Forum >> Szerelőműhely
Tuningman15-02-2013 02:15:32 // 42936
Gratula! Remélem egyszer jössz majd szembe és inthetek neked.:))
Xixo14-02-2013 22:30:46 // 42934
Nem tudom sajnos. :(
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2013 22:29:02 // 42933
Valószínűleg szándékosan így van írva a FES, hogy nem hajlandó körbeforgatni..nagyon helyesen. Így is van elég tekert autó, ha közkézen forogna ilyen egyszerű megoldás a tekerésre, elszabadulna a pók ól.
MIFI14-02-2013 21:52:07 // 42932
Nem csak felfelé lehet ott írja is jobb oldalt :) De hogy ez miért van azt nem tudom :D
pb_14-02-2013 21:18:12 // 42931
Nem xoktad még + ezt?)))
Kimis11114-02-2013 20:55:39 // 42928
Köszönöm...remélem más is egyet ért velem..
alfa147,Gt14-02-2013 20:34:00 // 42927
panza14-02-2013 20:20:22 // 42926
Én úgy gondolom ez a hozzászólás az i-re a pont!!!!
Gratula cartárs!!!!
Gratula cartárs!!!!
Kimis11114-02-2013 19:54:43 // 42925
Elég új vagyok itt ...de pár mondatot azért hozzá fűznék az előbbiekhez.
Január 12-én vettem a 166-osomat. Nem tűnik ugye soknak,de azóta durván 10 000km-ert mentem vele!!!!
A legmagasabb fogyasztás 7-l volt,pályán és Budapesti forgalomban vegyesen.A legalacsonyabb 5.7 l országúton és Miskolcon vegyesben. Ezek több száz kilóméter átlag adatai,minimum 3-400 km egyhuzamban.
Járom az ország legrosszabb útjait,Miskolc -Szerencs között,Miskolc- Békéscsaba között mellék utakon,döbbenetes kátyúkban.
Az autónak semmi baja eddig. Ami hibája volt,azt "örököltem" és tudtam róla. Meg is lett javítva.
Szóval eddig hiba semmi.
Lehet szidni az olasz autót. Nekem volt 164-esem,3.0 benzin.SEMMI BAJ nem volt vele. Volt Lancia Delta. A kaszni rohadt,de ennyi. Volt Lancia Béta (!) SEMMI baja nem volt.
És jelzem,rengeteget megyek!!!!!
Volt már pár autóm..... Opel Kadett,1967-es évjárat,az első... Fiat 500,Audi 80, A8,V8 qattro. Subaru SVX. Mercedes s osztály, E osztály. Chrysler Voyager,3.3...2.5D ...2.5 benzin...Honda Legend,Mitsubishi Sigma,Nissan Micra,Nissan Laurel...
És nem is tudom mi még. Általában magam szerelek,tehát tapasztalat van.
Hogy melyik a legjobb autó??? Az új autó!! Ugye arra garancia van...
De aki használtat tud venni,az tartsa is karban. Egy használtautó MINDIG LUTRI !!!!
El kell egy időnek és bizonyos km-nek telni,hogy megismerjük és kiküszöböljük a hibákat. És vallom,hogy minden autóból lehet üzembiztos,jó kocsit csinálni,megfelelő karbantartással,oda figyeléssel és SZÍVVEL!!!
Vannak jobb és rosszabb konstrukciók. Mindegyiknek van előnye hátránya...
Ha minden autó és minden ember egyforma lenne,milyen világ lenne ez???
Tehát szerintem mindenki válassza ki a hozzá legközelebb álló és a céljainak legmegfelelőbb autót és adja a szívét is hozzá...
Komolyan mondom,hogy eddig ez az Alfa a legszerethetőbb autóm.
Olyan...elegánsan vagány...Én nagyon szeretem.
Tudom,hogy karban kell tartani,tudom,hogy pénzbe kerül. De ez van. Minden autóval ez van.
Nem kell a legolcsóbb,leggagyibb utángyártott alkatrészt bele tenni és akkor nem az van,hogy szar a konstrukció...meg kell venni a minőségi,bele való olajat és meghálálja a motor. Nem kell agyonhajtani és akkor tartós lesz...!
Nekem az Audi V8 ban az új futómű 3(!) hónap alatt elszállt!!
