Forum >> Szerelőműhely

Wickey04-12-2007 13:24:05 // 18536
biztos hogy az a ludas, az egyik legócskább hiba amikor a kapcsolt 12V-t is állandó 12V-re kötik. A standby árama ugyanis az én méréseim szerint is 100mA körül van. Az lesz a ludas, és az pont elég az akksi kicsinálásához.
süsnye04-12-2007 13:23:47 // 18535
Jah, így már más.. :))
Nypee04-12-2007 13:22:00 // 18534
Bocsi ha rosszul írtam. Rádió nélkül 10mA, rádióval ~100mA.
Tony15504-12-2007 13:19:58 // 18533
Köszi, megnézem:-)
Nypee04-12-2007 13:19:46 // 18532
Annyit tudnál még segíteni, hogy az a köteg kábel (nyolc hangszóró vezeték, két táp, föld, kijelző halványítás) honnan jön pontosan. A kormány alatt kell keresni?
süsnye04-12-2007 13:18:02 // 18531
Ha rádió nélkül is 90mA az áram, akkor sztem nem biztos, h a rádió ludas, hiszen a leírtak szerint az 'csak' 10mA-t dob rá.
Wickey04-12-2007 13:15:08 // 18530
testhiba a műszerfal környékén.
Szedd szét, és nézd meg a vezetékek hol testelnek rá a kasztnira, azt pucold meg és jó lesz.
Tony15504-12-2007 13:13:54 // 18529
Sziasztok!
Valakinek van tippje, hogy miért csinál olyat a km órám, hogy 100-ig alig- alig mér, értsd hetven körül ~20-at mutat, utána ingadozik, majd 100 fölött megtáltosodik, és pontos lesz. Ja, és a távolságot sem méri jól, Kiskunhalas-BP 95km:-) Jeladó? Vezeték? Óra?
99% nincs összefüggés, de kb 1 hónappal előtte az olajnyomásmérőm hülyült meg, addig nem mutatott semmit, most meg sztochasztikusan, de őrületes sebességgel veri magát össze-vissza, elég idegesítő hangot adva...
norbee04-12-2007 13:11:47 // 18528
Most szerintem ugyanazt mondod pepitában. :) Kövesd végig az állandó 12 és a kapcsolt 12 vezetékét, szerintem valahol tanálkoznak.
Nypee04-12-2007 13:10:37 // 18527
Az ISO csatit már leszedtem a műszerfalból jövő kábelekről, és azokat mértem meg. Szóval magában az autóban nincs olyan tápkábel, ami összefüggene a gyújtáskapcsolóval :-S
norbee04-12-2007 13:07:46 // 18526
Úgy hogy átkötöd gyújtáskapcsolóra. :) Valszeg valaki fogta az ISO csati beépítésekor, és simán az állandó 12-re kötötte azt is.
Nypee04-12-2007 13:00:54 // 18525
Az áramfelvétel álló motornál 0.1A. Ha kihúzom a rádiót, leesik 0.09-re. A generátor rendben van, nemrég újították fel. Illetve ha külső töltővel feltöltöm az akksit, a rádió akkor is leszívja. Vittem már vissza az akkut is garanciába. Ott megmértek mindent, és rendben találták. Most két éves, PERION.
süsnye04-12-2007 12:42:08 // 18524
Áramfelvételt mérj inkább álló motornál ill, generátor töltést kellene járó motornál.
Nypee04-12-2007 12:18:19 // 18523
Sziasztok! Az akksim gyakran lemerül az állásban (3 nap elég), és a rádióra gyanakszom. Megmértem a rádióhoz menő kébeleken a feszültséget: mindkét 12V-os tápkábel (az állandó és a gyújtásról jövő) folyamatosan 12V-on van, a kulcstól függetlenül. Ez érzésem szerint khmmm... "nem üzemszerű". Hogyan lehetne megoldani, hogy a gyújtástól jövő táp valóban a gyújtásról jöjjön?
GTVili03-12-2007 18:51:52 // 18522
OK! Ő ki? ;-)
GT Ɨ|ѯ03-12-2007 16:13:27 // 18521
Te is hívd!!:-)
GT Ɨ|ѯ03-12-2007 16:13:04 // 18520
hívd: 06 30 271 1807:-))
Tocsa03-12-2007 15:05:35 // 18519
Üdv mesterek ! Valaki megtudná mondani hogy a 2000 es 16v ts injektorai jók e a 2000 8v ts motorba?? Előrre is köszi! :)
GTVili01-12-2007 10:26:28 // 18518
Hello cartársak!Szükségem lenne egy mikrokapcsolóra....mégpedig olyanra,ami a GTV ajtajában kinyitáskor lejjebb engedi az ablakot.Megnéztem hogy hogyan müködik....és akkor derült ki hogy az én oldalamon halott a kapcsoló.
Ha valaki tud segíteni,azt megköszönném.....
Liquid01-12-2007 00:02:34 // 18517
konkrétan nem tudom hol van
klik
Eckerin30-11-2007 22:34:28 // 18516
köszi Tatán belül megtalálom őket simán? mert nem vagyok otti smerős.
Liquid30-11-2007 22:31:25 // 18515
bontó, pl. Tata, Trencsik
Eckerin30-11-2007 22:30:28 // 18514
Tud nekem valaki segíteni? a Gép jobb első lámpája beázott és az állítómotor megadta magát, honnan lehet ilyen motort szerezni nem túl drágán?
Előre is köszi: Eckerin
csocsi30-11-2007 17:46:02 // 18513
Úgy látszik beszerzőt kell váltanom.
♣FATER-156♣30-11-2007 17:42:51 // 18512
Én is most cseréltem, és volt benne tömítés. Igaz rosz helyen volt feltéve de volt:
csocsi30-11-2007 17:42:46 // 18511
Mi George-val raktuk fel, vagyis ő tette fel. Másfél éve van betéve, semmi gond vele. Én is kerestem a tömítést, de nem volt.
csocsi30-11-2007 17:41:19 // 18510
Autósboltban vettem. De tömítés nélkül is rendben van, akkor szükséges lehet?
Poló30-11-2007 17:37:28 // 18509
Nekem az utángyártotthoz adtak, a gyárihoz nem. Megkentem valami pasztával és úgy tettem fel. Nem enged.
Mi az audi vízpumpákhoz szoktunk tenni, vagy fémet, vagy papírt, meg van, hogy melyikhez melyiket kell.
András bácsi30-11-2007 17:31:42 // 18508
Hát nem tudom hol vásárolsz: amiket én raktam fel, azokban mindig volt egy új tömítőgyűrű.
András bácsi30-11-2007 17:30:51 // 18507
Bármilyen szerelőpaszta, ami alkalmas tömítésnek.
csocsi30-11-2007 17:24:22 // 18506
Aha, a 156-hoz már nem adnak. Mi csak simán feltettük és semmi gond vele.
Fairlane30-11-2007 17:24:14 // 18505
Milyen paszta?

