Forum >> Szerelőműhely

pb_16-03-2009 12:58:55 // 24986
Mikövényi út 11, ha a Trencsik féle bontóra gondolsz.
ystuc16-03-2009 09:15:20 // 24985
Hahó!

Nem tudja valaki véletlenül a tatai bontó pontos címét? A honlapon nincs fent. Köszi! :-)
[k i z z o]15-03-2009 22:32:52 // 24984
Szerinted mi állitódott el, hogy vissza kell állitani?

Amúgy ilyen nincs, azaz lehet dolgokat újrakalibrálni, de abban az ECM -ben ami neked van nincsen olyan rész, amelyet a motorvezérlő saját futása alatt írna, és az befolyással lenne a működésre.

Inkább méress egy lambda jelet ha arra gyanakszol, és ha kell cserélj szondát.

ECM -et ne cserélgess, nem ott van a hiba.
Norc15-03-2009 20:11:50 // 24983
Utánnakérdeztem, létezik alapbeállításra visszaállítás, de ahhoz állítólag csak a gyártó szervizeinek van gépe, holnap ha tudom ráveszem Blackdevil kollégát, és a motorvezérlőmet átrakjuk hozzá, hogy ott mit muzsikál.
Dzsozy15-03-2009 19:58:54 // 24982
A lambdaszonda a kipufogógáz adatait "nézve" dúsításra vagy szegényítésre (benzin-levegő) s"szólítja fel a vasat. Ezért szerettem a régi S100 csodámat, mert tekertem a karbin oszt kész! :)
Mulder15-03-2009 19:52:00 // 24981
Mulder15-03-2009 19:46:56 // 24980
Ha van multiméteretek, akkor bökjétek meg a lambda vezetékét, abból legalább az kiderül, hogy működik-e. Ha egy stabil értéken áll. pl: 0.2 V akkor tuti szar.
HátvédRomeo15-03-2009 19:44:24 // 24979
Lehet ha jól tudom szervíz modba tenni.
Lambda, huhh az végül is a Co alakulásáér felelős?!! Asszem.
Norc15-03-2009 19:41:29 // 24978
Háát megint nem lettünk okosabbak, Blacdevil verdáját nézegettük, neki is lehúztuk a lamdaszonda vezetékét, és neki sem történik semmi változás, azaz nem romlik a motor járása. Ez kezd egyre bonyolultabb lenni, ennyi erővel minek neki pl a lamdaszonda bele? Asszem nem úszom meg a diagnosztikát. Jah még valami, lehetséges az hogy csak megbolondult a vas? Gondolok itt arra hogy hallottam valami gépen történő alaphelyzetbe állításrol, létezik ilyen? És merjük azt kipróbálni hogy az ő motorvezérlőjét átrakjuk az enyémbe?
Azzurro15-03-2009 17:05:26 // 24977
Legalább is, nekem ez volt a gondom vele!De a blogomba olvashatsz róla. :-))))
HátvédRomeo15-03-2009 17:00:48 // 24976
Na arra gondoltam én is. :D
Azzurro15-03-2009 16:56:26 // 24975
Mennyiért lehet, egy olyat be szerezni???
Erhard 242 (Pure Energy)15-03-2009 16:48:06 // 24974
felejtsd el csak a bosch jó a többi semmit sem ér...
Azzurro15-03-2009 16:46:10 // 24973
Álltalában a motor nem szokot tönkre menni, nagyon kevés esetben az a bünös!!Inkáb a rajta lévő elektronika!!! :-((((
GT Ɨ|ѯ15-03-2009 16:45:27 // 24972
nem kell ahoz az autó:-)))
HátvédRomeo15-03-2009 16:30:22 // 24971
Szia! ablaktörlő hibára: Nézd meg a jeladót, meg lehet a motor romlott el. Az csere. Nálam a boxerba mióta megvettem rossz. Csak szaggatott, és 1 fokozat van. Lusta voltam kicserélni a motort pedig van. :-D
Youri15-03-2009 16:23:18 // 24970
Azt h kb 2 perc kicserélni.......
Azzurro15-03-2009 16:16:32 // 24969
Nagyon sokat segítettél, így fogom csinálni!! :-))))
szabzso15-03-2009 16:11:36 // 24968
Sziasztok!
Zöldkártyán átmegy az autó rossz lmm-el? Teljesen kakukk, mintha nem lenne benne.