Decembertől márciusig. Tettem rá 18-as per40-es felnit,rommá rázta a futóművet.
Az eredeti 16-os ballonos gumival semmi baja nem volt.
Szóval,futómű ügyben sok minden lehetséges...
Jó autó volt,de nem tetszett a germán "tökéletesség"...nem volt szíve....
És jó pár autóval voltam így.
Tehát azt mondom,hogy mindenki válasszon úgy,ahogy a legjobban teheti és szánjon időt és némi pénzt arra,hogy jó is legyen az autó.
Nem kell mindenféle önjelölt sufni szerelővel csináltatni. És lehet hogy akkor kevesebbe fog kerülni...hosszútávon mindenképp.
Persze nem azt mondom,hogy minden sufni szerelő rossz. Nem. Vannak igazán jó lelkiismeretes ,autó szerető emberkék is köztük. De néha ez kevés....tapasztalat,tudás és SZERSZÁM nélkül nem megy.....
Láttam én már hihetetlen dolgokat....
Szóval,nem az autó a hibás...mindenki nézzen magába....és ha nem megy ne erőltesse.
Se a szerelést. Se a hozzáértést...Se a HOZZÁSZÓLÁST...!
Viszont...mindenki hasznára válik az egymás segítése,tapasztalatainak átadása...
Tegyük ezt.
Január 12-én vettem a 166-osomat. Nem tűnik ugye soknak,de azóta durván 10 000km-ert mentem vele!!!!
A legmagasabb fogyasztás 7-l volt,pályán és Budapesti forgalomban vegyesen.A legalacsonyabb 5.7 l országúton és Miskolcon vegyesben. Ezek több száz kilóméter átlag adatai,minimum 3-400 km egyhuzamban.
Járom az ország legrosszabb útjait,Miskolc -Szerencs között,Miskolc- Békéscsaba között mellék utakon,döbbenetes kátyúkban.
Az autónak semmi baja eddig. Ami hibája volt,azt "örököltem" és tudtam róla. Meg is lett javítva.
Szóval eddig hiba semmi.
Lehet szidni az olasz autót. Nekem volt 164-esem,3.0 benzin.SEMMI BAJ nem volt vele. Volt Lancia Delta. A kaszni rohadt,de ennyi. Volt Lancia Béta (!) SEMMI baja nem volt.
És jelzem,rengeteget megyek!!!!!
Volt már pár autóm..... Opel Kadett,1967-es évjárat,az első... Fiat 500,Audi 80, A8,V8 qattro. Subaru SVX. Mercedes s osztály, E osztály. Chrysler Voyager,3.3...2.5D ...2.5 benzin...Honda Legend,Mitsubishi Sigma,Nissan Micra,Nissan Laurel...
És nem is tudom mi még. Általában magam szerelek,tehát tapasztalat van.
Hogy melyik a legjobb autó??? Az új autó!! Ugye arra garancia van...
De aki használtat tud venni,az tartsa is karban. Egy használtautó MINDIG LUTRI !!!!
El kell egy időnek és bizonyos km-nek telni,hogy megismerjük és kiküszöböljük a hibákat. És vallom,hogy minden autóból lehet üzembiztos,jó kocsit csinálni,megfelelő karbantartással,oda figyeléssel és SZÍVVEL!!!
Vannak jobb és rosszabb konstrukciók. Mindegyiknek van előnye hátránya...
Ha minden autó és minden ember egyforma lenne,milyen világ lenne ez???
Tehát szerintem mindenki válassza ki a hozzá legközelebb álló és a céljainak legmegfelelőbb autót és adja a szívét is hozzá...
Komolyan mondom,hogy eddig ez az Alfa a legszerethetőbb autóm.
Olyan...elegánsan vagány...Én nagyon szeretem.
Tudom,hogy karban kell tartani,tudom,hogy pénzbe kerül. De ez van. Minden autóval ez van.
Nem kell a legolcsóbb,leggagyibb utángyártott alkatrészt bele tenni és akkor nem az van,hogy szar a konstrukció...meg kell venni a minőségi,bele való olajat és meghálálja a motor. Nem kell agyonhajtani és akkor tartós lesz...!
Nekem az Audi V8 ban az új futómű 3(!) hónap alatt elszállt!!
Decembertől márciusig. Tettem rá 18-as per40-es felnit,rommá rázta a futóművet.
