.
Amugy powerben csak virtuáls:) nem ettől fog szárnyrakapni. utángyártott, BOSAL.
Ha EURO 4 alatt van a motor akkor a diag nem veszi észre hianyat, mert 1 szondás.
Amugy az osztrak KPM itt felenk eleg jol megvag ha a zolded rossz, azaz ha ausztiaban v. nemeto. sokat mozogsz akkor legyen katalizatorod. Elegge eszrevenni hianyat emisszio - méréskor.
Amugy powerben csak virtuáls:) nem ettől fog szárnyrakapni. utángyártott, BOSAL.
Ha EURO 4 alatt van a motor akkor a diag nem veszi észre hianyat, mert 1 szondás.
Don Vittorio15-10-2007 22:22:50 // 17847
Egy kicsit sok "vele" volt az előző mondatomban :)))
FRC15-10-2007 22:22:21 // 17846
Csavard el a pálcákat 90° ban
Don Vittorio15-10-2007 22:18:49 // 17845
Ha nem zörög és nem vacakolnak vele a zöldkártyán vagy a műszakin vele, akkor ne foglalkozz vele, legalább jobban megy a verda:) Az enyémben nincs benne.
Ferke15-10-2007 22:14:16 // 17844
Csak a hátsókat lehet így levenni sajna:(
Vili15-10-2007 22:10:31 // 17843
Mik vannak mi?!
Lementem megnéztem én is,vazze télleg nincs semmi látható megoldás!!!!!
Viszont nem a fejtámla csúszik a támlába mint ált.ban hanem a 2 tartó fix és azon csúszkál a fejpárna!!!!!!!!
Lementem megnéztem én is,vazze télleg nincs semmi látható megoldás!!!!!
Viszont nem a fejtámla csúszik a támlába mint ált.ban hanem a 2 tartó fix és azon csúszkál a fejpárna!!!!!!!!
kru15-10-2007 21:58:48 // 17842
Ne hülyüljetek! Vagy csak a hátsó fejtámlákat lehet levenni? Meg kell nyomni a kis gombot mindkét oldalon, amivel a magasságot is állítod. Vagy rosszul gondolom? Azzal csak egy szintig lehet kihúzni? Hát menten lemegyek megnézni :-)
Lujo15-10-2007 20:09:18 // 17841
Köszi mindenkinek a tippeket, hétvégén majdcsak felaplikálom valahogy ha már 1x megvettem :)
Erhard 242 (Pure Energy)15-10-2007 20:00:14 // 17840
Utángyártottat érdemes venni a 3om utas 16900Ft...
Vincus15-10-2007 19:47:44 // 17839
Illetve valakinek van valami véleménye a kivételéről?
Vincus15-10-2007 19:45:04 // 17838
Kb az milyen összeg lehet?
Ferke15-10-2007 19:43:32 // 17837
Vannak jó utángyártottak is, pl a bosal állítólag elég jót csinál.
Vincus15-10-2007 19:40:32 // 17836
Sziasztok!
Segítség kellene! Szét ment a kicsikémen a katalizátor:( Van e valami ötlet, hogy lehet ezt orvosolni? A gyárit megkérdeztem, kicsit több mint 350 ezer forint...
Előre is köszi!
Segítség kellene! Szét ment a kicsikémen a katalizátor:( Van e valami ötlet, hogy lehet ezt orvosolni? A gyárit megkérdeztem, kicsit több mint 350 ezer forint...
Előre is köszi!
Hari15-10-2007 19:23:21 // 17835
Szeva Lujo!
A multkor ugy oldottam meg ezt a problémát, hogy az üléshuzat felső részére varattam egy tépözárat .......és ennyi! Már is fel lehetett rakni annélkül, hogy szét kellene szedni az egésszet.
A multkor ugy oldottam meg ezt a problémát, hogy az üléshuzat felső részére varattam egy tépözárat .......és ennyi! Már is fel lehetett rakni annélkül, hogy szét kellene szedni az egésszet.
Poló15-10-2007 19:11:46 // 17834
Blacky mást ír a 156 topicban. Pedig én úgy tudtam, hogy nem lehet szétszedni, többünknek nem sikerült.
Lujo15-10-2007 19:02:48 // 17833
Köszi a gyors választ, valami hasonlót sejtettem... :( lehet "vagdosás lesz a vége"
"szétszedés h zajlik" amúgy?
"szétszedés h zajlik" amúgy?
Poló15-10-2007 18:56:15 // 17832
Szét kell hozzá bontani az ülést. Szóval oda inkább ne tegyél üléshuzatot, nem éri meg.
Lujo15-10-2007 18:54:37 // 17831
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy milyen módszerrel lehet leszedni a 156os első fejtámláit? Vettem ugyanis üléshuzatot, viszont csak fejtámla nélkül húzható fel az első ülésekre, azok + ragaszkodnak a helyükhöz... :(
Plz... HELP:)
előre is thx...
