Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00002-02-2010 19:10:13 // 28687
	Ahogy hallottam inkább a feszítők gázosak nem is a szíj. Tudomások szerint a fém tovább bírja mint a műanyag, de tuti lesz aki megcáfol. Nekem ezt az infót sikerült anno és azóta kiszednek a szakszervizesekből. Nekem is műanyag volt :-(
	
Surcy02-02-2010 19:04:43 // 28686
	Az a 40 kicsit túlzás azért nem:-}Mi ez valami gagyi autó!Volt egy 99 es xarám 120 volt a periódus mind minden Franciára és én nem is cseréltem elöbb pont 120 nál és mikor le szedtem még nem is szóltak a feszítök és a szíly is jó álapotban vólt csak minimális hajszál repedések voltak!
	
Surcy02-02-2010 18:59:27 // 28685
	Végül is akkor abbol nem lehet gond ha 80-90 ig húzom?Mert most tartok 60 nál:-{És még legalább nyárig ki akarom húzni!Nem használom a vasat rend szeresen csak általában hv.!
	
Vikking 31102-02-2010 18:55:50 // 28684
	Az "végülis" korrekt...
	
Piritu - 1.000.00002-02-2010 18:55:25 // 28683
	pardon 127-et akartam írni...
	
Piritu - 1.000.00002-02-2010 18:54:58 // 28682
	nem, de a 460.000-es számlából csak 200-at kellett fizetnem.
	
Vikking 31102-02-2010 18:53:18 // 28681
	És még volt rá gari?
	
Piritu - 1.000.00002-02-2010 18:52:40 // 28680
	u.i 
nekem is 117-e nél állt be a feszítőgörgő a 147-ben
	
nekem is 117-e nél állt be a feszítőgörgő a 147-ben
Vikking 31102-02-2010 18:51:49 // 28679
	Inkább a kurvasok vezérműszíjszakadt 16V TS miatt :))) 
Aki elmegy amúgy 120 ezret egy vezérműszíjjal, az legalábbis bátor :)) PErsze nem lehetetlen, de azért biztosabb ami fix.
Németországról hallottam olyat is, hogy a 147-eseknél egészen 40 ezerig (!!!) levitték a csereperiódust, mert annyi volt a garis motor amit kellett javítaniuk szíjszakadással... De ez lehet hogy nem igaz :)))
	
Aki elmegy amúgy 120 ezret egy vezérműszíjjal, az legalábbis bátor :)) PErsze nem lehetetlen, de azért biztosabb ami fix.
Németországról hallottam olyat is, hogy a 147-eseknél egészen 40 ezerig (!!!) levitték a csereperiódust, mert annyi volt a garis motor amit kellett javítaniuk szíjszakadással... De ez lehet hogy nem igaz :)))
Piritu - 1.000.00002-02-2010 18:51:21 // 28678
	így előzi meg a gyár a sok reklamációt és garanciális pénzkiadást, mivel 100-110e körül sok szíj szakadt a TS motoroknál. Ezzel az ajánlással meg elháríthatja a garanciális javítást mondván hogy ő szólt :-(
	
Surcy02-02-2010 18:49:18 // 28677
	Vajon miért? Csak nem a lóvé miatt?
	
Piritu - 1.000.00002-02-2010 18:41:16 // 28676
	Az eredeti ajánlás 120e, de a hivatalos márkaszervíz átállt a TS motoroknál 60-ra. A gyár hoivatalos ajánlása változott.
	
Vili02-02-2010 18:33:00 // 28675
	Múlt hónapban befutottam Veronában egy alfa szervizbe vez.módosítóért,és kíváncsiságból rákérdeztem,hát ott még 100000km-nél tartanak.
	
Piritu - 1.000.00002-02-2010 18:16:02 // 28674
	A gyári ajánlás 60.000 km
	
Lali7502-02-2010 17:22:27 // 28673
	Üdv!
Kérésem lenne,ha valakinek gyári magasságon van a 75-öse,legyen olyan rendes velem,mérje meg legyenszíves valami konkrét ponton.Be kell állítanom az enyémen a magasságot,mert már csúnyán néznek ki a nyúlványok,és nem szeretném a kartert beszakítani.Ha esetleg fénykép is lenne szemből a lengőkarokról,az nagyon jó lenne.Előre is köszönöm!!!
	
Kérésem lenne,ha valakinek gyári magasságon van a 75-öse,legyen olyan rendes velem,mérje meg legyenszíves valami konkrét ponton.Be kell állítanom az enyémen a magasságot,mert már csúnyán néznek ki a nyúlványok,és nem szeretném a kartert beszakítani.Ha esetleg fénykép is lenne szemből a lengőkarokról,az nagyon jó lenne.Előre is köszönöm!!!
Surcy02-02-2010 16:24:06 // 28672
	Úrak! Szerintetek komplett vezérlés csere után mennyi a csere periódus azaz menyi km után érkezik el az idő a következő cserére?156 2.0 16v Ts.
	
