a többi fokozatban megy rendesen?
lehet hogy a gázpedál potméter szivat
Forum >> Szerelőműhely
Liquid07-11-2010 22:11:25 // 32236
Poló07-11-2010 22:07:33 // 32235
Gázpedál potméter?
Alfa GT-Csaba07-11-2010 22:06:41 // 32234
Sziasztok.Szerintetek létezik olyan hogy néha gázadásnál a kocsi 1-2-ben elfelejt menni?Akár hogy nyomom neki csak alapjáratom van és ha visszaengedem a pedált és újra lenyom utána már rögtön megindul a gép.Ezt ritkán csinálja,esetleg valaki tudja hogy mi lehet a baja?!
Skodra07-11-2010 19:09:55 // 32233
A felső lengőkarok kb 1 hónapja lettek cserélve original-ra!!Lehet az alsók lesznek a ludasok??Vagy esetleg a toronymerevítő is lehet a ludas?
Piritu - 1.000.00007-11-2010 19:00:43 // 32232
Nem okvetlenül kell "hiper-szuper pad"-ra vinni, hanem olyanhoz aki ért hozzá. OFF szerviznek ilyen volt, mégse volt köze a mért adatnak a valósághoz. Nem árt, ha a pad a hátsó futóművet is méri, mert ott is lehet bibi, pl egy meghúzott tartó, ami félreviszi az egész autót és már nyalja is a gumit.
Még halkan hozzátenném, hogy amíg egy szilent/lengőkar is kukás semmi értelme a méricskélésnek.
Még halkan hozzátenném, hogy amíg egy szilent/lengőkar is kukás semmi értelme a méricskélésnek.
Alfa GT-Csaba07-11-2010 18:04:55 // 32231
köszi.Irtam egy másik gondomról is délután,arról esetleg volna valami tipped hogy mi lehet?
Hari07-11-2010 17:58:27 // 32230
Szeva! látom küzdötök a futóművel! Jól mondták szinte semmit nem lehet állítaní a futóműn! ... kivéve az összetartást! Ha a lengőkar szilentek ki vannak, akkor bizony szétterpeszt a fm. .... vagy az ültető rugó is hasonló tulajdonságokkal bír!!! Meg kell vizsgální az összes szilentet, s ha kétes az állapotuk akkor inkább ki kel cserélní MIND! Aztán futómű ellenőrzés.
( Egy kicsit lehet az összetartást összébb venni és akkor tuti nem fogja a gumi belső szélét megcsócsální! De csak egy kicsit! A tulzott összetartás ront a kanyarodási tulajdonságon!)
Ha kérdésetek van még, csak rajta!
( Egy kicsit lehet az összetartást összébb venni és akkor tuti nem fogja a gumi belső szélét megcsócsální! De csak egy kicsit! A tulzott összetartás ront a kanyarodási tulajdonságon!)
Ha kérdésetek van még, csak rajta!
Alfa GT-Csaba07-11-2010 17:40:05 // 32229
Én ugyan ezzel a problémával kínlódok!Elvittem egy hiper-szuper padra hogy beállítsák de nem tudták!Ők azt ajánlották hogy cseréljem ki a 2 fölső lengőkart mert lógnak és kotyog egy kicsit,de lehet hogy még valamelyik szilentet is ki kell hogy tökéletes legyen.
Martin07-11-2010 17:31:27 // 32228
Érdeklődni szeretnék, hogy ki tapasztalt már olyat, hogy a váltó elmozdul.
Egy hátramenet kapcsolás után szinte teljesen elfordult. A kettesben szinte érinti a vezetőoldali ülést és túl könnyen is jár!!!
Hol lehet a gond??
Egy hátramenet kapcsolás után szinte teljesen elfordult. A kettesben szinte érinti a vezetőoldali ülést és túl könnyen is jár!!!
