Forum >> Szerelőműhely

Imyx04-09-2012 17:54:08 // 40236
Ma új hibát írt be a gép, mégpedig "Gyújtás kimaradás (általános)" illetve 2, 3-as henger gyújtás kimaradás. Ez mi a fene akar lenni? Előzmény; beírta már az 1,2,3,4, tekercs hibaüzenetet is, felváltva, havonta kb. beírt egy hengert. A kipuff olyan kormos, mintha dízel lenne (az olajszintet még nem néztem.) A gyertyák nemrég voltak cserélve, (gyári).
Köszönöm!!!
gecsa03-09-2012 13:48:52 // 40235
azt én sem értem mi vele a macera.. mondjuk izzót cserélni azért kicsit egyszerűbb...:D bár az sosem lesz olyan,mit egy xenon...
RoliQ403-09-2012 13:43:53 // 40234
Mi a macera a xenonnal? :) ezek a "xenonos izzók" át ő parasztvakítás... (még ha vakítás lenne) :D
gecsa03-09-2012 13:40:02 // 40233
szerintem vannak azért elég jó fényerejű,és minőségű izzók is,amikkel látni is lehet azért..:D
Liquid03-09-2012 13:23:45 // 40232
Alapvetően az a tapasztalatom az ilyenekkel, hogy kicsi az elettartamuk, a fényerejük gyengébb, vagy maximum azonos.
Annyi az előnye hogy jobban néz ki, de ha látni is akarsz vele akkor xenon
Zoli198003-09-2012 13:05:04 // 40231
Sziasztok.

Valakinek van tapasztalata a gyári helyére passzoló "xenon" izzókról? Nem xenonos az autóm, xenon szett macerás lenne bele, viszont jobb lenne jobban látni.

Ilyesmi, de nem pont ez.

Zoli
147geri03-09-2012 11:06:54 // 40230
Köszi a tippet skacok-
GTPeti02-09-2012 22:21:00 // 40229
Made in South Afrika. :) Ettől még biztos jó. Most nekem is ilyen van bent.
MIFI02-09-2012 22:08:21 // 40227
Mann vagy sofima is van unixnál :)
G-Burt02-09-2012 22:03:04 // 40226
Próbáld meg, h lefele feszíted a lemezt a csavarnál és közben tekered a csavart. Vagy le kell vágni/köszörülni a csavart és utána kifúrni a helyéről
GTPeti02-09-2012 22:01:24 // 40225
1 szavazat a MANN-ra. (Egy barátom ismerőse ott dolgozik a német gyárban. Nagyon odafigyelnek a minőségre. Ettől még a többi is lehet jó, persze.)
147geri02-09-2012 21:59:52 // 40224
Társak: Mely márkát ajánlanátok olajszűrőnek 147 1.6 Ts -be? (unix nál kapható)
Bosch, Mann, techneco, Unix, Muller. Knecht. Gyári nincs.
köszi
lakosg0102-09-2012 19:22:31 // 40223
Túloldalról szerintem nem lehet megfogni, mert ez mintha beépített anya lenne.
A letépés biztosan megoldás lenne, de én mégsem szeretnék ilyet tenni. Valami szelídebb dologra gondoltam :)

Ha nincs más módszer, akkor nyilván ki kell fúrni.
G-Burt02-09-2012 19:10:47 // 40222
Letépni vagy túloldalról megfogni a csavart:)
lakosg0102-09-2012 18:52:43 // 40221
A kocsi alsó műanyag takarólemezének egyik csavarja elforog, nem lehet kivenni. Szerintetek mit lehet vele kezdeni?
GTVili02-09-2012 15:46:37 // 40220
Skacok!

