Forum >> Szerelőműhely

GTPeti24-03-2011 20:25:17 // 34236
Akartam kérni, hogy az ilyen javaslatokat inkább emailben tegyétek meg a cartárs felé. Már késő...
Bluestrain24-03-2011 20:23:12 // 34235
Kettőhúsz nincs a közelben? Mert hátul rátehetnél egy töltőt a végfoktápra...
GTPeti24-03-2011 19:49:01 // 34234
Nem. Csak az acélcsavarok ennyire nem rugóznak jól. (Még ha használtak is.)
Pinochet24-03-2011 19:30:55 // 34233
Lemaradt h 156 sw 2002
Pinochet24-03-2011 19:30:27 // 34232
Sziasztok!
Ma volt egy kisebb szervíz (olaj és első fékpofa csere) és közben kiderült, hogy a jobb oldali lengőkar lengéscsillapító felől lévő szimering kissé elhasználódott. Ezt lehet külön cserélni, vagy csak az egészet?
Tommaso 15924-03-2011 16:51:44 // 34231
Köszi, akkor elfelejtve:-)
Martin24-03-2011 16:26:48 // 34230
Ha nem megy akkor egy olyan szerszám is elég ami az ablakosoknak illetve autó üvegeseknek van. Kettő erős tappancs amit ráraksz az ablaküvegre mondjuk a vezető oldalon és szépen lehúzod vele. Ez egy roncsolásmentes megoldás lehet.
summer24-03-2011 16:06:58 // 34229
Köszi szépen! Közben megpróbáltam az aláfekvős verziót is, bowden sehol. Viszont a kalaptartóban nincs hangszóró, csak a rács. Onnan is gondoltam a "bejutásra" a csomagtartó felől egy dróttal.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)24-03-2011 15:03:52 // 34228
Ha kell ilyen info/segítség keress bátran ;)
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)24-03-2011 14:40:47 // 34227
Auto karoszériásnak van párnás feszítője amit felfújva feszithető kicsit sérülés nelkul az ajtó. De simán kézzel is el birod húzni az első ajtók egyikét a karoszériatol 3-4cm re. Ott már be tudsz dugni egy pántszallagot Amivel raklapokat, dobozokat pántolnak (műanyag kb 1cm vastag)
Hurkot képzel belőle azt bedugod, lefelé huzogatod egész az ablak aljáig ügyesen játszva rá birod akasztani a kiálló tüskére és szorítás után felfelé rántva kinyitja a központit.
Kell kis türelem, meg gyakorlás, de működik. ;)
Ferke24-03-2011 11:39:24 // 34226
Ha ügyes vagy, ki tudod nyitni a géptetőt, szemből a jobb oldali krómos légbeömlő résznél be tudsz nyúlni, vagy ha nagyon nem megy, akkor alulról...ha van fenn motorvédő burkolat, akkor azt is le kell vegyed...
summer24-03-2011 10:23:17 // 34225
Sziasztok!

Egy-két használható ötletre lenne szükségem. Mi a teendő akkor, ha lemerült az akksi, a két ajtózár cserélve lett, amikhez nincs kulcs? Szeretném valahogyan roncsolás nélkül kinyitni a motorháztetőt, vagy valamelyik ajtót XD
Esetleg keressek egy autótolvajt? :D
Jah, 156 sedanról van szó, tehát a csomitartó nyílik ugyan kulccsal, de...
Ferke24-03-2011 08:48:36 // 34224
Azért is írtam a gyárit példának, mert gyári cuccokkal is előfordulnak furcsaságok, és fordítva is igaz: sok nem gyári cucc jobb, mint a gyári.
Erhard 242 (Pure Energy)24-03-2011 07:23:01 // 34222
tuti :) itt már mindenki autó szerelő ....
Erhard 242 (Pure Energy)24-03-2011 07:19:38 // 34221
2003-ig beszállító volt :P valami köze csak van....
Csöri23-03-2011 23:47:47 // 34220
Felejtsd el az Ocapot. Gagyi olasz, közel sincs a gyári cucchoz.
A gyári TRW, inkább az erőltesd.
GTPeti23-03-2011 22:56:03 // 34219
Egy tipp: Eszedbe ne jusson felső lengőkarból Ocap-ot venni. Én már megjártam. Csöri rá a tanu. :)
Tommaso 15923-03-2011 22:53:02 // 34218
Sziasztok!

