Forum >> Szerelőműhely
András bácsi17-10-2007 20:16:18 // 17892
Lejjebb elvileg nincsen üzemanyagcső. Kivéve, ami a tankba megy, de azok meg a tűzfalon. Nem lehet, hogy csak odafolyik valahonnan?
Mogyoró17-10-2007 20:13:57 // 17891
Azok a csövek amik fönn vannak azok nem.Valahonnan lejjebb.
András bácsi17-10-2007 20:10:13 // 17890
Én sem veszek már hosszabb távú használatra szánt autóba semmi mást, csak gyárit. Mondjuk a 156-os traktorba valami 3xxxx HUF volt. :(((
András bácsi17-10-2007 20:08:44 // 17889
Változó milyen fajta. A 145-be a gyári 13xxx-ért jön, az utángyártottak 10 alatt is megkaphatók. De pl. a V6-ba a betét cserélhető volt, és gyáriban nem volt 7e.
Poló17-10-2007 20:08:40 // 17888
Én kétszer cseréltem. Egyszer egy Behr Italia-t vettem, az újonnan is rossz volt. Menet közben 70 fok, dugóban 90. De ha adtam egy kis gázt, már akkor kinyitott a termosztát és lement a hőmérséklet. Utánna azt hittem, hogy nem a termosztáttal van gond, hanem valami érzékelővel. De aztán mégis a termo volt, most gyárit vettem, ezzel jó.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)17-10-2007 20:05:46 // 17887
na ez baráti akkor vehetek azt is.nem tod kb mibe fáj egy uj?
András bácsi17-10-2007 20:05:18 // 17886
Visszafolyóág? Vagy a szűrőhöz vezető csövek?
Mogyoró17-10-2007 20:03:46 // 17885
Szevasztok!
1.9 JTD folyik illetve csepeg valahol a gázolaj valahol középen a blokk belső felénél.
Nem a felső csöveknél hanemm lejjebbről.
Van valami tippetek?
1.9 JTD folyik illetve csepeg valahol a gázolaj valahol középen a blokk belső felénél.
Nem a felső csöveknél hanemm lejjebbről.
Van valami tippetek?
[k i z z o]17-10-2007 17:22:34 // 17884
Ha van ismerős akkor felesleges.
ha meg kat nelkul akar menni akkor ott a cso.
Tolem azt csinal amit akar:)
ha meg kat nelkul akar menni akkor ott a cso.
Tolem azt csinal amit akar:)
András bácsi17-10-2007 17:11:09 // 17883
Mert a tied sem jó már. Egy jó termoval kb. 5 perc alatt felmegy a víz lassú gurulgatással is 90 körüli értékre, és beáll, nem ingadozik. Tök mindegy kint milyen az idő, legfeljebb a bemelegedés hossza nő meg egy kicsit.
Most kell a 45-ben is cserélnem. :(
Most kell a 45-ben is cserélnem. :(
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)17-10-2007 17:05:41 // 17882
elviekben az jo,nekem a 164-en kb 10-15 perc,de már 50 fokon füt,80-nál meg mint az állat.amugy normál használatnál 80-on megáll.
András bácsi17-10-2007 17:03:31 // 17881
Az már qka. :(
Hasovitspici17-10-2007 17:01:02 // 17880
van,hasovitspici@freemail.hu
pb_17-10-2007 11:38:02 // 17879
Van 1 működő mélcímed?
someday17-10-2007 10:11:01 // 17878
nekem 75 fokon áll mindig :(
nyáron az m0osn állva ment fel 90re...
nyáron az m0osn állva ment fel 90re...
Hasovitspici17-10-2007 09:21:34 // 17877
Nekem ott nincs relé de akkor rámozdulok a kérdésre köszi. Mostmár csak 1 kapcsolási rajz kéne vagy elkezdem szétbontani a kocsit és követem a kábel útját valahol csak ráakadok arra a relére. Mégegyszer köszi!
András bácsi17-10-2007 09:14:05 // 17876
Gyanús. Addig nem cserélném, amíg felmegy rendesen 90 körüli értékre, de már valószínű nem zár rendesen.
dtomi14517-10-2007 09:12:04 // 17875
Szisztok! Az lenne a kérdésem hogy ha nehezen megy fel a hűtővíz 90 fokra (kb 20 perc városban ilyenkor ősz-tél környékén) akkor cserélni kell a termosztátot, vagy ez teljesen normális? Húsz perc után a fűtés is bika, de addig lefagyok!
András bácsi17-10-2007 09:07:26 // 17874
Ezt egy környezetmérnök nem értheti...
Vizsgára is tök felesleges berakni. :)))
Vizsgára is tök felesleges berakni. :)))
kertecs17-10-2007 08:52:14 // 17873
Az tiszta, h gyakorlatban meg lehet oldani akár egy 1xű csődarabbal a kiváltást.
