Forum >> Szerelőműhely
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2007 12:06:31 // 18736
punto gyári vezérlésszett 9900ft...
Whiteskull21-12-2007 12:05:41 // 18735
A temprára tavaly a szíjcsere görgőkkel, olajjal, olajszűrővel, légszűrővel, és 4 gyertyával 13000 ft volt. :))))
Azért még léteznek olcsó típusok, bár a cikk nem ezt sugallja. :))))))))
Azért még léteznek olcsó típusok, bár a cikk nem ezt sugallja. :))))))))
András bácsi21-12-2007 12:01:09 // 18734
5e??? Milyen anyagból? :)))
Jó az Uno, de nem pályára. :(
Jó az Uno, de nem pályára. :(
Ferke21-12-2007 11:57:30 // 18733
Egy Fiat unora a vezérlés csere tényleg összesen 5ezer ft (kb)...na de egy fiat unoval járni nap mint nap eléggé mazo hajlamra vall..:)))
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2007 11:54:58 // 18732
valamiből nekem is meg kell élni :)))
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2007 11:53:53 // 18731
nyühehhhehhehee ez tetszik pukimentes :))))))))))
pedig nincs is 'anál' jobb, a puki által előmelegített ülésben csücsülni és tovább trombitálni :)))))))))))))
pedig nincs is 'anál' jobb, a puki által előmelegített ülésben csücsülni és tovább trombitálni :)))))))))))))
András bácsi21-12-2007 11:52:36 // 18730
Nem azon idegeskedek, hanem azon, hogy megy bele a km. :((( A pancsert meg ismerem, és jóban vagyunk. :)))
András bácsi21-12-2007 11:51:22 // 18729
Az a helyzet, hogy tök mindegy, mit veszel, csak költeni fogsz. :))))
A kezelhető és olcsón fenntartható autók kora a ladákkal lejárt.
A kezelhető és olcsón fenntartható autók kora a ladákkal lejárt.
kertecs21-12-2007 11:50:46 // 18728
Szíjcserén miért idegeskedsz? Csak nem derül ki, h legutóbb vmi pancser elrakta a vezérlést: ))
kertecs21-12-2007 11:46:55 // 18727
Szerintem ők sem sugallnak mást, mint amire te gondolsz. Ez nem vmi pozitív vélemény az újautó vételről:
c) elfogadjuk, hogy az autógyártók betereltek bennünket a karámba, és megvesszük a szűz új, pukimentes, garanciális autót. A súlyos részleteket, az letaglózó értékvesztést, a kötelező szakszervizbe járást pedig elfogadjuk mint kötelező mellékkörülményt.
c) elfogadjuk, hogy az autógyártók betereltek bennünket a karámba, és megvesszük a szűz új, pukimentes, garanciális autót. A súlyos részleteket, az letaglózó értékvesztést, a kötelező szakszervizbe járást pedig elfogadjuk mint kötelező mellékkörülményt.
András bácsi21-12-2007 11:18:20 // 18726
Látod, ezért nem vinném én soha kötelező szervízre. Inkább ugorjon a garancia, de tőlem nem fognak a pancser hozzánemértő szalonok százezreket legombolni azért, amit itthon is meg lehet oldani. A szervízköny szerintem semmit sem ér, így megint csak a saját javítást támasztom alá ezzel magamban.
Közben meg felidegesítettem magam, mert tavasszal megint szíj és sallangcsere a 145-ön. Áhhhhh.
Közben meg felidegesítettem magam, mert tavasszal megint szíj és sallangcsere a 145-ön. Áhhhhh.
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2007 11:12:13 // 18725
jah el is feljetettem írni a hondás ismerősöm új Acordján a kötelező szervíz szűrők+ olaj + fékbetétek 120eFt!!!!
azt hittem leülök.....de már ülve voltam :)))
azt hittem leülök.....de már ülve voltam :)))
Ferke21-12-2007 11:09:34 // 18724
Ez igaz. De ha még egy forintba sem kerülne a garis javítás az új autón, a kötelező szervízek ulyan brutális árakon mennek, hogy kb 3 szervíz szerintem egy kettőstömegű+kuplung+munkadíj ára...és az autónak ugye semmi baja, csak kötelező szervíz...:(
Arról nem is beszélve, hogy akkor hiszem el, hogy jó olajat töltenek bele szervízkor, ha a saját szememmel látom...
