Forum >> Szerelőműhely

DieselManiaco(NagyVad)07-04-2013 14:29:06 // 43886
az is egy megoldás,ha valakinek van pénze rá:D
Alfa GT-Csaba07-04-2013 14:22:58 // 43885
a hosszú átmenő csavart is ki kell ütnöd??Mert a nagyobb cumma az inkább!!Én egyszer próbáltam kiszedni ,2"os csőfogón ugráltam a 80 kilómmal és meg sem mozdult!!Igazi szopó roller lesz kiszedni ,de a láng hegesztő cucc mindent megold!!!
159 Indigo Gray 2.4 Monster07-04-2013 14:16:31 // 43884
Köszi mindenkinek. Meg oldódott a mutatvány. Én voltam bal f...sz. Az a kis tehermentesítő pöcököt vagy mit nem tekertem ki :) le is pottyant utána a tárcsa. A pipázás asszem csak most következik mert ki kell valahogy kloffolnom a régi szilentet. De jó is így az udvaron hemperegve szerelni, most már átt tudom érezni azoknak a küzdelmét akik akna nélkül szerelnek. A garázsban persze van akna de ott most bátyám bütyköli a kis trakeszt amit csinált, természetesen fiat uno 1,3D mocival van szerelve :)
Dévid07-04-2013 14:11:14 // 43883
Nekem van mindegyik. Azért fizetem meg a szerelő 6-8000 forintos óradíját, hogy ő szívjon velük. Ennyi!
DieselManiaco(NagyVad)07-04-2013 14:08:00 // 43882
meg leginkább azért mert nem szereltek még elég francia szart,majd próbáld ki,és aztán az olaszt is:D
Alfa GT-Csaba07-04-2013 14:01:55 // 43880
nem kell a koronás anyát levenni hozzá!!Leveszed a féknyerget és az az 1 kötpontositó csavart kitekered és hátulrol kalapáccsal körbe forgatva kocogtatod !Csak rá van rohadva az agyra
159 Indigo Gray 2.4 Monster07-04-2013 13:36:59 // 43878
pedig muszáj lesz lejönnie valahogy. Hála az olasz agyonbonyolított ipari hulladék fútóműnek egy k..va szilent miatt bontani kell mindent. Már értem miért utálják az alfát a szerelők.
Buddha07-04-2013 13:08:26 // 43877
Szerintem inkább ne bántsd a féked, inkább legyen veled valaki aki már látott ilyet! Ez FÉK, és ez nem vicc vagy poén, ha itt elrontasz valamit az életekbe kerülhet! Ki merne így tanácsot adni fékbontásra, mikor ez a legalapvetőbb dolog!?
...és ha baj lesz akkor az hogyan számol el a lelkiismeretével aki biztatott rá, hogy csináld?
Remélem nincs harag, de szerintem nézesd meg inkább valakivel aki gyakorlottabb a dologban! ;-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster07-04-2013 12:59:29 // 43876
Sziasztok OLyan kérdésem lenne hogy le kéne vennem a hátsó féktárcsámat, de baszik le jönni. Középen van egy nagy anyacsavar a kerékcsapágynál azt le kell venni hozzá? Kérdeztem pár szerelőt azt mondták hogy annak nincs köze a tárcsához. Akkor mi az anyukája fogja? segítséget előre is köszi, üdv
Kareszka198407-04-2013 11:23:20 // 43875
na erre gondoltam en is...termosztatnal is uj bilincseket raktam mert meg a gyarik voltak rajta...akkor siman elcsiptem oket :)
Alfa GT-Csaba07-04-2013 11:04:35 // 43874
Valószínű hogy ha a gyári akkor elég szar össze rakni ,én alapból eldobom és rakok avvab bilincset!
Kareszka198407-04-2013 10:26:40 // 43873
jaja, nemrossz otlet :) mondjuk a bilincs 1x hasznalatos, vagy siman szetjon?
Alfa GT-Csaba07-04-2013 10:05:47 // 43872
Mit szeretnél még vele pluszban csinálni??Menj vele egy kört ha leengedted ,hogy a motor belül jól kiszáradjon a régitől :-)!!
Kareszka198407-04-2013 08:51:07 // 43871
hali
147nel mennyire szivas hutovizet cserelni? legalso ponton kell lekotni a csovet, kifojatni amennyit lehet, majd cso vissza es feltolteni a rendszert? valoban "csak" ennyi lenne?
XX07-04-2013 08:40:20 // 43870
Hello.Ma reggel hazafele jövet,elkezdett világítani,a töltésjelző,a légzsáklámpa,az abs,a kézifék,és egy "sárga emberkés lámpa",leállítottam,majd elindítottam újra..A kis sárga lámpa égve maradt,valamint a kilométeróra leállt és nem számol semmit,bármennyivel megyek,nem működik.Valakinek ötlete?Köszönöm.
mizooo07-04-2013 08:39:00 // 43869
Na hátha erről érdeklődsz akkor, mostmár tudod :)
bedix07-04-2013 08:36:26 // 43868
Az oks hogy a váltás utáni az a motortérben van.De a régi az utastérben.Én erről érdeklődőm.
mizooo07-04-2013 08:33:45 // 43867
Az első kód:

ENGINE CONTROL UNIT / MODULE, Motronic (M 2.10.4)

A másodikra nem talált semmit :(
mizooo07-04-2013 08:31:35 // 43866
Jah írd be a kódot google-ba szerintem kiírja melyik verzió.
mizooo07-04-2013 08:28:01 // 43865
Két fajta motorvezérlővel szerelték az elsőnek bent volt a motorvezérlője jobb oldalon a lábtérben, ezek aluminium motorborításosak voltak. Az újabbakknál talán 99-től műanyag motorborítás és a motortérben az ECU. Motronic 1.5.5 és 2.10 motorvezérlők.
bedix07-04-2013 08:19:34 // 43864
Sziasztok. Lenne egy költői kérdésem.Ha valaki tudná a pontos választ azt nagyon meg köszönném. Tehát: létezik-e az hogy a váltás előtti 156-os 1.6 ts Alfába két fajta motorvezérlőt raktak-e?Mind a kettő Motronic Bosch viszont a számsorok egyel talán nem passzolnak. Az egyiken 0 261 204 0 0 046 534 944 0 (001) áll,
a másikon meg 1 267 017 152 0 046 474 068 0 (101)
Kérdésem továbbá: ha csak egy vezérlővel szerelték akkor az első számsor melyik autóba való? Fontos lenne a pontos válasz!! Köszy előre is mindenkinek.
BalintDkny06-04-2013 19:13:10 // 43863
Nekem 60 munkadíjba fájt a motorcsere, de ott még a hengerfejet is át kellett rakni, plusz váltó csere, vezérműtengely csere,kézifék+fékcsere elől-hátul, meg még sokminden. Szóval a 40 reális lehet
admirális06-04-2013 19:03:31 // 43862
30-40 a motor csere munkadíj TS-ben? Ez csak motor ki-be, vagy rendesen vezérlés, meg a hozzáférhető tömítések cseréjét is tartalmazza?
redbull9006-04-2013 17:01:37 // 43861
Sziasztok harci kérdés jtd motor biztosíték táblán egyik service ki volt olvadva de ha rakok a helyére akkor olyan mintha gyujtásra raknám az autót.. össze érhetett valami kábel vagy a biztosíték táblám.ment tönkre?
vm06-04-2013 11:22:40 // 43860
Használd az 5.1-et. Nem hetente cseréli az ember hogy az ára miatt parázzon, és lehet hogy sosem használod ki a tudását, de ha egyszer szükség lesz rá... ;-)
GTPeti06-04-2013 10:39:00 // 43859
A vezérlés végett lapozz vissza légyszi egy pár oldalt. Nemrég kétszer is megválaszoltuk ezt a kérdést. (Általánosan nézve a Kereső használata javallott. Nem mintha nem segítenénk szívesen, de fair-play.)
Krisz15606-04-2013 10:14:30 // 43858
Sziasztok!
A következőkben kérném a segitségeteket: fékolajat szeretnék cserélni, és ajánlották nekem a DOT 5.1-est. Mi a véleményetek róla?Maradjak inkább a DOt 4-esnél?Vezérlésre milyen márkát javasoltok?Előre is köszönöm.
6UR2006-04-2013 09:39:08 // 43857
Teljesen jogos sztem is, kár h az ilyen emberből egyre kevesebb van....
osee_selespeed06-04-2013 09:32:15 // 43856
Összecseréltem a 4. henger trafóját, kábellel együtt a 3. hengerével. De ugyancsak a 4. hengernél van a gond.
Alfa GT-Csaba06-04-2013 09:21:53 // 43855
Tudod én azt vallom magamból kiindulva ,hogy inkább dolgozzak baráti elfogadható áron és legyen sok munkám,mint legyek egy rabló és 10 melóból jó ha egy össze jön,és ezzel nem biztos többet keresnék ,sőt biztos hogy nem,mint ha reális áron többet dolgozok!
Ferke06-04-2013 09:15:49 // 43854
Lehet, hogy mi vagyunk a hülyék akkor a 30-40ezrekkel...nem kéne ilyen barátságosnak lenni már:))
Ferke06-04-2013 09:14:22 // 43853
Nemá...ma már ki normaidőzik? :) Bár amilyen kevés már a szakember, lehet, hogy ez a reális, és nem a fix ár:) Ma már mindenki informatikus...:)
osee_selespeed05-04-2013 19:30:28 // 43852
Azt még hozzátenném, hogy amikor így indul, fehér füstje van. Ha esetleg mond ez valamit.
6UR2005-04-2013 16:58:48 // 43851
Csak azért mert az én szerelőm az opelemben mindezt megspékelve vezérléscserével+fék, váltó, szervó olaj cserével 70 ezer ft-kért. (Mondjuk nem tudom mennyi sallang van ezen a motoron de nem hiszem h sokkal több mint az opelen)
Alfa GT-Csaba05-04-2013 16:56:14 // 43850
Szerintem meg sok annyiért!Ha 12 óra alatt végez ,az közel 9 ezres órabér!!
GabCsi05-04-2013 16:49:41 // 43849
12óra a normaideje. Lehet reális is.
6UR2005-04-2013 16:35:13 // 43848
Sziasztok egy off témában érdekelne a véleményetek.
Egy barátomnak a ford focusában (2006 1.6 benyás) motort kell cserélni, ki illetve visszaszerelésre reális 100 ezer ft?
Ferke05-04-2013 14:19:32 // 43847
És a gyertyakábel?
Ferke05-04-2013 14:17:41 // 43846
De minek kell kidobni egy forgalmi cserére pénzt, és elbxni egy délelőttöt az okmányirodán?:)
Én ennyire se nem érek rá, se nem vagyok mazo, hogy ezt csináljam.:) Legutóbb tulaj nyomására én is előálltam a műszakin, hogy kérek egy motorkód papírt, de elhajtottak, mint a magzatvizet, hogy ne csináljak én plusz papírmunkát neki, ha nem muszáj, mert van így is elég:)
Ez tipikusan a magyar ember fóbiája: kenyérre nincs pénz, de olyan félelem él még mindig az emberekben, hogy inkább fizet, költ, nem eszik, csak önként adózhasson:)))
BalintDkny05-04-2013 13:55:15 // 43845
Sokszor rakok bele, az elején kis mennyiséget csak, aztán 1-2szer a fele-fele is bejátszott...
semmi különbséget nem észleltem. Ennyi alkalom után szerintem (remélem) már nem is lesz probléma
gecsa05-04-2013 11:21:04 // 43844
mindenre van megoldás..:D:D