Hol lehet a gond??
mreni07-11-2010 17:29:14 // 32227
Nekem azok drágák,meg nem is tetszenek,ámde pontosak:D:P
Kareszka198407-11-2010 16:55:40 // 32226
annyira nem is vészes az áruk :) VDO müszereket kerestem, de azok drágák...müszerfalamban is VDO az óraegység...na majd tavasszal ezen is komolyabban elgondolkodom :)
Skodra07-11-2010 16:50:38 // 32225
Sziasztok!
A 156 -os futóművel lenne kérdésem! Az első kerekeken a gumik belső peremei,oldalai teljesen elkoptak,főleg jobb oldali.Gondolom ez futómű beállítási probléma,de min lehet ott állítani??Lehet hogy cserélni kell a lengőkarokat? Így teljesen félrenyalja a gumikat sajnos.
Szóval ha valaki tudja hogy mitől lehet,kérem jelezze!!!
Köszönöm!
A 156 -os futóművel lenne kérdésem! Az első kerekeken a gumik belső peremei,oldalai teljesen elkoptak,főleg jobb oldali.Gondolom ez futómű beállítási probléma,de min lehet ott állítani??Lehet hogy cserélni kell a lengőkarokat? Így teljesen félrenyalja a gumikat sajnos.
Szóval ha valaki tudja hogy mitől lehet,kérem jelezze!!!
Köszönöm!
Kareszka198407-11-2010 16:42:15 // 32223
csinosnak tünnek :) te honnan rendelted őket? adtak hozzá inden szenzort+kábelt?
mreni07-11-2010 16:17:09 // 32222
Nézz be a blogomba,ugyanez van nekem is.
Szerintem teljesen korrekt,nekem bejön,kis szolid:D:P
AFR=Air Fuel Ratio vagyis Levegő üzemanyag arány mérő
van még az EGT ami Exhaust Gas Temperature azaz Kipuffogó gáz hőmérséklet mérő
Ez leginkább turbós autókba kell,nehogy elszegényedjen a keverék és megolvadjon a dugó pl
Szerintem teljesen korrekt,nekem bejön,kis szolid:D:P
AFR=Air Fuel Ratio vagyis Levegő üzemanyag arány mérő
van még az EGT ami Exhaust Gas Temperature azaz Kipuffogó gáz hőmérséklet mérő
Ez leginkább turbós autókba kell,nehogy elszegényedjen a keverék és megolvadjon a dugó pl
LacUS07-11-2010 15:10:36 // 32221
STRI és Definek van ilyen színezetűje, de azok ilyen 25-50e/db áron mennek.Mondjuk azok profi léptetőmotoros cuccok..
Kareszka198407-11-2010 14:10:31 // 32220
Kareszka198407-11-2010 14:01:27 // 32219
na mostmár rákérdezek: wtf is AFR??? :D:D:D:D:D
keresgéltem neten, de nekem tetsző olajhőfok és nyomás mérő órát nem találtam (nehéz eset vagyok tudom). Nagyrésze ilyen fehér hátlapos kéken megvilágított, én meg szeretnék a gyári megoldás mellett maradni, hogy ne romoljon az összkép, tehét fekete alapon hátulrol vörösen (csak a vonalak+értékek) megvilágított müszerek...
keresgéltem neten, de nekem tetsző olajhőfok és nyomás mérő órát nem találtam (nehéz eset vagyok tudom). Nagyrésze ilyen fehér hátlapos kéken megvilágított, én meg szeretnék a gyári megoldás mellett maradni, hogy ne romoljon az összkép, tehét fekete alapon hátulrol vörösen (csak a vonalak+értékek) megvilágított müszerek...
