Forum >> Szerelőműhely

Piritu - 1.000.00021-05-2012 15:50:02 // 38986
Nem kétütemű a TS, hogy olajat tegyek bele :-P
Vikking 31121-05-2012 15:49:45 // 38985
Erre mondják, hogy semmi sem véletlen...:D
pb_21-05-2012 15:49:12 // 38984
Olvasd L még 1x, hogy mit írtam.)
pb_21-05-2012 15:47:30 // 38983
A gázolaj nem rossz, de sokx az is kevés. Ecset az mindenképp szükséges.
andrej03121-05-2012 15:43:46 // 38982
mint irtam teljesen megvagyok elégedve a 8 és fél átlaggal még 12 vel is meglennék télen de 17? az rohadt sok de az az érdekes nyáron nyolc és fél átlaggal megy
andrej03121-05-2012 15:41:10 // 38981
Azért mondom hogy motorikusban bizom Nekem mondjuk van egy ismerősöm ő esküdik hogya 33 as 1,4 es alfája sokkal jobban ment mint a mostani 156 os 1,6 os mocival ,
a városban észre nem venni a külömbséget a kettő közt,Ha dombon felfelé mégy vagy előzni akarsz akkor venni észre a külömbséget 1,4 és nagyobb mocinál .
A szuzukiról viszont nekem sose kéne de ha utánna jársz az eggyik legjobb gépnek mondják mivel szinte elnyülhetetlen a gép kivéve a kasznit,amugy az 1,4 es alfámmal már hagytam le 1,6 os ford mondeót 200 al .már mentem vele az előző tulaj 220 nál vágta haza a mocit , miután elindul rohadt jól megy
W.21-05-2012 15:33:05 // 38980
..és a lingvisztikát meg stilisztikát fel sem hozta még senki...:))
Ferke21-05-2012 15:32:34 // 38979
Szerintem ezt már Te sem komolyan írod le...tisztán látszik, hogy valami xar a gépben...akkor meg nyilván nem fog 6 litert enni.
Én nem is használnám így az autót, mert csak jobban hazavágod, rendbe kéne rakni, és ez nem igazán pénzkérdés, mint inkább hozzáértés...

Nem vagyok ismerős a déli fertályon, de szerintem a délnyugati kollegák szívesen ajánlanak valakit a környéken...én csak pest megyében tudok segíteni:)
Ferke21-05-2012 15:29:09 // 38978
Én nem lenézem az alfát...ha így lenne, nem szerelném őket:) Azért azt lássuk be, hogy 2 veztengely ide, vagy oda, egy 1,4-es autó nem versenyautó, nem lehet vele ugrálni, még akkor sem, ha alfa:)
A suzukinak is csikorog a gumija, az meg hogy a Tied nem, nyilván azért van, mert valami xar....
Ha tervezési hiba lenne, akkor nem kéne, hogy mindenkié xar legyen?:)
andrej03121-05-2012 15:25:31 // 38977
valamint a fogyasztással nemvagyok kibékülve aminyáron tök normális 8 és 9 liter Télen viszont fejét fogja akinek mondom hogy városban 15 és 17 litert betol ,mindig teli tankolok és kb 100 km megtéte után jra ha a városba nyomom és a két tank között ment ennyi bele
andrej03121-05-2012 15:15:04 // 38976
Máris megnézettetem ha tudsz olyat aki Szigetvár közelébe ért hozzá,Mert ezek szart sem értenek hozzá legutób mikor foralta a vizet kimérték hogy a lamda szonda és a kieggyenlitő tartály sapkája okozza valamint szar a viz hőfok mérőm amásik két mühelyben hengerfejet akartak cserélni .Énkicseréltem a vizpumpát és megszünt ez a jelenség
andrej03121-05-2012 15:11:40 // 38975
Semmi köze ahoz hogy 1,4 es rengeteg kocsim volt köztrük sok 1,4 es és kivétel nélkül a legkisseb gázadásra ugrottak pedig volt ameik a méhbe végezte annyira gajra volt.
Itt két dolog lehet vagy motorikus probléma vagy tervezési bizom benne hogy motorikus és megoldható , Ha egy 1,4 es 16 szelepes 8 gyertyás dupla vez tengelyes kocsi tol nemvárható hogy pörögjön akkor annak semmi köze az autókhoz .Ezzel te magad nézed le az alfát ,a volt kolleganőmnek a legszarab 1,2 es fábiájával csikorgó gumikkal indultam és semmi olyan extra nincs benne mint az alfába
Ferke21-05-2012 15:06:48 // 38974
Nem próbálkozni kell, hanem megmutatni egy olyannak, aki ért hozzá! Az ÉRT hozzá nem azt jelenti, hogy van egy laptopja, meg egy kábele, és sokat tud beszélni, hanem azt, hogy gép nélkül oda nyúl, ahol gond van.
