Forum >> Szerelőműhely

someday03-11-2007 09:26:42 // 18186
Hali!
Mitől lehet az, hogy egy tali tankot 8.6 os fogyaztással ettem meg az előzőt meg 7.3 al? mondjuk csak azért mert halvánnyit - de tényleg csak annyit - jobban tapostam? meg hogy hidegebb van? vagy azért nem árt figyelnem valamire? :?
killaghost03-11-2007 09:14:53 // 18185
sziasztok nekem van egy csiklámpás 33 asom és azzal a akérdésel fordulok hozzátok hogy valakinek nincsen e elfek vöben eg karburátoros autóhoz üzenanyagszint jeladoja mert a inyektorosé nem jó hózz azt már sikerült szereznem jól meg is szivatott ja és a tank felöli kellene elölre is köszi ja ha lehetne sürgösen
süsnye03-11-2007 08:45:40 // 18184
szívóhangról senki?.... :)
Hari02-11-2007 21:45:20 // 18183
Üdv mindenkinek! Alfa 166 2,4 JTD '99 06 ehez a masinához keresek egy JÓ bontott, vagy új turbót. Ha valakinek van a kispolcon othon akkor szoljon!!! :-)))
András bácsi02-11-2007 18:29:39 // 18182
Ez egy kicsit durva.
Dévid02-11-2007 18:17:50 // 18181
Nem, még Suzukis időmben volt. Rönót már szakszervízben javíttatom, mivel korrektek, ügyesek, és nem drágábbak mint egy maszek.
Poló02-11-2007 18:15:34 // 18180
Ez már az Alfával volt?
Dévid02-11-2007 18:14:24 // 18179
Előző szerelőmet akkor hagytam ott, mikor egyszer jött szembe a kocsim nagy sebességgel sodródva, és nem én vezettem. A szerelő valami idegennel küldte haza a kocsit aki épp gumit cseréltetni ment hozzá, pedig szóltam, hogy értemegyek, mindjárt indulok. Grrrrr, ölni tudtam volna, leordítottam a faszi fejét, alíg maradt haja...
Dévid02-11-2007 18:11:06 // 18178
Sajnos az állítólagos legjobb dolgozik öcsém munkahelyével szemben, és akkor nem kell otthagynom az autót, hogy azt nyúzza az összes tanuló autószerelő kisköcsög. Öcsikém átviszi amikor a gyerek ráér, ha kész akkor meg hazahozza. Ölök érte, ha más is játszik a játékaimmal. :DDD
Poló02-11-2007 18:06:06 // 18177
Szerintem elég ahhoz egy elektromos szerelő, nem kell a legjobb :))
Dévid02-11-2007 18:05:06 // 18176
Ráeresztem a környék legjobb elektromos szerelőjét, vagy a szervizet ahova úgyis be kell vinnem a légzsákom miatt.
Poló02-11-2007 17:42:52 // 18175
Biztosíték?
Poló02-11-2007 17:42:27 // 18174
Az lehet :)
Dévid02-11-2007 17:36:17 // 18173
Az izzó jó benn, ennyire nem vagyok amatőr. :PPPP
András bácsi02-11-2007 17:35:44 // 18172
Mert te jobban hajtod. :)))
Poló02-11-2007 17:35:03 // 18171
Nekem nem :(
Poló02-11-2007 17:34:25 // 18170
Cseréld ki az izzót ;)
András bácsi02-11-2007 17:32:35 // 18169
Mármint termosztát.
András bácsi02-11-2007 17:32:22 // 18168
Az asszonyéban csere után egy fél literrel csökkent a fogyasztás is.
Dévid02-11-2007 17:24:25 // 18167
Köszönöm a gyors reagálást, azt hiszem termosztátot is cserélek, mivel 70 °C fölé nem akaródzik menni a hűtőfolyadékom hőmérséklete.
András bácsi02-11-2007 17:23:01 // 18166
Becsapós dolog.
András bácsi02-11-2007 17:22:36 // 18165
Szerintem csak gyárit.
Dévid02-11-2007 17:21:54 // 18164
Üdv a Hölgyeknek és az Uraknak! Volna egy félénk kérdésem, gyári légmennyiségmérőt szereljek be az autómba, vagy jó az utángyártott is? Mellesleg nekem egyáltalán nem világít a csomagtérvilágításom (sem).
süsnye02-11-2007 16:41:56 // 18163
Üdv mindenkinek!