De miért jó, h megveszem az alkatrészt, berakom, levizsgázik és utána ki a polcra... aztán egy év múlva ugyanez. Csak ezt nem értettem... : )
De miért jó, h megveszem az alkatrészt, berakom, levizsgázik és utána ki a polcra... aztán egy év múlva ugyanez. Csak ezt nem értettem... : )
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)17-10-2007 05:58:04 // 17872
ha nem tévedek 2 munkahengered van,meg kéne szakérteni a másikat is.
Epy16-10-2007 21:36:14 // 17871
nem, az olaj meg van! nem annyira laza, hogy bennt maradjon! a fő munkahenger új , a kinyomó csapágy meg 20000-km-e volt cserélve.
Epy16-10-2007 21:33:53 // 17870
És miben volt ez a gyűrű?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)16-10-2007 21:00:40 // 17869
csak lazán beesett?munkahenger lesz a bibis,valszin elfolyt az olajad is,nézd meg.
Szenyor16-10-2007 20:48:54 // 17868
Heló
Nekem uez volt a hiba. A tanknál van 1 relé és az krepált be. Viszont az enyém 1.6 ts.
Nekem uez volt a hiba. A tanknál van 1 relé és az krepált be. Viszont az enyém 1.6 ts.
ALFI15616-10-2007 20:43:20 // 17867
Igen 146-on.Egy párszáz forintos gumigyürü volt az oka.
Epy16-10-2007 20:42:00 // 17866
Hali ! vollt már veletek olyan, hogy beesett a kuplungotok?
Hasovitspici16-10-2007 18:28:43 // 17865
Heló mindenki!
Segítségre lenne szükségem! 145 1.4Boxim van.
A problémám hogy nem indul be tudom ez sokminden lehet de már aztis kiszűrtem hogy üzemanyagot nem kap. A benyapumpa jó és benyais van a tankba viszont a pumpa nem kap áramot. mik lehetnek az okok? Ha valami relé vagy biztigond lenne akkor kéne tudnom hogy melyik az mert van belőlük bőven. Előreis köszi mindenkinek.
Segítségre lenne szükségem! 145 1.4Boxim van.
A problémám hogy nem indul be tudom ez sokminden lehet de már aztis kiszűrtem hogy üzemanyagot nem kap. A benyapumpa jó és benyais van a tankba viszont a pumpa nem kap áramot. mik lehetnek az okok? Ha valami relé vagy biztigond lenne akkor kéne tudnom hogy melyik az mert van belőlük bőven. Előreis köszi mindenkinek.
Lujo16-10-2007 18:07:55 // 17864
Gomb csak a hátsó ülésnél van, az elsőt +fogos, s emeled, majd lenyomod... ennyi... semmi gomb nem kell az állításhoz.
[k i z z o]16-10-2007 17:29:11 // 17863
ha mar nagyon ki akarja valaki venni akkor ugy szokas megcsinalni, hogy zk-ra meg muszakira vissz lehessen tenni. Az utangyartott ne mtudom meddig megy el, sztem mint a gyari. Ha van 1 rossz gyertyad akkor 1000km, ha minden Ok akkor akar 200k.
Mivel a mostani kat nem jo ezert mindenkepen kell 1et venni. Az, hogy berakja vagy nem meg a kolegan mulik.
Mivel a mostani kat nem jo ezert mindenkepen kell 1et venni. Az, hogy berakja vagy nem meg a kolegan mulik.
admirális16-10-2007 17:16:38 // 17862
Közben kint voltam az autónál, és tényleg úgy működik a csatlakozó, ahogy mondtad. Köszi a segítséget!
Vili16-10-2007 16:52:45 // 17861
Nagy kiráy lennél:))
Ferke16-10-2007 16:10:29 // 17860
Ejha. Kicsit sem olcsó.:( Mennyire sürgős? Lehet, hogy fogok tudni 1-2 héten belül komplett novitec szettet igencsak olcsóér.
admirális16-10-2007 15:46:37 // 17859
Aha, lehet benne valami. Majd ki fogom próbálni.
Vili16-10-2007 13:22:31 // 17858
Haj de fincsi verdám van!!!!!!!!!!
Megadta magát a hátsó lengéscsillapitó(szintszabos)160ezer/db és párba illik cserélni úgy hogy ez felejtés.
Beteszek sima mezeit csak hát a rugók is mások.Lenne valaki aki megtudná mondani hogy hány kör magas az sw hátsó rugója?!
Megadta magát a hátsó lengéscsillapitó(szintszabos)160ezer/db és párba illik cserélni úgy hogy ez felejtés.
Beteszek sima mezeit csak hát a rugók is mások.Lenne valaki aki megtudná mondani hogy hány kör magas az sw hátsó rugója?!
someday16-10-2007 10:30:53 // 17857
gondolom egy valami "kifejezés", amolyan tudd, hogy értsd... :)
Ákimáki16-10-2007 10:11:30 // 17855
Ha minden igaz, akkor a hidrotőke ad ki ilyen hangokat, de nekem azt mondták hogy ez normális.
A teljesítményt nem befolyásolja.
Pár másodperc alatt úgyis elmúlik.
De persze én is egy nem szerelő vagyok! :-D
A teljesítményt nem befolyásolja.
Pár másodperc alatt úgyis elmúlik.
