Forum >> Szerelőműhely

Alfa GT-Csaba24-01-2015 18:23:30 // 49849
egyszerre húzd fel mind 2 ablakot és tartsd a gombokat fölfelé húzva 5-10 mp-ig aztán engedd le mind a 2 ablakot és tartsd lefele nyomva ugyan úgy ,evileg megjavul
osee_selespeed24-01-2015 18:11:25 // 49848
Sziasztok!

Vezérlésmódosító javítószettel érdekelne, mik a tapasztalatok? Aki azt tett bele mennyit ment már vele?

U.i.: Nem gondolkodom ilyen megoldáson, csak érdekelne, hogy a spórolni akaró márkatársakat tudjam hitelesebben le beszélni róla. :) Vagy engem győzzetek meg, hogy megéri újítószettet venni. :P
Bati24-01-2015 18:03:26 // 49847
Sziasztok
GT ablakemelő ha elfelejti a nyitás/csukáskor a pici le/föl mozdítást az hogyan is kell újból megtanítani neki ?
Gergely23-01-2015 13:13:34 // 49846
Üdv mindenkinek!

Valaki nem ismer esetleg egy elfogadható szerelőt Vecsésen vagy a környékén, aki legalább messziről látott már Alfát?
Alfa GT-Csaba21-01-2015 21:07:24 // 49845
Az a füst mennyiség ami az egr-be ,menne az a kipufogón megy ki !
Liquid21-01-2015 20:55:42 // 49844
miért terhelné jobban?
Zozo8521-01-2015 15:44:02 // 49843
Sziasztok

Lefalaztattam az EGR-t hogy "kíméljük" a motort a koromtól stb stb :)
Most azt hallottam hogy ez igaz viszont jobban terheli és nem tesz jót a turbónak...ez igaz?
Zerobi20-01-2015 19:20:32 // 49842
Valahol mintha láttam volna itt de nem nagyon találom, Pedig már több módszert is kipróbáltam a keresésre de egyik sem hozott eredményt.
Zerobi20-01-2015 12:39:17 // 49841
Üdw Cartársak!
Tud valaki segiteni hol találok jelöléseket főtengely és vezérmű tg 1.9 Jtd-M 16 V -hez? Esetleg fotó vagy rajz? :)
Márk953019-01-2015 21:15:42 // 49840
Egy 1.3 mas i.e. imola inditáskor se szikrát nem ad se az üzemanyagszivattyút nem üzemelteti! Valaki tud tippet adni hogy miért?? Előre köszi a válaszokat.
quasimoto18-01-2015 23:06:19 // 49839
Egy 3.0 V6 - ba szerelt "potenziato" tengelyt hogyan lehet beazonosítani. Előre is köszönöm a segítséget!
bala07918-01-2015 20:19:03 // 49838
Köszönöm az infót,holnap délelőtt átnézem és talán megtalálom ennek a bosszantó hibának az okát.
Kau18-01-2015 19:49:36 // 49837
Az akksi előtt lévő biztosítéktáblánál kezd. Itt az oxidáció ideje. Biztiket cseréld (még ha jónak is tűnnek) a relék lábait pedig érdemes megpucolni. Vezetékeket ellenőrizd, nem-e kilazult valamelyik.
bala07918-01-2015 19:41:47 // 49836
Sziasztok. Szeretett alfám (146 1,4 ts) egy ideje rendetlenkedik.Ráadom a gyújtást és égve marad egy piros injektor lámpa.Motor hajt viszont nem indul.Aksi saru le pár perc várás és minden ok.Lámpa elalszik és indul a gép.Megy nem rángat úgy működik ahogy kell,viszont egyre gyakrabban csinálja a baromságot.Merre induljak a hibakereséssel?
[k i z z o]17-01-2015 18:17:16 // 49835
+ a 6-os henger nem ment sokáig, ahogy leírtad, így kopott rendesen, mosta a benzin folyamatosan, nem valószínű, hogy csak gyűrű, de szétszedés nélkül nem tudni. Hordja fel az olajat szépen, veszteségmérés mit mutat rá?
Fisher17-01-2015 12:35:41 // 49834
A turbó sem 100% -os, de sajnos biztos, hogy nem... Kikaptam a gyertyákat (csak a 6 -osba cseréltem) és ez az eredmény 110 km után:



Balra a 110 km -t ment 6 -os henger, jobbra a nem cserélt 4-5. Ez nem turbó, de már szinte biztos, hogy nem is szelepszár szimering... Ennyi olaj 110 km alatt szerintem minimum gyűrű... Ez van, majd kitalálok valamit.
Alfa GT-Csaba16-01-2015 22:48:49 // 49833
Nem én jöttem rá hanem egy autó villamosságis,végig nézett mindent és végül megtalálta ,szaga is volt és el is olvadt az a kütyü ,de másnak is volt már hasonló és ugyan ott volt a hiba
forrasr16-01-2015 22:44:31 // 49832
És hogy jöttél rá erre az összefüggésre?
Alfa GT-Csaba16-01-2015 21:00:06 // 49831
Nekem anno a hátsó lámpám világitott folyamatosan,csak az izzó kivételével lehetett lekapcsolni.A fordulatszám mérőbe füstölt el egy ellenállás.Fordulatszám mérő csere megoldotta.
forrasr16-01-2015 20:01:53 // 49830
Sziasztok!
Adódott sajnos némi anomália ma a 166-al. Felakasztottam az utánfutót álló autónál, nem volt gyújtáson sem, ahogy szoktam, és az elektromos csatlakoztatását követően folyamatosan világít a jobb hátsó féklámpa az autón. Álló helyzetben is, gyújtástól függetlenül. Minden más rendeltetésszerűen működik. Végignéztem a bal lámpa mögötti és a kormány alatti biztosítékokat, de ott nem találtam egyet se ami hibás lenne.
Kérem a segítségeteket, merre induljak a hiba keresésében?
Sajnos nagyon utálom ha valami nem rendeltetésszerűen működik, nem hagy nyugodni a dolog. Éjszakára levettem az akkusarut is nehogy valami gond legyen ha valahol melegszik.
TIbor16-01-2015 19:02:16 // 49829
Elég sokat nézelődtem a témŕban, lehet az én bajom, de gyertyŕból csak NGK-t szeretek hasznŕlni. Végül a CR7EIX és BKR6EIX pŕrosnŕl maradtam, sajnos ez sem olcsóbb nagysŕgrendekkel. Semmilyen negatěv hatŕst nem észlelek, a motor szebben jŕr pl alapjŕraton és talŕn kicsit könnyebben is forog, de valszěnű ez a legtöbb ÚJ gyertyŕval ěgy lenne.
6UR2016-01-2015 17:04:51 // 49828
Ezt nézd meg de ne vedd szentirásnak.
nagyferi8116-01-2015 16:33:24 // 49827
Sziasztok!
A BKR6EKPA NGK gyertya helyett van más vagy szigorúan az? Köszi
Peta7415-01-2015 16:55:19 // 49826
Sziasztok! Segítség kellene érdeklődnék,hogy egy ismerősöm vett egy motor hibás 2.0 TS 147-est és e motor helyébe beépíthető-e a 166-os 2.0 TS motor?
Zozo8514-01-2015 23:59:45 // 49825
Sziasztok
Mi a véleményetek a LUK kettőstömegüről? (46823855)
MiszöszFőnök14-01-2015 13:22:36 // 49824
Nekem így fekete csíkkal is tetszik, de azt mondják ki kellene cserélni :)
Zozo12314-01-2015 11:21:28 // 49823
Szia! Ez nálam is jelentkezik, de ne ijedj meg! Ha visszaállsz "normál" üzemmódra, elmúlik. Úgy látszik, ez ilyen!
karika15514-01-2015 09:34:01 // 49822
Összejött,