Az eredeti 16-os ballonos gumival semmi baja nem volt.
Szóval,futómű ügyben sok minden lehetséges...
Jó autó volt,de nem tetszett a germán "tökéletesség"...nem volt szíve....
És jó pár autóval voltam így.
Tehát azt mondom,hogy mindenki válasszon úgy,ahogy a legjobban teheti és szánjon időt és némi pénzt arra,hogy jó is legyen az autó.
Nem kell mindenféle önjelölt sufni szerelővel csináltatni. És lehet hogy akkor kevesebbe fog kerülni...hosszútávon mindenképp.
Persze nem azt mondom,hogy minden sufni szerelő rossz. Nem. Vannak igazán jó lelkiismeretes ,autó szerető emberkék is köztük. De néha ez kevés....tapasztalat,tudás és SZERSZÁM nélkül nem megy.....
Láttam én már hihetetlen dolgokat....
Szóval,nem az autó a hibás...mindenki nézzen magába....és ha nem megy ne erőltesse.
Se a szerelést. Se a hozzáértést...Se a HOZZÁSZÓLÁST...!
Viszont...mindenki hasznára válik az egymás segítése,tapasztalatainak átadása...
Tegyük ezt.
DieselManiaco(NagyVad)14-02-2013 19:51:09 // 42924
ott a pont:D
Xixo14-02-2013 17:29:27 // 42923
Már látom! :) Jó gyorsan betöltött az oldal! :)))
Xixo14-02-2013 17:24:51 // 42922
? Nem látok semmit.
Xixo14-02-2013 17:12:24 // 42920
Jó messzire jutottatok megint egy ember agymenése miatt...
Akiknek meg annyira szar itt, azok miért siránkoznak még mindig és miért nem mennek át a már sokat reklámozott másik fórumba? Legalább akkora mazochisták vagytok, mint az aki a világlegszarabbautója, az Alfa(45ös) után még 56,66ot akar venni! :)
Röhögni kellett volna egy nagyot az emberünkön...
Akiknek meg annyira szar itt, azok miért siránkoznak még mindig és miért nem mennek át a már sokat reklámozott másik fórumba? Legalább akkora mazochisták vagytok, mint az aki a világlegszarabbautója, az Alfa(45ös) után még 56,66ot akar venni! :)
Röhögni kellett volna egy nagyot az emberünkön...
Piritu - 1.000.00014-02-2013 17:09:59 // 42919
Király, amikor írtam még ott volt. Már csak az Adok-veszekben :-DD
Ferke14-02-2013 16:37:30 // 42918
Kőbányáról van, aki nem ismeri Zé-t?:))))
DieselManiaco(NagyVad)14-02-2013 16:23:47 // 42917
hát igen sajna,és ez tényleg nagyon igaz a 45/6 fórumra...
MIFI14-02-2013 16:09:50 // 42916
Már ha üdvözlök egy új tagot és azt írom neki hogy üdv a csapatban akkor elgondolkozok rajta milyen csapat is ? Inkább csak klubb..
DieselManiaco(NagyVad)14-02-2013 15:55:01 // 42915
bár nem tudom mi volt itt évekkel ezelőtt,de sajnos igazad van.
DieselManiaco(NagyVad)14-02-2013 15:46:30 // 42914
mi is:D főleg hogy a kollégám 400-as Kawasakiában nagyobb a blokk mint abban a vacakban volt:D és azért ha azt nézed az csak egy motor:D
Andy14-02-2013 15:41:25 // 42913
Alfás közösség mint olyan kiveszett, a 145/46 topicból biztosan, és semmi másról nem szól, mint összehozni zöldfülűt a megmentőve
...sajnos nem csak a Ti topicotok éli válságát. Ugyan ezt érezzük a 164-166-nál is.
Sajnos minden mondatod igaz, de nem hallják akiknek kéne!
...sajnos nem csak a Ti topicotok éli válságát. Ugyan ezt érezzük a 164-166-nál is.
Sajnos minden mondatod igaz, de nem hallják akiknek kéne!
Imyx14-02-2013 15:10:48 // 42912
Én voltam nála egyszer-kétszer, jó szerelő az András. Vezérlést cserélt, és még néhány apróságot. Ért az Alfakhoz, tudom ajánlani. Egy páran járnak hozzá innen is.
deportivo14-02-2013 15:01:44 // 42911
Sziasztok.
