Forum >> Szerelőműhely
NGéza29-11-2010 18:00:09 // 32686
Hali. Nem tudom van-e valami ötletetek a hibával kapcsolatban. Ma amikor beindítottam az autót (156, 1.9 jtd 8v belső faceliftes) érdekes dolgokat produkált a műszerfal. Km és ford. szám mérő nem működik, refi visszajelző ég, vízhőfok mérő szép lassan felkúszik maxra. azaz megbolondult a műszerfal. Múltkor volt hasonló problémám, csak amikor elindultam vele egyszercsak helyreállt az egész. A légzsák hibakód az bennmaradt. Elvittem Csörihez kiüttetni, azt dobta ki hogy műszerfal testhiba. Majd szerdán viszem Csörihez. Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
WarbiRunner (Gyuri)29-11-2010 15:27:50 // 32685
Nem tolonganak a szakértők :-)
Pedig tényleg érdekel, hogy hogy lehet megoldani, ez most nagyon
piszkálja a fantáziám.
Pedig tényleg érdekel, hogy hogy lehet megoldani, ez most nagyon
piszkálja a fantáziám.
Mulder29-11-2010 14:05:31 // 32684
Hali. Nekem is volt hasonló problémám. csak bizonyos fokozatokban ment (igaz az enyém 145). Ott sajnos a motoron lévő elektronika mondta be az unalmast......2000 pénzért valaki küldött másik motort......és már ment is.
Tompi29-11-2010 13:54:26 // 32683
Sziasztok, tud valaki segíteni, hogy mi lehet a baj (156 1.9 JTD Mjet):
Reggel ebben a nagy latyakban megpróbáltam bekapcsolni az ablaktörlöt, csak legnagyobb fokozaton megy, ha a kormánykapcsolót visszatolom más állásra/vagy 0-ra akkor a lapát nem megy vissza, hanem megáll ahol éppen van...
Mi lehet a gond, valami bizti/relé, vagy esetleg motor ment tönkre? A motorhiba elsöre nem tünt logikusnak, de lehet hogy a legnagyobb fokozatot már más motor hajtja, a többit (+visszamenetelt) egy másik?
Hét közben nem tudom a kocsit szerelöhöz vinni, jó lenne viszont minél elöbb megoldani.
Köszönöm elöre is a segítséget!
Tompi
Reggel ebben a nagy latyakban megpróbáltam bekapcsolni az ablaktörlöt, csak legnagyobb fokozaton megy, ha a kormánykapcsolót visszatolom más állásra/vagy 0-ra akkor a lapát nem megy vissza, hanem megáll ahol éppen van...
Mi lehet a gond, valami bizti/relé, vagy esetleg motor ment tönkre? A motorhiba elsöre nem tünt logikusnak, de lehet hogy a legnagyobb fokozatot már más motor hajtja, a többit (+visszamenetelt) egy másik?
Hét közben nem tudom a kocsit szerelöhöz vinni, jó lenne viszont minél elöbb megoldani.
Köszönöm elöre is a segítséget!
Tompi
Otto29-11-2010 11:42:18 // 32681
Vezetőülés alatt van a nyomógomb...
Kareszka198429-11-2010 10:25:13 // 32680
lmm szerintem :( de majd megmondja, aki jobban vágja :)
Ferry29-11-2010 10:21:47 // 32679
Sziasztok! Új tag vagyok még, és most vásároltam meg, vagyis már négy hónapja a 155-ömet. Az utobbi időben elkezdett leesni az alapjárat illetve rángat is, olyan mintha kezdene kifogyni a benzin a tankból. Megvételkor eggyetlen egy szűröt,a benzinszűrőt nem cseréltem ki.. Előfordulhat-e hogy azal van a gond? Nem mindig csinálja, kb hetente egyszer, még a trafóra tippelek, de nem vagyok nagy kocsimágus és ez az első alfám( első látásra szerelem). Kérlek ha tudtok segítsetek a tanácsokkal, hátha valaki járt már hasonló képpen! Köszönöm
Jeges29-11-2010 10:14:59 // 32678
Minden ok. Még 3-4 hete nem kaptam meg a jobb kezet, aztán aggódtam miért nem indul a motor. Remélem akkor csak az a baja.