Ferke02-02-2010 12:45:22 // 28671
	Hát ja, szerintem szedd le és nézd meg.
	
Ferke02-02-2010 12:44:54 // 28670
	Tudod, lelke van!:))))
	
cortx02-02-2010 10:04:03 // 28669
	Üdv!
A centrálzárat amint kinyitom a távirányítóval, azonnal vissza is záródik, ugyanis a jobbelső ajtóban szorul a gombocska. Mit tudok tenni ezesetben?
WD-40??
Azt lehet hallani, hogy nem is maga a gomb szorul, hanem a szerkezet.
Ahhoz le kell szedni az egész ajtóburkolatot?
Köszönöm !!
	
A centrálzárat amint kinyitom a távirányítóval, azonnal vissza is záródik, ugyanis a jobbelső ajtóban szorul a gombocska. Mit tudok tenni ezesetben?
WD-40??
Azt lehet hallani, hogy nem is maga a gomb szorul, hanem a szerkezet.
Ahhoz le kell szedni az egész ajtóburkolatot?
Köszönöm !!
Bilux02-02-2010 09:53:53 // 28668
	Há de ne szopasson már ennyire :D
	
Stef02-02-2010 09:20:22 // 28667
	Youri,
Nyugodt szívvel küldheted! Én csak hozzá viszem az enyémet.
	
Nyugodt szívvel küldheted! Én csak hozzá viszem az enyémet.
Ferke02-02-2010 09:20:15 // 28666
	Na, ez várható volt:) Néha meghülyül a renccer:DD
	
Longman02-02-2010 08:38:56 // 28665
	Köszi ezt kipróbálom..
	
Bilux01-02-2010 22:59:55 // 28664
	Köszönöm mindenkinek a segítséget, probléma megoldva. Elég volt neki egy akksi saru le 10-15 perc várás saru vissza és pöcc röff :) Nagy kő esett le a szívemről.
Lenne egy kérdésem mekkora lehet a 145-ös gyújtás nélküli áramfelvétele? 100mA normális?
	
Lenne egy kérdésem mekkora lehet a 145-ös gyújtás nélküli áramfelvétele? 100mA normális?
Kisbubi01-02-2010 22:56:05 // 28663
	Hasonlokat lehet kapni olcson. Ez ugynevezett átverés! A computert veri át mikor hogyan vagy akár szinte mindent. lambda szonda jelet,hömérséletet,lmm-t map-szenzort... Ha mindegyiket átvered tényleg jobban fog menni az auto de a fogyasztás az mégjobban fog nöni. A chip az jobb!!
	
Kisbubi01-02-2010 22:49:11 // 28662
	Kattanást hallani kell amikor alaphelyzetbe visszaáll.Nyugalmi állapotban van a folytoszelep. Meglazitod az érzékelöt  (állitani lehet) és addig forditod még kattan egyet és elkezdi mozditani éppen a folytoszelepet is.Ekkor rögzited az érzékelöt. Amikor mozgatod a folytoszelepet az alapjárat és kis mozditás közt akkor kattania kell. Kb ennyi, ha müködik a mikrokapcsolo.
	
LacUS01-02-2010 22:04:24 // 28660
	A chipet ideális esetben az autódhoz írják, módosítják a gyújtás és befecsi táblát. Ez egy egyszerű ellenállás, ami hidegebbnek mutatja a beszívott levegőt mint amilyen, és ezért több benyát kap. Szart se ér, nemhogy 15lovat....
	
cortx01-02-2010 21:59:47 // 28659
	És ezeknek a tuning moduloknak lehet hinni? Mert már többet is találtam. Egyet meg is rendeltem, hogy kipróbálom, nagyon olcsó. Csakhát ugye olcsó húsnak híg a leve.
Mi a különbség eközött és a chiptuning között?
Thx
	
Mi a különbség eközött és a chiptuning között?
Thx
cortx01-02-2010 21:57:33 // 28658
	Okés, csak kérdeztem, mert több helyen is láttam már és nem tudtam hogy mire való. Vezérléscserét a szerelőm szokta intézni. Csak jobb kezekben van nála :)))
	
Poló01-02-2010 21:39:05 // 28657
	Nincs mit. 
Meg van, hogy melyiket melyik csapágyhíd helyére kell tenni. Az egyik lefogja a szívóoldali vezérműtengelyt, a másik a kipufogó oldalit. Ezután leveheted a szíjat, kicserélheted a görgőt meg a feszítőt. Az egyik dugattyút holtpontra kell állítani (azt hiszem az 1-es hengerét) és mehet fel az új szíj. Ezeket a lefogatókat leszereled, csapágyhidakat visszaszereled és kész is vagy.
Hű de egyszerű leírni :D
Írja, hogy mely típusokhoz jó.
	