BER-DO BT. (Bp,XVIII ker).
Van valakinek tapasztalata,véleménye róluk?
BER-DO BT. (Bp,XVIII ker).
Van valakinek tapasztalata,véleménye róluk?
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2013 14:46:12 // 42910
A 45/46 topiccal is egyrészt az lett, hogy megöregedtek az autók. Hogy fogalmazzak finoman? :-) Már nem 1-1.5milla egy ilyen gép, könnyű hozzájutni (jó sz@r állapotú példányokhoz). A "mi időnkben" még komoly autónak számítottak, sokunknál meg is maradt ebben a szerepben. Önmagában persze nem lenne baj. A baj, hogy a site moderácoó "pártatlansága" okán az alap csapat, akik tényleg ilyen autóval járnak nap mint nap, akik ismerik, szerelik és szeretik ezt a típust, ki lettek szekálva onnan. Akkor is voltak újoncok műszaki problémákkal, és akkor, ott volt egy olyan csapat akik Alfás segítséget nyújtottak ha tehették. Az AA mára teljesen másról szól, és nem akarok ezzel senkit megbántani: de akik aktívan mozognak, azok akik pénzért szerelnek, bontanak, alkatrészeket árulnak. A többi meg a sok újonc aki egy tök alapproblémával előzetes olvasgatás nélkül beállít és néz nagy csodálkozó szemekkel a fórum "isteneire". Félreértés ne essék, nicsen azzal baj, hogy vannak ilyen szerelők és lehetőségek, ezek jó dolgok. A baj azzal van, hogy az Alfás közösség mint olyan kiveszett, a 145/46 topicból biztosan, és semmi másról nem szól, mint összehozni zöldfülűt a megmentővel. Az, hogy ide jutott a dolog, viszont teljesen egyértelműen a moderáció gyengesége és a site filozófia megváltozása miatt van. Ami még pár embert visszavonz, az a régi emlékek, illetve a nagyon jól megírt fórummotornak köszönhető. El jön az az idő, amikor újra közösség lesz az Alfásoké, de az szinte biztos hogy nem itt fog megtörténni. Ez már support oldal, nem közösségi oldal.
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2013 14:26:48 // 42909
Nekünk volt 1.4mpi. 32e km-rel adtam el (és vettem az árából egy 200e-t futott Alfát). Nekem nem az jött le hogy stabil, és gyors...annyit autó gázpedálját még nem rugdostam idegből mint annak a szerencsétlennek. Zsír állapotú még szinte szalon új autó volt (apósom vette szalonból). Én a Wartburgommal jártam ahova tehettem, mert f.ngott egyet az északi szél, és a fóbia már kóválygott le a pályáról. Sose tudta eldönteni, hogy a fara, vagy az orra essen le az ívről, valamelyik mindíg gyűrődött kifele. A dinamikáját imádtam, lenyomtam a pedált éééés semmi....:-) Roknok szerint jól ment az, szerintem életveszélyesen gyenge volt és leszabályzáskor nem ledadogott, hanem elvette az üzemanyagot. Megpörgött a pulzusom amikor ezt először egy előzésnél egy kamionnal szemtől szemben megtudtam. A féket meg hagyjuk is, 160-ról egyszer vészfékeznem kellett pályán. Sosem felejtem el ezeket az élményeket, igazi élményautó, Alfasz@rozóknak AJÁNLOTT kategória :-)
Grando14-02-2013 13:49:33 // 42908
...és sokunk nevében szóltál. ;))
Andy14-02-2013 13:37:07 // 42907
Szóvá is tettem... ;)
Ferke14-02-2013 13:32:42 // 42906
Én amikor ezt megláttam, nem hittem el...ez az autó egy vicc:) Ez a technológiai innováció, ami a géptető alatt fogad...mintha 1990 lenne....
