Forum >> Szerelőműhely

Wickey17-11-2010 19:21:48 // 32486
Jó, de most Fiatról van szó. Amúgy volt már vagy négy V6 transaxle-m, de kuplunghibával még a legelső, kókányolt, kis nyomókuplungos gtv-m se találkozott.. Az egytárcsás húzókat meg nagyon tönkremenni még nem láttam. :-)
KG145QV17-11-2010 18:12:34 // 32485
Az a gond hogy most se lettem sokkal biztosabb a dologba. Sajnos olaj sehol nem folyik!!!Ha bárhol is lenne 1 csepp, akkor nem lenne kétséges a dolog.
[k i z z o]17-11-2010 17:39:17 // 32484
Az AP nem egy kategória ezekkel, amúgy szerintem a régi Sachs szettek a legjobbak.

Sajnos a mai Sachs csak csomagol. A valeoból meg a magyar importőrök hozzák a hibásakat, amiket olcsón megkapnak. 2 új, Unixos Valeo kettőstömegűt vetetett le velem egymás után egy 3.0V624V, garanciában visszavették, kapott bontottat, a Sachs meg horror hozzá, + itthon szerintem gagyi is.
Kareszka198417-11-2010 13:40:57 // 32483
perszehogy, azzal járok a tanyára polírozni a CLAAS kombájnt :P :D
GTPeti17-11-2010 13:33:20 // 32482
Az ott a bal sarokban a hétköznapi autód? :)
Kareszka198417-11-2010 13:22:17 // 32481
nincs kiégve? vagy leeht drótszakadás...biztosíték okés?
Kareszka198417-11-2010 13:21:25 // 32480
ha kötekedő akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy azon sincs :P csak tolató és ködlámpa :P nade értelek....hátsó részen van kétoldalt+igazad van, a csomagtérajtón...bocsika :P
GTPeti17-11-2010 13:17:45 // 32479
Martin17-11-2010 12:54:19 // 32478
A csomagtartóra gondoltam!!!!
Kareszka198417-11-2010 12:10:43 // 32477
hátsó ajtón nincs is féklámpa :)
Martin17-11-2010 11:42:22 // 32476
Hali.
Érdeklődni szeretnék, hogy 159-nél hol található a pollenszürő.
A másik kérdés pedig, hogy a 147-nél mi idézheti elő azt a problémát, hogy a hátsó ajtón nem világít a féklámpa?
WarbiRunner (Gyuri)17-11-2010 07:54:38 // 32475
Lehet még a szalonban. Bemutató autó volt, visszahúzták, újautóként eladták.
Mulder17-11-2010 07:51:48 // 32474
Ezt egy kicsit bővebben is kifejthetted volna. Mármint a "lényeget" :)
Hari16-11-2010 23:14:36 // 32473
Nem toom! Az enyémben Sachs volt. ezt is raktam bele, de 20e bírt és csúszni kezdet. :(
.... most AP Racing van benne. ... úgytűnik ez bírja. :-)
[k i z z o]16-11-2010 23:04:45 // 32472
75 -höz a Valeo szerkezet egy kalap...
kristof16-11-2010 23:02:22 // 32471
Nekem ugyan ez volt. A felső munkahengerem hányta össze magát. Tiszta olaj volt a kuplung pedál felett a berendezés. Miután ki lett cserélve rendesen működött minden. Azóta sincs semmi baja (ezt lekopogom).
pb_16-11-2010 22:55:51 // 32470
Lvileg lehet, de a csapágynál nem ez a lényeg.
Hari16-11-2010 22:08:33 // 32469
Ha az alsó munkahenger szál el, akkor az erősen ereszti is a fékolajat!
.... ha esetleg sem az alsó sem a főhenger nem hibás akkor az összekötő csövet kéne alaposan megvizsgálni, esetleg átfújni - mert a belsőfaláról le szoktak válni kis gumidarabkák!
Mulder16-11-2010 21:27:21 // 32468
Szóval ha kuplungot kell cserélnem akkor vegyek Valeo szerkezetet tárcsával és Sachs csapágyat? Azt lehet így párosítani?