Egy kiszerelt vezmódról megállapítható valahogyan hogy milyen állapotban van....?
hg6idn02-09-2012 14:34:05 // 40219
Még egy kérdés így vasárnap:
JTS motornál a vezérlés módisító külső elektromos izéjénél olajpára látható, a henger és a rögzítő lemez között látható egy gumi tömítés, innen jön az olaj, illetve a henger els tudom forgatni néhány fokban . A gumitömítést lehet cserélni? illetve normális a mozgás?
Mikor megvettem az autót száraz volt e szerkezet...
GTPeti02-09-2012 12:05:29 // 40218
Részvét cartárs, drukkolunk, hogy sikerüljön!
hg6idn02-09-2012 12:03:43 // 40217
Helyesen:
már elvonási tünetem van 2-3 hete áll a szépségem :(..
hg6idn02-09-2012 11:54:46 // 40216
Ma befejeztem a hengerfej vésést: 15,5 mm mélyre sikerült lejutni az eredeti 23 mm helyett, holnap beszerzek menetfúrót, meg 10/8 tőcsavart aztán hajrá!
Viszont vésés közben két problémát is megoldottam, a lámpa mosóm le volt dugózva, ezt össze kötöttem, illetve a szervókormány hűtő tekercse el volt szabadulva, ez is kapott új rögzítést. Remélem jövő héten üzemképessé válik, már elvonási tünetem van 2-3 áll a szépségem :(
Gery8302-09-2012 09:49:49 // 40215
Szia!

Nem, mert egyrészt nem adok ki 10e forintot egy 500 forintos elektronikáért, amit magam is meg tudok csinálni, és ráadásul ami csak ideiglenesen kell.
Pofátlan lehúzásnak tartom a 10e-es vételárat rá amúgy. Ez csupán csak addig fog tartani, amíg valaki magamfajta akinek ez felcseszi az agyát, feltölti majd a kapcsolási rajzot netre.
GTPeti01-09-2012 14:20:19 // 40214
Fer-Vill v. Kelle família Kft. Ezeknél kapsz.
Nandiee01-09-2012 14:03:21 // 40213
Lemaradt, hogy még szükségem lenne egy Denso fesz.szabályzóra.
Ötlet, hogy hol induljak el a keresésével?
Ez volt ráírva: 49106 A 622100411
Nandiee01-09-2012 13:58:25 // 40212
Jól dolgozó műanyagost, vagy hűtőjavítót keresek.
Sajnos egy jól sikerült vontatásnál tegnap el repedt a hűtőm.
Kazes☻31-08-2012 21:49:11 // 40211
Ilyet?
Szerintem az simán elképzelhető, hogy leért és azért nyekk... :)
hg6idn31-08-2012 21:07:23 // 40210
Nem , csúcsosabb kivitelű, de balest utáni helyszínelésem alapján bőven nem érte el a luk végét. De én is ilyenen gondolkodom! Csak valahogy most úgy érzem nem merem. . .
Kazes☻31-08-2012 21:02:59 // 40209
ilyet, vagy
ilyet?
Szerintem ilyet kellene főleg, ha zsákfurat.
Szépen óvatosan. :)
hg6idn31-08-2012 20:55:14 // 40208
Valami békebeli magyar gyártmányú, még az átkosból, újszerű állapotban. Sajnos nem a szakmám a vasipar (biztonságtechnikával meg gyengeáramú rendszerekkel töltöm napjaimat) , de néha azért foglalkozom vele. Ilyen típussal már szépen fúrtam menetet Punto II lengőkarba, igaz az nem Alu volt :)
Fúráshoz "kobalt" fúrót használok, mármint fémhez.
Kazes☻31-08-2012 20:40:31 // 40207
Milyen menetvágót, ill. fúrót használtál, ill.használsz?
hg6idn31-08-2012 20:21:25 // 40206
Sajnos a csipeszes megoldás nem jött be. Sem a fogós. Gyakorlatilag zúzás, vésés volt a megoldás, ( részlegesen...)
Jelenleg az eredeti kb 22 mm mélységű lyukból kb 15 mm áll a rendelkezésemre, vasárnap még próbálok törni belőle....
A javítási koncepció: új M10 menet, 10/8 mm tőcsavar ( ismerheted Trabant túlméretes kipufogó tőcsavar (kb 150.- HUF :) ) De én már nem merek menetet vágni...
Tentacle31-08-2012 15:34:03 // 40205
Akkor már miért nem 75W-90 ?
Kareszka198431-08-2012 14:06:47 // 40204
óóó, akkor nézek gyárit :P
GTPeti31-08-2012 13:56:18 // 40203
Eléggé. B)
Kareszka198431-08-2012 13:47:06 // 40202
hali!
mennyire rossz döntés 80W90-es olajat tenni a váltóba az előírt 75W80 helyett? O:)
Ferke31-08-2012 10:02:55 // 40201
Jajah, ezt akartam épp írni:))
AlfaBoy31-08-2012 09:39:33 // 40200
Sziasztok,

