Köszi. a fokozatválasztó mechanizmus tökéletes (kulissza, bowdenek és a váltó tetején levő szerkezet is). a felhúzó az ami nem okés. kapcsolok 1 hátramenetet, utána a rugó nem húzza vissza a rudat, igy az 5-6. fokozat kapcsolása okoz nehézséget mivel a kulissza jobb oldalán levő ütköző jelentőségét veszti.
A gombot csak le kell csavarni?
Forum >> Szerelőműhely
Csabo2210-05-2014 22:51:16 // 48486
Tuningman10-05-2014 21:20:29 // 48485
Ha a reteszelő működésére gondolsz akkor ott a rugó a váltógomb alatt:)
Viszont ha a váltókar oldalirányú mozgásával van bajod akkor ellenőrizni kell a bowdenek működését és a válton lévő kapcsolóvilla perselyét, hogy nem-e szorul, illetve magát a kulisszát is érdemes átnézni.
Viszont ha a váltókar oldalirányú mozgásával van bajod akkor ellenőrizni kell a bowdenek működését és a válton lévő kapcsolóvilla perselyét, hogy nem-e szorul, illetve magát a kulisszát is érdemes átnézni.
pe-Ti10-05-2014 16:15:21 // 48484
Megnéztem az embléma mikrokapcsoló működik kimértem egyenlőre passz nem tudom mi lehet a gond valami szoftveres hibára gyanakszom mivel összefügg az akksicserével a probléma.
mizooo10-05-2014 14:34:41 // 48483
59-nél ki lehet menüből kapcsolni az emblémát. Menüben valami independent boot opció.
Liquid10-05-2014 14:33:19 // 48482
ha a távirányítóval nyílik, akkor valszeg kinyiffant a kapcsoló.
pe-Ti10-05-2014 14:14:16 // 48481
Üdv!
Úgy néz ki behalt a csomagtérnyitó emblémám a Giuliettán. A távirányító működteti az elektromos zárat de az embléma megnyomásra nem reagál. Az érdekessége a dolognak, hogy most volt egy akksi csere előtte működött, lehet újra kellene tanulnia a vezérlőnek esetleg? Ha találkozott valaki hasonló problémával akár 159-en vagy Mito-n kérem jelezze felém! Előre is köszi!
Úgy néz ki behalt a csomagtérnyitó emblémám a Giuliettán. A távirányító működteti az elektromos zárat de az embléma megnyomásra nem reagál. Az érdekessége a dolognak, hogy most volt egy akksi csere előtte működött, lehet újra kellene tanulnia a vezérlőnek esetleg? Ha találkozott valaki hasonló problémával akár 159-en vagy Mito-n kérem jelezze felém! Előre is köszi!
Gtaati10-05-2014 11:15:46 // 48480
Helló Mindenki! Érdeklődni szeretnék, hogy tudtok-e ár-érték arányban normális helyet ahol a kormányművet megcsinálnák-felújítanák, vagy cseredarabos felújította venni? Köszönöm! Üdv!
Csabo2209-05-2014 22:53:11 // 48479
GTPeti09-05-2014 20:43:25 // 48478
Ő tud:
...no meg Manky cartárs. B)
...no meg Manky cartárs. B)
bonzo09-05-2014 20:41:54 // 48477
Partikelfilter ügyben valaki tud segíteni?
1.9 jtdm 16 v összeolvadt a közepe....
1.9 jtdm 16 v összeolvadt a közepe....
Mr. Z09-05-2014 20:15:37 // 48476
Olajhűtő és vízhűtő csere vár rám a hétvégén , valamit el lehet rontani ?
WarbiRunner (Gyuri)09-05-2014 12:25:38 // 48475
Ne keress logikát :-) A 146-ban baloldalt van, legalábbis ott egy fekete kis bigyó, csak épp a műszerfalon nincs semmi ami kijelezné. A Marea- ban van, a 146- ban nincs. De hogy akkor minek van ott az a bigyó, nem tudom. Egyszer szétszedem már, hogy vajon van e érzékelő is benne.
gecsa09-05-2014 11:39:11 // 48474
mondjuk az elég érdekes, hogy 47ben a balos, 56ban meg a jobbos tükörbe került.. vajon ezt milyen indíttatásból tették? :)
Sanyi09-05-2014 10:31:44 // 48473
Köszönöm Uram! :)
Ferke09-05-2014 09:29:05 // 48472
Attól mutat hülyeséget, és igen, lehet cserélni a tükörben.
Sanyi09-05-2014 06:58:30 // 48471
Köszi, és azt lehet külön cserélni?
Vagy mástól is mutathat hülyeséget a fed.comp? :D
Vagy mástól is mutathat hülyeséget a fed.comp? :D
Béci Ɨ|ѯ09-05-2014 03:50:16 // 48470
Elvileg a baloldali külső tükörben van.
Sanyi08-05-2014 22:55:17 // 48469
Sziasztok!
