Forum >> Szerelőműhely
Youri23-04-2008 11:41:24 // 20386
	Volt baj a verdával,és meg akartam nézni h még mindig dúsít-e.Asszem le kell szoknom a gondos autóápolásról:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
	
Poló23-04-2008 11:40:14 // 20385
	De miért szeded ki megnézni? :)
Nekem bele lett hajtva és ha minden igaz, akkor 100.000 km-re ott is maradnak :)
	
Nekem bele lett hajtva és ha minden igaz, akkor 100.000 km-re ott is maradnak :)
Youri23-04-2008 11:37:40 // 20384
	Igen a gyertyáról leszakadt,és az maradt a hengerbe...Még jó h ki tudtuk szedni,már láttam magam előtt ahogy bontjuk a hf-et...
	
Poló23-04-2008 11:30:13 // 20383
	Jaa, hogy a gyertyáról szakadt le a menet. Én meg azt hittem, hogy a hengerfejből szakadt ki.
	
Youri23-04-2008 11:23:56 // 20382
	Nem hallottam még ilyenről,de szerintem ebben az esetben ez nem nyerő.Nézd meg a 145-46 topicot 68189 hsz!!! Ott van kép a helyzetről.Szvsz ezt csak úgy natúr bebuktam:-(((
	
Poló23-04-2008 11:15:35 // 20381
	Menet javító. A menetbe egy ilyen spirálszerű  izé van beletekerve.

	

Youri23-04-2008 11:10:03 // 20380
	Ezt magyarázd meg kérlek,mert nem értem:-DDDDD
	
Poló23-04-2008 11:08:48 // 20379
	Egyik ex kolléga is így  vagy hasonlóan járt a 146 1,6 TS-sel.
És ha meg lenne heli-coil-ozva a menet?
	
És ha meg lenne heli-coil-ozva a menet?
Liquid23-04-2008 11:02:03 // 20378
	csakugyan írta, Bocsánatot kívánok :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2008 09:49:23 // 20377
	hagyan lehet elíndítani egy kódot kérő 146 TS-et?? nincs hozzá kódkártya :(
	
kertecs23-04-2008 09:37:41 // 20376
	Írta a vízpumpát, nézd csak meg még 1x ; )
	
RoliQ422-04-2008 23:19:14 // 20375
	csak nagyon drágák:D
	
moxaj22-04-2008 16:13:21 // 20374
	öö beugrott... Rácz Gábor alias nordauto? Róla vmi?:P
	
Ferke22-04-2008 15:48:45 // 20373
	Sztem Zé-re gondolsz. Itt van az amore-n.:)
	
Barni14722-04-2008 15:48:04 // 20372
	Alfa Szamosi, ott korrektek.
	
moxaj22-04-2008 15:40:58 // 20371
	Hali!
Az lenne a kérdésem,hogy pesten ill közvetlen közelében,tehát akár budán is:) valami tuti info kéne,hogy hova vigyem az autót....olajcsere+általános átnézés+légkondim nem megy +ilyen apróságok....elsősorban a korrekt ügyintézés ill a nem lehúzós szerelés érdekelne....(147 dízel)..
Pl Kelet-pesti alfásközpont szervíze? vagy van vmi tuti magánhely? hallottam vmi szerelőkről a gyorsforgalmi közelében is...
Előre is köszi a választ!
	
Az lenne a kérdésem,hogy pesten ill közvetlen közelében,tehát akár budán is:) valami tuti info kéne,hogy hova vigyem az autót....olajcsere+általános átnézés+légkondim nem megy +ilyen apróságok....elsősorban a korrekt ügyintézés ill a nem lehúzós szerelés érdekelne....(147 dízel)..
Pl Kelet-pesti alfásközpont szervíze? vagy van vmi tuti magánhely? hallottam vmi szerelőkről a gyorsforgalmi közelében is...
Előre is köszi a választ!
gabor22-04-2008 10:57:25 // 20370
	Itt aztán olvadt az eleje! :)
	
Ferke22-04-2008 10:31:36 // 20369
	Eléggé kiégett.:)
	
Kamile22-04-2008 07:37:46 // 20368
	Hali!
Ismeri valaki EZT a 159-est? Mintha kiégett volna a motor... :(
	
Ismeri valaki EZT a 159-est? Mintha kiégett volna a motor... :(
Ferke21-04-2008 22:30:40 // 20367
	Ja, és ahogy Liquid is írta, a vízpumpát is aljánlatos cserélni.
	
