Forum >> Szerelőműhely

Liquid29-04-2010 14:02:24 // 29736
éppen olvasom énis :)
GTPeti29-04-2010 13:13:26 // 29735
Kettőstömegű forevör! klikk
Zsé29-04-2010 09:05:37 // 29734
Köszi, felhívom őket mert kell még egy két okosság is mint indexek, rácsok hasonlók...
Köszi szépen mégegyszer!!!!
András bácsi29-04-2010 08:49:21 // 29733
Nem, elég csak a rossz csuklót cserélni.
atesssz29-04-2010 08:37:00 // 29732
sziasztok!

Ha az egyik, bal oldali külső féltengelyem kotyog, szóval cserés, ki kell cseréltetnem a másik, jobb oldali féltengelyemet is? Mint pl. egy teleszkópcserénél is, ha rossz az egyik, a másikat is cserélik. Ennél is ez a helyzet?

köszi
Tipro0328-04-2010 22:38:23 // 29731
Sziasztok! Nekünk is ez volt a probláma. Nekünk az üzemanyag volt koszos és a cső ami vezeti a szivatyúba tele volt kosszal.
EvoGerry28-04-2010 22:16:47 // 29730
ez mind oké,ezt tapasztaltam én is,de itt az a probléma h egyáltalán nincs a tanknak szellőzése..vmi miatt,pontosabban jelenség a következő leveszem a sapkát és nem kifelé szisszen,hanem befelé mint egy porszívó.. ja és amit kolega is tapasztalt h komolyan érezni mintha küszködne a benzinszivattyú..szellőztetés után meg sokkal könnyebben megy az autó,de nálam ez csak akkor van ha ráhúzom (kattanásokig)sapit..
Tipro0328-04-2010 19:38:24 // 29729
A bontó száma:0630/912-3898

De ha gondolod én holnap megyek, és megkérdezhetem neked ami kell!
frensz28-04-2010 16:22:56 // 29728
szerintem ez arra volt jó ,hogy párolog a benzined :D a tankban van valamennyi benzingő ami miatt sziszen és ez nem hiba ,hanem normális jelenség :D ha kannábban van 10 liter benzin abban is sziszen . csak a gázolaj nem szokott ...
Zsé28-04-2010 16:15:15 // 29727
Szia! Köszi szépen, ha nem baj akkor elkérném a számát...
pettinke28-04-2010 15:51:20 // 29726
ha annyira kiürült a tank, hogy a 3 liter volt a megváltás a következő kútig, akkor lehet valami zacc is a tank aljáról :-/
Tipro0328-04-2010 15:35:10 // 29725
Szia Zsé!

Én ma voltam egy nagyon jó bontoba.Érden található a turul utca 12 szám alatt.Ott szerintem mindent megtalálsz, nekem a vashoz minden volt.
Egy probát megér, jah és még olcsó is!
Ha kell megadom a számát is!
Zsé28-04-2010 15:04:48 // 29724
Sziasztok! 147-hez bontott géptető, első lökhárító kellene nekem, tudna valaki ajánlani egy jó bontót ahol tudom ezeket beszerezni. Előre is köszi!
mesa28-04-2010 13:21:56 // 29723
Ilyen hibáról még nem hallottunk! Van jelzés ami villog is?
A többit a szaktopikban tedd fel (Automata váltók)
Laller15628-04-2010 13:18:49 // 29722
Siasztok!
Olyan kéréssel fordulnék hozzátok,hogy egyik barátom Alfa 1562000 januári 2.0 selespeed tipusú(facelift előtti) kocsiján sajna nem tudunk semmilyen sebességet kapcsolni!!!Beveszi az 1-est de rögtön ki is dobja!Ezt a hibát egy olajcsere,vezérműszíj,termosztát csere után tapasztaltuk!A váltóhoz nem lett nyúlva!Bármilyen ötletetek van írjatok!
Tipro0327-04-2010 22:13:18 // 29721
Nekem megadta magát a klimám fél nap volt mire ki lett szedve belöle, a motorja besült:(
De remélem már holnapra kész lesz és gurulhatok vele:)
[k i z z o]27-04-2010 21:38:45 // 29720
Üzemanyagtól ilyen csúnyát nem csinálhat. Nem gázolajat kapott :)
[k i z z o]27-04-2010 21:37:38 // 29719
De egy jó szívó meghúzza hirtelen WOT esetén simán az LMM et és lehet 5V.
VMate27-04-2010 21:04:18 // 29718
Sziasztok, kérdésem lenne hátha valakinek van vmi ötlete: Pár hónapja kezdte csinálni az autó azt, hogy 5-6.an padlógázra letilt, azt már 3-4 ben is, hibakód a map túl magas jelszint, raktam turbonyomásmérőt télleg nagy a nyomás, ezután turbo leszed kipucolva a geometria, vákuumcsövek kicserélve stb stb, de még mindig csinálja, ha valaki találkozott ilyennel kérem szóljon, köszönöm.
GTPeti27-04-2010 20:13:46 // 29717
Oké. Viszont itt nem a feszültség konkrét értékén van a hangsúly, hanem hogy egyáltalán előfordulhat-e olyan motorállapot, amikor ilyen értékek léphetnének fel. Tudtommal a sávszélek fenn vannak tartva, annak ellenére, hogy az LMM még itt is dolgozna. (Járó motornál nulla légszállítás relatív ritkán fordul elő. :)
uaz146ti (kispali kisebbik fia)27-04-2010 18:49:36 // 29715
Kb. éppencsak rálehelek a gázra, üresben is csinálja és az 1700-ból nem ad.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)27-04-2010 18:48:26 // 29714
Nem tudom hogy attól van-e az egész kb 3 litert tankoltam belőle hogy elérjek a köv kútig. másnap az egyik indításnál felgyulladt a spricni lámpa és onnantól kezdve 1700 nál iszonyat morgás meg egyebek. néztem az olajat is de rendben van. majd csütörtökön megnézi az orvos aztán meglátjuk.
[k i z z o]27-04-2010 18:10:19 // 29713
+ ez lemaradt:

[k i z z o]27-04-2010 18:05:17 // 29712
Ha elég nagy a terhelés, akkor már 1600 - nál ráforditja a szivót.
[k i z z o]27-04-2010 18:02:15 // 29711
Hi,

amiről itt beszélünk az a 2 es és ez a karaktersiztikája: - de mindegyik 5V fölé tud lőni.



Amint irtam, vannak állapotok amik nem állhatnak fenn együtt, és arra van hiba, ill. plausib. tesztek.
Hardy27-04-2010 15:07:20 // 29710
Én egyszer takoltam azon a kúton a BMW motorkerekparba. Masnap nem indult el. Leragadtak a spricnik, szedhettem szet az egeszet.
Liquid27-04-2010 14:17:57 // 29709
merre van ez a szűrő?
GTPeti27-04-2010 13:35:54 // 29708
"Izzítógyertya csere után viszont eltűnt az izzítógyertyára vonatkozó bejegyzés, ha volt egyáltalán."

Pontosan ezt írtam én is. (Viszont nekem nem egyből.)
mizooo27-04-2010 12:37:36 // 29707
Nekem is ilyen problémám volt én az aktív szénszűrőről szedtem le a vezetékeket és most lélegzik rendesen.
Wickey27-04-2010 11:29:22 // 29706
a vezmód az olyan 3-4-5k körül vált, pontosan nemt'om, de biztos nem ilyen alacsony fordulatszámon avatkozik be.
Wickey27-04-2010 11:27:45 // 29705
namost nekem izzítógyertya csere után egyből tudomásulvette a dolgot.

A dejzel az új LMM-et is simán észleli, gondolom a plausability checkje minden motorindításkor lefut. Érdekes viszont, hogy nekem még lehúzott LMM-el sem hisztizik a dízel láthatóan, nincs ecu generális falióra meg contact vendor, nincs injektorlámpácska, sőt, egész jól megy LMM nélkül is. Hibakódot persze eltárol, elég sokáig, ha jól dereng, nekem pár hónappal az LMM lehúzása után is még benne volt a hibakód.

Izzítógyertya csere után viszont eltűnt az izzítógyertyára vonatkozó bejegyzés, ha volt egyáltalán.

