Forum >> Szerelőműhely

GTPeti27-02-2015 12:25:39 // 49986
"Lassan mindenki gyárt mindent vagy mindegyik a másikét csomagolja"
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy lassan minden alkatrészt csak egy gyártó gyárt.
Erhard 242 (Pure Energy)27-02-2015 12:14:33 // 49985
a dobozon kívül lehet, hogy nem bár az összes szűrőn az van, de a feszitő görgőn pl az van :)
Egyébként meg nem mind1 mit hol gyártanak? Nevesebb gyártókkal nincs probléma..
A múltkor azon röhögtünk a kollégámmal, hogy egy LUK szettben a tárcsára rá volt szitálva a LUK, Valeo, Sachs gyártója is a szerkezetre csak a LUK, Valeo...
Lassan mindenki gyárt mindent vagy mindegyik a másikét csomagolja
Föckös27-02-2015 10:58:59 // 49984
Csoti, vidd el kiolvastatni. Nem hibakódot kiolvastatni, mert arra kb bárki képes, hanem egy élőadatos kiolvasásra, vannak szakemberek, akik ezzel foglalkoznak.
csoti 16627-02-2015 10:40:33 // 49983
Köszi a hozászolásokat . mind irtam nincs hibakod az obdn. A hengerfelyet azért ujitoták fel mert azt monták hogy felégtek a szelepek. /300 ezer ft ba fájt/. Köszörülés, összes szelep csere,+munkadij.Atunet az volt, hogy hidegen 2 percig egyeletlen volt az alapjárat. Azota az auto tunetmentes volt. Most kezdte el ezt a turbonyomás problémát. Ha tudtok valaki jó szerelőt győr kőrnyékén azt meg köszönném. Várom a további gondolatokat, előre is köszönöm Csoti!
.......................27-02-2015 09:14:43 // 49982
Akkor rosszul rakák össze, vákumcsövek,szabályzó ,turbo ,sok minden lehet
Miért kellett a HF et felújítani?
osee_selespeed27-02-2015 08:19:56 // 49981
Írja, hogy hibakód nincs...
.......................27-02-2015 07:44:13 // 49980
Azzal kellene kezdeni h mi a hibakód az OBD ben?
csoti 16627-02-2015 07:06:20 // 49979
Sziasztok! Egy kis segitség kéne hátha járt igy már valaki. Van egy 159.2.4 jtdm autom ami mostanában ujfajta hibát kreál. autopálya 2500 ford. 1.4-1.5 a turbonyomás. aztán leesik 0.8 ra aztán megint fel.A map szenzort kitakarittotam de nem változik semmi. Hibakod nincs. Az egr ledugozva. az elektroníkábol kikapcsolva. A hengerfej és a szivocsonk 3000 km.el ez előtt lett felujjitva. Ha valakinek van valami gondolata kérem ossza meg velem. Előre is köszönöm. Csoti.
.......................27-02-2015 06:59:19 // 49978
A gyári szetten made in china feliratot még nem láttam,
Anno az ex Bravoval én is eljátszottam 30e km enként az utángyártott lomok ciceregtek,sírtak
Azóta motorba épülő alkatrész original AR ,így símán elfut egy vez szett 100ekm ert
GTPeti26-02-2015 23:49:27 // 49977
Megjött az INA vezérműszíj és balanszszíj szettem.
Ez a tartalma.
VM szett:

Feszítő: Litens - Made in China
Vezető: INA - Made in Germany
Szíj: "INA" - Made in UK (valószínűleg Gates)


Balaszszett:
Feszítő: A görgő fémrészén "Litens - Made in Canada", a görgőn "NTN"
Szíj: Dayco

Ennyit arról, hogy az INA "megízható, német márka". (A szíjakon nem lepődtem meg, a görgőkön igen.) Tudom, hogy egy Conti szett sem nézhet ki máshogy (csak ott a szíjak márkája legalább előre borítékolható).

