Forum >> Szerelőműhely

Scott23-01-2005 10:29:44 // 1742
krisz ! Nekem van egy jó szerelőm, de az a gond, hogy nála mindig ott kell hagyni az autót, mert valójáben nem ő csinálja, hanem viszi tovább az embereihez. Egyébként Kispesten van.
Don Gombóc23-01-2005 09:39:01 // 1741
Sajnos nem oldotta meg még a szervizes villanyász sem tudta kiütni belőle. Mint ahogy ezt az overboost szarozást sem tudta belőle kiolvasni, csak az injektor jel hibakódot tudta belőle kiütni.
Don Gombóc23-01-2005 09:28:07 // 1740
Nekem is azt írja ki minden indításkor ha a légkondira kapcsolsz hogy Air condition faulty please contact workshop. Ha viszont mégegyszer megnyomod a klima gombot akkor hibátlanul kiadja a klíma menüjét ugye? Nos amikor voltam egyszer a tisztelt márkaszervízben ott sem tudtak vele mit csinálni hogy ne írja ki ezt a szarságot. Mert a gép nem jelzett hibát, mint ahogy nincs is mert rendesen működik a klíma. Ennyit a márkaszervízekről ismét.
krisz3322-01-2005 21:25:38 // 1739
ez kiraly kösszi van valami tiped hogy hol tudom ezt megnezetni vagy en is meg birom csinalni
Scott22-01-2005 20:54:20 // 1738
Meg kéne nézetni a tiedet is, vagy az előgyújtás szar, vagy a karbiknál valami nem jól van beállítva. Sok baja nem lehet nem egy bonyolult szerkezet. Ezért imádom a karbis boxert :))
Scott22-01-2005 20:51:12 // 1737
Az valóban kicsit sok . Nekem általában 10 , nagyon hidegben és nagyon rövid távon max 12. Annak idején nekem is 15-t evett . A gyújtás elosztónál van egy vákuum kamra , ami az előgyújtást szabályozza. Az volt lyukas. Csere után fa..án be lehetett állítani az előgyújtást, azóta jó a fogyasztás.
krisz3322-01-2005 20:39:13 // 1736
varosba kb 14 15 liter es csak 1.3as nem tudom kicsit sok szerintem a tiede menyit esszik?
Scott22-01-2005 20:28:21 // 1735
krisz33 ! Mi a baj a fogyasztással ?
András bácsi22-01-2005 18:13:04 // 1734
Fellázadt a számítógép lelke. :-) Általában megoldja a problémát az áramtalanítás, és az ICS újraindítása.
Thomasz22-01-2005 17:33:20 // 1733
a kérdésem a következő miért van az hogy légkondi hibát ír ki és be sincs kapcsolva a légkondi(166-os)
krisz3322-01-2005 16:47:49 // 1732
Üdv mindenkinek csak egy kerdes az en gepem meg dupla weber karbis van masfajta dupla karbi is azzal vajon kevesebbet esszik?
András bácsi22-01-2005 16:37:59 // 1731
Igaza van mester, tévedtem. 016.44 motorkódnál 9, 016.00 motorkódnál 9, 016.78 motorkódnál 9.5 a kompresszióviszony. A végnyomást írja min 11-re.
Paco22-01-2005 15:37:04 // 1730
Szerintem neked a kompressziós végnyomás volt annyi :)
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)22-01-2005 14:55:25 // 1729
86' Giulietta 2000ccm nek 10.4 a kompressziója infom szerint. pl egy 1.9JTD meg 18.4 ha jo emléxem , de itt van több Alfa motor adata: Docky_SD's Alfasite Itt is: Alfadatas Közben ezt találtam ;) Giulietta 1.8 kompresszió 9.0
András bácsi22-01-2005 14:03:42 // 1728
Nekem kopottan a legrosszabb hengerben volt 9, felújítás után a min. 12 volt.
