:-) mondom én, hogy nem gyári! :-) Gyári Vp 10-ér sehól nincs! ... de pollenszürő sem 3,5-ért!
ErHard-nak: - még ha a munkadíj: 18e,:-) akkor is karcsú! ... de nem rossz!:-)
Forum >> Szerelőműhely
Hari09-11-2010 16:07:12 // 32292
pb_09-11-2010 15:58:20 // 32291
Más baja is lesz annak.
Gabesz09-11-2010 15:39:20 // 32290
A pollenszűrő valami 3500, a vizpumpa 10.000 körül van, ha jól emlékszem. Otthol van a papir, amin össze van számolva minden.
Akkor jövő 7en viszem is be az autót.
Egyébként milyen tapasztalatotok van az 1.6 TS motor vezérlés módositójának a felújitásáról? Gondolom vagy használ, vagy nem. Egy új 50.000 körül van.
Mi baja lesz az eutónak, ha ezt nem cserélrm ki, a dizeles hangon kivül?
Akkor jövő 7en viszem is be az autót.
Egyébként milyen tapasztalatotok van az 1.6 TS motor vezérlés módositójának a felújitásáról? Gondolom vagy használ, vagy nem. Egy új 50.000 körül van.
Mi baja lesz az eutónak, ha ezt nem cserélrm ki, a dizeles hangon kivül?
Erhard 242 (Pure Energy)09-11-2010 15:39:09 // 32289
reális kb 25e a munkadíj ebből ...
Hari09-11-2010 15:33:28 // 32288
Azt kell mondjam : HMMM! Ha ez mind gyárí, és mind kicserélik - munkadijastól - akkor azonnal míg meg nem gondolják magukat! :-)
Nem sok!
(Egyébként kétlem, hogy pl. a vízszivatyút és a pollenszürőt gyáriból szereznék ...horror az árra!!!)
Nem sok!
(Egyébként kétlem, hogy pl. a vízszivatyút és a pollenszürőt gyáriból szereznék ...horror az árra!!!)
TDI7509-11-2010 15:31:02 // 32287
Hát azt mos meg nem tudom mondani hogy mennyi, de az tuti hogy nem jó, mivel a fogyasztásom az egekbe ugrott. (14 liter) Viszont hogy ne unatkozzak ma este a generátorom lesz a soros.
Hari09-11-2010 15:21:51 // 32286
:O ... akkor bezony az kampeca! (Olyan 0,4-0,5 V-ra helyetesiti az ECU az értékét, és lehet ezt méred! ...ha ennél is kevesebb, akkor törött a belselye és zárlatos! 0,1-0,2 V.)
Gabesz09-11-2010 15:16:20 // 32285
Sziasztok!
Nemrég vettem a 156-ot, és most fog menni olaj, szij, stb cserére. Az lenne a kérdésem, hogy reális-e az ár amit kérnek majd tőlem a következő dolgokért:
olajcsere, olajszűrő
teljes szij szett, görgőkkel, mindennel, gyári
vez.módositó felújitás, olaj tömités
vizpumpa
alsó feszitő valami csere:)
levegőszűrő, pollenszűrő csere
Mind a gyári cucc, szereléssel, mindennel együtt kb 100.000Ft.
Nemrég vettem a 156-ot, és most fog menni olaj, szij, stb cserére. Az lenne a kérdésem, hogy reális-e az ár amit kérnek majd tőlem a következő dolgokért:
olajcsere, olajszűrő
teljes szij szett, görgőkkel, mindennel, gyári
vez.módositó felújitás, olaj tömités
vizpumpa
alsó feszitő valami csere:)
levegőszűrő, pollenszűrő csere
Mind a gyári cucc, szereléssel, mindennel együtt kb 100.000Ft.
Hari09-11-2010 15:15:51 // 32284
Hmmmm!!!! ... mit mókuskáltál azzal az izzóval?!!! Zárlatra tetted a Body-t :((( , ha tényleg az a bánata, akkor te nem fogsz nevetí! Ha a Fiatnál rádugták az Examinert és azt irta ki, hogy a BODY KO! ... akkor megsütötted a vezérlő kimeneti oldalát - ezért megy a többí - javítaní lehet! ... :-)
(Az a vigyor szerintem nem átbaxás, hanem kaján vigyor volt!)
NEM SZABAD PROBALÁMPÁZNÍ A 147-ESEKET! (....+ a 2000 utáni vasakat!)
(Az a vigyor szerintem nem átbaxás, hanem kaján vigyor volt!)