"A csomagolás a 21. század gyártása..."
[k i z z o]25-02-2015 22:59:56 // 49976
A gyújtást nem tudod állítani ezeknél a rendszereknél, csak, ha átírod valamelyik gyújtástérképet a szoftverben. Jó lenne tudni mit néztek 8 fok hibának, honnan tudják mekkora előgyújtás érték tartozik 1000 1/min -es emelt fordulathoz? Az ide tartozó előgyújtás értéket sok mindennel le lehet korrigáltatni, ez szerintem nem lehet mérvadó.

A szivattyú hiba nem okozhat ilyen hibákat diagnosztika esetén - 13 rpm vs. 1000, nem tudom mivel olvasták és fejtették vissza, de lehet az interpretáció nem megfelelő. (Innentől a 8 fok is megint csak megkérdőjeleződik,)

Amíg ilyen hiba van, addig sokra nem lehet következtetni. (Ha 13 1/min - nek érezné a vezérlő a fordulatot, mint amit ki ad felétek amikor kérdezitek, akkor még nem is gyújtana, fecskendezne, hisz rpm>27 esetén érzi azt a vezérlő, hogy forog a motor és adja ki az elő befecskendezési parancsot indítási benzinmennyiségekkel, és a következő ciklusban gyújtja meg, így ezt kizárnám, hogy valós fordulat, mármint, hogy ECM által mért, és diag. hiba felé indulnék.)

Ha már látod a valós / hihető értékeket, akkor lépjetek tovább. Lambda hiba miatt nem csinálhat ilyet, egyik trim érték sem bír ekkora korrekcióval, hogy annyira túldúsítson, hogy dadogjon a motor. (Kérdés, hogy ez túlzott benzin miatti dadogás, gyújtás kimaradás és ez utáni dús állapot miatti dadogás, vagy valamilyen szinkron hiba pl. forgás jeladó, vagy kimaradt befecskendezés és szegény a keverék.)

Mi volt az ismeretlen hiba? Az üzemanyag szivattyú hibáját egy szállítás méréssel ki tudod mérni, akár úgy is, hogy megnézed mennyit szállít egy edénybe, olyan 175l/óra körüli lehet a szivattyúd. Ebből látnod kell, mit tud, legalább is egy kizárás erejéig, arányaiban.
timo24-02-2015 16:43:15 // 49975
Sziasztok!
2.0 T.S. motorral szerelt Alfám motorja bemelegedve dadog, dögledezik, nem veszi a fordulatot.
Diagnosztika alapján cseréltünk fordulatszám szenzort, sebesség szenzort /1000-es fordulaton tartva a diagon 13-as fordulatszámot jelzett/, továbbá lambda szondát is.
A motor biztonsági módban volt, 3000-nél letiltott. Továbbá jelzett egy ismeretlen hibát is.

Az alkatrészek cseréje után ugyanaz a hibajelenség :/ A diagon azt mondták, h a gyújtás 8 fokkal el van állítódva. Ez mit jelent pontosan? Továbbá kérdezném, h szerintetek merre induljak tovább a szereléssel?

Kaptam egy tippet, miszerint lehet, hogy az üzemanyagszivattyú hibája miatt lehet gond.

Köszönöm válaszaitokat!
Coyote24-02-2015 13:14:35 // 49974
jovannaaa. el felejtettem a linket :-P
.......................24-02-2015 12:39:16 // 49973
a Dupla áron adott olaj az jó bolt ,de nem nekem
MiszöszFőnök24-02-2015 11:59:07 // 49971
Járok mostanában a 11. kerületben a Regős utcában gazdagréten, van ott egy bolt mindig megnézegetem a kirakatában a szép Seléniás fémdobozokat. Az jó bolt ismeri valaki?
Buksi24-02-2015 11:54:44 // 49970
Így biztos meg fogja találni. :-DDDDDDD
Coyote24-02-2015 10:13:09 // 49969
keresd meg Zé-t Pesten. biztos fog tudni segíteni :-)
megabo24-02-2015 09:54:55 // 49968
Sziasztok,

tudtok ajánlani valakit egy olaj + szűrő csere erejéig Budapesten? 146-osom könyörög friss Selenia-ért.