mreni07-11-2010 13:49:37 // 32218
Ez is jó,csak az AFR bekötést ebben nem találtam meg,az lenne az érdekesebb,sejtésem van hogy hogy is kell,de nem 100%:):D
Kareszka198407-11-2010 13:33:15 // 32217
láttam, hogy miután belinkeltem, még 1x megkérdezted, gondoltam nem ez kell :D
Alfa GT-Csaba07-11-2010 12:52:11 // 32216
Sziasztok.Nekem volna egy kis problémám amiben a segítségeteket kérem.Az én kocsimnak van 1 olyan hibája hogy ha 1-2 fokozatban araszolok gondol egyet a vas akkor gázadásnál semmi nem történik hiába nyomom a pedált.Ha rákuplongolok akkor megindul mint ha semmi baja nem lenne.Hibát nem ír ki a műszer falon,és csak alkalmanként csinálja.Gázolaj szűrőt már cseréltem,de nem javult semmit.Segitséget előre is köszönöm!Sziasztok.
mreni07-11-2010 10:36:58 // 32215
Köszi,még jó hogy 2szer kérdeztem meg:D:D
l_bandi07-11-2010 10:00:55 // 32214
Szerinted akkor felesleges vitatkoznom a szervizzel? A felni gyári 17-es a használat normális naponta 8-10 km + havonta 1x2x 200km. Persze még ott van a gumi is ami 90 ről 30% ra kopott. Persze ha már mások is cseréltek kerékcsapágyat 100e km nél...
Tom145ts06-11-2010 22:43:13 // 32213
vagy ilyenkor ki mind a 4 dugó és helyette I. tulméretes dugók uj csapszegek?
Tom145ts06-11-2010 21:36:22 // 32212
De ha tényleg a csapszeg lenne a hiba oka,akkor miért csak 2500-3000 fordulatnál csörömpöl?és ha mégis az a baj akkor az összes csapszeget cserélni kell?nem csak annál a dugónál ami rossz?
Hari06-11-2010 20:44:12 // 32211
OK! Sablonnal! .... volt már egy pár "sablonnal összerakot" motor ami igy hangoskodott!
(csak zárojelben megkérdem: a fh. indikátororával volt beállítva v. a főtengely jelzése alapján?!)
Azért egy próbát megér hidd el!
A cspszeg bi-bi?!!!! ... soroljam?!
- motor ripityom.
- teljes töm. készlet.
- dugatyúk + csapszeg + ami még kiderül (gyürű, hk.csapágyak, ft. csapágyak, stb)
- na és persze a járulékos apróságok
(min.: 100 e; max.: 350e!!!!)
(csak zárojelben megkérdem: a fh. indikátororával volt beállítva v. a főtengely jelzése alapján?!)
Azért egy próbát megér hidd el!
A cspszeg bi-bi?!!!! ... soroljam?!
- motor ripityom.
- teljes töm. készlet.
- dugatyúk + csapszeg + ami még kiderül (gyürű, hk.csapágyak, ft. csapágyak, stb)
- na és persze a járulékos apróságok
(min.: 100 e; max.: 350e!!!!)
Hari06-11-2010 20:33:38 // 32210
:-) ... akkor még jól is birta! Vicc félre!
Nagyon sok apró részlet belejátszík a csapágy élettartamába.(gumi- felní méret, aszfalt minőség, vezetési stílus, stb. csak, hogy egy pár dolgot említsek.)
A mostanság gyártot modeleknél elfogadott a 100e km-es élettartam!!!
Nagyon sok apró részlet belejátszík a csapágy élettartamába.(gumi- felní méret, aszfalt minőség, vezetési stílus, stb. csak, hogy egy pár dolgot említsek.)
A mostanság gyártot modeleknél elfogadott a 100e km-es élettartam!!!
Tom145ts06-11-2010 19:01:07 // 32209
Hello!
A vezérlésem sablonnal lett összerakva szerelönél nem kókányolta és a vez mód is ki lett takaritva azt mondta h jó!Ha esetleg csapszeg lenne a hiba oka "ez a fémes csattogó hang" akkor az mekkora vagyon?
A vezérlésem sablonnal lett összerakva szerelönél nem kókányolta és a vez mód is ki lett takaritva azt mondta h jó!Ha esetleg csapszeg lenne a hiba oka "ez a fémes csattogó hang" akkor az mekkora vagyon?