Tudja valaki, hogy milyen módszerrel lehet leszedni a 156os első fejtámláit? Vettem ugyanis üléshuzatot, viszont csak fejtámla nélkül húzható fel az első ülésekre, azok + ragaszkodnak a helyükhöz... :(
Plz... HELP:)
előre is thx...
Tompi15-10-2007 13:08:00 // 17830
Sziasztok, nekem is hasonló turbó-gondom van. 2003-as 156-os Alfa, magasabb fordulatnál, ha elindul a turbó iszonyú hangos fütyülő hangot ad a gép, a fél utcát fel tudom ébreszteni vele :) Voltam kb. 8 szakinál, mindegyik mást mondott, Zsámbékon azt mondták valószínűleg a turbó csapágyas, cserélni kellene. Nincs valakinek Szombathely környékén olyan szerelő ismerőse, aki esetleg "szakszerűen" ki tudná deríteni, mi a gond?
Esetleg szaktanács? Az egyik szaki a csöveket véginézte + intercoolert is cserélt, én személy szerint a turbót érzem gyanúsnak...
Köszi előre is
Esetleg szaktanács? Az egyik szaki a csöveket véginézte + intercoolert is cserélt, én személy szerint a turbót érzem gyanúsnak...
Köszi előre is
Marklar15515-10-2007 11:20:42 // 17829
Itt is megemlítem:
Biztos van olyan, aki szerel míndent... :)
Van még némi maradék új gyári cuccom.
Csak ezek:
Szelep tányér 8db (60507193) Q4! (4000ft/8db)
Vezérmű szíjfeszítő 60513853 V6 hoz (4000ft)
1db kuplung szerkezet (húzó tipus, 33TD elvíleg) 10 000ft
1db 164-es jobb külső kilincs 3000ft
6db 164-es zárhenger 3000ft/6db
4db fém izé (60515713) (33/75 csapágy-alátét elvileg) 1000ft
1db kinyomó csapágy 3000ft
1db régebbi TS-hez gyújtáselosztó 2000ft
1db kerékagycsapágy 3000.-
1db tengelycsonk 3000.-
3db müanyag nemtom mi+2db fém izé
1db AR-90-es crom dísz a lökösre. 1000ft
1db elektronika, talán klímához? 1000ft
3db kapcsoló 1000ft/db





Egyben 14999ft ért elvihető.
Biztos van olyan, aki szerel míndent... :)
Van még némi maradék új gyári cuccom.
Csak ezek:
Szelep tányér 8db (60507193) Q4! (4000ft/8db)
Vezérmű szíjfeszítő 60513853 V6 hoz (4000ft)
1db kuplung szerkezet (húzó tipus, 33TD elvíleg) 10 000ft
1db 164-es jobb külső kilincs 3000ft
6db 164-es zárhenger 3000ft/6db
4db fém izé (60515713) (33/75 csapágy-alátét elvileg) 1000ft
1db kinyomó csapágy 3000ft
1db régebbi TS-hez gyújtáselosztó 2000ft
1db kerékagycsapágy 3000.-
1db tengelycsonk 3000.-
3db müanyag nemtom mi+2db fém izé
1db AR-90-es crom dísz a lökösre. 1000ft
1db elektronika, talán klímához? 1000ft
3db kapcsoló 1000ft/db





Egyben 14999ft ért elvihető.
süsnye15-10-2007 10:46:57 // 17828
mármint, hogy keverted össze?
kru15-10-2007 09:09:46 // 17827
Nekem is volt egy ilyen érzés az enyémnél, de nálam is tökéletesek a csövek.
Így én sem jutottam egyről kettőre. Pedig az időnkénti intenzívebb füstölést is ennek akartam betudni, hogy elmászik a levegő.
Az lenne jó, ha valakinek lenne valami mobil diag. műszere, amit menet közben is járatnál az EOBD csatiról és lehetne nézni, hogy a turbó nyomás mit mutat.
Mondjuk van olyan hely, ahol mérnek teljesítménypadon és a turbónyomást is mérik neked közben.
Turbódnak nincs fütyülő hangja, főleg hidegen? Csak kérdezem, mert az enyémnek hidegen van...
Így én sem jutottam egyről kettőre. Pedig az időnkénti intenzívebb füstölést is ennek akartam betudni, hogy elmászik a levegő.
Az lenne jó, ha valakinek lenne valami mobil diag. műszere, amit menet közben is járatnál az EOBD csatiról és lehetne nézni, hogy a turbó nyomás mit mutat.
Mondjuk van olyan hely, ahol mérnek teljesítménypadon és a turbónyomást is mérik neked közben.
Turbódnak nincs fütyülő hangja, főleg hidegen? Csak kérdezem, mert az enyémnek hidegen van...
SzJ14-10-2007 13:16:33 // 17826
Sziasztok,
egy ismerősöm kérdezi, hogy:
"GTV 3.0 V6-hoz nincs véletlen valakinek workshop manual-ja (angol)?"
egy ismerősöm kérdezi, hogy:
"GTV 3.0 V6-hoz nincs véletlen valakinek workshop manual-ja (angol)?"