DieselManiaco(NagyVad)14-02-2013 13:26:19 // 42905
hát ő példálózott a fóbiával:D nagyon jó gép,mi is csináltunk egyet tavaly novemberben,nem én hanem akkori kollegám,vicc kategória volt:D ami nálunk volt az gyűrűtörött volt,megcsináltuk frankón,gépmunka,dugók,gyűrűk,plussz hengerfej felújítás,összeraktuk,2 nap múlva behalt benne az egyik trafó,a csóka már a fejét fogta:D
Ferke14-02-2013 13:21:41 // 42904
Szerintem már nincs:)
Ferke14-02-2013 13:17:32 // 42903
Hehe:) Egy ezres fábiát csinálok épp, leragadt egy dugó..:)
Youri14-02-2013 11:29:43 // 42902
Na igen.....De mekkorákat röhögtünk estéről-estére Komám:-DDDD
Youri14-02-2013 11:28:48 // 42901
Az a baj,h sokan( én is.....) már beleuntak a széllel szembe hugyozásnak,és így nem megfordítható a folyamat sajna....
Az meg vicc,h általában olyanok miatt megy a szardobálás,akikről még nem is hallottam,meg lehet nézni a taggá válás dátumát.....
Talán fontosabb volt a taglétszám,mint a minőség,és az összetartó "haverok-barátok" megtartása.Na ez az igazán szomorú,és elgondolkoztató!
Az meg vicc,h általában olyanok miatt megy a szardobálás,akikről még nem is hallottam,meg lehet nézni a taggá válás dátumát.....
Talán fontosabb volt a taglétszám,mint a minőség,és az összetartó "haverok-barátok" megtartása.Na ez az igazán szomorú,és elgondolkoztató!
MIFI14-02-2013 11:28:16 // 42900
Igen az tök jó volt de akkor meg az volt a bajuk néhány tagnap hogy az új tagoknak egyből sört nyomtunk a kezükbe :D De inkább lenne olyan mint ez.....
Grando14-02-2013 11:23:43 // 42899
Pontosan így gondolom, és tudom, hogy nem vagyok egyedül ezzel. Régebben a közösség dominált, és csak utána jött a műszaki rész. Ez meglátásom szerint mára a taglétszám növekedésével arányosan megfordult. Bár talán nem végérvényesen.
Pozitív, visszavezető tendenciára példa a 159 topic, ahol a kezdeti buhera klubból lassan kezd egy baráti kör kialakulni.
Negatív példa a NAGYVAD topic, ami pedig kolbászkörből lassan kendács-körré silányul.
Pozitív, visszavezető tendenciára példa a 159 topic, ahol a kezdeti buhera klubból lassan kezd egy baráti kör kialakulni.
Negatív példa a NAGYVAD topic, ami pedig kolbászkörből lassan kendács-körré silányul.
Youri14-02-2013 11:09:06 // 42898
Az a baj,h lassan másból nem áll a fórum.....Ez azért 5-6 éve nem így volt.Én sajnálom nagyon.....Annak idején a 45/46ban éjszakáig tartó beszélgetés/baromkodás ment szinte minden este,most meg....hááááát.....
panza14-02-2013 11:06:52 // 42897
Akkor most hogy is van????
http://www.origo.hu/auto/20130213-az-autok-motorjanak-kimelese-es-gondozas.html
http://www.origo.hu/auto/20130213-az-autok-motorjanak-kimelese-es-gondozas.html
Erhard 242 (Pure Energy)14-02-2013 11:05:43 // 42896
ilyen mindig is volt meg lesz is ...nem kell károgni :)
Youri14-02-2013 11:03:22 // 42895
Hááááát kedves Cartársak,rendesen elbaszódott a site......Ritkán nézek már be,de ez pár éve nem erről szólt......Szomorú nagyon:-(
panza14-02-2013 10:41:59 // 42894
Igazából nem akartam hozzászólni ehhez a meddő vitához, de már nekem is csípi a szemem, hogy egyesek nagyon eltájolták magukat, mikor ennek a fantasztikus csapat tagjai közé jelentkeztek!
Az, hogy valaki az egyetemvárosban nőt fel, nem biztos, hogy tud írni-olvasni!
Tudod (bár ebben én nem vagyok biztos és úgy érzem Te ehhez még nem nőttél fel!) bennünket, ALFÁSOKAT az különböztet meg a többi autóstól, hogy Mi nem tárgynak, hanem TÁRSNAK tekintjük az autóinkat! Az, hogy sokunk minden egyes zörrenésre odafigyel, minden egyes problémára megoldást keres, az nem jelenti azt, hogy szar az autó! Az pedig, hogy nagyon sok tapasztalt cartárs van tagjaink között, akik önzetlenül leírják, hogy milyen problémákkal találkoztak, nagy segítség nekünk a megbízható üzemeltetésben.