Szerdán lejár a zöldkártya, megvan már az új, de addig lehet nem tudom berakatni.
Szóval mit mondtok?
Dzsozy15-03-2009 15:55:50 // 24967
Mivel "győri" vagyok, ezért Győrben kerestem egy szakit, akinek van comp.ja. Mivel ott volt a vas, ezért, megcsinálta Ő. Azt a szar NGK, én tettem bele, motortérben csati ki, szondát a kipuffból ki, vezeték elvág, hőre zsugorodó védő fel, forrasztás a szín a színhez,hajszáritóval a hőre zsugorodó védő kutyaf@szt, rázsugorítottam, szonda menetét bekentem a hozzá adott szénporos zsírral, hogy legközelebb ki lehessen venni (jól jött), majd berak, csati bedug, és kész. Házilag is kb 20-30 perc az egész. (Bosalhoz is kaptam, bent volt a csomagban, olyan szénporos zsírt.)
Azzurro15-03-2009 15:39:35 // 24966
Akkor sikerült meggyőznőd a Bosalról.Hol csináltattad?Villamoság szerelővel?
Dzsozy15-03-2009 15:35:11 // 24965
Én nem tudom, hogy érdemes e, vagy sem, csak a tapasztalatom tudom leírni. A 155-be az autóvill szerelőm Bosalt rakott bele és tökéletes volt, és elfogadható az ára. most (eszembe jutott) NGK-t ajánlottak, vettem, dobtam ki és raktak bele utángyártott BOSCH-t. Compra fel, beméréssel, szereléssel, 20volt! pár hónapja.
Azzurro15-03-2009 15:25:29 // 24964
Akkor egy helyen néztük!!!És szerinted nem érdemes ilyet venni?Után gyártottak egy 10-el drágábbak legalább.
Dzsozy15-03-2009 15:22:03 // 24963
Így van most a Bárdit néztem én is 3 vez 16.900,- 4 vez 18.000,-. De hát néz körül jól, met súlyos ezreket lehet spórolni, vagy kérdezd meg Erhardot, hogy milyen árat tud mondani neked. De lehet azért megéri valam jó cucc, mert a benyán bejön!
Azzurro15-03-2009 15:05:58 // 24962
Nagyún gyanús a viselkedése a vasamnak, és szerintem lambdaszonda lesz.Nekem az autos boltban az univerzálisat ajánlották, arra utalva, hogy van olyan mint egy után gyártott.Most néztem a neten a Bosalokat, és 16.000 körül írják az Alfákba valót.
Dzsozy15-03-2009 15:00:24 // 24961
Őszinte leszek, már nem tom pontosan, kb 4 éve volt, a 155 be kellett, asszem 10-13e lehetett. Teljes vezérlés cserén esett át a mostani vas, vez.mód.-tól a gyrtyákig, ezért gondoltam cserélek szondát is. Adtek valami sz@r márkanélkülit az olasz autók boltjában, dícsérték mint állat, kb 10 guriga volt.Örültem, hogy milyen olcsó, aztán a zöldkártyán meg mebhasalt a vas, 200x-os értéken volt a gép. :O Nem volt hibajelzés, meg semmi. Aztán bemérettem, és a szonda, ami vadi új volt, ment a kukába, se garancia se píz,se semmi, mivel jónak jó volt, csak nem ebbe való, a szerelő szerint. Aztán kapott egy uángyártott BOSH-t, rádogtuk a gépre, és babene minden!
Dévid15-03-2009 14:41:22 // 24960
Olyan 9-11 között, általában 2 km-es utakon lassan, vagy 20-30 km-en 100-110-el.
Norc15-03-2009 14:30:14 // 24959
Univerzális nekem sem kell, csak mivel Blackdevil cartárs 155-ében három vezetékes van, ami olcsóbb, azért gondoltam hogy nem- e jó bele az is? Na meg akkor mégi ki tudnánk próbálni az övével, na de majd ha erre jár megint akkor megkérem hogy nézzünk szét az ő motorterében is :)
Azzurro15-03-2009 14:26:04 // 24958
Most nézegettem az univerzálisakat!Azt nem szabad megvenni??Te mennyiért vetted a , Bosalt?
Dzsozy15-03-2009 14:22:35 // 24957