Robi21-01-2005 20:52:31 // 1727
Örömmel jelentem, hogy kocsikáztam egy kicsit a hóban. Váltó fasza, oda-vissza végigkapcsolgattam, esze ágában nem volt recsegni. Kicsit nehezen jár, de reményeim szerint az elmúlik, ha bejáratom. Még arra is hajlandó, hogy lassú gurulás közben egy rossz szó nélkül beveszi az egyest. Nem túrtam neki, tekintettel az időjárásra és a bejáratós váltóra, de remélem, hogy az egyes-kihuzat-kettes kombinációt is gond nélkül tudja majd abszolválni. A fék viszont egyre jobban aggaszt. Második taposásra fog csak, elsőre majdnem padlóig szalad. Mintha levegő lenne még benne. No mind1, majd légtelenítem még, hátha valahonnan előkerít még egy-két légbuborékot.
Wickey21-01-2005 19:42:05 // 1726
Az már majdnem dízel :-PPP A korabeli V6osok 8.5-9.0 körül vannak. Szerintem ez sem lehet több 10nél.
András bácsi21-01-2005 18:42:08 // 1725
Szerintem 10-14 között normális. A gyári úgy emlékszem 10.8, de most nem tudok utánanézni pontosabban.
Paco21-01-2005 15:31:51 // 1724
Én csak azt láttam, hogy fogsz menni a váltóért, de azt hittem szombaton operálod.
TtK21-01-2005 13:59:01 // 1723
Mint kiderült nem, 33, hanem 146-hoz való. :(
pb_21-01-2005 13:53:16 // 1722
Jól van csak kiderült a turpisság.
Bandita21-01-2005 13:34:35 // 1721
Jöhetnek nekem is a manualok, minden infómagot gyűjtök! szabobandi@yahoo.com.uk
Kazes☻21-01-2005 13:28:35 // 1720
Mi a normál kompresszió érték 1.8 Giuliettánál? Cartársak, ha valaki tudna válaszolni!
TtK21-01-2005 13:24:54 // 1719
Nos e szerint a két motor nem ugyanaz, még a kódjuk is más. A 33-é 30746 (katalizátor nélkül 137 LE) vagy 30747 (katalizátoros 132 LE) a 146-é pedig 33401 (katalizátoros 129 LE). A befecskendezőjük, ahogy kinéz még csak nem is hasonlít egymásra.
Kazes☻21-01-2005 13:20:12 // 1718
BoTSássál meg, félreértettelek. Azt hittem emilben. Így is tökéletes, mégnagyobb köszönet érte és a fáradozásodért! :-)
András bácsi21-01-2005 13:17:52 // 1717
Postán és lakcímre. :-)
Kazes☻21-01-2005 12:32:18 // 1716
Még nem jött semmi! Nem ütötted el vmelyik bötüt véletlenül? kazes@freemail.hu
Kazes☻21-01-2005 12:27:09 // 1715
Köszi! Futok is, sietve megnézem!
András bácsi21-01-2005 12:23:33 // 1714
Feladtam az oldaladon szereplő címre a Giulietta füzetet.
Kazes☻21-01-2005 12:15:32 // 1713
Csak így tovább, csak így tovább, hajrá! :-)
Robi21-01-2005 11:59:16 // 1712
Elejtettem itt-ott a topic-okban, hogy mi az ábra. Gondoltam, hogy felhívlak, de ennek végül az lett az objektív akadálya, hogy nem tudom a számodat. :)
gabi3321-01-2005 11:58:39 // 1711
Aki kíváncsi hamar megöregszik. :))))
mati21-01-2005 11:55:43 // 1710
Szerencsére semmi. Kicsit köhögött néha, node beteg volt a drága, de gyertya csere, légszűrő, injektor tisztító, és újra egészséges. Egyszerüen csak érdekelnek ezek a dolgok.
pb_21-01-2005 11:51:14 // 1709
Van valami konkrét baj vele, vagy csak úgy érdekel?
mati21-01-2005 11:42:38 // 1708
Igen, elképzelhető a különbség, azonban nem valószínű, hogy minden részlete eltér. Bár az AR-t ismerve, igen leleményesek voltak. Szinte 2db ugyanolyan nincs is köztük. :-) Mindig azon múlott, hogy hová készítették!
