Forum >> Szerelőműhely
Sityu25-07-2016 19:54:37 // 51842
PCV szelepet 0071713715 itthon tudok valahonnan szerezni? Bárdiunixstb-ket már megjártam. Fogy az olajam és ezt kizárnám első körön...
PistaFR24-07-2016 16:46:50 // 51841
Pontosítok, elöl a löki alját is rögzítő csavavarokon osztozik.
PistaFR24-07-2016 16:42:25 // 51840
A 156-é csavarozva van, elöl a löki aljához, oldalt a kerékjárati dobbetéthez, hátul a bölcsőhöz.
WarbiRunner (Gyuri)24-07-2016 16:42:11 // 51839
Pont ilyen:
http://alfaamore.hu/kepnezo/forum/16300911?num=0
http://alfaamore.hu/kepnezo/forum/16300911?num=0
WarbiRunner (Gyuri)24-07-2016 16:35:11 // 51838
Sziasztok! a 145/146 vagy akár a 156 alsó motorvédő lemeze mivel rögzül fel? A 146-ra kerítettem egyet, ami szépen illeszkedni látszik, viszont egy árva rögzítő furat sincs neki.
A burkolat lemezen az első felfogatási pontok szépen beilleszkednek a hűtő alatti trapéz alakú kiképzésekbe, ezt még gyorskötözővel is felrakom ha kell.
Mögötte van egy furat ami sehova nem passzol, de úgy néz ki, mintha annak a műanyag kerékburkolattal kéne valahogy találkozni. Az emögött lévő az a futómű bölcső egy kör alakú kinyitásával passzol, a leghátsó pedig a legelső vízkifolyóval a padlón.
Ehhez van valami patent, vagy műanyag csavar aljzat amivel szépen felrakható? Csavart elég esélytelen pl a vízkifolyón belülről kitolni. Szerelhetőnek kéne maradni az autónak.
A burkolat lemezen az első felfogatási pontok szépen beilleszkednek a hűtő alatti trapéz alakú kiképzésekbe, ezt még gyorskötözővel is felrakom ha kell.
Mögötte van egy furat ami sehova nem passzol, de úgy néz ki, mintha annak a műanyag kerékburkolattal kéne valahogy találkozni. Az emögött lévő az a futómű bölcső egy kör alakú kinyitásával passzol, a leghátsó pedig a legelső vízkifolyóval a padlón.
Ehhez van valami patent, vagy műanyag csavar aljzat amivel szépen felrakható? Csavart elég esélytelen pl a vízkifolyón belülről kitolni. Szerelhetőnek kéne maradni az autónak.
sty23-07-2016 16:10:56 // 51837
Valakinek van valami tapasztalata az Ebay-es lengőkar szettekkel ? Érdemes valamelyiket is ott megvenni,egész jó áron vannak.
Sheppa21-07-2016 07:54:39 // 51836
Sziasztok!
147-esem elég kopottak már az első féktárcsák és kicsit ütnek is fékezéskor. Eljött az idő valami komolyabbra cserélni a tárcsákat. Melyik a legjobb ár-érték arányú sportféktárcsa amit ajánlanátok?
kösszi
147-esem elég kopottak már az első féktárcsák és kicsit ütnek is fékezéskor. Eljött az idő valami komolyabbra cserélni a tárcsákat. Melyik a legjobb ár-érték arányú sportféktárcsa amit ajánlanátok?
kösszi
forrasr19-07-2016 22:21:20 // 51835
Sziasztok,
Nemrég észrevettem, hogy a bal oldali féltengelykihajtásnál lógás tapasztalható radiális irányyban, olajat még nem ereszti a szimmeringnél, rezonanciát búgást nem tapasztaltam, mennyire vészes probléma ez? Nem igazán hagy nyugodni a kérdés, nem szeretnék valahol út szélén maradni vele.
Nemrég észrevettem, hogy a bal oldali féltengelykihajtásnál lógás tapasztalható radiális irányyban, olajat még nem ereszti a szimmeringnél, rezonanciát búgást nem tapasztaltam, mennyire vészes probléma ez? Nem igazán hagy nyugodni a kérdés, nem szeretnék valahol út szélén maradni vele.
