Forum >> Szerelőműhely

András bácsi09-02-2006 12:14:15 // 10286
Igazad van, csak az a gond, hogy nem mindent tudsz már beszerezni. Tehát marad a kompromisszum és az univerzalizáció. Szvsz igen kicsi az esélye, hogy gyári alkatrészt sikerül szerezned a régebbi normális minőségűből. És ha ilyen mégis van, akkor jönnek az emberek a hülyeségükkel, hogy ez meg az milyen drága (ugye Marklar-kolléga), és inkább veszi a mostani silány minőséget duplájáért/triplájáért.
granturismo09-02-2006 11:50:07 // 10285
Ez tény teljesen igazad van. De azért gondolj bele, hogy rendelsz egy főtengelyt most a boxihoz. Csak egyféle van, nem tudsz mást rendelni. És akkor előhúzol egy főtengelyt amit még mondjuk az utólsó generációs Sudhoz vettél modjuk 85 ben. A Sudé kovácsolt anyag lehet köszörülni van 3 túlméret stb. Akár 1millert is bele tudsz tekerni ugyanabba a főtengelybe ha szerencséd van és profik csinálták a 3 felújítást. Most nézd meg a mostani tengelyt felületi edzés (nitridálás) a vékony edzett réteg lekopik egy hegyesebb motoron mondjuk 200-ekm után. Lehet a kukába dobni az egészet. namost ez a 2 főtengely ugyebár azonos be lehet tenni egyiket a másik helyére. ha most behal végleg egy eredeti sud főtengely ezt a mostanit lehet rendelni bele. Dehát ettől azért nem állíthatod, hogy ez a 2 főtengely azonos. Mert az egyik a boldog békeidők terméke Rudolf Hruska bácsi rajzasztaláról a másik meg ennek a fogyasztáscentrikus, globalista világ igényeihez igazított silány utánzata.
mszabika09-02-2006 11:37:33 // 10284
köszi szépen! A szerkezetet nem tudom megvenni, mert amit veszek az szettben lesz, de azért tényleg köszi!
András bácsi09-02-2006 11:31:54 // 10283
Rendben van, de rendelni akkor is csak a jelenlegi cikkszám alapján tudsz: ergo ugyanazt hozzák mindhez.
granturismo09-02-2006 11:15:23 // 10282
Ez így van. De ez a kettő mégsem egyforma. Azért hozza valszeg, hogy a 2 cikkszám azonos, mert be lehet tenni helyette. Nekem is sikerült. Valójában azonban méfsem egyformák. Ez nemcsak méricskéléssel hanem ránézésre egy fotón is azonnal észrevehető. Az embléma oldala sem egyforma. Az "újabbakon" csak egy átlátszó műanyag fólia védelem van ami felpúposodik, lepattog és alatta villámgyorsan bemattul és csúnya lesz maga az embléma. Én is emiatt cseréltem le a régire. Az szerintem a magyarázat az hogy az eltérő cikkszámokat ha azonosnak mutatja a program az valójában nem azonosságot csak csereszabatosságot jelent. E kettő nem azonos ugyebár. Számtalam alkatrészt mutatok, amely eltérő cikkszámú a program szerint csereszabatos de igenis van eltérés közöttük.
Poló09-02-2006 10:37:29 // 10281
Tudod mi az az elnézés? :DDD
Marklar15509-02-2006 10:23:25 // 10280
36k volt nekem a Valeo szett! Van egy eladó szerkezetem. Bontott még mindenki szerint elég jó. 4000ft ért odaadnám. Az is valeo
bszl09-02-2006 08:37:45 // 10279
Az ár csak a jó minőség alsó határáig számít. Szóval ha a Glaser is gyenge akkor mást is ajánlhatsz
109-02-2006 08:35:21 // 10278
Nem akartalam senkit "megbántani" ezért is írtam, hogy lehet, sőt biztosan van másnak is a társaságban. Mér nem ismerem annyira az "erőviszonyokat", hogy ki-kivel van jó barátságban,stb. :-))) Szóval ELNÉÉÉZÉÉÉST :-DDDDD
granturismo09-02-2006 08:30:10 // 10277
Ajusát ne. Inkább a Glasert ha már olcsó.
granturismo09-02-2006 08:29:12 // 10276
Nahát! Ki az az állat aki így szétbelezte az autóját? :-))))
bszl09-02-2006 08:24:03 // 10275
Hengerfejtömítést diselehez milyet? (a legolcsóbb ami még biztosan jó) Aljusa márkáról mit tudni?
András bácsi09-02-2006 08:23:52 // 10274
Nézd meg a friss ePerben. Az utóbbit hozza mindre váltószámként.
granturismo09-02-2006 08:19:16 // 10273
A 33-ason 240051016 cikkszám volt. A 146-os boxin 60596492.
zee09-02-2006 08:12:44 // 10272
Itt nézd meg: lambdaszonda
András bácsi09-02-2006 07:48:57 // 10271
Nézd meg: ugyanaz a cikkszáma mindnek.
Poló08-02-2006 22:22:26 // 10270
Köcce. Ettől is okosabb lettem picit :)
granturismo08-02-2006 22:19:49 // 10269
Sziasztok. Én is hátulról nyomtam ki. A csíklámpás 33-as emblémáját tettem fel a 146-ra. Tényleg nem egyforma egy picit alul felül eláll, de nem feltűnő (0,5-0,5mm) Szóval ebben a lekerekítéses 146 embléma dologban van valami. A 33 embléma még abban különbözik, hogy a hátulján nincs az öntapadós karika számára az a lapos kerek sáv a szélén. Ezért fekete sziloplaszttal tettem fel. A két rögzítőláb az viszont ugyanott van úgyhogy a két lyukacskába bestimmelt. Az a két biztosító alátétet laposfogóval megigazítottam és utána visszatettem. Ugyanolyan stabilan tart mint előtte.