Köszi előre is
.......................24-02-2015 02:17:05 // 49967
A tied hátsokerekes tranaxle,persze ,h hátul 60százalék,hisz van rajta súly

Elsökerekeseknél hátul nincs suly ám
quasimoto24-02-2015 00:50:31 // 49966
Van egy 29 éves kocsim, 60% mind a 4 gátló...gyáriak...ha az új gátló 30% akkor az nagyon szolidan csillapít és viszonyítási alapnak se igazi. Emlékeim szerint 20% alatt már az elmegy kategóra van. Nem adtak értékelőlapot? Hol csináltattad?
.......................23-02-2015 12:29:17 // 49965
köszi ,
Pont erre lettem volna kivancsi,hogy ha 30a vadi új gyári akkor a 25..29 % is jó lesz
Bomi23-02-2015 10:15:05 // 49964
Szia,
A hátsónál általában kevesebbet mérnek mint elől. Ezért van az ,hogy elől 40% a min érték hátul meg 20%-ot kell teljesíteni.
Nekem pl a teljesen új Sachs gátlóval 30%-ot mértek hátul...de Eibach (-30mm) sportrugóval. Normál gyári rugóval magasabb lenne ez az érték.
Ez a mérési módszer amúgy elég szubjektív, mert pl. egy stabil futóműnél is mérhetnek viszonylag alacsony %-ot (sportfutóműnél pl) , meg olyat is hallottam hogy érzésre "billegős" futóműnél magas % értékek jöttek ki...sokmindentől függ.
.......................23-02-2015 09:55:00 // 49963
Hátsó lengéscsillapító mérésnél mennyi százalék szokott lenni új gátlóval?
Csabo2223-02-2015 00:28:50 // 49962
Sziasztok

147-es lengőkarokba szeretnék új gömbfejet. Vki régebben már javasolt egy érdi műhelyt, de nem emléxem a nevére. Ő lenne az? Több érdit nem dobott a kereső ugyanis...

Köszi
JCsabi22-02-2015 20:26:28 // 49961
Igen. Köszönöm! Ez lesz az!
Jani721222-02-2015 20:23:02 // 49960
szia, ez lehet szerintem: 60682636
JCsabi22-02-2015 20:03:51 // 49959
Sziasztok!

Tud nekem valaki cikkszámot mondai egy szilintre? (147, 1.9JTD)
Arra lenne szükségem, ami a hátsó lengéscsillapító aljába van és ehhez kapcsolódik a hátsó lengőkar ami párhuzamos a kocsi hossztengelyével.
A 156-osomba már cseréltem vagy 2 éve de most nem találom. Az ePER se hozza külön.
Bpali22-02-2015 19:41:47 // 49958
Sziasztok!
Alapjáraton kissé érdekes a motor, mintha kihagyna egy henger. Csak alapjáraton. Gyertyák voltak cserélve és nem volt látható a régieken sem probléma.
Hol keressem tovább? Légtömegmérő okozhat ilyet? Alapjárati motor? Trafó?
Aki tud segítsen.
Rolee4622-02-2015 19:28:44 // 49957
Akkor holnap vilagosba megnezem.Koszi!
Jani721222-02-2015 19:20:39 // 49956
ki kell mérni, de szerintem a nyomáskapcsoló szórakozik
Rolee4622-02-2015 19:19:23 // 49955
Koszi Jani!Akkor az lesz a hunyo az inditas utani leallasert!?
Jani721222-02-2015 19:16:18 // 49954
elég egyértelműen a kisnyomású szivattyú hibájára utal
Rolee4622-02-2015 19:13:14 // 49953

Bocsi eleg amator vagyok a temaba meg.Remelem a keprol latszik.Koszi Piritu a valaszt meg a hianyosagra felhivast.
Piritu - 1.000.00022-02-2015 18:47:33 // 49952
Mivel olvastátok ki az autót, hogy nem ír mellé semmit? A FES/MES kommentet is ad mellé.
Amúgy meg a barátunk tudja :-))
romeo 16622-02-2015 18:10:36 // 49951
Sziasztok!!! :)
Alfa 166 2.0 V6 tb önindítója megegyezik a 2.5-3.0 V6 önindítójával???
Előre is köszi!!! :)
Rolee4622-02-2015 18:08:30 // 49950
Sziasztok!
Meg tudna valaki mondani az alabbi hibakodok mit jelentenek!?