De persze én is egy nem szerelő vagyok! :-D
someday16-10-2007 10:07:28 // 17854
halihó!
HA hidegen indításkor kerepel elől valami akkor az a vez.mod.? (a szerelőm már mondta régebbe hogy lóg picit) és ha az az akkor az létezik, hogy az a motorteljesítményre is érezhetően kihat?
másik: hol mennyiért a legkedvezőbben?
Egy Nem Szerelő :)
HA hidegen indításkor kerepel elől valami akkor az a vez.mod.? (a szerelőm már mondta régebbe hogy lóg picit) és ha az az akkor az létezik, hogy az a motorteljesítményre is érezhetően kihat?
másik: hol mennyiért a legkedvezőbben?
Egy Nem Szerelő :)
Ferke16-10-2007 09:16:26 // 17853
Szerintem is kell bele a kat. A környezet miatt is és a motor miatt is. Nem annyira tesz jót neki a kat nélküli rendszer.
kertecs16-10-2007 08:47:23 // 17852
Ne haragudj meg, de leírom a véleményemet, kiváncsi vagyok a Tiédre:
Ha már végeredményben arra jutsz, h vegye meg az utángyártottat (amúgy szerintem is), akkor miért vegye ki, aztán vizsgára, ZK-ra be? Miért jó ez, amikor szerinted sem megy tőle jobban, viszont szerintem a károsanyag azért csak több lesz kat nélkül?
Mennyi az utángyártott életartama? Az enyémben a gyári már 180E-nél jár és működik.
(Mondjuk én környezetmérnök vagyok, így aztán pláne nem értem meg ezt a "katalizátor kiszedem dolgot")
Ha már végeredményben arra jutsz, h vegye meg az utángyártottat (amúgy szerintem is), akkor miért vegye ki, aztán vizsgára, ZK-ra be? Miért jó ez, amikor szerinted sem megy tőle jobban, viszont szerintem a károsanyag azért csak több lesz kat nélkül?
Mennyi az utángyártott életartama? Az enyémben a gyári már 180E-nél jár és működik.
(Mondjuk én környezetmérnök vagyok, így aztán pláne nem értem meg ezt a "katalizátor kiszedem dolgot")
Bazsa7216-10-2007 01:48:50 // 17851
De lehet ez hülyeség, így a képről azt sem tudom, mi is ez:)
Bazsa7216-10-2007 01:47:21 // 17850
Ha jól látom, a képen felül van három lik, ott a fülek alá kell nyúlni egy lapos csavarhúzóval, megemelve a füleket, kicsit betolva ezzel az egészet, majd ha a fülek belül lesznek, már ki lehet húzni. Már ha jól látom:)
admirális16-10-2007 00:09:15 // 17849
[k i z z o]15-10-2007 23:04:51 // 17848
Szerintem ne vedd ki, vagy ha ki is veszed csinald meg 2 bilincsesre és egy utangyartottat mindig tegyel be zoldkartyara v. muszakira, muyg meg egy csövet helyette.
Amugy az osztrak KPM itt felenk eleg jol megvag ha a zolded rossz, azaz ha ausztiaban v. nemeto. sokat mozogsz akkor legyen katalizatorod. Elegge eszrevenni hianyat emisszio - méréskor.
Amugy powerben csak virtuáls:) nem ettől fog szárnyrakapni. utángyártott, BOSAL.
Ha EURO 4 alatt van a motor akkor a diag nem veszi észre hianyat, mert 1 szondás.
Amugy az osztrak KPM itt felenk eleg jol megvag ha a zolded rossz, azaz ha ausztiaban v. nemeto. sokat mozogsz akkor legyen katalizatorod. Elegge eszrevenni hianyat emisszio - méréskor.
Amugy powerben csak virtuáls:) nem ettől fog szárnyrakapni. utángyártott, BOSAL.
Ha EURO 4 alatt van a motor akkor a diag nem veszi észre hianyat, mert 1 szondás.
Don Vittorio15-10-2007 22:22:50 // 17847
Egy kicsit sok "vele" volt az előző mondatomban :)))
FRC15-10-2007 22:22:21 // 17846
Csavard el a pálcákat 90° ban
Don Vittorio15-10-2007 22:18:49 // 17845
Ha nem zörög és nem vacakolnak vele a zöldkártyán vagy a műszakin vele, akkor ne foglalkozz vele, legalább jobban megy a verda:) Az enyémben nincs benne.
Ferke15-10-2007 22:14:16 // 17844
Csak a hátsókat lehet így levenni sajna:(
Vili15-10-2007 22:10:31 // 17843
Mik vannak mi?!
Lementem megnéztem én is,vazze télleg nincs semmi látható megoldás!!!!!
Viszont nem a fejtámla csúszik a támlába mint ált.ban hanem a 2 tartó fix és azon csúszkál a fejpárna!!!!!!!!
Lementem megnéztem én is,vazze télleg nincs semmi látható megoldás!!!!!
Viszont nem a fejtámla csúszik a támlába mint ált.ban hanem a 2 tartó fix és azon csúszkál a fejpárna!!!!!!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
526
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?