Tom145ts06-11-2010 18:59:23 // 32208
Hello!
A vezérlésem sablonnal lett összerakva elvileg rendben van,és a vezmódositóm is ki lett takaritva elvileg az is jó.Ha esetleg csapszeg a hiba(amit már az itteni szerelö is mondott h megeshet) akkor az mekkora lóvé csináltatni?és attol hajthatom?
A vezérlésem sablonnal lett összerakva elvileg rendben van,és a vezmódositóm is ki lett takaritva elvileg az is jó.Ha esetleg csapszeg a hiba(amit már az itteni szerelö is mondott h megeshet) akkor az mekkora lóvé csináltatni?és attol hajthatom?
MikeTheDevil06-11-2010 17:41:49 // 32207
Hali!
Valaki nem tudja véletlenül,hogy az elektromos(Klimás) Fűtésboxot át lehet alakitani bowdenesre?145 TS-ről lenne szó.Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv! Mike
Valaki nem tudja véletlenül,hogy az elektromos(Klimás) Fűtésboxot át lehet alakitani bowdenesre?145 TS-ről lenne szó.Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv! Mike
l_bandi06-11-2010 17:26:13 // 32206
Sziasztok! Hallott már valaki olyanról ,hogy egy 147 -en 104.000. km-nél megszólal a hátsó kerékcsapágy.Normál használatnál
mizooo06-11-2010 12:07:51 // 32205
Hali találtam egy eladó 145 1.6 TS kipuffcsonkot ránézésre olyan mint az enyém (156 1.6 TS). Mindkét autó 1998-as. vajon megvehetem? Stimmelni fo gaz enyémre? üdv
Hari05-11-2010 22:02:39 // 32204
Szia!
A vízpumpa kizárt, hogy ilyen hangot adna!
Szerintem nem nagy gáz van! ... csak egy kicsit el van rakva a vezérlése a mocinak! ( Ha hidegen - ami max. 40 C fok - nem csinálja és melegedér mután rögvest "kerreg" akkor túlságosan siet a szívó veztengely! ... és ez szinte tutí!
Semmi mást ne csináljatok, csak a vezmódosítónak a 4 db kis inbuszcsavarját meglazítaní és a motort a főtengelynél előre forgatní - a kipuf veztengelynél megjelölve - kb. 1 fognyit előre forgatní. Rögzíteni a 4 inbuszt és próba.
(Szerintem megszűník a hang!)
...ha nem?! ..... akkor már nagyobb a gáz! (dugatyúcsapszeg hiba!) :-(((
A vízpumpa kizárt, hogy ilyen hangot adna!
Szerintem nem nagy gáz van! ... csak egy kicsit el van rakva a vezérlése a mocinak! ( Ha hidegen - ami max. 40 C fok - nem csinálja és melegedér mután rögvest "kerreg" akkor túlságosan siet a szívó veztengely! ... és ez szinte tutí!
Semmi mást ne csináljatok, csak a vezmódosítónak a 4 db kis inbuszcsavarját meglazítaní és a motort a főtengelynél előre forgatní - a kipuf veztengelynél megjelölve - kb. 1 fognyit előre forgatní. Rögzíteni a 4 inbuszt és próba.
(Szerintem megszűník a hang!)
...ha nem?! ..... akkor már nagyobb a gáz! (dugatyúcsapszeg hiba!) :-(((
mreni05-11-2010 20:02:21 // 32203
Halihó!
Van valami szaki aki tudja hogy érdemes bekötni az AFR-t?:)
Van valami szaki aki tudja hogy érdemes bekötni az AFR-t?:)
Tom145ts05-11-2010 15:35:53 // 32202
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy kis segitségest,vagy legalább ötleteket hogy mi lehet a hiba oka a 145-be!A következő a problémám bizonyos fordulatszámon 2500-3000 környékén hangos csattogó csörgő hangot ad ki a motor.Voltam szerelönél de nem alfás szerelönél és nem tudta mi a baj.Annyit viszont csinált hogy ujra rakta a tőkéket és ki is lettek takaritva új vez szijjam van görgökkel új olaj.amikor levette az ékszíjjat akkor éppen nem csinálta azt a hangot.De megfigyeltem hogy ha hideg a motor akkor vagy nem csinálja vagy csak halkabban.Mi lehet a baj?jah az ékszíjjnál a feszitő is ki lett cserélve de a vezérléscserénél a vízpumpa nem lett.A vízpumpa adhat ki csörgő csattogó hangot?és ha igen akkor miért bizonyos fordulattartományb?