pb_21-01-2005 11:39:58 // 1707
De neked a 33-ashoz kell. Pont azon agyalunk TtK kollegával, hogy mi a különbség a 33 és 45/46 között.
mati21-01-2005 11:17:54 // 1706
Én is megköszönném, ha van az 1.7 16V-hez bármilyen service manual. Cím: mati@vodafone.hu
TtK21-01-2005 10:36:08 // 1705
Passz. Mondom én eddig abban a hitben voltam, hogy a két típus motorja azonos.
giovanni21-01-2005 10:21:16 // 1704
Paco Ttk Köszi.. Holnap de nekiesek majd dokumentálom :)) azt tolok fel képet hátha valami csoda kerül elő megint mint az ABS-emnél. :(
Wickey21-01-2005 10:01:19 // 1703
Amikor ölbekaptuk ketten a kuplungozott, olajjal feltöltött, komplett cumót, akkor elgondolkoztunk egy ideig, illdomos-é 8 órakor téged felhívni, hogy hórukk van :-))) De ahhoz képest baráti, mert 6:20-7:00-ig felkerült és beállítódott a jobb fék, utána 8ig belekerült az olaj, meg felmászott a balos fék. 10-re meg már helyére volt pajszerolva a váltó. :-)
pb_21-01-2005 09:59:54 // 1702
Akkor lehet, hogy csak a vezérlésben van különbség. Azt nem tudod, hogy fejlesztettek-e a vezérlésén?
TtK21-01-2005 09:55:20 // 1701
Én úgy tudtam, hogy a 146 és a 33 1.7 16V motorja detto ugyanaz. Ezek szerint mégse..
TtK21-01-2005 09:53:47 // 1700
Így kell kiszedni a motrot:

pb_21-01-2005 09:51:08 // 1699
Robesz a 33 1.7 16v-t kérdezte, ott Motronic ML 4.1 van. Mondjuk azt nem tudom, hogy mi a különbség a 33 1.7 16v és a 45/46 1.7 16v között.
TtK21-01-2005 09:44:38 // 1698
Robesz: Az 1.6-é Motronic M3.1 vagy Rochester. Az 1.7 16V-é Motronic M2.10.3. Service manual mindháromhoz van, darabja egy mega. Ha adsz egy mélcímet, amire mehet ennyi már küldöm is. És nézd meg Grandtourismo oldalát itt a cs.hu-n, ő azt hiszem ír valamit arról, hogy mi a különbség.
Paco21-01-2005 08:33:53 // 1697
Ha ugyanolyan mint a 155-ben akkor nem kell lebontani. Le kell húzni a csatlakozót a motorról (a motor az utas előtt van a műszerfal alatt, és alulról hozzáférhető), majd egy laza mozdulattal a motort balra elcsavarni, és lefelé kihúzni. Bajonettzáras a szentem :)
pb_21-01-2005 08:33:35 // 1696
Esetleg kipuf?
giovanni21-01-2005 08:06:37 // 1695
Tegnap este megvizsgáltam és ahogy sejtettem nem a biztosítéka szállt el a ventillátornak :((( szal megin csinált nekem hétvégére elfoglaltságot a drágám... Bonthatom le a zegészet...
Paco21-01-2005 08:01:45 // 1694
Csak nem szóltál, hogy operáció lesz :)
Robi21-01-2005 01:43:12 // 1693
Jelentem, az az idióta ezoterikus-pszichoszomatikus-izoakármi váltórudazat fent van a helyén, és funkcionál. Továbbá fent van a kardán, és le van rögzítve a de-dion tartó keresztgerenda. Utóbbit külön élmény volt rögzíteni, mert persze a hézegoló alátétek jól összekeveredtek a dobozban, fogalmam se volt, hogy melyiket honnan vettem ki. Úgyhogy még azt is méregethettem. Hátra van a kipuff, és az a szemét fékcső. Persze a fékcsőhöz csak akkor férni hozzá, ha leengedem a váltó hátulját, úgyhogy a féltengelyek és a kézifékbowden sincs még bekötve. Olyan jól esett beállni egy forró zuhany alá, hogy kb egy órán keresztül ottfelejtettem magam. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.