Kareszka198429-11-2010 10:11:45 // 32677
megeshet...keresd a sofőr meletti "A" oszlop aljánál...nyomógombnak kell lennie, ami ütközéskor kiugrik és blokkol mindent...mi történt? minden rendben?
Kareszka198429-11-2010 10:07:01 // 32676
másik, hogy nagy cucc lecserélni? szerintetek képes vagyok rá? gondolom valamennyi hütőfolyadékot nem árt előtte leengedni :D
nomeg az üzletben faszi mutatott 2 fajtát, egyiken volt még 1 pluisz "csöcs", ennyi volt a különbség...gondolom megnézem vizuálisan az enyém hány "csöcsü" és az alapján veszem meg...persze motorszám alapján keresett rá...
nomeg az üzletben faszi mutatott 2 fajtát, egyiken volt még 1 pluisz "csöcs", ennyi volt a különbség...gondolom megnézem vizuálisan az enyém hány "csöcsü" és az alapján veszem meg...persze motorszám alapján keresett rá...
Jeges29-11-2010 10:06:44 // 32675
Sziasztok.
Lehetséges az , hogy a kis autóban (145) van valami pöcök ami ütközésnél megvédi a motort és leállítja, majd csak annak a kikapcsolása után lehet vissza índítani a motort?
Lehetséges az , hogy a kis autóban (145) van valami pöcök ami ütközésnél megvédi a motort és leállítja, majd csak annak a kikapcsolása után lehet vissza índítani a motort?
Kareszka198429-11-2010 10:02:03 // 32674
kicsiny városkámban csak VERNET (francia) termosztátot lehet kapni...mit monmdatok rá? én még nem hallottam róla...
Alfa GT-Csaba28-11-2010 23:23:00 // 32673
Nézd meg a biztositék tábla fölött még van külön pár db biztositék.Van köztük egy 5amperos ,biztos az ment ki!Régen én is jártam így 2napomba tellett mire rájöttem a hibára.
Csabesz28-11-2010 12:57:18 // 32672
Sziasztok!
Hallotatok már olyat,hogy lerakom este a verdát (156) ma reggel mentem vele 10km-t mire a köv eszközök nem működnek : ablaktörlő; ablakemelő; fűtés alatt minden ; elektromos tükör; irányjelző szóval a világításom kívül semmi se megy !
a biztosítékokat átnéztem mind jó. sőt az elakadásjelző viszont megy
Minden ötletre kíváncsi vagyok!
Előre is köszi !
Hallotatok már olyat,hogy lerakom este a verdát (156) ma reggel mentem vele 10km-t mire a köv eszközök nem működnek : ablaktörlő; ablakemelő; fűtés alatt minden ; elektromos tükör; irányjelző szóval a világításom kívül semmi se megy !
a biztosítékokat átnéztem mind jó. sőt az elakadásjelző viszont megy
Minden ötletre kíváncsi vagyok!
Előre is köszi !
Dzsozy28-11-2010 12:45:13 // 32671
Köszi szépen. Ezért kérdeztem rá! Látni igazából láttam a műveletet, igaz nem tegnap volt. A Rieglernél, de a srác nem volt épp bőbeszédű! Szóvala feszítő gőrgőket kellene oldani? Na akkor inkább viszem szakihoz! Jobb inkább kérdezni, mint beleugrani valamibe! Inkább pár ezres, mint sok! :) Köszi a figyelmeztetést!! :)
Hari28-11-2010 12:30:47 // 32670
Nem !!! Igy ezt ne is próbáld! Esélytelen! ... vagy kicsit összekócolod a szelepeket!
1. A hosszanti bordás szíjat is le kel venni! - a generátor és a főtengely közt van a feszítő és egy 15-ös kulcsal előre feszítve lazul a szíj.
2. Vezérlést leszedni a feszítő kioldásával lehet - szabad!!! - de szerintem ha még nem láttál, csináltál ilyet akkor bízd szakira, vagy aki már csinált ilyet! ( Nem biztos, hogy megéri kockáztatni a komplett szelepcserét!!!)