Mivel kezdö alfás vagyok és ráadásul elsö autó nemtom mi lehet
Köszi!
Szeretnék kérni egy kis segitségest,vagy legalább ötleteket hogy mi lehet a hiba oka a 145-be!A következő a problémám bizonyos fordulatszámon 2500-3000 környékén hangos csattogó csörgő hangot ad ki a motor.Voltam szerelönél de nem alfás szerelönél és nem tudta mi a baj.Annyit viszont csinált hogy ujra rakta a tőkéket és ki is lettek takaritva új vez szijjam van görgökkel új olaj.amikor levette az ékszíjjat akkor éppen nem csinálta azt a hangot.De megfigyeltem hogy ha hideg a motor akkor vagy nem csinálja vagy csak halkabban.Mi lehet a baj?jah az ékszíjjnál a feszitő is ki lett cserélve de a vezérléscserénél a vízpumpa nem lett.A vízpumpa adhat ki csörgő csattogó hangot?és ha igen akkor miért bizonyos fordulattartományb?
Mivel kezdö alfás vagyok és ráadásul elsö autó nemtom mi lehet
Köszi!
Wickey05-11-2010 15:01:29 // 32200
töltsd le a legfrissebb drivert a chipsethez. Nekem ez bejött az én kábelemhez: FTDI CDM Drivers 2.08.02, ez 2010-es.
Amit adtak hozzá az egy szolid 1.00.2154 build volt, 2004-es évjárat.
Amit adtak hozzá az egy szolid 1.00.2154 build volt, 2004-es évjárat.
mreni04-11-2010 18:10:47 // 32199
Lenne néhány kérdésem:D
Tudja-é valaki hogy mi módon kell bekötni az olajhőfokmérő és az AFR műszereket:D
Tudja-é valaki hogy mi módon kell bekötni az olajhőfokmérő és az AFR műszereket:D
Gabesz04-11-2010 15:46:09 // 32198
Sziasztok!
Egy kis szakértelem kellene nekem...
A 156 omba Próbáltam ma bekötni a saját fejegységemet a gyári helyett, de valamit elmozdithattam, mert azóta megállt az óra, és a 3/4 tank helyett üreset mutat, valamint lenullázódott a napi kilóméter számláló. Van ötlete esetleg valakinek, hogy mi lehet a hiba?
Egy kis szakértelem kellene nekem...
A 156 omba Próbáltam ma bekötni a saját fejegységemet a gyári helyett, de valamit elmozdithattam, mert azóta megállt az óra, és a 3/4 tank helyett üreset mutat, valamint lenullázódott a napi kilóméter számláló. Van ötlete esetleg valakinek, hogy mi lehet a hiba?
admirális04-11-2010 13:59:20 // 32197
Van egy VAG-COM kábelem, de elég sűrűn bontja a kapcsolatot. A Fiat ECU Scan azt írja, hogy az időtúllépés túl magas. Pedig azt átállítottam az eszközkezelőben 1-re, alapból 16-on volt. Valaki ért ezekhez ilyen mélységben? Elvileg akikkel beszéltem és ugyanilyenjük van, semmi problémát nem tapasztalnak.
Másik autón próbáltam, de másik laptopot nem tudtam kölcsönkérni még. A jelenség másik kocsin is ugyanaz. Alfadiaggal és Fiat ECU Scannal is sajnos.
Van ötletetek?