Juve15619-07-2016 11:50:15 // 51834
Köszönöm megnézetem.
Piritu - 1.000.00019-07-2016 09:51:46 // 51833
Valahol kontakthiba van a rendszerben. Tipikus hely az anyósülés alatti csati. Ha nem érintkezik, akkor világít, ha jó, akkor pár idítás után nem. Ha kiolvasod, akkor megmutatja hogy melyik.légzsák csatlakozásánál van gond.
Rolee4618-07-2016 23:49:33 // 51832
Sajna nekem is pont ez a bajom vele😕.
Juve15618-07-2016 23:43:02 // 51831
Elkezdett világítani a műszerfalon a légzsák visszajelző lampa! Valamikor világít valamikor nem! Szerintetek mi a hibája hol keresendő a baj?
Juve15618-07-2016 18:17:59 // 51830
Folyamatosan azt írj ki, hogy ellenőrizze a csatlakozásokat és a port beállítást! A gépen is illetve a programba is az a port van megadva.
misike7618-07-2016 14:19:35 // 51829
Sziasztok! Ma tesóm paliojával jöttem dolgozni és olyat csinát, hogy a óra szerint a víz nem ment 40 fok fölé, ami nekem gyanús volt, ezért ránéztem a kiegyenlítő tartályra, ami min. alatt volt, kicsit meglazítottam a sipkáját és akkor szépen visszajött a a fagyálló a tartályba. Levegős, vagy mi lehet vele? Csövek melegek, fűtés van, alapjáraton pötyörészésnél a ventillátor elindul.
Borger8418-07-2016 13:43:54 // 51828
Sziasztok! Valaki tudna abban segíteni, GT-hez bicskakulcsot hogyan lehet összetanítani az autóval? Központizár működik, kulcsal, és a belső gombal is nyit, zár. De a kulcs távirányítójára nem reagál! :(
Rolee4618-07-2016 10:34:44 // 51827
Csak az ár miatt: Én is voltam hivatalos, szerződött alfa szervizben, 5eFt a diagnosztika. Sok-nem sok, ki-ki vérmérséklete szerint... Mégis, mennyi legyen?
En a nemet arra gondoltam,az pedig 60-80euro kozott van.5e akkor szamla nelkul lehet!?Nekem 8e felett volt afa-val.
Szerviz vagy muhely kerdes meg feneketlen to.
De nem erdemes tovabb foglalkozni vele.
Kicsit felre ertettel,en segitseget kertem jo(!!)autodiagnosztikas ugybe!Ferke ajanlott egyedul,olyan muhelyt vagy szemelyt aki Alfas korokbe elismert!Amit koszonok is neki!!!
En a nemet arra gondoltam,az pedig 60-80euro kozott van.5e akkor szamla nelkul lehet!?Nekem 8e felett volt afa-val.
Szerviz vagy muhely kerdes meg feneketlen to.
De nem erdemes tovabb foglalkozni vele.
Kicsit felre ertettel,en segitseget kertem jo(!!)autodiagnosztikas ugybe!Ferke ajanlott egyedul,olyan muhelyt vagy szemelyt aki Alfas korokbe elismert!Amit koszonok is neki!!!
Rolee4618-07-2016 09:31:40 // 51826
Kozbe megvan Zee,o masik Cartars😉.De megvan o is😃
Piritu - 1.000.00018-07-2016 06:52:14 // 51825
Az oldalukon minden le van írva: klatty
A pdf-ben a szükséges beállítások is.
A pdf-ben a szükséges beállítások is.