KG145QV16-11-2010 21:19:56 // 32467
ok köszi. az a fura hogy csak néha csinálja....na meg a fő már volt 2 szer cserélve..
pb_16-11-2010 20:45:41 // 32466
Pedig az ilyen olcsó kuplungoknak ez az 1ik bajuk.
Hari16-11-2010 20:40:38 // 32465
Jó helyen tapogatózol! ... valószínű a főhenger tömítőkarmantyú elkopott. Főhenger csere és a kuplunghidraulikában cseréld a fékolajat - jól mosasd át!
vm16-11-2010 20:04:31 // 32464
Igazából nem.
Semmi gond nem volt vele.
Wickey16-11-2010 18:31:56 // 32462
Szétszedni még nem jutott rá idő, de nagyon kíváncsi lettem. Kinyomócsapágyat szimatolok énis.
Piritu - 1.000.00016-11-2010 18:24:16 // 32461
Nekem a TS-t 8 (!) ezerrel tekerték vissza :-DDD
Gabesz16-11-2010 18:03:39 // 32460
Sziasztok!
ez a gyertyaszett az én autómhoz is jó?
2002es új belsős 156-os 1,6 ts motorral
KG145QV16-11-2010 16:51:45 // 32459
Hello!
145Kuplung
Néha be esik a kuplungom, de ha visszahuzom lábbal utána jo rendesen.
Mi lehet a gond? Egyik munkahenger ( melyik ) vagy levegős vagy más?
Ha valaki tud segiten légyszi írjon.
Köszi
gyml16-11-2010 16:24:16 // 32458
Nálam a km-óra mutatott 30ezerrel kevesebbet, mint a motorvezérlő a FiatECUscan szerint. De mi értelme volt ennyit visszatekerni?? 150ezerrel is megvettem volna:)
WarbiRunner (Gyuri)16-11-2010 14:52:44 // 32457
Egy kiolvasás tanulsága:
Imi barátom megkért, hogy olvassuk ki a 156 jtd-jéből, hogy hány km van benne. A FiatEcuScan 44400km-t közölt, hát elkönyveltük, hogy ez is csak egy visszatekert agyonhajtott dízel, előző orvos tulaj ide vagy oda.
Engem viszont nem hagyott nyugodni a dolog, ma reggel átugrott Imi megint, ezúttal egy élőadatos kiolvasással kombinált méréshitelesítésre. Az jutott ugyanis eszembe, hogy mi van, ha nem is volt nullázva az az óra, csak szimplán hülyeséget fordít a szoftver az ECU adatokból?
És igazam lett, 9,3km-t mentünk a műszerfal szerint, míg az ECU szerint 2,2-t. Osztva szorozva máris kijött, hogy az autóban tényleg 185e km van. Mondjuk ez szimplán szemtelenség egy 1998-as dízelautótól...
GTPeti16-11-2010 13:33:14 // 32456
Köszönöm!!!
Hari16-11-2010 13:30:55 // 32455
A francba hogy nem akar mükszení!
autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/12/26.pdf
Hari16-11-2010 13:28:29 // 32454
RIBE a neve. .... ez a Fiat által kifejlesztett és használt csavarrendszer.
Klaty IDE sok érdekeség kis helyen. :-)
dfg (Tanárúr)16-11-2010 13:27:35 // 32453
baszki... most nézem, hogy egy 156-al, és egy 155-el adunk tanácsot egy 145-nek :D lehet, hogy pl neked a fűtőradiátorod magasabban van, és így ki tud belőle folyni a víz. a 156-ban tuti nem.
pb_16-11-2010 13:23:50 // 32452
Csak kicsit zörgött gondolom.
pb_16-11-2010 13:23:18 // 32451
Ezért nem kell bele Valeo csapágyat tenni.)
dfg (Tanárúr)16-11-2010 13:20:57 // 32450
nekem sosem sikerült 4 liternél többet rátöltenem, amíg ki nem fújtam. és itt már többen is írták kb ugyanezt az értéket.
GTPeti16-11-2010 12:57:24 // 32449
Srácok, jól látom a képeken, hogy a kuplung környékén mind speckó - torxhoz csak hasonlító - csavarok vannak? Hogy hívják ezeket?
vm16-11-2010 12:26:28 // 32448
A Sachs gyári technológiával felújított cuccot ad, vagy csomagol. A minősége közel sem tükrözi az árát, pláne az arcát, nálunk is sok gond van vele.