Másik autón próbáltam, de másik laptopot nem tudtam kölcsönkérni még. A jelenség másik kocsin is ugyanaz. Alfadiaggal és Fiat ECU Scannal is sajnos.
Van ötletetek?
Liquid04-11-2010 12:52:44 // 32196
hello mindenki! :)
kolegám OFF kocsijában, eltünt a fényszóró izzót rögzítő "pöcök", kiesett, vagy valamelyik szervíznél elkúrták nemtudni. Nemrég vette észre hogy a bal lámpában mozog az izzó.
Egy 2006-os Seat Ibizáról van szó.
tud valaki segíteni? hol lehetne ilyet szerezni? pl. törött lámpából, vagy esetleg melyik másik fócvágen lámpából lehetne áttenni?
a nyíllal megjelölt cucc hiányzik, ebbe akad bele az izzót rögzítő fül
kolegám OFF kocsijában, eltünt a fényszóró izzót rögzítő "pöcök", kiesett, vagy valamelyik szervíznél elkúrták nemtudni. Nemrég vette észre hogy a bal lámpában mozog az izzó.
Egy 2006-os Seat Ibizáról van szó.
tud valaki segíteni? hol lehetne ilyet szerezni? pl. törött lámpából, vagy esetleg melyik másik fócvágen lámpából lehetne áttenni?
a nyíllal megjelölt cucc hiányzik, ebbe akad bele az izzót rögzítő fül
pb_04-11-2010 11:41:26 // 32195
TDI7504-11-2010 11:17:25 // 32194
Ja hogy te csak a szabályzóra gondoltál hogy utángyártottat?
pb_04-11-2010 11:06:26 // 32193
Bárdinál is Bosch a legdrágább, 9,1k HUF, bár nincs raktáron, Febi van 3,5kért.
pb_04-11-2010 10:59:34 // 32192
Nyáron kérdeztem a Fer-Villnél 1,75k HUF, cikkszám alapján kinézik a belevalót, Kispesten + talán 1,5k HUF. A Bosch az 11 asszem.
TDI7504-11-2010 10:36:58 // 32191
Na okés de az utángyártott is valami 30-40-50 ezres tétel volt amit tegnap nézegettem a bárdinál.
pb_04-11-2010 10:23:06 // 32190
A gázfröcc az összes 33nál játszik.)) Ha ki akarod kerülni, más generátort kell beleszögelni.))) Ezért mondom, hogy vegyél 1 utángyártottat, 14-14,5 között marad még terhelve is.
TDI7504-11-2010 10:03:19 // 32189
Tudom ez a felgerjedés dolog inkább az elektronyos topikba kéne hogy menjen, de hát bakker így kerek a gondolatmenet.
TDI7504-11-2010 10:01:57 // 32188
Na tegnap este méregettem, szerelgettem. A diódahidaim jók, testzárlatom nincs,forgórész nem szakadt. Betettem egy másik szabályzót, amivel a töltésem átlag 13 volt körül van terheletlenül alapjáraton. Bekapcsolt világításnál kb. 12,6 12,7 volt de kb 1500 as fordulaton 13 volt ismét. Cserébe a szabályzóra 14 volt van írva. Lehet ekkora a szórása? Azért én jobban örülnék 13,5 14 voltnak. Viszont a töltésjelző lámpám most sem alszik el magától, hanem csak egy gázfröccs után. Azt sajna nem mértem hogy indítás után amég világít a lámpa mekkora a hálózati feszkó. Annak a jelző lámpának van valami jelentősége? esetleg nem azon keresztül gerjed fel a generátor? Mert ha igen, akkor egy nagyobb teljesítményű izzóval talán alacsonyabb fordulaton is felgerjedne. (talán)
pb_03-11-2010 23:25:44 // 32187
Pedig ez a variácó van, vagy csinálsz 1 tesztkörnyezetet.) De, ha rám hallgatsz, Lmész, és veszel 1 utángyártottat, akkor csak 1x kell szerelned.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
396
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?