Jani5517-07-2016 23:12:36 // 51824
Csak az ár miatt: Én is voltam hivatalos, szerződött alfa szervizben, 5eFt a diagnosztika. Sok-nem sok, ki-ki vérmérséklete szerint... Mégis, mennyi legyen? A bmw-nél pl. több. A hivatalos, de nem szerződött szervizekben is ki kell fizetni, ott sem ingyenes. A murvakft-nél, meg a szomszéd srácnál sufnituningba is kifizeted, de nálam nem opció a kontárkodás és nem is ajánlom senkinek. (természetesen mindenki azt csinál amit akar és oda viszi a kocsikáját, ahová akarja, annak adja buherára, akiben megbízik)
Másfelől: csak az ár miatt? tudomásul kell venni, az Alfa nem a legolcsóbb műszaki tartalom, nem a legolcsóbb fenntartású autó, de nem is kell, hogy mindenkinek ez a márka legyen, nem is várom el, hogy mindenki értsen hozzá...
Én, ha Münchenen túl élnék, biztosan nem ide hoznám az alfát még csak diagnosztikára sem... miután látom a hatalmas különbséget egy osztrák érdekeltségű és egy magyar szerviz között! Ugye mondanom sem kell, kitalálod, hová járok szervizbe??? Rend, tisztaság, a szerelők tiszta ruhában, nyomatékkulcsot nem csak ismerik, de használják is, időnormákat betartják, még csak véletlenül sem vernek át, megkeresik a hibát, csak azt cserélik ki, amit szükséges, nem számláznak túl, stb., stb. És a legfontosabb: a szakma alapvető szabályait betartják! (Ugye nem kell mondanom, hogy mekkora szakmai hiba, hogy pl. a fehérvári fiat szervizben közvetlen egymás mellett álló kocsikon szerelési munkákat végeznek, az egyiknek karosszéria munkája van, a kisflex szikracsóvája a másik nyitott motorháztetején belülről visszaverődik és belehull a nyitott motorba: hengerfej levéve... saját szememmel láttam, amikor szóvátettem a szervizvezetőnek, meg sem értette, mit magyarázok, hogy mekkora kárt okoztak a motorban. Mert abban biztos lehetsz, azt kitakarítani nem lehet de nem is törődtek vele, mert teljes lelki nyugalommal feltették a hengerfejet. "Majd kidolgozza a motor!" Mondták...)
Másfelől: csak az ár miatt? tudomásul kell venni, az Alfa nem a legolcsóbb műszaki tartalom, nem a legolcsóbb fenntartású autó, de nem is kell, hogy mindenkinek ez a márka legyen, nem is várom el, hogy mindenki értsen hozzá...
Én, ha Münchenen túl élnék, biztosan nem ide hoznám az alfát még csak diagnosztikára sem... miután látom a hatalmas különbséget egy osztrák érdekeltségű és egy magyar szerviz között! Ugye mondanom sem kell, kitalálod, hová járok szervizbe??? Rend, tisztaság, a szerelők tiszta ruhában, nyomatékkulcsot nem csak ismerik, de használják is, időnormákat betartják, még csak véletlenül sem vernek át, megkeresik a hibát, csak azt cserélik ki, amit szükséges, nem számláznak túl, stb., stb. És a legfontosabb: a szakma alapvető szabályait betartják! (Ugye nem kell mondanom, hogy mekkora szakmai hiba, hogy pl. a fehérvári fiat szervizben közvetlen egymás mellett álló kocsikon szerelési munkákat végeznek, az egyiknek karosszéria munkája van, a kisflex szikracsóvája a másik nyitott motorháztetején belülről visszaverődik és belehull a nyitott motorba: hengerfej levéve... saját szememmel láttam, amikor szóvátettem a szervizvezetőnek, meg sem értette, mit magyarázok, hogy mekkora kárt okoztak a motorban. Mert abban biztos lehetsz, azt kitakarítani nem lehet de nem is törődtek vele, mert teljes lelki nyugalommal feltették a hengerfejet. "Majd kidolgozza a motor!" Mondták...)
Juve15617-07-2016 22:25:49 // 51823
Sziasztok! Kis segítséget szeretnek kérni! Letöltöttem a Multiecuscan programot a gépére azonban nem ismeri fel az autot amikor csatlakoztatom! Anno XP volt a gépen akkor hibátlanul működött azonban gondoltam ránézek most es, hogy Win7 van a gépen igy mar bem ismeri fel! Valakinek van ötlete , hogy mi lehet a gond? Vagy mit kell átállítani?