Szemben a Valeo-val.
164 Ts-ban amúgy vagy 6 évig nyúztam egy GST szettet, túlnyomórészt városi használatban, gond nélkül.
Hari16-11-2010 00:14:11 // 32447
Nem akarom isteníteni a Valejót ,de szerintem simán tud 150 ezret (minimum!) és ugyanaz a gyári! (1,9-esnél!) A te esetedben sem a kuplungszerkezet ill. a tárcsa ment tönkre hanem a kinyomó v. a főhenger.
A saccos meg azóta ilyen amióta tele van felújított vackokkal. ... az ára miért ennyi ???! ... ha valaki tudja árulja el nekem is! A rugótörésest - egy barátom autójába raktam, és ráadásul ő vette meg! - amikor visszavittem a boltvezető rám nézett és azt mondta "hmmm ... gondoltam, hogy nem lesz jó! ... de, hogy ennyire?!!" Ja és a tárcsa kalapácslakkal volt lefestve, a szerkezeten meg AP felirat volt beleütve és pappírcetli ráragasztva, hogy SACSH. :-(((
A Valejokkal pedig a kinyomócsapággyal van gond! Nem egy volt amely szétkoptatta a rugót és beszakadt!
Alfa GT-Csaba16-11-2010 00:07:21 // 32446
köszi a segitséget mindenkinek!De az mitől lehet hogy magas lesz a turbó nyomás?Nincs chippelve,csak egy Baccar t2 box van benne ami az üzemanyag pumpa elé van bekötve.Azt sem értem hogy csak 5.-6.-ban magas a nyomás?
GTPeti15-11-2010 23:48:31 // 32445
Vegyél bele (K)GST-t! ;)
Csak vicc vót.
Wickey15-11-2010 23:46:30 // 32444
Az fasza. Csak másfélszer annyiba kerül mint a valeo, akkor mi a túróért?
A Valeo nem bír csak 80ezret, a Sucks szétesik szinte azonnal, más meg szinte nincs is... illetve... a LUK az jó?
Wickey15-11-2010 23:45:24 // 32443
Igen, én is a kinyomóra tippelek. A múltkor gyári felújított kéttömegű és komplett valeo szett lett feltéve (az ilyenkor ésszerű főtengelyszimmering, féltengelygumiharang és váltóolajcsere kíséretében)
Hari15-11-2010 22:19:23 // 32442
Azt mondod betorpan?! ... valószínű a turbónyomás lépi túl a megengedett értéket!
Ha esetleg rátennétek egy diagnosztikát többet tudnál! ...az meg, hogy elalszik a cseklámpa az nem azt jelenti, hogy törlődik a hiba! A hiba kódja be van vésődve az ECU-ba! Cak a diagnosztika során törölhető!
(Szerintem neked is bekormolódott a geometria szabályzó lapátok tengelyei.) ... :-(((
Hari15-11-2010 22:08:06 // 32441
NEEEEEE rakj bele "saccot"!!!!!!!!!!!!!! .... 2X vittem vissza vadiúj komplet készletet: - az egyiknek a kuplungtárcsa bordásagy szegecselése szakadt le! - a másiknak (majdnem 1 hónapot bírt!) a szerkezet rugója tört el!
Megfogadtam SOHA TÖBBET!!!! ... :-(
Csöri15-11-2010 22:04:24 // 32440
Magas turbonyomás.
Hari15-11-2010 21:58:32 // 32439
.... és a kinyomócsapágyat cseréltétek a múltkor?!!! Mert bizony, ha benyomod és csak félig jön vissza - és semmi reccsenés nem volt - akkor a kinyomód vagy a főhenger ment gajra!
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2010 19:50:22 // 32438
racevét....egy hét alatt két széthullott sachs garink volt igaz vaúvéhez...
GTPeti15-11-2010 19:11:21 // 32437
Nálam is hasonló... Azzal a különbséggel, hogy nálam alapjáraton is rázkódik mostmár (ha sebességben van).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.