1x vettem eddig új autót, legközelebb akkor fogok, ha 3-4 mill már nem fog számítani.:))
Arról nem is beszélve, hogy akkor hiszem el, hogy jó olajat töltenek bele szervízkor, ha a saját szememmel látom...
1x vettem eddig új autót, legközelebb akkor fogok, ha 3-4 mill már nem fog számítani.:))
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2007 11:06:12 // 18723
Bírom az ilyen cikkeket csak azt felejtik el beleírni, hogy magyarországon a merci pl a garanciában cserélt fékeknek a munkadíját kiszámlázza, az elkopott kuplungszettet szinte sehol nem cserélik mondván nem rendeltetésszerű használat stb, stb...
kis számítás a saját autómon
az új ára kb 6,5mill 3 évesen olyan 3 mill...
tönkre megy a ledkerék, kuplung?
a kettő együtt 135e ft + a munkadíj....de menjen tönkre a turbó az is 200e...stb
szóval soha nem fogok 3,5millát rákölteni a gépre
kis számítás a saját autómon
az új ára kb 6,5mill 3 évesen olyan 3 mill...
tönkre megy a ledkerék, kuplung?
a kettő együtt 135e ft + a munkadíj....de menjen tönkre a turbó az is 200e...stb
szóval soha nem fogok 3,5millát rákölteni a gépre
Ferke21-12-2007 10:54:46 // 18722
Érdekes, hogy nem csak az Alfa futúműve adja meg magát Bp-en másfél év alat?!:)))
kertecs21-12-2007 09:11:36 // 18721
totalcar
Jó a cikk! Pláne h az Alfákat nem is említi : )) De azért a kettős tömegű lendkerék megvan...
Meg a "jó dízelek" további félmillás tételei, "presztizspassat" nagyszerű futóműve...
- a "b.," megfejtés lesz ez, nyilvánvaló : DD
Jó a cikk! Pláne h az Alfákat nem is említi : )) De azért a kettős tömegű lendkerék megvan...
Meg a "jó dízelek" további félmillás tételei, "presztizspassat" nagyszerű futóműve...
- a "b.," megfejtés lesz ez, nyilvánvaló : DD
FRC20-12-2007 22:58:49 // 18720
Jó Estét!
Mi történik a 8V TS motoroknál ha megycserélem a trafó/gyertya bekörést????
Azaz melyik trafó melyik gyertyasort vezérli? Nem veszek észre külömbséget ha megycserélem.
Viszont valamiért 20lit körül van a fogyasztás és arra gyanakszom, hogy ez az oka. (155 2.0TS 8V)
Mi történik a 8V TS motoroknál ha megycserélem a trafó/gyertya bekörést????
Azaz melyik trafó melyik gyertyasort vezérli? Nem veszek észre külömbséget ha megycserélem.
Viszont valamiért 20lit körül van a fogyasztás és arra gyanakszom, hogy ez az oka. (155 2.0TS 8V)
Laciferi20-12-2007 13:05:12 // 18719
Sziasztok Srácok!
Érdeklődnék, hogy nem tud-e valaki szerezni (eladni) 146 1.6 Boxerhez leömlöcsövet a katalizátorig, lehetőleg új érdekelne, illetve jó állapotú (nem rohadt) bontott.
Ha valaki tud ilyet, kérem, hogy az jelezze az üzenőfalamon!
Előre is köszi!
Üdv.:
Feri
Érdeklődnék, hogy nem tud-e valaki szerezni (eladni) 146 1.6 Boxerhez leömlöcsövet a katalizátorig, lehetőleg új érdekelne, illetve jó állapotú (nem rohadt) bontott.
Ha valaki tud ilyet, kérem, hogy az jelezze az üzenőfalamon!
Előre is köszi!
Üdv.:
Feri
Selmak20-12-2007 12:59:24 // 18718
És mennyibekerel? (Ukrán piac valahol a Zónában)
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2007 12:51:34 // 18717
Echard??? Erhard max :))
itt a polcon nem kell rendelni :))
itt a polcon nem kell rendelni :))
András bácsi20-12-2007 12:44:26 // 18716
Nem kell kivenni. Az a kérdés, hogy a magasságállító motort kivetted-e.
Selmak20-12-2007 12:37:06 // 18715
Echard,
Tudsz rendelni AR32302 kódó JTD hez olaj leeresztő csavart? Enyém már nagyon csere érett.
Tudsz rendelni AR32302 kódó JTD hez olaj leeresztő csavart? Enyém már nagyon csere érett.
