Forum >> Szerelőműhely

mreni29-01-2011 16:50:49 // 33486
én is ezt tapasztaltam akárki akármit mond...
[k i z z o]29-01-2011 16:37:45 // 33485
A vezérlöböl a hibakód ha jól emlékszem 40 ciklus alatt tárolódik history -ba, ha a hiba nem áll fenn. De ez csak akkor fut le, ha a hibát a környezet okozta, és a hiba nem áll fenn. (Ilyenek a magas körellenállás, nyitott kör, stb, van egy pár.)

Olvastasd ki, ha vezérlő baja van az elemzésében, javításában tudok segíteni (ha minden igaz ebbe még mi gyártottuk).
Liquid29-01-2011 16:32:04 // 33484
mindenesetre az a tapasztalata sokaknak, hogy az olajszint maxközelben tartásával megnő az élettatama, mégha erre nincs is triviális magyarázat
[k i z z o]29-01-2011 16:29:41 // 33483
A vezmodnak szar az anyaga, és kikopik aranyom. Olaj csak az aktiválásához kell, olaj nélkül, úgymond szárazon sem zöröghet.

Nem az 5mm olajszinten múlik, előbb lesz csapágyas olajnyomás issue esetén mint vezmod bajos:)
Bence30hu29-01-2011 14:17:56 // 33482
Sziasztok!

147-es 1.9 JTD-hez nincs valakinek esetleg felső turbócsöve ????

Köszi!