NEM SZABAD PROBALÁMPÁZNÍ A 147-ESEKET! (....+ a 2000 utáni vasakat!)
TDI7509-11-2010 15:07:59 // 32283
Az ég egy adta semmit sem csinál. Mérni ugyan tudok rajta egy minimális feszkót pár száz millivoltot, de ezen kívül szinte semmit sem változik. Mondhatnám tök stabil.
gyml09-11-2010 15:04:27 // 32282
Mérdd ki a kábelt, hátha az szakadt. Kéne egy kapcslási rajz. BC-től egészen a lámpáig érdemes megmérni.
Hari09-11-2010 15:03:40 // 32281
Összedugva KELL mérní! (... de egyébként teljesen mindegy a szondának! Csak az ECU nem szeretí ha széthúzod!) :-)
Szabi609-11-2010 14:44:48 // 32280
Sziasztok. Olyan gordiuszi csomóba ugrottam a 147-essel. A tipus 1.9 jtd. A következő hibát csinálja. Index problémáról van szó, a jobboldali indexek világítanak rendesen a relé kattgoás időtartama normális. a baloldalon csak az első és középső index világít a hátsó nem és a relé kattogás szaporább. Az izzócsere nem oldottameg a dolgot az izzó foglalatba kimértem műszerrel a test oké a fázishoz nem érkezik a feszültség.Meg lenne szakadva a kábel ?! A computert már áramtalanítottam (reset) de semmi .Végső stádiumba betoltam egy Fiat szervízbe, megnézegték azt mondták BODY COMPUTER csere. Egyébként minden tökéletesen működik mint elektronikaolag mint motorilag. HA esetleg valkinek volt hasonló vagy van valami használható tipje szivesen venném mert ez a comuter nem éppen olcsó mulatság és a fickó elég cinikusan vigyorgott hogy átbaszcsizás gyanus legyen.
Liquid09-11-2010 14:06:51 // 32278
hm, ismét tanultam valamit :)
gyml09-11-2010 14:05:24 // 32277
Csak akkor tudod mérni, ha be van kötve. Sajnos multiméterrel nem fogod tudni megmondani, hogy biztos jó-e. Csak annyit, hogy van-e jelváltozás. Ha egy fix feszültségértéken áll, akkor tuti szar.Jó lenne egy oszcilloszkóp, vagy (nem tudom milyen autó) diagnosztikai szoftver, ami mutat mérési érték blokkokat.
Milyen szonda kell bele? 4 vezetékes?
Milyen szonda kell bele? 4 vezetékes?
TDI7509-11-2010 13:36:23 // 32276
Aha értem. Tehát nem valami gyors lefolyású az a jel. Még valami ezt a jelalakot akkor is tudom mérni ha rá van kötve az ecu-ra? Vagy csak lehúzott csatival.
Hari09-11-2010 13:16:50 // 32275
A lamda jele mondható periodikusnak, de nem szimetrikus, szabájos - mint egy színusz v. négyszög - jel! A jel kezdetí feszültsége 0,1V körülí a max. érték 0,9V . (0-1 V-ig) A jel sűrűsége függ a fordulatszámtól - és a szonda állapotótól - annál jobb minél gyorsabban reagál.( Kb. 1/2 - 1 mp -ként kell étékhatáron belül változní.)
Marelli szonda ?! ... ez jó kérdés! Találkoztam már nagyon gagyi, olcsó "Marelli" szondával is, na az nem vólt jó semmire! Ami "gyári" csatis és ránézésre is bíztató az viszont majdnem annyi volt mint a Bosch ! .... de jó! :-) Ez pont olyan mint az LMM ugyanaz a csomagoló - csak kicsit másabb a cikszám - és az egyik tizen ezer - vagy jó vagy nem - a másik lényegesen drágább, de ua. a Bosch van a dobozban mint a gyári! :-)
Marelli szonda ?! ... ez jó kérdés! Találkoztam már nagyon gagyi, olcsó "Marelli" szondával is, na az nem vólt jó semmire! Ami "gyári" csatis és ránézésre is bíztató az viszont majdnem annyi volt mint a Bosch ! .... de jó! :-) Ez pont olyan mint az LMM ugyanaz a csomagoló - csak kicsit másabb a cikszám - és az egyik tizen ezer - vagy jó vagy nem - a másik lényegesen drágább, de ua. a Bosch van a dobozban mint a gyári! :-)
Hari09-11-2010 13:01:16 // 32274
.... igen ez is egy kartercső! Ugyanarról a műanyag csonkról ágazík le, csak ez a pillangószelepház mőgé csatlakozik - egy kis műanyag csonkra a szívótorkon. Ami egy rugós karterszelep. - semmi speckó! Sima olajáló gumicső és OK!