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2007 11:56:17 // 18714
jah az nem jó...80-ig kell, hogy menjen....dugóban meg 90-ig......
Selmak20-12-2007 11:49:01 // 18713
Szerintem te is TCSL (Termosztátot Cseréltek Ligája) tag leszel hamrosan.
Márk20-12-2007 11:26:58 // 18712
Szia! Nekem is JTD-m van. Budapesten kell 10-15 perc, hogy a mutató bemozduljon és utána sem megy nagyon 60 fok fölé. De a fűtés kb. 1 perc után már érezhető. Gondolom ez a normális...
Márk20-12-2007 11:20:41 // 18711
Hát jobb oldalon egy helyzetjelzőt cseréltem, de nem hiszem, hogy az befolyásolná.
hozzá sem tudok férni, hogy ilyeneket megnézzek... kb. ki kéne szerelnem a komplett lámpatestet?
vagy inkább hívjam Szamosit? :)
hozzá sem tudok férni, hogy ilyeneket megnézzek... kb. ki kéne szerelnem a komplett lámpatestet?
vagy inkább hívjam Szamosit? :)
Liquid20-12-2007 10:27:58 // 18710
azt mondták azzal ne is próbálkozzak, mert csak lejön a többi is.
esetleg még egy variáció van, valami lakkszerű ragasztó, ami vezet, azzal lehet asszem javítani.
esetleg még egy variáció van, valami lakkszerű ragasztó, ami vezet, azzal lehet asszem javítani.
norbee20-12-2007 10:26:32 // 18709
Odacinezni? Nem fogja meg?
ödi15920-12-2007 10:24:33 // 18708
Hali, köszönöm nagy segitség volt.
Liquid20-12-2007 10:21:18 // 18707
az Alfa nálam sem nagyon párásodik, az UNOb-l viszont nagyon hiányzik, mert az párásodik, meg mivel kint áll rá is fagy
Poló20-12-2007 10:18:23 // 18706
Vegyél bele másik üveget :))
Múltkor haverral mentem át Győrbe, Punto II-ese van. Kicsit tuninglázban ég a csávó, így kerültek fel az autóra 16-os kerekek, ültetés, egy-két dolog színre lett fújva, meg levette a hátsó ablaktörlőt motorral együtt. Sokat nem használja az autót, főleg itt a városban mászkál vele, max havi 500 km-t. Szóval megyünk át Győrbe, szakad az eső. Mikor odaértünk és jó lett volna nézelődni hátra, akkor nézi, hogy nem lát ki a hátsó ablakon :))) Ablaktörlő meg a garázsban :))
Nagyon párásodott is az az autó, pedig csak ketten ültünk benne, meg ment minden olyan dolog, ami leszedi a párát az ablakokról. Nekem az Alfa soha nem párásodik be ennyire.
Múltkor haverral mentem át Győrbe, Punto II-ese van. Kicsit tuninglázban ég a csávó, így kerültek fel az autóra 16-os kerekek, ültetés, egy-két dolog színre lett fújva, meg levette a hátsó ablaktörlőt motorral együtt. Sokat nem használja az autót, főleg itt a városban mászkál vele, max havi 500 km-t. Szóval megyünk át Győrbe, szakad az eső. Mikor odaértünk és jó lett volna nézelődni hátra, akkor nézi, hogy nem lát ki a hátsó ablakon :))) Ablaktörlő meg a garázsban :))
Nagyon párásodott is az az autó, pedig csak ketten ültünk benne, meg ment minden olyan dolog, ami leszedi a párát az ablakokról. Nekem az Alfa soha nem párásodik be ennyire.
Liquid20-12-2007 10:13:00 // 18705
Utólagos hátsóablakfűtés ügyben kérném a véleményeteket.
Az UNO-n volt hátsóablak csere és sajna csak olyan lett, aminek le van szakadva az üvegről egyik saru -> nincs fűtés.
1. Meg lehet ezt javítani valahogy?
2. az üvegre ragasztható fűtéssel kapcs. mi a véleményetek? (pl. Homasita)
Az autóvillamosságis azt mondta mindkettőre hogy felejtős. Ill. a ragaszthatóval 2éve volt problémája azóta kerüli.
Az UNO-n volt hátsóablak csere és sajna csak olyan lett, aminek le van szakadva az üvegről egyik saru -> nincs fűtés.