Látatlanban mondom, hogy a vezmódosítót ne baxogasd, mert nem lesz jó, nem ez a baja, viszont utána megint itt fogsz szentségelni, mert 37ezer egy vezmód, és még mindig xar a vas...:P
Ferke21-05-2012 15:04:21 // 38973
Dede, egyrészt azért van, mert 1.4-es. Ha tényleg volt bajorischen überwágened, akkor tudod, hogy az 1.4 kevés csikorogni.
Másrészt meg arról tényleg nem az autó tehet, ha nincs rendbe rakva...vagy mert "csak", vagy mert nem ért hozzá, aki csinálja...
andrej03121-05-2012 14:48:25 // 38972
Teljesen igazad van ezért is nézegetem a 156 osokat kivölről gyönyörüek kényelmesek egyedül a kormány előtti köralaku mérő egységet vonnám egybe.Ebből már lehet akár 3 százért venni de annyiért nemakarok akkor min egymilla körül anyim most ép nincs igy felujitom ezt és ha jobban álok anyagilag akkor valószinü meglepem magam eggyel,
andrej03121-05-2012 14:42:35 // 38971
ÉN IS ERRE GYANAKODTAM RÁRAKKATAM GÉPRE ÉS SEMMIT SEM TALÁLTAK AZ ELŐZŐ TULAJ AZTMONDA MIÓTA NÁLA NEKI IS EZT SCINÁLTA ÉS ŐNÁLA 4 ÉVESKORÁTOL VAN,Egg rosz szót nem mondanék róla ha ez a jelenség megszünne most megpróbálom a vezmódositó cserével mert ugyis van egy kis dizel hang alapjáraton,
Tentacle21-05-2012 14:41:10 // 38970
Ahogy olvasom, jobban jársz, ha szétbontod, és azt a 400at másikra költöd ...
Tentacle21-05-2012 14:39:41 // 38969
Ilyen gyertyákkal én nem is csodálkoznék a dolgon a helyedben.
andrej03121-05-2012 14:39:29 // 38968
Na pont ez a lényeg százszázalékig eggyet értek veled . Valószinü az a baj velem hogy Olasz kocsitol többet várok arról hogy olasz nekem az erős és gyors kocsik jutnak esazembe , és most haggyuk az alfát átlagba az olasz kopcsik a legerősebbek , legszebbek és legszarabbak .Miért hozták létre a lamborghinit ?
Szeretem az alfám ha nemszeretném már rég a méhbe végezte volna ehelyet most akarok még közel négyszázat rákölteni és gondolkodom egy 156-on és mint az előőtem iró kollega irta a mostani kocsik mind szar márkátol függetlenül.Vajon hányan fogják még az utakat róni 30 vagy akár 50 évesen ?mint elődeik
ÉN SZERETEM AZ ALFÁM CSAK SOKSZOR AUZ AGYAMRA MEGY
András bácsi21-05-2012 14:36:23 // 38967
Ebben az esetben valami nem tökéletes a járművedben. :)
andrej03121-05-2012 14:30:06 // 38966
nem pont az a baj hogy nem csikorog ,de még a 120 as szaros skoda is megtette meg a 20éves 1,4es citróen is,Az a baj hogy muszáj megvárnom mig mindenki elmegy a kanyarba mert nemtudok kiugrani ugy mint más autóval amikor hirtelen gázt adok elkezed rángatni és kibaszott nehezen veszi fel a tempót viszont amikor felveszi akkor nagyon megy.rengeteg 1,4 esem volt mind a legkisseb gázadásra is ugrot és egy se volt 16 szelepes duola vez tengelyes ép emiatt várok ettől többet.sokszor rohadt égő felpörgetem a mocit hogy kitudjak ugrani nekeljen megvárnom a sor végét erre rángatva csigatempóval kiindul az utánnam lévők meg mind lassitanak,ez nem azért van mert 1,4 es
Vikking 31121-05-2012 13:34:21 // 38965
Sőt, ez sem biztos, ezért írtam oda, hogy mintha. Így, ezzel a kifejezéssel...

Na mindegy, csak a szokásos :D
Vikking 31121-05-2012 13:28:58 // 38964
Nem mondtam ilyet ;) Csak azt, hogy tizenéve ezzel hirdették :P
Tentacle21-05-2012 13:09:19 // 38963
Miért ? Én gázolajban szoktam elmosogatni a dolgokat, igaz használok hozzá ecsetet is :)
pb_21-05-2012 12:58:33 // 38962
Ha azt hiszitek, hogy 1 ilyen csoda takony lepucolja belülről a motort, akkor tuti nem szedtetek még szét 1 motort sem.)))