Megint én... :D
Alfa 147...külső hőmérséklet érzékelő merre található???
Valami nem okés vele, mert folyamatosan -10et mutat és csipog nekem hogy vigyázzak mert jeges lehet az út.... :D :D
Köszi előre is.
Megint én... :D
Alfa 147...külső hőmérséklet érzékelő merre található???
Valami nem okés vele, mert folyamatosan -10et mutat és csipog nekem hogy vigyázzak mert jeges lehet az út.... :D :D
Köszi előre is.
Keoma08-05-2014 11:54:46 // 48468
Sziasztok!Segítsetek légyszíves!Honnan tudok 156 1,6 16V-hesz lambdaszondád venni baráti áron?Köszi!!
Ferke08-05-2014 11:00:41 // 48467
Magát is lelégteleníti szép lassan, de a hűtő oldalán van egy csavar, azzal meggyorsíthatod:)
cosan08-05-2014 10:37:10 // 48466
Sziasztok!
Ha rászánom magam egy termosztátcserére, hogy tudom utána légteleníteni a vízkört?
Ha rászánom magam egy termosztátcserére, hogy tudom utána légteleníteni a vízkört?
forrasr07-05-2014 12:50:29 // 48465
sziasztok! hozzáértők segítségét kérem. 2,4jtd-n lévő kartergàz lecsapatoval kell foglalkozni karbantartás soràn?kimosni,cserélni vagy valami? ahogy nezem a lecsapatott olajat visszavezeti az olajteknőbe.
köszi előre is a segítségeteket!
köszi előre is a segítségeteket!
VKG231!!! (156+75)06-05-2014 21:51:14 // 48464
Igen, bemegy, meg a TD váltóba is!
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:48:37 // 48463
Oks, köszi! Kíváncsi vagyok :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:47:08 // 48462
Agyaltam ezen, fogalmam nincs mekkora projekt. A q2 szerintem bemegy az 5-ös váltóba is, nekem az is megfelel. :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:44:16 // 48461
Azt addig faragom míg jó nem lesz, mert alapvetően jó gép, jó a motor- fék- futómű összhang. A jtd-be tuti nem tennék más motort.
VKG231!!! (156+75)06-05-2014 21:42:32 // 48460
Akkor beficcenhet egy hatos váltó is... Akár Q2-vel..
DieselManiaco(NagyVad)06-05-2014 21:37:24 // 48459
feláldoznád azt amire az előbb azt mondtad hogy az etalon?:D azt kéne amivel nem vagy megelégedve:D:P
mreni06-05-2014 21:36:40 // 48458
így így,én is nagyon élvezem,hogy fakabátok nem tudnak semmibe belekötni a 166-on :))
meg azt sem gondoltam volna,hogy ennyire jó utazóautó és hobbiautó is tud lenni egyben :)
lendkereket nem felejtettem el megnézni,csak időm nem volt,holnaptól szabin leszek,rámegyek a témára :)
meg azt sem gondoltam volna,hogy ennyire jó utazóautó és hobbiautó is tud lenni egyben :)
lendkereket nem felejtettem el megnézni,csak időm nem volt,holnaptól szabin leszek,rámegyek a témára :)
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:33:22 // 48457
Papíros megoldás érdekel. 2.0 20v, vagy 2.5 v6.
A TD lenne a donor :-)
A TD lenne a donor :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:32:03 // 48456
Elhiheted, hogy kerestem. Részletes tapasztalat nincs. Rövid válaszok vannak, ill. Lönci mester levele mint támpont. Eszerint nagy különbség nincs, nem kell 1300 körül használni az autót. Alapjáraton várható, hogy zörgeti a váltót, ez benne a kompromisszum. Eddig én sem mertem, ez van, törekedtem a gyári megoldásra. A gyári eredeti lendkerékkel jó volt, azóta valahogy nem akar összejönni. Nem véletlen az sem, hogy gyári szerelésű bontott lendkereket raktam be. Nem a spórolás vezetett. Ha váltóhiba van tényleg, akkor megint előttem a lehetőség. Új dmf, vagy ugyanannyiért egy smf szett. Lehet hogy lesz pilot projekt...
DieselManiaco(NagyVad)06-05-2014 21:23:30 // 48455
a műszaki még nem is gáz annyira:D..a kpm az inkább:D
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:20:09 // 48454
Az okosműszakis dolgok nem hiányoznak. Különben rámennék a ha.hu-n árult 20v turbo 155-re. Az non plus ultra :-)
DieselManiaco(NagyVad)06-05-2014 21:16:03 // 48453
gyárilag nincs de csinálni lehet:D
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 21:15:19 // 48452
Lehet ha váltanék, akkor megint benzines következne. De egyelőre jó ez nekem, a motorral nincs bajom, tudja amire szükség van. :-) Ejj ha 5 hengeres benzines 146 lett volna gyárilag...az egy más szitu volna :-)
DieselManiaco(NagyVad)06-05-2014 21:04:08 // 48451
nálad már nincs gyógyszer bele kell ülni egy 55-64 VM-be és boldogan használni:D abban nincs dmf,nincsenek drága csúcsok amiket kiszedegethetsz,egyetlen dolgok fogsz rajta utálni,amiért a TDI-sek remegnek,mégpedig az a rakás szar bosch edc,aztán faragtatsz rá egy adagolóssal egy hip-hop mechanikust,és vígan elautózol a naplementébe:D
GTPeti06-05-2014 20:37:42 // 48450
"megingok, hogy kell e nekem kettőstömegű."