1. Meg lehet ezt javítani valahogy?
2. az üvegre ragasztható fűtéssel kapcs. mi a véleményetek? (pl. Homasita)
Az autóvillamosságis azt mondta mindkettőre hogy felejtős. Ill. a ragaszthatóval 2éve volt problémája azóta kerüli.
Liquid20-12-2007 08:37:15 // 18704
Köszi a tippet, már meg is néztem, valszeg megrendelem.
HátvédRomeo20-12-2007 00:19:10 // 18703
Kuplung lehet hogy rázhatja. Főleg ha sebességbe van azt kinyomod. Vagy mikor csúsztatni kezded, kis fordulaton és megrázza. Kuplung tárcsa vagy munkahenger lehet lassan megadja magát.
Wickey20-12-2007 00:06:01 // 18702
simán ha leszedi az akksisarut az is csodákra képes :-)
Wickey20-12-2007 00:05:21 // 18701
ja, és elfelejtettem: a homasitát célozd meg, ott 3900 vagy ilyesmi volt...
Wickey20-12-2007 00:04:55 // 18700
Ennél én olcsóbban vettem a sajátomat a gtv-hez..
300-500mA-t tölt, szóval nem árt az autót megkergetni hogy a generátor feltöltse az akksit. Utána ez már alkalmas a kondíciomálásra.
300-500mA-t tölt, szóval nem árt az autót megkergetni hogy a generátor feltöltse az akksit. Utána ez már alkalmas a kondíciomálásra.
Liquid19-12-2007 23:17:12 // 18699
hol lehet ilyen csepptöltőt beszerezni? Jó lesz az is amit a motorosok használnak?
csak ezt találtam
csak ezt találtam
HátvédRomeo19-12-2007 22:56:28 // 18698
Ezt én se értem, hogy hidegen miért nem rázza. De tutti hogy a tartó bakokat meg kell nézni, a kuplung is csinálhatja esetleg.
Nálam egyik tartóbak nem 100%-os Boxin, hát még az ajtón a kárpitot is enyhén rázza hidegen.
Nálam egyik tartóbak nem 100%-os Boxin, hát még az ajtón a kárpitot is enyhén rázza hidegen.
Wickey19-12-2007 22:50:37 // 18697
ez furcsa. Motor és váltótartó bakokat nézzétek meg... ez ellen meg az szól, hogy akkor hidegen is faltól falig közlekedne a motor a motortérben...
Cornelio19-12-2007 22:47:44 // 18696
Hangja jó alapjáraton gázérintésre is, váltó nem rezonál, főleg a kormányon és így "veséből" érzem hogy mozog, csak az a furcsa (azért írtam a termot) hogy csak magasabb hőn / meleg motor mellett csinálja. Aztán utána végiggondolva nekem is motortartó bak gyanúm van / volt. Kuplung felújítás előtt is állok de annak nem lehet köze ehhez vagy? Felső lengőkarnak se lehet köze ehhez vagy? Nem kérdezek többet ígérem:))
Hálás köszönet az eddigi ötletekért is.
Hálás köszönet az eddigi ötletekért is.
András bácsi19-12-2007 22:39:47 // 18695
Lehet, hogy a magasságállító-motor gömbfeje nincs rendesen beakasztva a helyére. Nem volt izzócsere mostanában?
Ferri19-12-2007 22:37:53 // 18694
Szerintem ha garázsban áll a géped, nyugodtan szerezzél csepptöltőt, mindenképpen hasznos lesz. Nem biztos, hogy az aksi annyira rossz, de egy heti állás alatt 0,1A áram is 17Ah-t kihúz belőle. Ha a hifi variálva volt, ez még több is lehet. Ha mindennap használod, ezt nem veszed észre.
HátvédRomeo19-12-2007 22:25:20 // 18693
Én azt mondom Neked. Ha hetente 1 mész a géppel, akkor mittom én 2 naponta mikor ráérsz indítsd el a gépet járasd 5 percig azt csókolom. Ha meg nem vagy hétközbe a gép közelébe me mittom én messzebb vagy helyileg, akkor meg valaki családból indítsa el Neked. Ebben a tetű hidegben "elálmosodnak" az aksik az tény. Nekem ezért van kb. 1,5X erősebb aksim mint ami kéne elvileg pedig napi szinten járok a géppel.
HátvédRomeo19-12-2007 22:17:02 // 18692
Gázérintése is jó a hangja meg alapjáraton is??? Váltó kar is rezonál mint állat??? Ereje megvan a motornak rendesen???