Rolee4617-07-2016 21:52:48 // 51822
Szerintem csak az ar miatt irta😉.En Pecsen voltam a 156-al a Fiatnal,de tobbet be nem teszem a labam oda diagnosztika miatt.
Jani5517-07-2016 21:12:28 // 51821
Igaz is: Münchenen túlról csakis Pesterzsébet! (ez elég korrekt vélemény a német autódiagnosztikáról, úgy általában és egészében)
Rolee4617-07-2016 18:23:57 // 51820
Koszi Ferke!O a Zee mester igaz!?
Rolee4617-07-2016 13:24:05 // 51819
Koszi.Van a kornyekemen is marka szerviz,de van regisztralt programom csak a Gtv-re nem csatlakozik.159en mukodik meg a 156-on is.Vettem atalakito kabeleket is de nem jon ossze a csatlakozas.Itt megcsinaljak a diagnosztikat de az en progimal nem(azt meg is ertem).Ettol fuggetlenul szeretnem ha tudna valaki segiteni.Azzal is tisztaba vagyok,hogy tavolba nehez javitani de nem lehetetlen😉.
Ferke17-07-2016 13:12:26 // 51818
Pesterzsébet, DZ műhely.
Ferke17-07-2016 13:11:54 // 51817
Oda inkább ne menjen be szerintem:D
Jani5517-07-2016 10:45:16 // 51816
De igen! Én is és valószínűleg sokmindenki: Bármelyik AR, Fiat, Lancia SZERVIZBE bemész... Jó párszáz km-el errébb már tudok mondani konkrétabbat is...
Rolee4614-07-2016 21:52:25 // 51814
Sziasztok!
Tudnatok nekem ajanlani jo autodiagnosztikast!?
Tudnatok nekem ajanlani jo autodiagnosztikast!?
norbi199208-07-2016 11:03:36 // 51813
Sziasztok!
147 facelifthez napfénytető mozgató motoron lévő kis öntvény fogaskereke valakinek ?? tudom ennél kisebbet nem lehet kérni. kettétört e miatt nem megy a napfénytetőm.... :/
nem szivesen vennék e miatt még komplett motort is mikor az hibátlan.
továbbá szintén az adott autó 3 ajtós, jobb első ablakhoz kis czúszka, ami bent tartja a keretben az ablakot? tudja e valaki, hogy 2 részből áll, vagy 1? az a kis műanyag.
147 facelifthez napfénytető mozgató motoron lévő kis öntvény fogaskereke valakinek ?? tudom ennél kisebbet nem lehet kérni. kettétört e miatt nem megy a napfénytetőm.... :/
nem szivesen vennék e miatt még komplett motort is mikor az hibátlan.
továbbá szintén az adott autó 3 ajtós, jobb első ablakhoz kis czúszka, ami bent tartja a keretben az ablakot? tudja e valaki, hogy 2 részből áll, vagy 1? az a kis műanyag.
Zümi14708-07-2016 10:45:36 // 51812
Sziasztok!
Tatabánya környékén tudtok olyan autószerelőt aki Alfához is ért?
Tatabánya környékén tudtok olyan autószerelőt aki Alfához is ért?
JulesTS07-07-2016 22:07:56 // 51811
Szia, en 1.8TS-en az AC relejere kotottem ami az akksi elott van. Gondolom a JTD-nel is van valami hasonlo...
Zozo8507-07-2016 13:43:52 // 51810
Sziasztok 147be tudtok mutatni olyan óracsoportot ami tempomatos és olyat ami nem? :)
Zozo8507-07-2016 13:01:42 // 51809
Sziasztok
Ha gyárilag nincs a Faceliftes 147be tempomat utólag be lehet szerelni? Ha igen mi kell hozzá? (Kar, kabelkoteg???, új kormanyburkolat ahol ki van vágva???)
Előre is köszönöm
Ha gyárilag nincs a Faceliftes 147be tempomat utólag be lehet szerelni? Ha igen mi kell hozzá? (Kar, kabelkoteg???, új kormanyburkolat ahol ki van vágva???)