A MAP szenzor hibáját viszont nem torelálta: nem engedett turbónyomást fölépíteni, szívódé üzemben nyomult, volt injektorlámpa meg motorkontrolszisztem falióra, minden amit el lehet képzelni. Törölni viszont szintén nem kellett a hibakódot, az új MAP-pal egyből jó volt. Sőt, a régi rossz MAP is volt, hogy egy-egy pillanatra "megjavult", és akkor pár másodpercig tolt rendesen, szóval ott folyamatosan checkelte az inputot, és hisztizett, amikor a normális légnyomás érték hirtelen az ötödére esett kábé.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)27-04-2010 10:53:40 // 29704
meg azt nem értem hogy csak 1700-tól csinálja a műsorát, vezérlésmódosító mikor kapcsol át? az nem csinálhat ilyet?
uaz146ti (kispali kisebbik fia)27-04-2010 10:50:36 // 29703
nem, semmiféle mosás nem volt. ahogy kifött ez a hiba egyből tankoltam rá meg egy kis injektortisztítót is kapott, de egyenlőre semmi.
nem kell az oktatás erhard dr. :) tudom hogy hiba volt
uaz146ti (kispali kisebbik fia)27-04-2010 10:00:57 // 29700
Üdv Urak!
Ma meglepett a kicsike. Elmentem délelőtt kocsit porszívozni, az oda út teljesen normálisan zajlott. Viszont mikor hazaindultam kigyulladt a spricni lámpa és 1700 as fordulat fölött iszonyatos hangokat ad. Lövésem sincs mi lehet. Tegnap sajnos szükségből egy GP kúton kellett tankolnom, elképzelhető hogy ez hozta ki a sodrából? plz help
Liquid27-04-2010 09:50:30 // 29699
tudtommal teljesen normális dolog az hogy szisszen a tank, kell lenni nyomáskülönbségnek, csak az a nem mindegy hogy ez mekkora :)
EvoGerry27-04-2010 09:21:38 // 29698
ÜDv! Visszaolvastam picit itt a szerelőműhelybe és láttam vannak problémák a tank szellőzéssel.Nekem is régebben tankoláskor amikor a kulccsal kinyitottam a sapkát,és elkezdtem letekerni SZIPPANTOTT egy nagyot a friss levegőből...és picit éreztem is h küszködik az autó ! Én ezt úgy küszöböltem ki,h tankolás után nem tekerem vissza teljesen a sapkát(hangos kattanásokig)+ kulcs ráfordít.Így zárva is van,nem lehet letekerni,de közbe levegőhöz is jut a rendszer..:)
barogab26-04-2010 22:32:41 // 29697
Megtettem,azt is tudom,h örök téma marad!
Hiszek nektek!
GTPeti26-04-2010 22:31:52 // 29696
Cartárs, olvass már vissza légyszi. Az imént vettük át újra (n-edszerre) a témát. NINCS olcsóbb megoldás. Ha nem hiszel nekünk, a saját példádon fogsz okulni.
GTPeti26-04-2010 22:30:39 // 29695
"Tűréshatára 0...VCC"

Tudtommal éppenhogy nem. Pontosan azért, hogy legyenek a széleken tiltott értékek, ami alapján felismerheti az ECU a szenzorhibát. És elvileg elképzelhető (lenne), hogy az ECU a hibakód ellenére el kezdi használni az új LMM-et, mert pont a hibás értékek nemléte miatt észrevehető. Ugyanezt teszi az izzítógyertyáknál is. Sőt ott 10 indítás után el is alszik a lámpa.
barogab26-04-2010 22:28:51 // 29694
Hát attól tartottam,h ilyen lesz a visszajelzés!De ez elsőre is baromi drága!
Ki tud olcsó pénzért, nem kell ingyen,vagy annál olcsóbban,csak ne nagyon fájjon!
;-)
Liquid26-04-2010 22:25:19 // 29693
ha kicsit visszaolvasol meglátod, hogy többször körül lett járva a téma, és mindig ugyanaz a konklúzió :=> csak Fosch, mert nagy eséllyel másodszorra azt fogod megvenni, csak úgy már még drágább lesz :)
[k i z z o]26-04-2010 22:23:37 // 29692
Az sem reset, hanem új érték adás. Az alapjáratot programozzák, 1 byte. Ez adja meg a gázpedál PWM értékét v. step számot attól függ milyen rendszer. Utána a szabályozás már gyújtással megy, néz vákumot stb.

Az LMM akkor is csak egy analóg jel. Tűréshatára 0...VCC. Adott fordulathoz. és / vagy gázpedál álláshoz, szivőcső nyomáshoz lehet korreláltatni,. ebből lehet neki nem hinni, vagy hinni. Azaz, ha egy új fenn van, akkor kell hibakódot törölni, ha iródott, nem akksi saruzni, esetleg datát lopni a vezérlőből, hogy tetszik e neki az új LMM.
barogab26-04-2010 22:22:48 // 29691
Cartársak, olyan kérdésem lenne,amit már gondolom sokan feltettek!
LMM-nél, mi a helyzet,ha nem gyári Fosch-t teszek bele (gazdasági válság lévén)?
Illetve mi van akkor,ha a LMM mérőmön lévő kódszámút nem találok a piacon,akkor a helyettesítő táblázatban lévők mindig okésak?
Találtam olyat a neten, hogy nem gyári Bosch viszont annak a kódszámaira hivatkozik,lehetséges ez?

Aki tud valami okosságot ezzel kapcsolatban az legyen oyl kedves és üzenjen itt valamit vissza,de a saját tapasztalatok is érdekelnek!
Jata26-04-2010 21:51:05 // 29690
Ok. Aláírom. De honnan tudja a vas h használtat teszünk bele vagy uj alapjáratit? Madjnem hanyatt vágtam magam amikor felpörgött 4500ra melegen!!!! LOL
Tom8526-04-2010 16:45:13 // 29689
Ez a relé dolog jó ötlet, majd megnézem, de ma valamiért megszűnt a jelenség!Ezek szerint tényleg valami kontakthiba lehet.
mesa26-04-2010 15:07:18 // 29688
Na,na! U2 koncert díszlet Trabi, occóé? :))
Krisztián15626-04-2010 14:36:58 // 29687
Üdv:D

Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 2es Puntoba hol van az elektromos ablak reléje?:P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.