Mert ha igen és rázza a kasztnit, akkor lehet motortartó bak lesz, ami ilyen fiatal autóknál sztem RITKA vagy váltó szilent. Én öregebb Alfákhoz szoktam, de valami gumibak szarhatott oda. A termosztát miatt hát nem tom rázhatja e a kasztnit, annak sok köze nincs a motor járásához mechanikailag.
Sőt lehet a leömlőnél v. kipuff miatt rázza. Találgatok.!!!
Mert ha igen és rázza a kasztnit, akkor lehet motortartó bak lesz, ami ilyen fiatal autóknál sztem RITKA vagy váltó szilent. Én öregebb Alfákhoz szoktam, de valami gumibak szarhatott oda. A termosztát miatt hát nem tom rázhatja e a kasztnit, annak sok köze nincs a motor járásához mechanikailag.
Sőt lehet a leömlőnél v. kipuff miatt rázza. Találgatok.!!!
Liquid19-12-2007 22:04:31 // 18691
tehát valszeg nem annyira rossz az aksi, mondjuk nem volt vele gondom soha, tavaj télen naponta jártam vele melózni.
Ferke19-12-2007 22:02:32 // 18690
Sztem ilyen hidegben akármilyen akksi 1 hét alatt kicsit elhagyja magát.
Liquid19-12-2007 21:59:19 // 18689
Aksi témában lenne egy kérdésem.
Mivel mostanában csak hétvégi sofőr lettem, szegény Alfa egész héten árválkodik a garázsban, bosszúból nehezen akar indulni, ha meg van járatva sűrűn akkor nincs probléma. Döglődik az aksi?
A csepptöltőkről mi a véleményetek? Olyan amit a motorosok szoktak használni, eccerű kis cucc, 0.6A. Alapvetően csak arra lenne szükségem, hogy ha egész héten áll a hidegben, hétvégén elinduljon simán. Vagy vegyek egy új aksit? Azzal nem lesz ugyanez? HelpPlíz! :)
Mivel mostanában csak hétvégi sofőr lettem, szegény Alfa egész héten árválkodik a garázsban, bosszúból nehezen akar indulni, ha meg van járatva sűrűn akkor nincs probléma. Döglődik az aksi?
A csepptöltőkről mi a véleményetek? Olyan amit a motorosok szoktak használni, eccerű kis cucc, 0.6A. Alapvetően csak arra lenne szükségem, hogy ha egész héten áll a hidegben, hétvégén elinduljon simán. Vagy vegyek egy új aksit? Azzal nem lesz ugyanez? HelpPlíz! :)
Cornelio19-12-2007 21:29:07 // 18688
Üdv mindenki én is egy kis segítséget kérnék. Találkozott-e már valaki hasonló tünettel, adott egy 156 sw 1.6 ts épp termosztát csere előtt áll most viszont a következőt műveli: ha felmelegedett kb 70 fok környékére a víz (óra szerint hála a dugóknak, máskülönben 60 fok környékére megy csak ezért is gondoltam termosztát baja van) alapjáraton elkezdi rázni a kasztnit. Még álló helyzetben is alapjárat normálisan "áll a helyén" ahol eddig is viszont valahogy rezonál a kasztnival együtt... mintha szinte le akarna fulladni vagy nem menne egy henger de a hangja normális, csak ráz...?! Bocs lehet kicsit érthetetlen voltam de azért előre is kösz a segítséget minden szerelő gurunak.
Üdv Cornelio
Üdv Cornelio
Márk19-12-2007 14:01:51 // 18687
Sziasztok!
Esetleg valaki tud segíteni?
Gyári xenon (156 facelift) magasságállítása nem működik: gyújtáskor alsó állásba mozdul, majd egy pár fokot felfelé, de tovább nem (így kb. 5 méterig világít, ami este problémát okoz :))
Mi lehet a baj? egy szenzor, vagy az egész elektronika beteg? gondolom a motorok rendben, hiszen a két oldal együtt mozog...
Előre is köszönöm!
Esetleg valaki tud segíteni?
Gyári xenon (156 facelift) magasságállítása nem működik: gyújtáskor alsó állásba mozdul, majd egy pár fokot felfelé, de tovább nem (így kb. 5 méterig világít, ami este problémát okoz :))
Mi lehet a baj? egy szenzor, vagy az egész elektronika beteg? gondolom a motorok rendben, hiszen a két oldal együtt mozog...
Előre is köszönöm!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
421
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?