Liquid09-11-2010 11:38:52 // 32273
ált. az a tapasztalat (nem saját mert még nem kellett cserélnem) hogy lambda és LMM csak Bosch, lehet szerencséd mással is, de nagy valószínűséggel megveszed majd a gyárit, mert az a tuti
TDI7509-11-2010 11:24:21 // 32272
Még valami. Mit mondtok a Magneti Marelli szondákról?
TDI7509-11-2010 10:36:59 // 32271
Sziasztok! Milyen jelalakot kéne mérjek egy lambda szondán? (persze ha jól működik)
Mekkora csúcstól csúcsig feszültséget, és ez milyen gyors jel? Gondolom periodikus. Persze oszcilloszkóppal mérve.
Mekkora csúcstól csúcsig feszültséget, és ez milyen gyors jel? Gondolom periodikus. Persze oszcilloszkóppal mérve.
Kareszka198409-11-2010 10:01:38 // 32270
gyári cuccok tuti jobbak, de átmeneti megoldásként minden megoldható :)
Liquid09-11-2010 09:30:12 // 32269
ez tény :) annyi géz lehet lehet csak hogy esetleg spec. vége van a csőnek, bár az is megoldható.
Én inkább cseréltem gyári újra a kartercsövet (igaz eszetlen ára volt)
Én inkább cseréltem gyári újra a kartercsövet (igaz eszetlen ára volt)
Kareszka198409-11-2010 09:15:14 // 32268
cső-cső, szerintem nincs semmi különös anyagbol, mint gumibol...node nem akarok okos lenni :)
Liquid09-11-2010 08:28:08 // 32267
az nemtom milyen cső, de a kartercső a motor jobb oldalán jön ki, és bemegy a szívócsőbe a folytószelep elé
Kareszka198409-11-2010 08:23:37 // 32266
úgytudom ez a kartercső, meghogy helyettesíthető hasonló csővel is :)
Tyler09-11-2010 08:23:11 // 32265
köszi, de még nem jött össze egyenlőre..
Tyler09-11-2010 08:20:55 // 32264
Hari08-11-2010 22:59:47 // 32263
Arra a kérdésre, v. felvetésre, hogy " A felső lengőkar csere után nem kell futóművet állítaní?!" A válasz - ténylegesen mivel semmilyen paraméterét nem lehet állítaní az összetartáson kívűl - : NEM KELL ÁLLÍTANÍ!!! ... az viszont, hogy minden évben illík ellenőriztetní, bemérní .... dícséretes!!!
Tulajdonképpen ha a f.mű rendben van és nincs a vázban sérülés, deformáció akkor nincs is szükség állitásra! .... de a jó Magyar utak !
... de hááá mi lenne velünk szerelökkel ha baba popsí simaságúak lennének az utak?!!! :-)
Tulajdonképpen ha a f.mű rendben van és nincs a vázban sérülés, deformáció akkor nincs is szükség állitásra! .... de a jó Magyar utak !
... de hááá mi lenne velünk szerelökkel ha baba popsí simaságúak lennének az utak?!!! :-)
Piritu - 1.000.00008-11-2010 20:32:42 // 32262
"Felső lengőkar cserekor nem kell futóművet állítani." - ezt szerintem csak akkor jelentheted ki, ha megmérted, mert előtte is lehetett rossz. Túl szarok a magyar utak :-(
Lehet hogy hülyeség, de az a véleményem, ha valamit cserélek ellenőrizni kell. Ha meg nem kell semmit cserélni évente akor is futóműmérés.
Még nem volt olyan, hogy ne lehetett volna állítani rajta.
Lehet hogy hülyeség, de az a véleményem, ha valamit cserélek ellenőrizni kell. Ha meg nem kell semmit cserélni évente akor is futóműmérés.
Még nem volt olyan, hogy ne lehetett volna állítani rajta.
Kareszka198408-11-2010 20:13:28 // 32261
hohohooo :D érdekes lehet egy jobbra kanyar :D
Döme7908-11-2010 20:10:50 // 32260
Egy haveromnak, egyébként Zsuzska cartársnak volt hasonló problémája, neki csak valami kontakt hiba volt a gázpedál jeladónál, vagy potméternél.