Zárás képen, gondolom Neked is fülig ér a szád, amikor egy szembejövő Alfás rád villant! Ez lebegjen a szemed előtt, amikor sületlenségeket írsz!
Az, hogy valaki az egyetemvárosban nőt fel, nem biztos, hogy tud írni-olvasni!
Tudod (bár ebben én nem vagyok biztos és úgy érzem Te ehhez még nem nőttél fel!) bennünket, ALFÁSOKAT az különböztet meg a többi autóstól, hogy Mi nem tárgynak, hanem TÁRSNAK tekintjük az autóinkat! Az, hogy sokunk minden egyes zörrenésre odafigyel, minden egyes problémára megoldást keres, az nem jelenti azt, hogy szar az autó! Az pedig, hogy nagyon sok tapasztalt cartárs van tagjaink között, akik önzetlenül leírják, hogy milyen problémákkal találkoztak, nagy segítség nekünk a megbízható üzemeltetésben.
Zárás képen, gondolom Neked is fülig ér a szád, amikor egy szembejövő Alfás rád villant! Ez lebegjen a szemed előtt, amikor sületlenségeket írsz!
Piritu - 1.000.00014-02-2013 10:37:33 // 42893
Az autó múltja igenis fontos, a jövőjét nagyban meghatározza. A "gondos" gazdi nyomai lehet, hogy csak évekkel később jelentkeznek. Az hogy ami épp tönkrement kicseréled csak egy dolog. (Főleg ha a javítás is a hsz-eidhez hasonló stílusban történik.) Gondold végig, amikot elgörbült a segédalvázad mi minden kapott ott még. A kerékcsapágytól a toronyszilenten és a kormányművön keresztül akár a kaszniig. Minden előbb fogja megadni magát.
600ezer felett mentem eddig Alfával, amikor valami elromlott MINDIG szerelési/karbantartási hiányosságra lehetett visszavezetni. Volt ami csak 50ezer km-el később jelentkezett.
600ezer felett mentem eddig Alfával, amikor valami elromlott MINDIG szerelési/karbantartási hiányosságra lehetett visszavezetni. Volt ami csak 50ezer km-el később jelentkezett.
DieselManiaco(NagyVad)14-02-2013 10:36:44 // 42892
Modi most az egyszer köszönöm,hogy kidobtad ezt a szerencsétlent:D
DieselManiaco(NagyVad)14-02-2013 10:35:27 // 42891
amúgy csak arra próbáltam célozni hogy ne Harinak magyarázz mert ő egy olyan szerelő aki tudja mit csinál és nem mellébeszél mint te,de úgy látom ez neked nem nagyon esett le. Nem tehetek róla hogy itt tartasz,arról sem hogy egy idiótától vettél egy kalap szart és arról sem hogy te azt ügyesen tovább kókányolod,lehet sok mindent magyarázni hogy kopó nem kopó,minden autóra költeni kell az egyikre ennyit a másikra annyit ha nem bírod felfogni,akkor kell venni egy trabantot vagy egy suzuki és kész. Csak egy dolgot ne felejts el nem mindegy hogy használják azt az autót...
DieselManiaco(NagyVad)14-02-2013 10:30:05 // 42890
öreg a lőtéri vadász kutyát nem érdekli hol nőttél fel,én is autók között nőttem fel.sőt még szerelő is vagyok,szóval csak halkan beszélgess.
andrej03114-02-2013 10:29:27 // 42889
te elmileg otvagy? írod hogy a márkát szidom a kuplungér. Olvasd el mégegyszer kérlek azt irtam erről nemtehet a márka ez bármeiknél előfordulhat az meg hogy rendelgetsz mivel üzletünk van és melletünk három autó kereskedés is van és jóviszonyban vagyunk átjárunk egymáshoz és ha nembaj nekik jobban hiszek
Moderátor14-02-2013 10:26:23 // 42888
Igen. Még egy ilyenért járni fog.
MIFI14-02-2013 10:25:26 // 42887
Akkor miről írsz ? Az utólagosan beszerelt fos minőségű utángyártott cuccokról ? az sem az Alfa hibája hanem a tiéd mert betetted vagy tetetted :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
427
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?