Köszi :-)
LeonSilver14-01-2015 06:22:04 // 49821
Így van! Nekem mostanában valaki kicsit meghúzta az autóm jobb oldalát.
Annyira nem vészes ráadásul a tavasszal vagy a nyár elején megy úgyis a festőhöz, szóval nem ez idegesít (kicsit igen azért), hanem az, hogy az illető annyira nem volt képes, hogy egy cetlit hagyjon, hogy bocsánat.
Kristyon13-01-2015 23:15:57 // 49820
Mondjuki a légtelenítésen, valóban sok múlik ilyen esetben, de akkor csak összejön ;)
Fisher13-01-2015 19:21:36 // 49819
Ez így van! Plusz ugye az adás-vételin ott a km óra állása is... Igazából a hozzáállás és a sumák cseszi az agyam... Nem szeretnék perelni csak ha muszály, és a visszavásárlást sem kérem mert sajnálom szegény autót és nagyon meg is szerettem! Beérem a vételár korrigálásával is, csak hogy ne lehessen mindent megtenni ebben az országban mindenkivel, mert mindenki csak nyel! Nem adom vissza szegényt azokba a kezekbe! Én igazi Alfásként beleszerettem, és azért mert most nagyon beteg nem mondok le róla!!! De, ha senki nem tesz soha semmit akkor büntetlenül megteszik legközelebb is bárkivel!
LeonSilver13-01-2015 17:43:02 // 49818
A perköltséget a vesztes csengeti!
Ha az autó szar volt, amikor meg lett véve, azt a szaGértő nagyon egyszerűen be fogja bizonyítani. Egy anyag kopása nem úgy történik, hogy ma tökéletes és hipp & hopp holnap meg nem. A kopás mértékéből, jellemzőiből, törésből nagyon-nagyon sok minden megállapítható.
karika15513-01-2015 17:26:47 // 49817
Hello,az a gondom vele hogy előtte tökéletes volt csak kicsit szivárgott.ahogy nézem a youtube videókat lehet hogy a légtelenítés nem jó :( .még küzdök majd vele este
Köszi
DieselManiaco(NagyVad)13-01-2015 17:21:32 // 49816
nem is a futómű lesz ami tönkre megy,hanem sanszos hogy a kerékdőles lesz kinnt az értékből...mondjuk nekem is kinnt volt több mint egy fokkal aztán ami meglepett hogy gyári futóművel is ugyanúgy maradt:D
Kristyon13-01-2015 15:19:15 // 49815
Hali!
Lehet, hogy csak annyira kikopott már a munkahenger háza, hogy az új karmantyúk már nem tudják felvenni az ovális formáját és emiatt nem tudja megtartani a nyomást...
Stringwalker13-01-2015 13:30:28 // 49814
Köszönöm a korrekt és tapasztalaton alapuló hozzászólást :) Remélem sikerül normálisan beállítani, ha már minden új lesz a futóműbe ne menjen tönkre :)
karika15513-01-2015 13:17:12 // 49813
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Mindkét kuplung munkahengert felújítottam készlettel,a karmantyúkat úgy raktam bele ahogy a régiek voltak,légtelenítettem is de mégsem emel ki rendesen.
Mit raktam össze rosszul?
Van e esetleg valakinek ábra ezekhez?