1. A hosszanti bordás szíjat is le kel venni! - a generátor és a főtengely közt van a feszítő és egy 15-ös kulcsal előre feszítve lazul a szíj.
2. Vezérlést leszedni a feszítő kioldásával lehet - szabad!!! - de szerintem ha még nem láttál, csináltál ilyet akkor bízd szakira, vagy aki már csinált ilyet! ( Nem biztos, hogy megéri kockáztatni a komplett szelepcserét!!!)
Dzsozy28-11-2010 12:15:05 // 32669
Szép napot Mkinek!
Rá kell szánnom magam a vízpunyesz cserére, mert szerintem csapágyas. Ott áll a szekrényben vagy fél éve az új. Sajna a vezérlésnél nem lett cserélve, meg a felújításkor sem. Lenne pár kérdésem, ha valaki tudna segíteni!?
1- Házilag oldható e a probléma?
2-Hosszbordásszíjat le kell e venni, ha igen (önfeszítő) melyik tárcsát vegyem le, hogy lekapjam.
Gondoltam, a vezérműszíjat, a vízpunyeszről húzom le, így a vez.tengejeknél fent marad, és nem fordul át,a vezérlés miatt. Max haver majd megfogja felül!
Műxik ez így? Köszönöm Mkinek az építő hozzászólást! :)
Rá kell szánnom magam a vízpunyesz cserére, mert szerintem csapágyas. Ott áll a szekrényben vagy fél éve az új. Sajna a vezérlésnél nem lett cserélve, meg a felújításkor sem. Lenne pár kérdésem, ha valaki tudna segíteni!?
1- Házilag oldható e a probléma?
2-Hosszbordásszíjat le kell e venni, ha igen (önfeszítő) melyik tárcsát vegyem le, hogy lekapjam.
Gondoltam, a vezérműszíjat, a vízpunyeszről húzom le, így a vez.tengejeknél fent marad, és nem fordul át,a vezérlés miatt. Max haver majd megfogja felül!
Műxik ez így? Köszönöm Mkinek az építő hozzászólást! :)
GTPeti28-11-2010 05:40:03 // 32668
Tudtommal belemegy 1:1, de a többiek (Belga, Sat.n) majd megmondják.
549€ a gyári. De a cartárs autójában tudtommal nem gyári van. Legalábbis nekem úgy magyaráz taki, hogy az ő autója "a mintadarab". (A gyárit nem is írja 146-hoz. Attól még persze lehet, h passzol.)
Abszolút mechanikus.
549€ a gyári. De a cartárs autójában tudtommal nem gyári van. Legalábbis nekem úgy magyaráz taki, hogy az ő autója "a mintadarab". (A gyárit nem is írja 146-hoz. Attól még persze lehet, h passzol.)
Abszolút mechanikus.
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2010 23:42:04 // 32667
GTPeti adott egy jó ötletet, hamár nem 100-as a difim (valószínű az klattyog), ki lehetne cserélni Q2-re...belemenne az komplikációk nélkül? Mibe fáj egy olyan? Ez mechanikus diffizáras, ugye? Tehát belerakom és kész...
GTPeti27-11-2010 22:41:59 // 32666
Kieg.: Nem csak bemérés, hanem tisztítás is. A végén azt írják, hogy egy injektor nagyon ritkán megy tönkre. Csak elkoszolódik (lerakódások).
GTPeti27-11-2010 22:40:06 // 32665
Egy injektor teljes bemérése 30€. Lehet meglépem. (De csak lehet.)
GTPeti27-11-2010 21:56:03 // 32664
Szerencsére abból nem kapott sokat....
MIFI, ez a márka számomra is leírta magát...
MIFI, ez a márka számomra is leírta magát...
MIFI27-11-2010 21:40:29 // 32663
Lip nek nem az erőssége a tartósság:D Nekem olyan 25K bírt ki a hátsó gátlóim..... És se se súllyal se pedig 4-5 személlel nem jártam:D
[k i z z o]27-11-2010 21:37:07 // 32662
Meg a magyar gázolaj minden dizel alkatrészt bánt.
GTPeti27-11-2010 21:33:56 // 32661
Itt épp az injektorok vizsgálatáról és javításáról van szó.