Előre is köszönöm
Tattaya02-07-2016 13:56:54 // 51808
Sziasztok! Nappali menetfényt akarok beépíteni a GTmbe. A gép JTD. Profi, normális OSRAM a szerkó. Ahhoz, hogy előírás szerinti legen a működése, gyújtás 15-ös pontra is kellene kötnöm egy vezetéket. Tehát olyan pont kellene, ami gyújtás ráadásakor kap 12 voltot, gyújtás levételkor megszűnik. a motortérben min találok ilyet? Ötletetek? Az utastéri biztosíték táblához nem egyszerű a bejutás. Bármilyen ötletet, tanácsot szívesen fogadok. Köszönöm!
BCS27-06-2016 19:56:27 // 51807
A MiTo-mon tegnap kigyulladt a csavarkulcs jel. Ha jól tévedek, akkor ez a megelőző karbantartásra figyelmeztet? :)
Piritu - 1.000.00025-06-2016 20:45:03 // 51806
147 1,6 120TS-ben nem nagyon van kettős tömegű...
HoGyi25-06-2016 14:26:04 // 51805
Koszi! Es ez a hang mar rosszat jelent?
pettinke25-06-2016 13:31:09 // 51804
Kettős tömegű lendkerék lehet az inkább.
HoGyi25-06-2016 12:05:58 // 51803
Sziasztok! :)
Párom 147-eset (1.6 120le) tegnap vezetve feltűnt hogy váltáskor csetten egyet. Ahogy próbálkoztam rájöttem hogy valszeg a kuplung lehet, mert amikor sebessegben kinyomtam es ujra ráengedtem, akkor is csettent. Nem hangos, olyan finomabb hang, de hallható. Tudom hogy innen mondani bármit, nem konnyu :) de hatha valami mar találkozott a dologgal es kesobb kiderült mi okozza. Egyszerűen az is lehet hogy normalis ahogy a kuplungszerkezet mukodik, csak az offos saját autómban sosem hallottam ilyet. De meg a 145-ösömben sem. Mondjuk az 2.0 Td volt, itt lehet az olajkályha miatt nem. :))))
Elore is köszi!
Gyimi
Párom 147-eset (1.6 120le) tegnap vezetve feltűnt hogy váltáskor csetten egyet. Ahogy próbálkoztam rájöttem hogy valszeg a kuplung lehet, mert amikor sebessegben kinyomtam es ujra ráengedtem, akkor is csettent. Nem hangos, olyan finomabb hang, de hallható. Tudom hogy innen mondani bármit, nem konnyu :) de hatha valami mar találkozott a dologgal es kesobb kiderült mi okozza. Egyszerűen az is lehet hogy normalis ahogy a kuplungszerkezet mukodik, csak az offos saját autómban sosem hallottam ilyet. De meg a 145-ösömben sem. Mondjuk az 2.0 Td volt, itt lehet az olajkályha miatt nem. :))))
Elore is köszi!
Gyimi
Soti24-06-2016 11:55:03 // 51802
Szia mindenkinek! Azt szeretném megkérdezni hogy a 164 és 164 super első emblémája között van külömbség vagy csak a pajzs kialakítása más? Lelopták az emblémámat és motor meg fülkekóddal fárasztanak az autósboltban....esetleg valakinek volna 1 emblémája amit átvehetnék tőle?
Gyuri22-06-2016 14:29:42 // 51801
Sziasztok! Mennyire jellemző 1.9JTDm-nél a következő jelenség? Üzemmeleg motor, egy 15p pihenő után nem indult. A gépet ráakasztottam és nem látta a motorvezérlőt. Meg is lett hamar a baj, a motortérben lévő F16-os biztosíték égett ki. Kicseréltem, 2-3x kivágta, utána fogtam kihúztam a motorvezérlőre menő szálat és semmi gond nincsen vele. Képes a motorvezérlő ilyen módon haldokolni, vagy az én figyelmem kerülte el valami?