További szép napot!
Alfa_156_lapi29-01-2011 13:36:45 // 33481
Rápróbálok, köszi....
Kau29-01-2011 13:24:06 // 33480
Az azonban érdekes, hogy van egy gyári minimum-maximum szint, ami között lennie kell az olajnak. Középértéknél mindenki nyugodt, hogy pont jó. Érdekes, hogy a vezérlésmódosítók viszont mind tönkremennek, akár 25-30 ezer km alatt! És teljesen mindegy, hogy melyik fajta. Ki van kiáltva típushibának, cserélgesse mindenki...
Kau29-01-2011 13:20:28 // 33479
Nem vagyok műszaki emberke, nem tudom elmondani a megoldást. Először egy szerelőtől hallottam. Kipróbáltam, azóta 100%-osan bevált. Később másik szerelőtől is hallottam... Az elmúlt 65 ezer km alatt a javító szettel! egyszer sem szólalt meg.
Jó pár TS-es ismerősnek mondtam már ezt és eddig még mindenkinél bevált.
Természetesen nem akarok meggyőzni senkit, nekem mindegy, hogy ki mennyi olajjal jár.
GTVili29-01-2011 13:06:37 // 33478
Az is kérdéses,hogy mennyit vesz fel a redszer működés közben. Mert az előfordulhat,hogy pl erős kanyarban falsot szív a pumpa....ha nincs benne elég olaj...
Nem tudom....csak gondolom...
Alfa GT-Csaba29-01-2011 12:14:56 // 33477
Szia 156nál nekem is volt gondom a légzsákkal ,de én úgy tudom hogy az aksi saru le-fel nem törli ki.Az enyémnél is szét lett húzva a csati be lett fújva kontakt sprayal de 1hét múlva megint kigyulladt a lámpa.Szerintem ilyenkor a leg tutibb dolog ha a csatlakozót újra cserélteted.
Wickey29-01-2011 12:00:14 // 33476
Kábé 4 liter az olajtöltet. A min-max szint között van egy liter. Tehát 3-4 liter között elvileg "jó" a szint. Azt meg könnyen beláthatod, hogy a nagyobb olajtömeg hőtároló képessége nagyobb (jobban hűt, mert ugye ez is feladata), továbbá kevésbé használódik el 4 liter olaj, mint 3 liter. Szóval legyen csak max körül.
Alfa_156_lapi29-01-2011 10:43:44 // 33475
Sziasztok Cartársak! Remélem tudtok segíteni valami jótanáccsal, hogy mit kellene tennem...(156 2.0 TS '99)
Simán menet közben elkezdett világítani a légzsák hibajelzőm pirosan, illetve ezzel egyidőben a (szerintem) gyerekülés visszajelző sárga fénye.
Semmi beavatkozás nem volt,csak simán menet közben kigyulladt ez a két lámpa. Valahol itt olvastam, hogy computer nélkül is lehet orvosolni ezt a gondot, az akksi saru megfelelő idejű és sorrendű levételével és visszatételével, de most nem találom ezt az írást sehol....
Válaszotokat előre is köszönöm.
GTPeti29-01-2011 10:42:22 // 33474
Lenne egy láma kérdésem. Az olajpumpa nem legalulról szívja a teknőben az olajat? Mert ha így van, akkor nem értem, hogy miért számít, hogy maxon van-e a szint, vagy mondjuk középen. Pls. világosítson fel vki!
Kau29-01-2011 09:41:07 // 33473
Tartsd az olajszintet állandóan a maximum jelzésnél, ezzel gyakorlatilag örök életűvé teszed a vez. módosítót. Régen kaptam én is ezt a tippet. Akkor az új vezmód megszólalt csere után 20 ezer km-nél. Akkor kapott egy javító szettet és azóta is ezzel járok. Ez már kb 65 ezer km és még egyszer sem szólalt meg.
Ez persze csak a csere vagy javítás után lesz jó. Ha már szól, akkor az úgyis cserés. De nem mindegy, hogy utána sosem lesz hangja.
DELFIN29-01-2011 09:24:27 // 33472
Köszönöm a segitséget!!! egyébként Zé szerelőm már találkozott széthullott vez mód-al ami nagy kárt okozott ,ő javasolta hogy ideje lenne kicserélni még a teljes vez csere elött mert bármikor meghalhat a mód. és nagyobb kárt csinál......
Liquid28-01-2011 22:08:28 // 33471
5mp, az még nem vészes, majd ha alapjáraton állandóan kerreg...
mindenesetre ha legközelebb meg kell bontani a vezérlés környékét akkor ütemezd be, de nem okoz semmi bajt.
az enyém már 2 éve olyan, hogy ha sokat állt az autó, akkor 1-2s-ig dízeles
Piritu - 1.000.00028-01-2011 21:51:19 // 33470
Gyakorlatilag a vezérműtengelyt fordítja el a szerkezet, az alaphelyzetből a fordulatszám függvényében.
Piritu - 1.000.00028-01-2011 21:50:26 // 33469
Én is jártam indítás után kerregő módosítóval vagy 10 ezer km-t, aztán jött a vezérműszíj csere és akkor ugrott ki.
Gyakorlatilag a vezérműtengelyt fordítja el a szerkezet. A hangot a szerkezet kopása, "lötyögése" adja, amit aztán az olajnyomás megszüntet.
Az általam eddig itt olvasottak alapján nem tudja tönkretenni a motort.
DELFIN28-01-2011 21:44:47 // 33468
Mennyire vagy biztos ebben?????
Piritu - 1.000.00028-01-2011 19:43:46 // 33467
Ha éppen nem esedékes a vezérműszíj csere, akkor ne bántsd. Semmi baja nem lesz tőle a motornak még akkor sem, ha már folyamatosan kerepel, bár akkor már azért "illik" cserélni.
MIFI28-01-2011 19:28:25 // 33466
Én azt mondom nem ártana cserélni. De ne várd meg amikor menetközben is hallod már:)
DELFIN28-01-2011 12:03:13 // 33465
Mikor járja a végét a vez módósitóm, Már 5mp-ig dizeles a hangja inditásnál?????
Mambo_7626-01-2011 19:00:10 // 33464
Sziasztok! Egy kis segítséget kérek. A XV. kerületben és környékén (esetleg xv., xvi. ker.) keresek megbízható korrekt szervizet. Reggel nem indult be az autó, bikázni sem lehetett, így csak vontatni tudom. Előre is köszönöm.
Kareszka198426-01-2011 14:11:34 // 33463
jól tudom/látom, hogy a ts trafókat szlovénban gyártják? :)
pb_25-01-2011 10:21:29 // 33462
Ugyan, ugyan.)))
András bácsi25-01-2011 10:11:57 // 33461
A duma jelen esetben a valóság. :)))
pb_25-01-2011 09:58:23 // 33460
Jaj, nem kell a duma.)))
András bácsi25-01-2011 09:53:18 // 33459
A 33-ast hiába kezeled, úgyis elrohad. :)))
pb_25-01-2011 09:24:29 // 33458
Igen, 1 részt az sem,1xűbb, ill utána azért nem árt lekezelni a kasztnit.
András bácsi25-01-2011 09:09:52 // 33457
A kaszni egyszerűbbnek tűnt, aztán persze mégse.
pb_25-01-2011 08:43:06 // 33456
Okításon kellene már részt vennie.)))
Amúgy a váltóházat is lehet ám faragni, nem feltétlenül muszáj a kasztnit.
András bácsi25-01-2011 08:13:36 // 33455
Mondjam azt, hogy az sem más? :)
Nem kellett a komplett rudat kicserélni: elég volt levenni a gömbfejes végét, és ráhekkelni a 33 rudazatát. Kis esztergályosmunka.
A 33 jeladója is simán belemegy.