Lehet megérne egy próbát a dolog nélküle is. Sok taxis így tesz és nem nagyon hiszem, hogy a maguk ellenségei lennének. Persze világos, én is megvettem a DMF-et (ami ugye rosszabb, mint a gyári) és nem kísérleteztem. Szóval a tied egy pilot projekt lenne (ha lenne) rizikóval. Hacsaknem... a neten találni vmi beszámolót konkrét tapasztalatokról.
Lehet megérne egy próbát a dolog nélküle is. Sok taxis így tesz és nem nagyon hiszem, hogy a maguk ellenségei lennének. Persze világos, én is megvettem a DMF-et (ami ugye rosszabb, mint a gyári) és nem kísérleteztem. Szóval a tied egy pilot projekt lenne (ha lenne) rizikóval. Hacsaknem... a neten találni vmi beszámolót konkrét tapasztalatokról.
Martin06-05-2014 20:29:25 // 48449
WarbiRunner (Gyuri)06-05-2014 11:10:09 // 48448
Ez a DMF a dízelezés gyenge pontja. Akárhányszor beülök a TD-be és vezetem, megingok, hogy kell e nekem kettőstömegű. Ráengedem a kuplungot, ráharap, megy, 1500-nál sem rezonál az égvilágon semmi, és 2500-nál sem. A jtd-vel emelkedőn induláskor egyszerűen rossz érzés, hogy nem akkor indul meg amikor kéne, hanem még a rugók összenyomulnak ééés majd egyszer csak méltóztatik elindulni. Kigyorsításkor is érezhető a különbség. A TD bár gyengébb, de ahogy odalépek, rugaszkodik. A jtd előbb bevárja a lendkereket és majd aztán lendül neki. Nem az a tized másodperc zavar, hanem simán hülye érzés. Azt hittem megszoktam, de mióta megvan a TD rájöttem, hogy nem, nekem a "hagyományos mosópor" jobban bejön. :-)
GTPeti05-05-2014 23:04:04 // 48447
Nem. Hanem más a rugók állandója, lágyabbak. (Sajnos.) Emiatt rúg vissza egy kicsit, ha terhelve van és hirtelen kinyomom. Úgy, mint egyéb vadiúj dízel autóknál. (Legalábbis a céges Polo csinálja.)
WarbiRunner (Gyuri)05-05-2014 22:57:19 // 48446
Mármint búgó hangja van?
Még egy dolgot figyeltem meg. Kuplungozás után a múltkor és most is elmúlt az az erős műszerfal ugrás leállításkor. Akkor 200km alatt, most 1000km alatt ismét rándul leállításkor és indításkor.
Még egy dolgot figyeltem meg. Kuplungozás után a múltkor és most is elmúlt az az erős műszerfal ugrás leállításkor. Akkor 200km alatt, most 1000km alatt ismét rándul leállításkor és indításkor.
[k i z z o]05-05-2014 22:12:17 // 48445
Bevarrsz egy csonkot neki.
osee_selespeed05-05-2014 21:41:01 // 48444
Vagy a kipufogós tud tenni a fém csőre egy leágazást a karter csőnek.
osee_selespeed05-05-2014 21:39:04 // 48443
Szelepfedélre egy ilyet tenni és kész is.
Martin05-05-2014 21:25:59 // 48442
Van valakinek tapasztalata multikormány beszerelésével kapcsolatban?
A bekötésre lennék kíváncsi leginkább.
A bekötésre lennék kíváncsi leginkább.
Riki05-05-2014 21:10:43 // 48441
értem köszi, de az a baj hogy ugye erre a gyári csőre meg rámegy a kartergáznak is a csöve azt hogy tudnám megoldani?
[k i z z o]05-05-2014 20:57:06 // 48440
Riki05-05-2014 20:53:49 // 48439
mert úgy gondoltam nem véletlen flexibilis , és a minimális rezgés motor rezonancia miatt gondoltam hogy nem túl jó ha a közbetét egy fix cső , és a két vég meg szilikon cső ami szintén nagyon merev.
Hari05-05-2014 20:43:35 // 48438
:) ... miért ne szabadna! ...
VKG231!!! (156+75)05-05-2014 19:35:03 // 48437
Hát ne ülj a szalagkorlátra...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
463
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?