Ferke21-04-2008 22:22:07 // 20366
	A hosszbordás feszítőjét komplett cseréld, ne csak a görgőt. Ezen kívül van egy vezető is, az is csere.
	
mano21-04-2008 22:03:23 // 20365
	többektől is olvastam, hogy indítás után fulladozó (ilyen furán rángatózó) jelenség a benzin miatt lehet, de lehet ennek komolyabb oka is?
	
GabCsi21-04-2008 19:14:23 // 20364
	Nem, diagnosztika sem jelezte ki, mégis szar volt, mert hát éreztem...
	
Liquid21-04-2008 18:49:41 // 20363
	célszerű kicserélni a hosszbordás görgőjét is, legalábbis nekem a legutóbbi cserénél látszott hogy annak is eljött az ideje, hamarosan pótolva lesz.
Ezenkívül ami fontos és nem említetted, az a vízpumpa. Ajánlott kicserélni azt is ha már egyszer szét van kapva a vezérlés.
	
Ezenkívül ami fontos és nem említetted, az a vízpumpa. Ajánlott kicserélni azt is ha már egyszer szét van kapva a vezérlés.
Pinochet21-04-2008 17:20:58 // 20362
	A termosztáthoz még annyit, hogy most mikor ilyen f@sza idő van 90 fok alatt 1-2 mm-vel beáll a hőfokjelző és nem moccan.Nem értem ezt az egészet, de jobb cserélni nem??
	
Youri21-04-2008 17:08:03 // 20361
	De lehet h ezekre már nem lesz szükség(remélem...)
Rájöttem h mi (volt...)a baj.Elkezdtem megsasolni a kipuffot h hol lukas.De elődte gondoltam kiszedem megnézem a gyertyáimat amit 6-700 km-rel ezelőtt raktam bele.Szépek voltak,ahogy a nagykönyvben meg van írva.Rakom vissza őket, az első kicsit éppen kezdeném FINOMAN meghúzni(kb 1.5 nm-nél tarthattam,3 ujjal húztam éppen...),mikor BELESZAKADT A HENGERBE!!!!!! A négy kicsiből 2 járt így.A gyertya kijött,CSAK a menet bentmaradt!!! egy pöppet beidegesítettem magam(szétvertem mindent a közelben...),már láttam magam előtt ahogy szedjük le a hf-et.Szóltam Tibor-nak,hozott törtcsavar kiszedő apparátot,és életemben először szerencsém volt,mert kijött mind2.Helyükre visszaraktam a régi ngk-t és tökéletes a vas...A törötteken meg látszik h nem friss a repedés.Tuti gyári hibás.
Ja a kipuff a flexi csőnél ereszt.Na erre varjak gombot.
Beszéltem Erhard-tal,és mondta h nem volt még soha ilyen baj a gyári gyertyákkal.
Miért ne Én kezdeném el? Vszínű nem én vagyok fortuna kegyeltje...
	
Rájöttem h mi (volt...)a baj.Elkezdtem megsasolni a kipuffot h hol lukas.De elődte gondoltam kiszedem megnézem a gyertyáimat amit 6-700 km-rel ezelőtt raktam bele.Szépek voltak,ahogy a nagykönyvben meg van írva.Rakom vissza őket, az első kicsit éppen kezdeném FINOMAN meghúzni(kb 1.5 nm-nél tarthattam,3 ujjal húztam éppen...),mikor BELESZAKADT A HENGERBE!!!!!! A négy kicsiből 2 járt így.A gyertya kijött,CSAK a menet bentmaradt!!! egy pöppet beidegesítettem magam(szétvertem mindent a közelben...),már láttam magam előtt ahogy szedjük le a hf-et.Szóltam Tibor-nak,hozott törtcsavar kiszedő apparátot,és életemben először szerencsém volt,mert kijött mind2.Helyükre visszaraktam a régi ngk-t és tökéletes a vas...A törötteken meg látszik h nem friss a repedés.Tuti gyári hibás.
Ja a kipuff a flexi csőnél ereszt.Na erre varjak gombot.
Beszéltem Erhard-tal,és mondta h nem volt még soha ilyen baj a gyári gyertyákkal.
Miért ne Én kezdeném el? Vszínű nem én vagyok fortuna kegyeltje...
Youri21-04-2008 17:04:49 // 20360
	Na ez se lenne egyszerű feladat.Amikor venni akartam agyat bele,akkor se találtam.Az enyémben már nem a 110kw-os moci van,mint mindegyik 45-46-ban,hanem az újabbik.Ami viszont k@rva ritka...
	