P0704
P1555
P0235

Elore is koszi!
roli15621-02-2015 19:08:03 // 49949
Sziasztok !
156-nál kell lehet légtekeníteni a kuplung rendszert? Nem találok légtelenítési lehetőséget, de biztos csak béna vagyok.... Légyszi segítsetek !
Üdv.
Csiga21-02-2015 10:46:56 // 49948
A 4es henger sokszor irja de a 3ast is szokta....
Csiga21-02-2015 10:42:43 // 49947
Sziasztok. Van egy 2.0 jts Gt-m ami kicsit erősebb gázadásra megtorpan ,durrog. Gepre dugva 4.es henger gyújtáskimaradást ír. Gyújtótrfó volt egy tartalékm azt cseréltük de továbbra is fent áll a hiba kábeleket néztem szakadás nem látszik rajta. Valaki találkozott mármhasonlóval?
Rolee4621-02-2015 09:16:04 // 49946
Találkozott már valaki olyan problémával,hogy inditás után pár másodpercel leáll a motor!?.A kijelzön az asr sárga visszajelzöje világit meg az inditásgátló lámpa is világit a következö gyůjtásra kapcsolasnál ilyenkor természetesen el se indul.4-5 probálkozás utan beindult szerencsémre utana kb 20 perc után alapjáratról leált újra sárga asr lámpa világit.December végén lett cserélve a gázolajszűrő,megnéztem hátha vissza engedi a nyomást de jól meg van húzva.Ha elengedi a nyomást nehezen indul, de nekem1-2 tekerés után elindul!?Mitöl álhat le a járó motor valami elektromos baj lehet!?
romeo 16621-02-2015 08:59:29 // 49945
Sziasztok!!! :)
Alfa 166 2.0 V6 tb önindítója megegyezik a 2.5-3.0 V6 önindítójával???
Előre is köszi!!! :)
Andrea14721-02-2015 00:44:14 // 49944
Remelem nem fogok csalodni ensem :)
vm20-02-2015 21:06:57 // 49943
Nem szokott ;-)
Megnevezni nem kívánt komoly szakember barátom pölö vezérlés szettben leginkább azt kéri. Utána Dayco, SKF.
GTPeti20-02-2015 20:30:01 // 49942
Nyugtass meg, hogy az INA cuccokkal nem szokott probléma lenni. :)
vm20-02-2015 20:20:23 // 49941
Dehogy mind az... A legismertebb gyártók nagy része régen is csomagolt, most is csomagol, senki sem gyárt mindent, sőt. Van aki semmit sem. A lényeg a minőségellenőrzés a beszállítónál. Az SKF is vesz csapágyat ezer éve. A Sachs nem is gyárt kuplungot. Folytassam? ;-)

Más kérdés, hogy nem a kínai cucctól kell félni. Olyan minőséget tudnak (ha a megrendelő azt kéri), hogy elcsodálkoznának az itteni "szakemberek"... ;-)
Mr. Z20-02-2015 19:58:25 // 49940
nesze neked globalizmus, végén kiderül mind kínai :)
vm20-02-2015 19:50:40 // 49939
Az meg INA...
mreni20-02-2015 19:45:35 // 49938
az lehet,de a csapágyát nem nézted meg :)
Mr. Z20-02-2015 19:39:20 // 49937
nekem a vezérlésnél pl SKF volt a feszítőbe gravírozva arra emlékszem
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.