nem olyan problémás lepapírozni, mint amennyire mondják...ha felkészülten érkezik az ember, és tudja mi kell hozzá, akkor egy délelőtt meg lehet oldani... a következő műszakiig meg a kutya sem nézi a motorszámot, de lehet még ott sem..
Ferke05-04-2013 11:04:43 // 43843
A motor meg egy xar lesz:) ...de legalább helyes motorszámmal:)))
Ferke05-04-2013 10:59:46 // 43842
Naja, az egyikben kopott gyűrű szereti a másik blokk kopott hengerfalát:)
Kareszka198405-04-2013 10:54:12 // 43841
én meg a sport... :D
gecsa05-04-2013 10:29:00 // 43840
konkrétan nem, de marad a motorszám..:D:D
pb_05-04-2013 10:22:24 // 43839
Már a gépháztető kinyitását is ahhoz kéne kötni.)) A gyártással van a főprobléma nem a többivel.
pb_05-04-2013 10:20:40 // 43838
Nem orvosi Set, csak ximplán hülye, ráadásul még frankó sem lex.))
gecsa05-04-2013 09:55:25 // 43837
textarról még rosszat nem hallottam..ha normál hétköznapi használatra kell, akkor bármelyik megfelel, a puhább hamarabb kopik, de jobban fog, a keményebb meg ellenkezóleg..

ha pályázni is akarsz, vagy sport illetve versenycélokra, akkor egyik sem az igazi..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.