Ferke14-10-2007 08:16:02 // 17825
Ha kifúj a turbonál, akkor annak keéne, hogy lásd a nyomát. Korom, olaj, valami...nincs semmi ilyesmi lent?
ALFI15613-10-2007 21:02:38 // 17824
Ezen már túl vagyunk.Tökéletes mind a kettő.
Ferke13-10-2007 20:45:03 // 17823
Magánál a turbonál nemigen. Pláne, hogy ehhez még fiatal is a vasad.:) Sztem első körben nézd meg az intercoolertől feljövő csövet, ha nem az repedt, akkor az IC és a turbo közti csövet (ezt inkább aknáról érdemes)
ALFI15611-10-2007 20:47:09 // 17822
Valahol kifúj a levegő amikor teljesítmény van.Én a turbótól hallom.Kifújhat ott?
:Szájmon:QV:147:GT:11-10-2007 20:37:03 // 17821
Kiderült h semmi baja a biztositéknak csak Én nem értek az Alfámhoz!!
Most ha azt mondom hogy összekevertem a helyzetjelzőt a ködlámpával akkor mit mondasz?
ugyan is ez történt...
Most ha azt mondom hogy összekevertem a helyzetjelzőt a ködlámpával akkor mit mondasz?
ugyan is ez történt...
RoliQ411-10-2007 18:07:26 // 17820
köszönöm akkor jól éreztem, csak még azt nem tom hogy fogom kivitelezni a dolgot! na mind1 van pár szabadnapom!:D:D:D:D
András bácsi11-10-2007 16:22:53 // 17819
Mondjuk a fő gond az, hogy inkább csk széles kasznishoz lehet találni rozsdamentest.
Gonosztevő11-10-2007 16:21:27 // 17818
jo,köszi!
Amugy már eladtam a vasat,csak a kollégám vette meg,azt mondtam neki utánaérdeklödöm majd itt,január végén möszakis!
Amugy már eladtam a vasat,csak a kollégám vette meg,azt mondtam neki utánaérdeklödöm majd itt,január végén möszakis!
András bácsi11-10-2007 16:16:39 // 17817
Jobban jársz egy komplett hátsó sárvédővel. Csavarozott elem.
Gonosztevő11-10-2007 15:44:33 // 17816
Szisztok! Nem tudja véletlenvalaki,hogy lehet e kapni 93"-es 155-öshöz hátso sárvédőhöz javítóívet?
Ha igen hol és mennyiért?
Köszi!
Ha igen hol és mennyiért?
Köszi!
pb_11-10-2007 15:41:18 // 17815
Mert 1 menetes tengelyen van a dugattyú. Nyomni is kell, és közben forgatni, erre van 1 célszerszám, de lehet házilag is csinálni. Lehet olyannal is próbálkozni, hogy 1 kalapácsnyéllel nyomod, és közben 1 papagájfogóval forgatod, közben vigyázz a provédőre, nehogy szétmenjen. Jó nagy szopás, de + lehet csinálni.))
pb_11-10-2007 15:36:44 // 17814
Azt kuplung munkahengernek hívják, ami pedig fönt van a pedálnál, az a kuplung főhenger.
Ákimáki11-10-2007 15:28:56 // 17813
Forgatni kell közben Roli!
Elég gáz meló. A hátsóval szívsz, ugye?
Elég gáz meló. A hátsóval szívsz, ugye?
RoliQ411-10-2007 15:23:10 // 17812
és nekem is lenne egy kérdésem hátsó fékbetétet akartam cserélni de nem tom visszanyomni a mukhahengert ! miért van ez? el kéne forgatni közben vagy mi ? kit tudja? már nagyon ideges vagyok rá!:D
RoliQ411-10-2007 15:21:53 // 17811
nem tom mi a neve de van hozzá tömítéskészletem:D:D:D de tényleg!
Epy10-10-2007 21:03:58 // 17810
hali! Légyszi segítsen nekem valaki.! Nekem az a kuplung munkahenger kellene, ami közvetlen a kuplung pedálnál van, mi annak a pontos neve? esetleg tudja valaki hogyan néz ki?
Mogyoró09-10-2007 21:18:52 // 17808
Egy próbát megér a dolog! Aki olvassa a hibát mond meg neki, hogy vegye le az akku sarkát pár percre, mert ilyenkor rendezi a sorait a számítógép és átkerül a memóriába a hibakód és innen már ki lehet törölni.
Ez volt nekem is a légzsák hibakóddal. Egyszerűen belefagyott a kódkiolvasó, majd ezután az action után könnyedén ki lehetett törölni.
Ez volt nekem is a légzsák hibakóddal. Egyszerűen belefagyott a kódkiolvasó, majd ezután az action után könnyedén ki lehetett törölni.
Bálesz09-10-2007 19:21:58 // 17807
ha ezt az elvet folytatnám akkor már a váltót is cserélhettem volna... csöpögött az olaj belőle! szerelők egy része: olasz autó, szokd meg.... szóval aludj csak ki az az izzó normál úton. ;)
süsnye09-10-2007 18:59:50 // 17806
esetleg fekete szig. szalag... :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
563
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?