GTPeti08-11-2010 20:05:59 // 32259
Kareszka198408-11-2010 19:57:32 // 32258
de ez szét volt durranva...ruszkik meg gondolom fogyasztáscsökkentés céljábol kapják le a kerekeket (kevesebb surlódás)
GTPeti08-11-2010 19:50:41 // 32257
A ruszkiknál gyakori, hogy 3+ tengelyes tgk-k elsőkerék nélkül járnak. Itt szoktak megjelenni ilyen postok is.
Kareszka198408-11-2010 19:46:19 // 32256
na annyira azért nem kell betojni...most sozmbaton láttam saját szemmel:
Egy nyergesvontató húzott el mellettem tökig megpakolva cukorrépával és a pótkocsi 3 sor kerekéből az egyik első már csak történelem volt, csak az oldalfalak lefegtek a vad pörgéstől...szerintem meglepődött a sofőr, amikor megállt lepakolni a rakományt, hogy valami nem stimm :D
Egy nyergesvontató húzott el mellettem tökig megpakolva cukorrépával és a pótkocsi 3 sor kerekéből az egyik első már csak történelem volt, csak az oldalfalak lefegtek a vad pörgéstől...szerintem meglepődött a sofőr, amikor megállt lepakolni a rakományt, hogy valami nem stimm :D
[k i z z o]08-11-2010 18:27:18 // 32255
Van velük baj, mert gyenge minőségűek,sajnos a magasan tartott olajszint nem segit rajtuk :). A redesign tényleg jobb.
Vigyázz, ez a magasan tartott olajszint olyan urban legend féleség, mint a forced ECU reset by battery removal .)
Vigyázz, ez a magasan tartott olajszint olyan urban legend féleség, mint a forced ECU reset by battery removal .)
[k i z z o]08-11-2010 18:14:59 // 32254
Az egy antiparallel potméter. Ha gondja van, mivel elég komoly a self tesztje, a diagnosztika dobja. Mással lesz gond. Vidd el normális helyre diagnosztikára - ez nem egyenlő a hibakód olvasással.
gyml08-11-2010 17:52:41 // 32253
Ma voltam a győri Unixban 1l Seleniat venni utántöltéshez és találkoztam egy szintén olasz autóssal. (Punto GT) Kicsit beszélgettünk és mondtam neki, hogy mindíg max környékén tartom az olajszintet a vez. mod. miatt. Erre ő azt mondta, hogy egy Alfás haverjától tudja, hogy ezekkel szokott baj lenni, de ő valamelyik Fiat típusét rakta bele, mert ugyanaz, csak tartósabb. Erről tud valaki valamit?
WarbiRunner (Gyuri)08-11-2010 15:40:27 // 32252
Kareszka198408-11-2010 15:21:21 // 32251
nem vettem észre, hogy nyalná :)
Hari08-11-2010 15:09:06 // 32250
Ahhh! Bakkkker! Ez a "kis" terpesztés pont elég, hogy megegye a guma belső peremét!!!
Javaslom alaposan megvzslatní a szilenteket, s ha nincs hibás szilent, akkor csak egy kis összetartás + és megoldódík a gond! :-)
Javaslom alaposan megvzslatní a szilenteket, s ha nincs hibás szilent, akkor csak egy kis összetartás + és megoldódík a gond! :-)
Alfa GT-Csaba08-11-2010 12:51:00 // 32249
Köszi szépen!Akkor bontottat kap!
Erhard 242 (Pure Energy)08-11-2010 11:08:57 // 32248
gázpedálnál :) új áron zúzós :(
Skodra08-11-2010 10:39:19 // 32247
Nem, Szeptemberben lettek cserélve a fölsők,azóta nem volt futómű állításon.Tavasszal mikor felkerültek a nyári gumik ,még teljesen rendben voltak,mostanra meg félrenyalta!Szomorú vagyok még kibírt volna pár ezer Km-t!
Kareszka198408-11-2010 10:26:45 // 32246
Alfa GT-Csaba07-11-2010 22:55:27 // 32245
Köszi szépen!Majd érdeklődöm akkor.
Poló07-11-2010 22:52:46 // 32244
Nem tudom, az enyémben nincs, viszont akik cserélték, húzták a szájukat. Hívd fel Csörit, nincs tőled olyan messze, kideríti hogy mi a gond és árat is tud mondani.
Alfa GT-Csaba07-11-2010 22:48:35 // 32243
Köszi az infót,hát nem voltál megnyugtató!Mégis sac/kb mennyi lehet?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
603
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?