Meg van, hogy melyiket melyik csapágyhíd helyére kell tenni. Az egyik lefogja a szívóoldali vezérműtengelyt, a másik a kipufogó oldalit. Ezután leveheted a szíjat, kicserélheted a görgőt meg a feszítőt. Az egyik dugattyút holtpontra kell állítani (azt hiszem az 1-es hengerét) és mehet fel az új szíj. Ezeket a lefogatókat leszereled, csapágyhidakat visszaszereled és kész is vagy.
Hű de egyszerű leírni :D
Írja, hogy mely típusokhoz jó.
Kau01-02-2010 21:31:53 // 28656
	Ismerős jelenség mindenkinek.
Első körben takarítsd vagy takaríttasd ki a pillangószelep környékét. Ez a légmennyiségmérő után van, az alapjárati motor előtt. Ott lerakódik a kosz és ez már bezavar. Az esetek 70%-ban ez a gond. Ha még utána is ingadozik, akkor jön az LMM, utána az alapjárati motor...
De ezzel kezdj. Ez a legolcsóbb ;)
	
Első körben takarítsd vagy takaríttasd ki a pillangószelep környékét. Ez a légmennyiségmérő után van, az alapjárati motor előtt. Ott lerakódik a kosz és ez már bezavar. Az esetek 70%-ban ez a gond. Ha még utána is ingadozik, akkor jön az LMM, utána az alapjárati motor...
De ezzel kezdj. Ez a legolcsóbb ;)
Poló01-02-2010 21:30:44 // 28654
	Vezérműtengely lefogató vezérlés cseréhez.
	
Atika8101-02-2010 21:27:56 // 28651
	Szevasztok! Nemrég vettem egy 156-ost, 1.6ts imádom. Egy pár hete olyan jelenséget produkál, hogy nem mindig találja meg az alapjárati fordulatot: ingadozik 600-1800 között néha meg 2000 körül marad. egy ismerősöm azt mondta légtömegmérő. ha valaki tudna valami jó tanácsot adni azt megköszönöm
	
Kau01-02-2010 21:17:17 // 28650
	Nyugodtan küldheted. GT és én is oda járunk, ha van valami. Eddig amiért oda vittem, jól megcsinálták.
Motorikusan viszont Pirihez járok. Ezt nem ecsetelem, hogy miért :)))
	
Motorikusan viszont Pirihez járok. Ezt nem ecsetelem, hogy miért :)))
Buksi01-02-2010 21:04:36 // 28649
	Igen, így lenne logikus! De hát nem így van! :-))
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-02-2010 21:03:52 // 28648
	Ez azért érdekes,mert ugye olasz autó,olasz alkatrész illene bele,nem a kapitalista cooperáció.
	
Longman01-02-2010 21:03:14 // 28647
	:O 
Ho-ho hogy van ez pontosan? Hogyan megy a beállítása? 1x már azt szedtem szét, de csak simán zárt állásnál visszaraktam rá a jeladót..
És ha nem hallok kattanást mozgatáskor?
	
Ho-ho hogy van ez pontosan? Hogyan megy a beállítása? 1x már azt szedtem szét, de csak simán zárt állásnál visszaraktam rá a jeladót..
És ha nem hallok kattanást mozgatáskor?
Kisbubi01-02-2010 20:54:32 // 28646
	A fojtoszelep mikrokapcsoloja rosszul lehet beállitva, az is csinálhatja a rángatást. Annak pontosan be kell állitani ugy h ne az tartsa a fojtoszelepet de majdnem. Ahogy mozgatod ugy lehet hallani a kapcsolo kattanását amikor elengeded v kicsit forditasz rajta.
	
Buksi01-02-2010 20:52:47 // 28645
	Hiába Bosch fosch, de ha egyszer csak azzal megy... :-)
	
GTPeti01-02-2010 20:48:51 // 28644
	A benzinesembe én is Bosch-t tettem. Gyárilag is az volt benne, de én nem ezért vettem. Sokkal inkább azért, mert egy Delphi rövid úton elhalálozott. Jó, a hengerfejtömítés kontinuitásbeli hiányossága is segített ezen. (Glaser, Gasker, vagy valami hasonló nevű volt. NEM ajánlott.)
	
Buksi01-02-2010 20:45:44 // 28643
	Nekem a 155-be csak a Bosch volt a jó! Mással sajna nem szuperált valami jól! :-(
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-02-2010 20:44:31 // 28642
	Nem tudom,félek a bosch -tól.
	
Ferke01-02-2010 20:35:11 // 28641
	Én marelli párti vagyok, de lambdából az elég lutri:(
	
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-02-2010 20:27:06 // 28640
	Magneti marelli:klikk
	
Tyler01-02-2010 20:15:58 // 28639
	Sziasztok!lambdaszondáról tudtok valamit mondani??milyet érdemes?meg esetleg hol tudok jo áron szerezni..uj érdekelni---tud vki segíteni?
	
Longman01-02-2010 20:15:19 // 28638
	sztem az AFM kimérés a 164 manualban is benne van, de majd megkérdem kizzo-t ő biztos tudja hogyan kell..!
Bár ennek a legkisebb a valószínűsége sztem..
	
Bár ennek a legkisebb a valószínűsége sztem..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
402
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?