GTPeti21-05-2012 12:57:00 // 38961
Egyszer próbálnád ki, amit javasolni szoktam... B)
mreni21-05-2012 12:46:09 // 38960
az 56 8v jtd ugyanannyit ment simával mint a drágább nyállal,202 gps szerint :)
Ferke21-05-2012 12:22:16 // 38959
A németeknél ez az a kategória, ami nem kerülhet forgalomba, hanem zúzda.
Itthon is az lenne a normális, ehelyett okosított műszakival mászkálnak az utakon, 4 kerékkel 6 nyomvonalon.
És csodálkozunk, hogy mekkora xar ez az alfa...hátja.
Vikking 31121-05-2012 12:20:38 // 38958
Mintha a kezdet kezdetén valami olyasmivel reklámozták volna már a 95-ös vpowert is, hogy nagyon hamar letakarítja a szelepről a lerakódásokat...

De mivel ez 2001 környékén volt, és a 75 TS-ünk akkor is ment mint az állat, ha sima 95-öst raktunk bele, a vpower meg akkor volt 250 ft (= pofátlanul k..vadrága - akkoriban...), ezért egy próbán kívül sose használtuk :D
Ferke21-05-2012 12:18:04 // 38957
Ha csikorogni akarsz, akkor ne egy egynégyes fűnyírót vegyél, gondolom a béjjemvéd sem 1.4es volt:))
Ferke21-05-2012 12:16:25 // 38956
Tényleg érdemes BMW-t venni, 2x annyi ideig bírja a dízel lendkereke. Igaz, 2x annyiba is kerül.
Ez a "sokkal drágább" szöveg hatalmas fasság. Naponta veszek ezerféle típushoz alkatrészt, hidd el, hogy bármelyik gyártónál nagyobbat nyelsz, mint az Alfánál..talán csak a fiat olcsóbb.
Persze egy 156-ost nem egy 93-as fiestához, vagy egy dzsettához kell hasonlítani, nézz mellé mondjuk egy 2002-es pumpendízel passzatot, vagy egy 5ös bmw-t.
Szerintem vagy keress inkább egy szerelőt, aki nem húz le, vagy add el az alfát, és vegyél egy malacorrú passzatot, az elmegy étolajjal is.:)
vm21-05-2012 12:12:02 // 38955
Na én kész vagyok ;-)
Piritu - 1.000.00021-05-2012 11:40:07 // 38954
Ezért kérdeztem, hogy kinek milyen tapasztalata van :-)
Javíts ki ha nem jól tudom, de infóim szerint a drágább benyákba is van valami plusz adalék. Akkor az is ártanan neki?

Saját tapasztalatom (igaz kormomssal), hogy 20-25ezer normál nyál tankolása után nem ment a Vas 200 fölé. A szervizben átnézték, semmi baját se találtak. Aztán az egyik srác adott egy tippet, hogy tankoljak vépúdert. És lőn. Egy tank kihajtása után már hozta a gyári végsebességet.
András bácsi21-05-2012 11:17:16 // 38953
Minden autó szar, csak kérdés, hogy ki az aki bevallja. :)
Pl. egyik haverom újonnan vett, végig szervizelt Mazda6-osában 90e km-nél a napokban halt meg a főtengely. Pár hónappal a gari lejárata után.
fisch21-05-2012 10:50:36 // 38952
Nekem pl. csak 3 hengerem megy jelenleg, de soha nem írnék ilyeneket az autóról. Inkább azon remegek, hogy júni 2-re rendben legyen. Az elején én is sokat költöttem rá, de az nem az autó hibája volt, hanem az előző tulajé. Ha viszont az összesen megtett közel 90eKm-t nézem, akkor egyáltalán nem volt sok a fenntartásra fordított összeg. Legalábbis nem hinném, hogy pl. egy unalmas és puritán germán, vagy akármilyen vas jobbat produkálna. Az oldal nevében benne van a lényeg, így nem is értem minek regisztrál olyan, aki máshogy érez...
Vikking 31121-05-2012 10:49:28 // 38951
Amúgy meg miért akarod kicseréltetni vele az ülésállító kallantyút?:))))
Vikking 31121-05-2012 10:44:46 // 38950
Naja, bár manapság olyan áron mennek a 46ok, hogy bringából se kap olyat a kollega, amit a szomszéd szerelök ne szidnának... Lehet, hogy lesz rajta olasz alkatrész (pl nyereg), oszt akkó szar az egész...