Infó kéne futóműalkatrészről.

a lengőkarokat az Ocap gyártja, remélem jól írom, egy jó alfás haver azt mondta, hogy egy jó minőség, de gondoltam rákérdezek h valakinek van e közelebbi élménye a márkáról, mert nekem semmit nem mond....
Csöri23-03-2011 22:37:27 // 34217
Abból van egy pár.:-)))
Alfa GT-Csaba23-03-2011 22:34:57 // 34216
Gumi csövek kötnek rá.
Csöri23-03-2011 22:31:29 // 34215
Ha szembe állsz a motortérrel akkor a hengerfej jobb oldalán keresd.
vienna23-03-2011 22:28:44 // 34214
Segítséget szeretnék kérni:
Nem nagyon ismerem ki magam a motortérben. Valaki be tudná nekem jelölni egy fotón, hogy hol van jtd-ben a termosztát? Gondolom kiszúrja a szemem...

Köszi
GTPeti23-03-2011 22:15:40 // 34213
1. Hogy nem újakat használtak, az nem biztos. Más egyéb csavarokból is újat tettek be maguktól..
2. Tuti, hogy nem a csavarok okozzák.
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2011 20:25:17 // 34211
nem azért rugózik be mert vissza rakták a régi nyúlócsavarokat?
GTPeti23-03-2011 20:17:52 // 34210
A Valeo-hoz csak annyit tudok mondani, hogy az új kettőstömegű érezhetően "berugózik" terhelésváltáskor.
Erhard 242 (Pure Energy)23-03-2011 20:08:23 // 34209
bírom ezek a példálózásokat :) és én mit vegyek akkor, volt már valeo, sachs, luk garis problémánk is mondjuk sachsból a legtöbb ...
MIFI23-03-2011 20:02:04 // 34208
Mostmár remélem az én valeom tovább húzza :) 3K az megvan :) Nem sok jót halottam mostanság valeoról. :(
GTPeti23-03-2011 19:56:28 // 34207
Én is összeteszem a kezem, abban reménykedve, hogy a Sachs szett az autómban nem Valeo gyártmány.
Buddha23-03-2011 19:51:40 // 34206
...hát, én azt is gányolásnak nevezném ha valaki Bi**th vagy Fr*p alkatrészekkel tömi meg valakinek az autóját, aztán a számlán meg Febi, SKF szerepel. :-/ Nem is beszélve a kockázatokról, mellékhatásokról! :-)
Szerintem attól, hogy valami utángyártott még nem szar, csak tudni kell melyiket érdemes beszerelni! Mindenre van jó és rossz példa, az arány nem mindegy a kettő között! :-)))
Wickey23-03-2011 17:17:24 // 34205
akkor én összeteszem a két kezem, nekem ugyanezt 80ezer km után csinálta. :-)
Ferke23-03-2011 09:39:26 // 34204
Meg is találtam:)
Valeo, jtd húzócsapágy, élt 3e km-t:
Ferke23-03-2011 09:28:50 // 34203
Nem biztos, hogy gányolták, láttam már pár u.gy. feszítőt behalni párezer km után...sőt, láttam már gyári beszállítói kuplungot is behalni 3e km után:)))
Ferke23-03-2011 09:24:44 // 34202
Szerintem innentől kezdve nem is kell tovább matekozni, hozzátok fel Zé-hez, és meg lesz oldva:)
Buddha22-03-2011 23:41:45 // 34201
Nem a gép a hibás, itt más lesz a gond. Nem szeretnék találgatni de elképzelhető, hogy a feszítő nem lett "értékre" állítva mikor cserélték, ez okozhatta a bajt! Sajnos jómagam is ismerek olyan szerelőt aki nem tudta, hogy hogyan kell beszerelni egy ilyen feszítőt mégis bevállalta a feladatot.
Sajnos ez van, kellemetlen... :-(
Majd írd meg, hogy konkrétan mi lett vele!
Üdv.
Szatyi22-03-2011 23:34:45 // 34200
Ez nem az autó hibája. Hanem a hozzánemértéses gányolásé..........
Martin22-03-2011 23:29:01 // 34199
Köszönöm a kimerítő írást.
Nem folytatok vele több kísérletet mert tényleg nem akarok nagyobb bajt.
A héten elhúzom a szerelőhöz és majd kiderül mi is a gond.
Lehet, hogy ez lesz az utolsó dobása a gépnek.
Most kicsit elvette a kedvem.
Buddha22-03-2011 23:19:11 // 34198
Martin!
Kérlek nézesd meg valakivel akinek van tapasztalata vezérlés terén!
1: Automata feszítőnél nem lehet laza a szíj, sehol, semmikor!
2: Törött alkatrész a feszítőnél, vagy egyébként a vezérlésben nem jelent jót!
3: Kiszerelt gyertyánál ha kicsapott a tűz az azt jelenti, hogy egybenyitnak a szelepek(kvázi nem zárnak), tehát egy másik henger munkaüteme égett vissza a szívócsonkon vagy kipufogón keresztül!
4: Ne erőltest a tesztelést mert csak drágább lehet a mutatvány, és ez súlyos tízezreket jelenthet!
Hidd el, ha valaki ért hozzá öt perc alatt megmondja, hogy mi a baj és hogyan lehet orvosolni! :-)
Szatyi22-03-2011 23:15:33 // 34197
Ha robbanás lenne,Te már nem irogatnál::))))
Martin22-03-2011 23:01:33 // 34196
Elvileg a robbanás megvan mert a mai próbán egy gyertyát kiszedtem majd indítottam. 20 cm-es lángnyelv jött ki a gyertya helyén.
[k i z z o]22-03-2011 22:55:54 // 34195
Sürítés van? Ha tényleg van benzin, és szikra akkor robbania kelle, max. nem indul. Ha nem robban, akkor valamelyik nincs, vagy nem sürít. Ha el is ugrott, sürítenie kellene, max. elment az össznyitás. Kompressziót nézz rajta, de szerintem nem is robban.