Viszont a kasztnit jó ki kell tágítani hogy elférjen az oldalsó bakok két öntvénytalpa.
vm24-01-2011 22:18:44 // 33454
4-5, de nem reklámolok ;-) Több helyen lehet Molitont kapni.
atesssz24-01-2011 22:16:15 // 33453
és mi pénz?
vm24-01-2011 22:07:20 // 33452
Pont Unix-számot?
Molitonék itt reszelik a cuccot Egerben.
1499 500N, vagy 1500 600N erővel.
atesssz24-01-2011 21:41:01 // 33451
sziasztok,

valaki tudna mondani egy unix számot vagy cikkszámot a 155-ös puttonytető teleszkópjához?
köszi előre is!
Ferke24-01-2011 20:22:52 // 33450
Fel. Kisebb átalakításokkal. Kapcsolórudazat más, és nem kétoldalt van bakolva, csak elöl, fent és hátul.Meg ugye a kmóra jeladó is más.
MikeTheDevil24-01-2011 19:39:56 // 33449
S.O.S. kérdés A 33-as alfára fel megy a 145 1.6 boxer váltó? Válaszokat előre is köszi.
Üdv!
Ferke24-01-2011 13:02:47 // 33448
Azt mérd meg, hogy a szíjtárcsa hova esik. A 115le-s és a 105 le-s generátor között van másfél mm különbség, nagyon be lehet szívni!
Tomasman23-01-2011 14:34:44 // 33447
Hali! Fiatecuscan 2.5-el 147 selespeed gyártósori önbeállításnál hiba nem megfelelő állapot miatt! Megnézem 32bar ra lement a nyomás 55ről! Hiba kód nem a relé túl alacsony jelet kapott, hiba nem állandósult! Hydro acumlator lesz a bajos vagy a relénél lesznek bajok?
linzenbold23-01-2011 12:35:54 // 33446
Sziasztok! Gyorsba kéne egy kis segítség, 1.9jtd 8V 115 lovas motorra felmegy a 16V-es generátora??? Mert elvileg nagyobb!!!!! Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban????
köszi előre is!!!!
szasza(SW)23-01-2011 10:58:04 // 33445
Nekem(plusz)nélküli van és az is nagyon jó:)))
Erhard 242 (Pure Energy)23-01-2011 10:48:58 // 33444
nekem volt ilyen ...emelt fényerejű izzó és nem ég ki olyan gyorsan ...
atesssz23-01-2011 10:42:00 // 33443
Osram Night Breaker (Plus) izzóról vannak valakinek tapasztalatai? Szívesen venném őket.
Erhard 242 (Pure Energy)22-01-2011 22:41:04 // 33442
én szeretem a bundikszot rengeteg cuccot visznek tőlünk :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)22-01-2011 22:38:14 // 33440
ez tök jó 40% kedvezménnyel is több a vezérlés náluk 10e-rel mint máshol....
kistotya22-01-2011 22:33:43 // 33439
Szia én most cseréltettem 102000 volt az a cucc, 10% kedvezménnyel a Unix-ba Ha regisztrálsz neten Unix-nál autó kártyára te is kapsz 10 % ot ! Vagy van egy jobb megoldás ha van autókereskedő haver , nekik 40 % kedvezményt adnak !! számold ki 110000 nél 44000 sok pénz !!!!autószerelők is kedvezménnyel veszik csak ha nem ismered, normál árat fog számolni !!! plusz 18-at kért a szerelőm. De én Hosszbordásszíj-at + feszítő + Szívósortömítés is cseréltem !!! Képet is tettem !! üdv
szasza(SW)22-01-2011 19:31:56 // 33438
Vaterán két éve vettem vezmódot vadi újat 17-ért.Leeset a kamionról.Még a szerelőm is mondta,ha időben szóltam volna felvásárolta volna a készletet:))Érdemes figyelni mert van néha olyan is aki nem ért hozzá és így bagóért adja.Persze olyan is van aki 5 éve árulja ugyan azt a sz@rt és nem jön rá,hogy vicc amit kér érte.
Alfa GT-Csaba22-01-2011 19:15:30 // 33437
Sziasztok.Valaki megtudná nekem mondani hogy kb mennyiért csinálnak egy komplett vezérlés cserét vízpumpával együtt /1,9JTDm/ Csak a munkadíj érdekelne.Köszi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.