Youri21-04-2008 17:02:54 // 20359
	És akkor volt hiba az agyban?Mármint amikor még a facet volt benne...
	
richlock21-04-2008 13:58:33 // 20358
	Hi cartársak!
Mostanság sok szó esett a vezérlés cserével kapcsolatban. Én is pont előtte állok. A gépbe(1.6 TS) kb 120 ezer km van és 70 ezer km-el ezelőtt volt vezérlés cserélve.
A következőket tervezem cserélni:
vez.módosító,vezm.ékszíj, hozzá feszítő és vezető görgő, szelepfed.tömítés, vízpumpa,hosszbordás ékszíj.
Eddig nem esett nagyon szó róla hogy a hossbordás ékszíjnál kell -e görgőket is cserélni vagy elég csak a szíjat?
Illetve tudtok -e Pesten megbizható szerelőt korrekt áron aki meg is csinálja mindezt, ha viszem az alkatrészeket és el is viszi műszakira meg zöldkártyára?
	
Mostanság sok szó esett a vezérlés cserével kapcsolatban. Én is pont előtte állok. A gépbe(1.6 TS) kb 120 ezer km van és 70 ezer km-el ezelőtt volt vezérlés cserélve.
A következőket tervezem cserélni:
vez.módosító,vezm.ékszíj, hozzá feszítő és vezető görgő, szelepfed.tömítés, vízpumpa,hosszbordás ékszíj.
Eddig nem esett nagyon szó róla hogy a hossbordás ékszíjnál kell -e görgőket is cserélni vagy elég csak a szíjat?
Illetve tudtok -e Pesten megbizható szerelőt korrekt áron aki meg is csinálja mindezt, ha viszem az alkatrészeket és el is viszi műszakira meg zöldkártyára?
Ferke21-04-2008 12:35:19 // 20357
	Boxis topicban inkább...:)
	
Hasovitspici21-04-2008 11:07:12 // 20356
	Helló mindenkinek!
Kéréssel fordulnék hozzátok! Vezérműszíj csere elött állok az 1.4es boxiban és kéne valami leírás és (vagy) rajz segítségnek hogy nehogy elszúrjak vmit! Minden segítségnek örülök! Előreis köszi!
	
Kéréssel fordulnék hozzátok! Vezérműszíj csere elött állok az 1.4es boxiban és kéne valami leírás és (vagy) rajz segítségnek hogy nehogy elszúrjak vmit! Minden segítségnek örülök! Előreis köszi!
GabCsi21-04-2008 10:22:30 // 20355
	Első körben a facet jeladó helyett próbálj bele egy gyári bontottat, nekem is volt benne facet jeladó és 5500-ig forgott vele meg dadogott alacsonyba. Az el is hajítottam a csába, most bontott gyári van benne és makulátlan.
	
Ferke21-04-2008 09:51:57 // 20354
	Nem könnyű, de én szereznék egy agyat hozzá kölcsön, és azzal kipróbálnám első körben.
	
Youri21-04-2008 09:28:54 // 20353
	Az nem szokása ilyenkor...
	
uaz146ti (kispali kisebbik fia)21-04-2008 09:28:16 // 20352
	Esetleg az injektor (spricni) lámpa nem gyullad ki néha?
	
Youri21-04-2008 09:09:07 // 20351
	Én is így gondolom.A másik agyon is gondolkoztam,csak hát megint ráköltök  60-70e-t, és nem bizti h a valós problémát kezelem...F@sz kivan:-(((
	
GTPeti21-04-2008 01:12:35 // 20350
	Ha nem a "valós" kipufogógáz érkezik a lambdához, akkor az okozhat problémákat! Ezt a pontot én megvizsgálnám. Ha nem segít akkor kipróbálnék egy másik computert.
	