Tegyél minden hengeredbe 1ccm olajat és úgy indíts.

kizzo
VaG22-03-2011 22:14:46 // 34194
Szia! Én azt javasolnám neked, hogy keresd meg Szatyit és ő nézze meg (www.alfaszatmari.hu, fiatt@citromail.hu)
mert itt az össznépi barkochba és a képi feladványok szerintem nem oldják meg a problémát, pedig mindenki próbál segíteni…;-)
Szatyi22-03-2011 21:45:57 // 34193
Nem normális,de nem a törött alkatrésztöl villágit.Van ott más gond is sajna ahogy a hozzászolásaid olvasom.
Alfa GT-Csaba22-03-2011 20:17:00 // 34192
Más baja nem nagyon lehet!!
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2011 20:16:12 // 34191
az gáz :((( akkor átugrott...
Martin22-03-2011 20:14:00 // 34190
De nekem nem indul már be a kocsi:((
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2011 20:13:03 // 34189
no para én is így jártam 5-800km-ig mivel csak alapjáraton csörgött néha az autó ...el is mentem vele Sopronba meg vissza még a pályán is megjárattam 200-zal az autót mikor csörög...utána lett cserélve
Erhard 242 (Pure Energy)22-03-2011 20:10:59 // 34188
vagy anyag hiba vagy túl lett feszítve a görgő :(
G-Burt22-03-2011 20:10:00 // 34187
Amíg nem láttad a veztengelyeket és azt, h ezzel a vezérléssel le vannak fogatva, addig nem biztos, h jól áll:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.