Kareszka198421-05-2012 10:15:35 // 38949
nekem a 205-ös gumikat sűrűn megkaparja még akkor is, amikor nem akarom (többször van az, hogy nemakarom, mint akarom)
amúgy én lesz*rom megkapar-e vagy sem, nálam nem erről szól a mese :)
Vigla21-05-2012 10:08:58 // 38948
Csatlakozva a hozzászóláshoz,nagy valószínűséggel a kormány és az ülés között kell a hiba forrását keresni. Személy szerint a vennék egy biciklit és azt támogatnák,ha nem tudnám megrígatni a gumikat a 75 alatt. Pedig az már 20 éves. Ja és 205/60-15 van alatta.
Vikking 31121-05-2012 10:05:11 // 38947
azzzigen:DDD már bocs, de még a 18 lovas 500as fiattal is lehet csikorogva elindulni...
de hogy ez legyen a mérce, az azért nem semmi...



a rángatásra meg.... keress valakit, aki ért hozzá, oszt nem fog rángatni... ez ilyen dolog:D
DieselManiaco(NagyVad)21-05-2012 09:46:41 // 38946
igen valami hasonlóra gondoltam:D
pb_21-05-2012 09:44:56 // 38945
155/70 R13 + fáradt olaj.DD
DieselManiaco(NagyVad)21-05-2012 09:42:21 // 38944
Arra inkább ultrahangos tisztító lenne a jó megoldás.De szerintem ha megfelelő minőség szűrőt használ valaki ilyen problémája nem igazán lehetne.Szóval na elég szkeptikus adalékoló vagyok:D
DieselManiaco(NagyVad)21-05-2012 09:40:32 // 38943
értem Piritu,de ha egy benzines megfelelőképpen,ésszerűen van használva,elvileg tiszta kell hogy legyen a szelep,a befecs szelepben meg biztos jó ha megoldod a lerakódásokat?:-(
DieselManiaco(NagyVad)21-05-2012 09:38:19 // 38942
ezt amúgy komolyan gondolod? egyik se tudott csikorgó gumival elindulni? csak akkor jó egy autó ha csikorgó gumival indul? elmondom a titkot:D Trabant 601 libafoszöld szín,megvan? nahh az is elindul csikorgó gumikkal,sofőr függvénye,ki mennyire tud:D Amúgy nem valami nagy erőgépeket választottál ilyen célra, 1.4-1.6,ezek nem valami erősek egy 1300kg-os karosszériába. Vagy kell venni valami ócska debica vagy nem tudom milyen 165-ös gumit és fog az szólni,ha ez a vágy,csak akkor ne kanyarodj...:D
andrej03121-05-2012 09:17:40 // 38941
igazad van teljaes mértékig cimbora , Valószinü a sok fasz véleményére figyeltem mivel mint a képeimen látni egy hatalmas udvarban áll a kocsim és elöl-hátul az após üzlete van és sok szerelő megfordul ott .És az ő véleményük rögződöt bennem ? Elképzelhető tegnap nézegettem kocsikat erősen gondolkodom egy 156 oson de min 2002 es legyen
mert tény az eggyik legszeb az alfa ,legkényelmeseb a citróen a légrugói miatt és a legvezethetőbb a bmw azok között amik nekem voltak.de ez csak az én véleményem az huzott fel az eddig i két alfámon hogy eggyik se tudot csikorgó gumikkal elindulni zöldnél és hidegbe mint elmebeteg rángatóztak de ennek ellenére szeretem a kocsim
andrej03121-05-2012 09:03:50 // 38940
Csatlakozom DieselManiaco cimbi véleményéhez.Tapasztalatból
kétéve vettem egy kocsit és ugy gondoltam öntök bele szelep és dugótisztitó adalékot vettem is 2 rugóért beleöntöttem és kész hazavágta a gépet utánna elkezdet füstölni ,le is basztak a aszervizbe hogy a régi kocsiknál a korom jó hatásu is tud lenni mert a kopott részeket kitölti és amikor én az adalékkal amit az üzemanyagba raktam kitisztitotta és igy nagyob kárt tettem mint hasznott.
Piritu - 1.000.00021-05-2012 07:04:04 // 38939
Egyértelmű, olajba nem való semmi, de most az üzemanyagba tölthető érdekelne. Pl a linken lévő szeleptisztító és befecskendező rendszer tisztító cucc :-)
Dévid21-05-2012 00:10:25 // 38938
Üzemanyag adalékról, nem olajadalékról beszélünk.
DieselManiaco(NagyVad)20-05-2012 23:24:44 // 38937
elég szkeptikus vagyok az ilyen vacakokkal kapcsolatban,de szerintem egy jó minőségű,megfelelő teljesítményszintű és megfelelő viszkozitású olajban minden benne van amire a motornak szüksége van.Én nem öntök bele,egy finom benzinesbe pedig még inkább nem öntenék bele, semmi ilyen szart.(vezérlésmódosító?!)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.