Nem tudja véletlenül valaki, hogy Spider szélterelőt hol tudnék javíttatni?
Ki kellene cserélni a hálót benne, mert ki van szakadva :-(

Köszi!
LacUS31-08-2012 08:49:57 // 40199
Nem akarok beleugatni, de a duenen van elektronika 10000Ft, az nem jó neked?
mcs1031-08-2012 08:35:19 // 40198
Kiirtom a levegőt akkor belőle , és utána meglátjuk:)
Kareszka198431-08-2012 08:16:23 // 40197
alapjáraton levett kupakkal nem levegőzne ki rendesen? :)
VaMpGeCO31-08-2012 08:12:51 // 40196
Nem lehet, hogy levegős a rendszered?
mcs1031-08-2012 07:36:15 // 40195
Sziasztok!
"kiegyenlítő tartály"
Ránéztem a víz szintemre. Minimum alatt volt jóval. Rátöltöttem. Mentem vele. Megnéztem újra, és megint nagyon minimum alatt volt! Letekertem a záróelemet és a vízszint felment megfelelő szintre. Vajon akkor most?
Tentacle31-08-2012 06:26:49 // 40194
A menetfúrót vékony hegyű csipesszel meg lehet fogni, hacsak nem a száránál tört bele (nem valószínű), és ki is fog jönni könnyen, mert új a menet. Egyszer én is jártam hasonlóképpen kezdő koromban :)
hg6idn30-08-2012 21:27:05 // 40193
Eső után köpönyeg, örvendtem, hogy eredeti menetet sikerült bevágni...
Miután bejöttek az oroszok ez a tervem, csak előbb ki kell verni őket :(
GTPeti30-08-2012 21:17:34 // 40192
Arra esetleg nem gondoltál, hogy kpl. kifúrni a bentragadt dolgot, a régi menetnek megfelelő fúróval és 1mm-rel nagyobb menetett vágj bele? (Erre szerintem még lenne hely, bár nem kéne majd agyonhúzni.)
Gery8330-08-2012 21:15:26 // 40191
Nem 9-16 hanem 10-6V amit az ignis és a wagon r+ szervizkönyve is ír.
[k i z z o]30-08-2012 21:12:48 // 40190
VSS jelnek jó a 9-11V, feldolgozás után valós lehet.

A 9-16V az nem lehet, hogy valami ignition 1 jel és akkor kapja meg, ha jár a motor? Az ilyen elektronikáknál amit ehhez látni, van egy kapcsoló, amivel azt írják ki be kapcsolható. Szerintem gyújtást adnak ide (+15), hogy jár a motor. A 9-16V általában a +12V logikák specifikációja. Próbáld ki, rakj ide egy soros 1K -val 12V -ot.
hg6idn30-08-2012 21:08:34 // 40189
Ma beszereztem csavarkihajtó szettet.
Délután óvatos pontozás, fúrás tesz:
csavarkihajtó be - régi csavar marad... Nagyobb csavarkihajtó be- csavar marad....
Káromkodás, csavar további fúrása 8 menetfúró részére.
1-3 menetfúró beteker :) Új menet kész :) Csavar teszt, bele se kap a menetbe. Luk tisztítás, majd menetfúró betekerése tisztítás céljából. ..............Teker, majd halk reccsenés.... beletörés.
Most ott állok, hogy a betörött acél csavart kicseréltem egy kb 1 cm edzett ötvözetre.
Törhetem a buksit mi a fenét csináljak?
Esetleg valaki ismer mobil beszakadt csavar kiszedő manót Gödöllő, Pest körzetében?
(tudom, szerelőre kellet volna bízni, szívjon ő. Már néhány termosztátot cseréltem bizakodva álltam a feladatnak. Megszívtam...)
Gery8330-08-2012 20:07:12 // 40188
Köszi! Jövő héten ráfekszem a témára. :)
GTPeti30-08-2012 19:53:07 // 40187
Az 555 18V-os tápfeszt is elbír. A kim. feszültséget egy osztóval leoszthatod.
(Legjobb lenne utána betenni egy 1x buffer op-t.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.