Youri20-04-2008 23:49:13 // 20349
	Hali.A NAGY tudorokhoz szólna a kérdésem: volna itt egy r@banc 145 QV.Ami lett rajta cserélve:LMM(fosch),lambda(fosch),gyertyák(ngk platina),ford.szám jeladó(facet),alapjárati motor(fosch).,ami eszembe jutott így hirtelen.Na most ha gépre dugjuk általában azt köpi ki h Túl dús/szegény a keverék,de az összes értéke hibátlan(beszívott levegő mennyiség,LMM,lambda,ford.szám...).Viszont pár 100 km hibátlan működés után,ma megint sz@rakodik.Alacsony fordulatnál 1x leállt(nem nagyon reagált gázra,de utána egyből indult és jó volt minden),utána nem sokkal mintha egy pillanatra befulladt volna a moci.Előfordult kicsi alapjárat ingadozás is,de nem volt vészes (ja a komplett pillangó szelep ház ki lett véve,és el lett takarítva...).
Jelenleg tuti h lukas a kipuff a lambda környékén vhol,mert elég szar hangja lett,és nagyon onnan hallani.Kérdésem az volna,h elképzelhető h ez zavar bele a dolgokba?Mert másra már nem tudok gondolni...Csak 1 kanna benzinre...
	
Jelenleg tuti h lukas a kipuff a lambda környékén vhol,mert elég szar hangja lett,és nagyon onnan hallani.Kérdésem az volna,h elképzelhető h ez zavar bele a dolgokba?Mert másra már nem tudok gondolni...Csak 1 kanna benzinre...
Robesz720-04-2008 23:10:12 // 20348
	Sziasztok.... Valaki tudna nekem küldeni a műszaki torrenttanyára egy meghívót?
	
falcokc18-04-2008 21:40:46 // 20347
	akkor egyszerűbb lehúzni a csatit a műszerekről :-)))))))
	
Dévid18-04-2008 21:36:33 // 20346
	Azt is? A légzsákvisszajelző már le van, meg még pár másik lámpa. Már alig fér el a műszerfalon mégegy ragasztószalag darab. :DDDD
	
Dévid18-04-2008 21:35:21 // 20345
	Szerintem elengedett a szigetelőszalag, amivel az extulaj összeragasztotta a kábelt. :S Azt hiszem ha beviszem az autóvillamossági szerelőhöz, adok neki munkát pár napra, míg mindent megjavít ami nem úgy működik ahogy szeretném.
	
falcokc18-04-2008 21:25:05 // 20344
	ragaszd le az abs visszajelző lámpáját :-DDDD
	
GT Ɨ|ѯ18-04-2008 21:22:52 // 20343
	Eljött az idő - irány - az Autóvillamossági szerelő:-)))
( vagy tarts mindig balra ):-DDD
	
( vagy tarts mindig balra ):-DDD
Dévid18-04-2008 20:56:14 // 20342
	Szervusztok! Akadt egy olyan problémám, hogy ha jobbra tekerem a kormányt, bevillanik az ABS hibajelző lámpa a műszerfalon. Ha Egyenesbe szedem a kormányt, és újraindítom, akkor nem világít. Mit lehetne itt tenni?
	
Poló18-04-2008 16:53:00 // 20341
	Valószínűleg a lambdaszondát. Egy kiolvasás nem ártana neki és akkor kiderül, hogy  pontosan mi a  rossz.
	
Ricsike8218-04-2008 10:35:26 // 20340
	Sziasztok!
Tud valaki segiteni? az autóm eddig 9-14L- ig fogyasztott. most olyan 20L az alap:(alapjáratom ingadozik és elég benzinszag jön ki a kipufogóból:(mit kellene kicserélnem? előre is köszönöm!
	
Tud valaki segiteni? az autóm eddig 9-14L- ig fogyasztott. most olyan 20L az alap:(alapjáratom ingadozik és elég benzinszag jön ki a kipufogóból:(mit kellene kicserélnem? előre is köszönöm!
Naudee17-04-2008 19:08:19 // 20339
	Hali mindenkinek!!!!
Van nekem egy Alfa 33 Permanent 4 Komplett összkerékhajtásom
(Váltó, kardán,Difi, komplett hátsó híd!)
Na most meg szeretnék válni töle anyagi okok miatt!
Mit lehetne kérni ezért a komplett cuccért???
Hali!
	
Van nekem egy Alfa 33 Permanent 4 Komplett összkerékhajtásom
(Váltó, kardán,Difi, komplett hátsó híd!)
Na most meg szeretnék válni töle anyagi okok miatt!
Mit lehetne kérni ezért a komplett cuccért???
Hali!
147Smz17-04-2008 18:57:10 // 20338
	A két órás csereidő teljesen oké. Csöri nekem is ennyi idő alatt cserélte vezműszíjat, pedig közben még beszélgettünk is, szóval nem próbálta megdönteni a szintidejét :-)))
	
Erhard 242 (Pure Energy)17-04-2008 18:49:51 // 20337
	adj egy alvázszámot aztán megnézem mi való belé!
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
3
		Guests3
382
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?