Asztapaszta? :)
András bácsi30-11-2007 17:23:34 // 18504
Ejnye-ejnye: dehogy nincs. 8V-kon sima vulkánfíber, 16V-ken gumigyűrű.
András bácsi30-11-2007 17:22:37 // 18503
Hát vagy elbaxták a jeladót, vagy nem belevaló csapágy, vagy nincs összedugva a csatlakozója esetleg.
csocsi30-11-2007 17:21:59 // 18502
Nincs tömítés egyáltalán.
András bácsi30-11-2007 17:21:20 // 18501
Paszta elég alá.
Fairlane30-11-2007 17:12:17 // 18500
Üdv, én is segítséget kérnék.

Hétvégére tervezek egy termosztát cserét a 155ben, de sajna tömítést nem adtak az új termóhoz.

Miből/hogyan lehetne tömítést gyértani hozzá?
Kau30-11-2007 17:02:43 // 18499
Kéne egy kis segítség!

Most cseréltek a 146-osban a jobb hátsó keréknél csapágyat. Ez ugye aggyal együtt van. Kész lett, de az ABS visszajelző lámpám azóta világít. Miért? A régi el is volt kopva és mégsem világított. Az új bordás és mégse tetszik neki. Esetleg csak a hibajelet kéne töröltetni????
Tommaso 15929-11-2007 21:04:11 // 18498
??????

Az, h lehet, h második alkalomra lett csak jó?
Tommaso 15929-11-2007 21:03:48 // 18497
Köszi a tippeket!
Selmak29-11-2007 20:20:54 // 18496
Termosztát végelgyengülés tipikus jelei. Nekem nyáron hűvös időben városban épes volt 50fokra visszahülni, na akkor nem volt kegyelem, csere.
Poló29-11-2007 18:00:28 // 18495
Nekem is ugyanez volt. Első termosztát csere nem hozott eredményt, a második igen :)
Grando29-11-2007 17:52:31 // 18494
Álló helyzetben alapjáraton nekem is elérte a 90-et, aztán elindulás után lement 65 körülre. Terheléstől és menetszéltől függően 65 és 75 között ingadozott. Termosztátot cseréltünk, azóta áll a 90-en, mint a cövek, ha esik ha fúj. A 164-nél ugyanígy volt. ;)))
Tommaso 15929-11-2007 17:46:01 // 18493
Sziasztok!

Tud valaki segíteni abban, hogy ha 60 fokon áll menet közben a hűtővizem, akkor a termosztátom lehet a ludas, vagy a jeladó?
Mert azt mondták, h mindkettő lehet, ablakon meg nem szeretnék pénzt kidobni!

Tünet: menet közben 60 fok körüli vízhőmérséklet, alapjáraton néha akár a 80 fokot is elérheti, majd a felső cső meleg lesz, 10 mp alatt visszazuhan 60 fok körüli hőmérsékletre, majd rá kb 3-4 percre az alsó cső is melegszik.

Már többször kérdeztem ezt, de így h jön a hidegebb idő nem szeretném, ha károsodna a moci a 60 fok miatt....

Szóval segítsetek, ha volt már ilyen valakinak, írja meg!

Thx!
uaz146ti (kispali kisebbik fia)29-11-2007 15:53:36 // 18492
Nekem Bosh van már majdnem négy éve, és semmi baja...
Egyszer nem kellett utánatölteni :P
GT Ɨ|ѯ28-11-2007 16:37:43 // 18491
Nem ( is ) lesz vagy 5 évig:-))
Kau28-11-2007 16:04:01 // 18490
Nekem is ez került bele 2 éve. Nincs gondom vele.
GT Ɨ|ѯ28-11-2007 09:31:41 // 18489
Ennek ellenére nem ( mindenki veszi ( k ) komolyan:-))))
Engem meggyőz:-) ( tek )
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2007 18:30:44 // 18488
igen annyi kb :))
Ferke27-11-2007 18:14:10 // 18487
Nem sokat tévedtél így sem, szerencsére lassan már erre felé közelít az ára :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.