5 évvel ezelőtt csak a főhengert újítottam fel,de akkor elsőre jó lett és csak most kezdett szivárogni.

Mit bénáztam el,mert már 2szer szét-össze és kezdem tépni azt a maradék kis hajam :-)

köszi,üdv
DieselManiaco(NagyVad)13-01-2015 08:33:14 // 49812
ne ilyedj meg toljad neki...:D
mex8613-01-2015 08:04:32 // 49811
szintén nem védeni akarom az eladót mert egy gerinctelen féreg volt ha igy van midnen ahogy leirod.
de a vége ugyis az lesz h egy rakat pénzed meg idöd kimegy az ablakon szakértöre perköltségre ha belemerülsz, egy 150e ft-os 20onéves autóval kapcsolatban (valami ilyesmi árra emlékszem) aztán vagy tudsz valamit bizonyitani vagy nem, mint egy szerencsejáték kb.
gondold meg van-e ennyi fölös energiäd meg pénzed futni a köröket.
Csekesz12-01-2015 22:33:49 // 49810
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, találokztatok e olyannal (2.4JTD 10V 150LE+Manky) megyek normál tempóval, letiprom, padlógáz, és olyan 4000-res fordulat körül, pontosan nem tudom, mert az utat nézem, kidobja a piros motorhibát, megilyedek, elveszem, rögtön kialszik a visszajelzö is.

Ötletek?
DieselManiaco(NagyVad)12-01-2015 20:59:14 // 49809
hát ezt nem tudom nekem a 45 nullára volt állítva 5cm hez közeli ültetéssel...56 -ot nem tudom...
Stringwalker12-01-2015 20:29:19 // 49808
Ott a pont. Ez bizony megnyerhető, ha a szakértő is azt állapítja meg, hogy nem hirtelen, azon az általad megtett 140 km-en következett be a károsodás.
Stringwalker12-01-2015 20:27:47 // 49807
Köszi. Szerintem kicsit kevesebb kell, hogy legyen az összetartás.
csokagm12-01-2015 20:01:55 // 49806
Sok sikert kívánok Neked! Nagyon elítélem ha valaki összespórol egy autóra, majd ezek után kiderülnek a turpisságok... Persze mindenki trükközik apróságokkal sajnos, de amiket Te elmondasz az már egészen más. Kitartást hozzá!
DieselManiaco(NagyVad)12-01-2015 19:55:28 // 49805
mit akarsz rajta állítani? összetartást tudsz csak rajta,a többit majd meghatározza a lengőkarok és egyebek állása,ott semmi nem tekerhető,ha a gyárit ülteted. az összetartásnak meg ugyanannyinak kell lenni mint eddig.
vm12-01-2015 19:49:19 // 49804
A szavatosság fogalmát nem érdekli hogy "simán nem tudta...). Az a lényeg hogy az eladás pillanatában fennált-e a probléma, illetve a probléma okozója.
Mr. Z12-01-2015 19:30:08 // 49803
nem vagyok végzett jogás, de hogy bizonyítod, hogy direkt megpróbálta a kocsi valódi állapotát elkendőzni, vagy csak simán nem tudta, hogy ilyen állapotban van, nem kell a tulajnak értenie hozzá ahhoz hogy eladja. Amúgy nem védem meg semmi, azt se tudom ki az, csak szerintem ezt lehetetlen bizonyítani , talán egy néhány éves kocsinál.
Inter156 (il mascalzone)12-01-2015 19:25:55 // 49802
Köszi a választ és jogos ...el kéne gondolkodnom egy új antennán!
Viszont lehet szerelővel csináltatom,mert úgy is kell vinnem futómű beállításra,elnyalta a nyári gumit és a télit nem akarom tönkre tenni,na meg a másik verdát is szerelőhöz kéne vinnem,szóval összegyűlt pár dolog :-)

Ciao és köszi még egyszer :-)
Arno16612-01-2015 18:20:44 // 49801
Sziasztok!

GTV v6 turbo temaban kepben van valaki?
Kuplung kellene, nem valeo, jó árban.

Tovabbá a lökőrúd végére csésze.

Tippetek van merre érdemes indulni, vagy bevált megoldás a fenti, és egyéb "szokasos" v6 turbo gondokra?

Köszönet!!!
Fisher12-01-2015 17:20:16 // 49800
Elég sok jel arra utal, hogy 100km erejéig lett összedobva! De nem ezért, hanem mert a szavatossági törvény érvényesítéséhez kell. Aztán látjuk... Ha per lesz akkor úgyis lesz bírósági szakértő is, aki majd eldönti mi a szitu! Ha peren kívüli egyezség lesz (a hozzáállásból kiindulva nem hiszem) akkor elég a szakvélemény.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.