Hát nem tudom, hogy az a csati, az az e amire gondolsz. 155 2.0 nál nekem 4 vezetékes szonda kellet bele, szerelőm tanácsára Bosalt vettem, ami 2 év garis volt és tökéletesen működött, negyed annyiba került, mint egy gyári. Lehet kapni minden féle univerzálisat, de nem érdemes pénz kidobni rá, mivel olyan nincs hogy mindenhez jó!
Norc15-03-2009 14:20:36 // 24956
Erröl a csatirol beszélek, ez nem a három vezetékes szondának van fenntartva? Csak mert az olcsóbb :)
Norc15-03-2009 14:04:39 // 24955
Kipróbáltam, se melegen, se hidegen, se áramtalanítás után széthúzott állapotban. Tehát mindegy ennek mit kínlódok a szondával, tudomást se vesz róla, vizet köpköd a kipuff gázadásra. Viszont arra lettem figyelmes hogy szerintem lehet bele három vezetékes szondát is tenni, mert a szonda csati mellett van egy másik ugyanolyan csati csak három vezetékes, ami nincs sehova kötve, hanem le van sapkázva. lehetséges hogy jó bele a három vezetékes is? Létezik az hogy mindkét tipust bele lehet tenni?
pb_15-03-2009 13:59:33 // 24954
A 3 vezetékes szondának is van fűtése.
Dzsozy15-03-2009 13:57:22 // 24953
Hát nem tudom, de ne bizti, hogy változik az alapjárat, ha lehúzzuk a szondát. Ugynis nincs a szondának "hibaüzenete",autómatikusan átáll a gép "vészüzemmódba",vagyis nem látjuka a műszerfalon a hibaüzenetet. Az új autóknál már van hibaüzenet, ugyanis két szonda van. Az eggyik ellenőrzi a másikat, és ha rossz érté van akkor van hibaüzenet. Tudomásom szerint csak a 4 vezetékes szondáknak van külön fűtése, a többinek fel kell melegednie üzemi hőmérsékletre. A legjobb megoldás 2000 píz, egy szaki, compon kioévassa. Egyébként rossz szondával a kipufogó gáz olyan benzin szagú volt, hogy aki utánnam jött,nem mert rágyújtani.
bagoly15-03-2009 13:47:16 // 24952
Üdv mindenkinek! Van egy olyan problémám,hogy az ablaktörlőm automatikája kipurcant maradt 1 fokozatom a törlésre! Hol keressem a hibát?
Norc15-03-2009 13:43:49 // 24951
na akkor megyek megint egy kis tesztre. Lehúz, hidegen, melegen, majd lehúz+áramtalanít, és utánna megint próba.
Azzurro15-03-2009 13:39:29 // 24950
Neked is, Cartárs!!! :-)))
pb_15-03-2009 13:38:34 // 24949
Persze, és nyilván nem úgy fog működni, mintha üzzemmeleg lenne.)
Youri15-03-2009 13:38:19 // 24948
Úgy legyen!!!! Ja,és az enyémnél pl tuti h bejön mert már próbáltam.....
Az vmi M1 .5.........
Youri15-03-2009 13:37:27 // 24947
No,én lépek mert kész az ebéd!! Jó étvágyat mindenkinek!!:-D
pb_15-03-2009 13:37:03 // 24946
M2.10.3nál nagy valószínűséggel még be is jön.
Youri15-03-2009 13:36:15 // 24945
Az eyértelmű.De annak is kell vmennyi idő.....
pb_15-03-2009 13:35:42 // 24944
Van külön fűtése.
Youri15-03-2009 13:35:00 // 24943
Ez a legegyszerűbb!!:-D
pb_15-03-2009 13:34:19 // 24942
Ezért kell lehúzni, majd reset, és próba.
Youri15-03-2009 13:34:10 // 24941
De ahoz először be kell melegednie,nem??
Azzurro15-03-2009 13:31:43 // 24940
Nekem nem dobja a kartervizet, csak azt tudom hogy szaggat!!És inkább üzemi hőmérsékleten, játsza a fejét, a kicsike!!! :-(((
pb_15-03-2009 13:31:22 // 24939
Hidegen is szabályoz.
Youri15-03-2009 13:30:36 // 24938
Van különbség??
Youri15-03-2009 13:30:22 // 24937
Mondjuk nem tudom h az a moci h reagál.Újabbakról van tapasztalatom!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.