Nem egy olcsó mulatság...
Apropó, több fórumban olvastam arról, hogy CR-dieseleknél abszolút érdemes egy kevés 2T olajat a tankba adagolni. Ez nagyon jót tesz az injektoroknak. (Kenés.)
Nem mindegy persze, hogy melyik olajat használja az ember, erre is vannak ajánlások.
Én abszolút látok benne logikát.
Nem egy olcsó mulatság...
Apropó, több fórumban olvastam arról, hogy CR-dieseleknél abszolút érdemes egy kevés 2T olajat a tankba adagolni. Ez nagyon jót tesz az injektoroknak. (Kenés.)
Nem mindegy persze, hogy melyik olajat használja az ember, erre is vannak ajánlások.
Én abszolút látok benne logikát.
GTPeti27-11-2010 21:15:38 // 32660
180ekm.
GTPeti27-11-2010 21:15:09 // 32659
Srácok, mindenkit lebeszélnék a LIP ajtóteleszkópokról... 0 fokban, pár évesen imádkozni kell, hogy tartsák a csomagtérajtót... Vmit nagyon benéztek az angol urak....
sztane27-11-2010 19:37:12 // 32658
nekem 220 eKm-nél halt meg az egyik porlasztóm, amiből komoly gondom volt
egyik p.csúcs nyitva maradt
egyik p.csúcs nyitva maradt
Erhard 242 (Pure Energy)27-11-2010 19:28:56 // 32657
valaki ezt meg tudná mondani akkor isten lenne :P Egyik sem jellemző hiba meg nem km függő...
Gyula8227-11-2010 19:22:31 // 32656
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem! Alfa 33-hoz (1,8 TD, 1989-es) kéne kuplung-munkahenger, mert már párszor fel lett újítva, de így sem lesz hosszú életű, sajnos! Már minden szaki megakadt benne, mert az alkatrész szoftverek vmi hosszabb munkahengert dobnak ki, ami nem megy a helyére a tűzfal miatt. Ide kb egy 10 centi hosszú kéne és a cső, ami rámegy, 45 fokban csatlakozik a munkahengerhez képest és közvetlenül mellette pedig a légtelenítője van, az is 45 fokban. Amit adni akarnak, az pedig hosszabb, és merőleges a csatlakozás... :(
Köszi
Segítségre lenne szükségem! Alfa 33-hoz (1,8 TD, 1989-es) kéne kuplung-munkahenger, mert már párszor fel lett újítva, de így sem lesz hosszú életű, sajnos! Már minden szaki megakadt benne, mert az alkatrész szoftverek vmi hosszabb munkahengert dobnak ki, ami nem megy a helyére a tűzfal miatt. Ide kb egy 10 centi hosszú kéne és a cső, ami rámegy, 45 fokban csatlakozik a munkahengerhez képest és közvetlenül mellette pedig a légtelenítője van, az is 45 fokban. Amit adni akarnak, az pedig hosszabb, és merőleges a csatlakozás... :(
Köszi
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2010 16:24:24 // 32655
Vegyünk közösen egyet bontásra :-) Stipistopp a váltója :-)
Mennyi van amúgy a tiedben most?
Mennyi van amúgy a tiedben most?
Azzurro27-11-2010 16:21:12 // 32654
Sziasztok!
Tudja valaki, hogyan kell a hűtőrendszer légteleníteni???
Várom a hozzászólásokat!!!
Tudja valaki, hogyan kell a hűtőrendszer légteleníteni???
Várom a hozzászólásokat!!!
GTPeti26-11-2010 21:55:16 // 32653
Srácok, tapasztalatokról szeretnék érdeklődni.
Ki mit tud, mennyit bírnak ki az 1.9 JTD
- injektorai
- nagynyomású szivattyúja
- AC-pumpája
?
Előre is köszönöm a segítséget.
(Megfordult a fejemben, hogy összeállítok vész esetére egy "javítókészletet" bontott cuccokból.)
Ki mit tud, mennyit bírnak ki az 1.9 JTD
- injektorai
- nagynyomású szivattyúja
- AC-pumpája
?
Előre is köszönöm a segítséget.