Coyote22-06-2016 14:13:25 // 51800
Köszönöm, akkor holnap ki is méretem majd aztán kiderül... :-)
vologya[kendács mester]22-06-2016 09:47:39 // 51799
Egyet értek, hasonlóképpen jártam. AIRBAG, ESP, IMMO hibáim voltak véletlenszerűen. Nálam a testkábel hibája volt, vezérlőegység megbolondult. A villanyos szerelőm tesztelte 10.3 V alatt csak úgy repkedtek a hibák.
pettinke22-06-2016 08:11:28 // 51798
ha ennyi minden jön elő egyszerre, akkor valóban lehet, hogy az akku feszültség - valami miatt, vagy a rossz önindító, vagy a fáradt akku - leesik 10 V környékére, és onnantól az autóban szerte szórt kompjuterek megőrülnek...
vologya[kendács mester]22-06-2016 08:04:26 // 51797
Megmondja nekem valaki gyorsan, hogy a főtengelyen lévő ékszíjtárcsa anyacsavarja milyen méretű (166 V6 3.0)?
Köszönöm.
Köszönöm.
Coyote22-06-2016 07:04:02 // 51796
Sziasztok. Mostanában kicsit rosszalkodik a nagyvad.
Két hibát is produkál rendszeresen.
Az egyik az az, hogy üzem meleg motornál magától meg emeli az alapjárati fordulatot 1000-re, majd egy idő után vissza áll normálisra.
A másik az hogy a vízhőfok mutató néha magátol felugrik 130-ra majd vissza, közben ki gyullad a check lámpa is.
Ki olvastattam a hibát a szervízben és ezek találták a fiuk:
Turbó nyomás érzékelő,
Akku főrelé
Motorolaj szint szenzor
ABS, ASR,ESP, kézifék figyelmeztető lámpa
Eseteg mind ennek lehet az okozója, hogy induláskor túl nagy feszültséget vesz fel az önditó? Sajna az tuti csere érett, de már úton van az uj belőle.
Két hibát is produkál rendszeresen.
Az egyik az az, hogy üzem meleg motornál magától meg emeli az alapjárati fordulatot 1000-re, majd egy idő után vissza áll normálisra.
A másik az hogy a vízhőfok mutató néha magátol felugrik 130-ra majd vissza, közben ki gyullad a check lámpa is.
Ki olvastattam a hibát a szervízben és ezek találták a fiuk:
Turbó nyomás érzékelő,
Akku főrelé
Motorolaj szint szenzor
ABS, ASR,ESP, kézifék figyelmeztető lámpa
Eseteg mind ennek lehet az okozója, hogy induláskor túl nagy feszültséget vesz fel az önditó? Sajna az tuti csere érett, de már úton van az uj belőle.
Peta9821-06-2016 20:43:55 // 51795
Köszi már megoldódott ! :)
HaNGyA21-06-2016 20:36:51 // 51794
Üdv Peta!
Én is jártam így.
Ilyenkor jön a körbeskubizik az ember a műhelyben c. gyakorlat, hátha valamin megakad a szeme, ami megihleti.
Nekem egy nagy négyszög (helyesen hasáb) alakú reszelő lett a nyerő. A vékonyodó végét beletoltam a bent maradt gyertyahéjba. Erősen befelé nyomva az élek belemartak a gyertyamenet belsejébe és ki tudtam tekerni a bent maradt menetes részt.
Egy próbát megér, csak a ráncaidat veszítheted... :-)
Én is jártam így.
Ilyenkor jön a körbeskubizik az ember a műhelyben c. gyakorlat, hátha valamin megakad a szeme, ami megihleti.
Nekem egy nagy négyszög (helyesen hasáb) alakú reszelő lett a nyerő. A vékonyodó végét beletoltam a bent maradt gyertyahéjba. Erősen befelé nyomva az élek belemartak a gyertyamenet belsejébe és ki tudtam tekerni a bent maradt menetes részt.
Egy próbát megér, csak a ráncaidat veszítheted... :-)
Ambient00121-06-2016 11:01:10 // 51793
Sziasztok! Alfa 156 1.6 Ts komplett motort keresek megvételre.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
388
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?