Az lenne a kérdésem, h ugye nem normális dolog, ha a szívócsonknál szívóhangot hallok, működés közben folyamatosan szszszszszs :) . A hang folyamatos, de tán pont ettől annyira nem feltűnő. Akkor igazán feltűnő amikor hirtelen felugrik a fordulatszám (nem is a fojtószeleppel sikerült igazán előidézni, hanem akkor, mikor lehútzam az alapjárati szabályzóról a csatit, majd visszadugtam).
Emelett azt produkálja, h mikor kicsit bemelegedett, akkor elkezd fuldokolni a motor alapjáraton, használat közben, meg ledadog, aztán tovább melegszik és no problem...
Alfás 156 "hupikék"01-11-2007 16:09:00 // 18162
nekem egy darabig villágit aztán lassan kialszik
Poló01-11-2007 15:08:12 // 18161
Nekem nem ilyen :)
Alfás 156 "hupikék"01-11-2007 14:32:24 // 18160
gyárilag ilyen direkt
sspeed_5601-11-2007 13:28:15 // 18159
Igen, erre gondoltam én is, de akárhogy mozgatom a kábeleket semmi nem változik van egy pont ahogy nyitom fel ahol elalszik és már hónapok óta ilyen - csak most telt be a pohár:) Azt nem látom, hogy mi érzékeli hogy nyitva van.
András bácsi01-11-2007 10:59:45 // 18158
Szerintem inkább a kábelátvezetőben van megtörve valamelyik vezeték.
sspeed_5601-11-2007 10:32:39 // 18157
Sziasztok,

Tudja valaki, hogy 156-on hol van az érzékelő ami a csomagtér világitást kapcsolja? Most azt csinálja, hogy amig kb. 1/3-ig van nyitva világit, ha tovább nyitom elalszik.
Somez01-11-2007 08:39:40 // 18156
Sziasztok!

145-ösön hosszabb utak alkalmával felkeményedik a gázpedál. Érezhetően nagyobb erő kell a benyomásához, mit gondoltok mitől lehet?
süsnye31-10-2007 09:09:22 // 18155
HF felújítás májusban volt, tömítés csere során (emulziós volt a hűtővíz). Vízkő volt a radiátorban, de ki lett pucolva, igaz ettől függetlenül ki kellene cserélni újra, de az majd csak jövőre.
A figyelmeztető lámpa nem villan be (leírás szerint 112-115C körül kellene jeleznie), de ez lehet attól is, h a lámpa érzékelője rossz (a lámpát kipróbáltuk (letesteltük a csatit), az jó). :)
admirális30-10-2007 13:57:10 // 18154
Tentacle30-10-2007 13:55:40 // 18153
Esetleg a link is jothe, hatha van meg ott mas okossag is :)
admirális30-10-2007 13:51:53 // 18152
Az oldalon, ahonnan ezt szedtem, van egy olyan rész, ami azt taglalja, hogyan kell kikötni a lambdaszondát, hogy az elektronika ne vegye észre. Érdekel valakit? Mert ha igen, azt is bemásolom.
admirális30-10-2007 13:45:40 // 18151
Az interneten találtam egy leírást a lambdaszonda működéséről. Bemásolom ide, hátha valakit érdekel:

"Közel az összes szenzor cirkónium-oxidból készül. Egy kerámiagömb van elhelyezve a forró kipufogó gázban, mely homorú és a belső felülete a kipufogó csövön kívül lévő atmoszférával érintkezik. Mind a két felület platinával van bevonva. A negatív töltésű oxigénatomok a platina felületéhez kapcsolódnak, ezáltal építve fel negatív töltést a teljes felületen. Amikor a forró kipufogó gázok nem, vagy csak kevés szabad oxigént tartalmaznak, akkor a gömb felületén a töltés kisebb lesz, mint a másik felületen. Ez feszültségkülönbséget eredményez, melyet a felületekhez erősített elektródákon mérhetünk. Az atmoszférával érintkező oldal az autó testéhez van kapcsolva, így a másik oldal automatikusan pozitív töltésű lesz, mivel ott kevesebb negatív töltésű oxigénatom van. Ez a szenzor úgy működik, mint egy elem, de csak akkor, mikor már felmelegedett néhány száz celziuszfokra. A kimeneti feszültség tehát a kipufogógáz oxigéntartalmától függ. "
admirális30-10-2007 13:05:44 // 18150
Nem az! Köszi az oktatást:).
Hari30-10-2007 12:30:25 // 18149
Teljesen mind1! Ugyanis ez ugy mükszik, hogy 1 trafó kivezetés 2té van osztva. A vezérlőegység pedig minden főtengelyfordulatra ad 1 jelet, és GOOO nyomja a szikrát.
Tehát: - a motornak van az első üteme: - szívás - a főtengely ilyenkor a felső hp.-ről(FHP) lefele tart az az alsó hp. (AHP) felé. Utánna a második ütem: a sürítés - elindul felfelé a FHP felé - itt az 1-ikszikra. Aztán harmadík ütem: - terjezkedés (munka ütem) - lefelé a AHP -ig. A negyedik ütem: - a kipufogás amikor a dugatyú kitolja az égéstermékeket a hengerből a FHP -ig. Na itt a másik szikra helye!!! Ez aztán senkit nemzavar, még jó is mert ha maradt esetleg éghető anyag akkor annak vége.
Na ez igy mükszik!!! Ugye nem is bonyolult?!!! :-))))
GT Ɨ|ѯ30-10-2007 12:04:07 // 18148
Az óra mutatója nem lett visszatéve rendesen-a 2 végállást illik bejelölni levétel előtt:-))
TIbor30-10-2007 10:04:47 // 18147
Az még jobb, erre végképp nincsen ötletem, hogy mi lehet a baj, de amíg nem villan be a figyelmeztető lámpád addig nem olyan gáz ! Nem?
Gondolom hengerfejtömítést ilyesmiket leellenőrizted, mert jelenleg ez az egy ami eszembe jut a vízforralásról, vagy vízkövesedés, vagy nem akarok több hülyeséget összehordani !
admirális30-10-2007 09:59:42 // 18146
Akkor azt is jelenti, hogy akár át is alakítható egyik a másikra (a gyújtás)? És az nem számít, hogy az 1es henger épp másik ütemnél tart, mint a 4-es, mikor rágyújt (remélem nem tévedek)?
süsnye30-10-2007 08:42:44 // 18145
Hali!

Igazándiból engem műszer egység érdekelne, de elsőre csak próbára. Olyan kellene, amiben az km/h és az rpm óra közt nincsen függőleges kontrollámpa sor (szal csak alul vízszintesen ill. felül vízszintesen(ez tképpen a két index és a világítás)). Persze lehet kompatibilsek a 155 egységei, de nem sikerült kiderítenem egyértelműen, ezért ragaszkodnék az olyanhoz, ami az enyémben van...
süsnye30-10-2007 08:39:37 // 18144
A fűtéssel nincsen baj, a hűtés nem az igazi, de az óra szerint...
Hari30-10-2007 07:24:27 // 18143
Aha!!!!......Akkor Én is nagyon röviden és tömmören : .......az égvilágon simmi!!!
- a működésében ! (A régi TS 16v-en - pl.:155; GTV - a szívótorok más. Az egészben csak ez a lényeges eltérés, és ez 5LE -t eredményez!)
A gyujtásnál teljesen mindegy, hogy az 1-es ill. a 4-es henger kábelját hova kötöd - egymással felcserélhető - a 2-es és a 3-as szintén zenész!
admirális30-10-2007 00:29:33 // 18142
Az, hogy mi az eltérés, mi zajlik le máshogy. Mi az előnye, hátránya. Ilyesmi. Semmi konkrét oka nincs a felvetésemnek, csak láttam már fotón ilyet is, olyat is és érdekel hogy mi okból tér el.
Átok79146TD29-10-2007 23:19:00 // 18141
jó éjt mindenkinek.
Átok79146TD29-10-2007 23:13:38 // 18140
na oké de így max csak olvashatok:)))

vagy kérdezzek??:)
Hari29-10-2007 23:02:17 // 18139
(:-))) .....az nem baj!
Hari29-10-2007 23:01:09 // 18138
Na de mi érdekel???
Átok79146TD29-10-2007 22:48:04 // 18137
szeva:))én itt vagyok bár sokat nem tudok hozzátenni a szakmai eszmefuttatásokhoz:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.