(Megfordult a fejemben, hogy összeállítok vész esetére egy "javítókészletet" bontott cuccokból.)
[k i z z o]26-11-2010 21:33:16 // 32652
Meg 8 -as sürítéssel :)
Kareszka198426-11-2010 14:33:32 // 32651
hmmm...akkor gáz :D elméletileg 15 liternek minimum kell lennie a tankban gázrendszer memett, hogy ne terhelődjön a benzinpumpa, mert az forgassa akkor is az üzemanyagot, ha épp a gázrendszer van müködésben
Haro26-11-2010 14:31:24 // 32650
kb:6-7 liter szerintem:)
Kareszka198426-11-2010 14:29:46 // 32649
megkérdem mégegyszer :P
hány liternél csippant fel a benzinszintjelző 147-ben? mennyi van ilyenkor még a tartályban?
hány liternél csippant fel a benzinszintjelző 147-ben? mennyi van ilyenkor még a tartályban?
Pinochet26-11-2010 14:27:50 // 32648
Sziasztok!
Úgy tűnik, hogy megadta magát az egyik hátsó kerékcsapágyam. Érdeklődnék, hogy ez mennyire fog fájni nekem (156 SW 2002)? Lehet-e külön csapágyat venni, vagy egyben van valamivel?
Úgy tűnik, hogy megadta magát az egyik hátsó kerékcsapágyam. Érdeklődnék, hogy ez mennyire fog fájni nekem (156 SW 2002)? Lehet-e külön csapágyat venni, vagy egyben van valamivel?
Xixo26-11-2010 12:00:36 // 32647
Akkor marad bent az egérméreg. :)
mreni26-11-2010 11:03:13 // 32645
Lehet,csak nem gyári motorbelsővel,hengerfejjel...:)
LacUS26-11-2010 11:01:05 // 32644
Erre gondoltam.És miután nem versenycélra épít ilyen szart az ember nem is kell,hogy versenykörülmények közt bizonyítson, bár szerintem 2 402m illene kibírnia..
Más az okés,hogy nem erre tervezték, de akkor a te értelmezésed szerint nem is lehet utólag turbósítani :) A melegedést egy nagyobb olajhűtő megoldja a motor melegedését pedig a fent említett jó programozással is lehet korrigálni.Szerintem.
Más az okés,hogy nem erre tervezték, de akkor a te értelmezésed szerint nem is lehet utólag turbósítani :) A melegedést egy nagyobb olajhűtő megoldja a motor melegedését pedig a fent említett jó programozással is lehet korrigálni.Szerintem.
mreni26-11-2010 10:48:24 // 32643
Érelmesen használva az nálda mit jelent?
Hogy nem taposod neki vagy a melegítés-hűtés-olajcserére gondolsz?
Mert ha megtölötd 1 barral a gyári motort és mész két keményet 402m-en biztos halál,egyszerűen nem erre tervezték,nem bírja a hőt és a megnövekedett nyomást a rendszer...
Hogy nem taposod neki vagy a melegítés-hűtés-olajcserére gondolsz?
Mert ha megtölötd 1 barral a gyári motort és mész két keményet 402m-en biztos halál,egyszerűen nem erre tervezték,nem bírja a hőt és a megnövekedett nyomást a rendszer...
LacUS26-11-2010 10:44:14 // 32642
Egy jó ecu+program és ha 200000km-t nem is megy el, de viszonylag tartós is lehet, értelmesen használva.
Kareszka198426-11-2010 09:59:07 // 32640
10 perc menyország...2012-ben úgyis világvége... :D
mreni26-11-2010 09:57:07 // 32639
Nekem nem,de valaki biztos imádná:D:D
szasza(SW)26-11-2010 09:55:46 // 32638
Az ultrahangos nem ér semmit.Melóhelyen 3db megy folyamatosan.A bogarak és az egerek is tesznek rá.Nagy átvágás!
Mulder26-11-2010 09:47:38 // 32637
Nyest ellen kutyaszőrt kell rakni a motortérbe(pl. harisnyába csomagolva).
Egér ellen nem tudom....macskaszőrt?:D
Egér ellen nem tudom....macskaszőrt?:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
420
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?