András bácsi08-02-2006 22:17:42 // 10267
Na jóccakát, én lépek aludni.
Poló08-02-2006 22:15:14 // 10266
Szerintem én hagyom az enyémet így, kopott emblémával. Inkább, mint pajzs csere is legyen.
András bácsi08-02-2006 22:14:17 // 10265
Egyforma, hidd el.
Poló08-02-2006 22:08:48 // 10264
Valami olyasmit mondott, hogy a 146-nak az emblémája kicsit le van kerekítve, meg van hajlítva, a 156-é meg egyenes.
András bácsi08-02-2006 22:07:03 // 10263
Itt megint érdekes fordulat: az embléma ugyanaz. :) Minden méretét tekintve. Eltérés csak a 147-esnél van: azon van egy pluzt króm keret. A 145/6-nál is bentebb ül az embléma, szóval szerintem ott is sérül a króm a fenti módszerrel. Ezért abban is hátulról nyomtam ki. :)
Poló08-02-2006 22:01:56 // 10262
Egyik munkatárs mondta. Neki 146 van. Azon ő cserélt, de a 156-nak az emblémáját tette bele. Kicsit körülményes volt, de azt tudott olcsón.
András bácsi08-02-2006 21:59:03 // 10261
Na de hogyan nyúlsz alá? A pajzsnak van egy válla, amibe beleül az embléma. Szvsz így mindenképpen megsérted a krómot. Vagy igen furmányosan vékony, és hajlékony kés kellene.
Poló08-02-2006 21:56:19 // 10260
Hasonlóan hallottam én is. Lebontod a műanyagot, akkor ott lesz az a két pöcök, amin rajt vannak azok az izék. Azokat leszeded. És ekkor az embléma alá nyúlsz egy késsel. Állítólag ekkor már könnyen kijön.
Poló08-02-2006 21:50:56 // 10259
Ugyanmár. Hova gondolsz? :))
András bácsi08-02-2006 21:50:03 // 10258
Én pajzsostól leveszem a mht-ről. Utána lejön belülről a fekete műanyag. Akkor látja az ember az embléma két lábát a rugósalátátszerű bigyókkal. Ezeket kéne nyomni kifelé, csak félő, hogy eltörik a pajzs. A digók az emblémát valami erős kétoldalú ragasztóval teszik fel, ami nem igazán engedi. Csak nem valami Audi-cucc a lambda? :)
Poló08-02-2006 21:48:52 // 10257
Ez is gyári, nem utángyártott :)
András bácsi08-02-2006 21:45:17 // 10256
Bár tegyük hozzá: azért valószínű ezek nem hozzák ugyanazokat a paramétereket, mint a gyári darabok. Valamit azért ki kell spórolni belőle, nem hiszem, hogy pusztán az ötbetűs felirat sokszorozza az árat.
Poló08-02-2006 21:44:33 // 10255
Ennél olcsóbb nem is lehetne :))) Lehet, hogy van megoldás az embléma eltávolításra. Te csak kifeszíted a helyéről vagy le is veszed a mögötte lévő műanyagokat?
András bácsi08-02-2006 21:43:05 // 10254
Ha olcsó szondát szereznék, én megkísérelném. :)
Poló08-02-2006 21:36:59 // 10253
Átforrasztom a csatit és már kész is?
András bácsi08-02-2006 21:33:19 // 10252
Elvileg megoldható. Erre vannak a jó kis "univerzális" darabok.
Poló08-02-2006 21:31:06 // 10251
Bandi !! Másik lambdaszondát is fel lehet rakni, ami 4eres, de más a csatlakozója?
EDDI08-02-2006 21:30:54 // 10250
Sőt nekem is töled van meg az eper! '04-es Autodatám nekem is van. Van még régebbi Ricambi cd amin rajt van a 75,33 Továbbá Fiat cd, Lancia cd. VW Etos (VW,Seat,Skoda?Audi)Ezek a régiektől az újakig. Valamilyen Opel.
Robi08-02-2006 21:29:08 // 10249
Lehetőleg alkohollal, vagy féktisztító spray-vel pucold, mert az elpárolog utána, nem marad benne.
martin-i08-02-2006 21:29:05 // 10248
nagyon kösz, mert azt se tudtam, hogy kezdjek neki. & gondolom, ha kitisztitva is megy az őrület, akkor csere :( Pedig ha jol olvastam "Delorto made in Italy"& nem Bosch!
András bácsi08-02-2006 21:26:56 // 10247
Jól be kell áztatni valami sprével (kontakt, féktisztító esetleg WD40). Van benne egy csappantyú, amivel elzárja az alapjárati megkerülő járatot. Azt elvileig finoman el tudod fordítani, és mötötte is kitakarítani. Ha tiszta, akkor polírozott fémszínű a csappantyú.
Poló08-02-2006 21:22:42 // 10246
Köszi. Nagyjából eltudom képzelni.
martin-i08-02-2006 21:22:10 // 10245
köszi, akkor reggel ezzel indítok mert mennem kell Egomba+Sztendrére is...remélem utközben nem fogja csinálni!
András bácsi08-02-2006 21:20:39 // 10244
Szívesen. :)
tom16408-02-2006 21:19:14 // 10243
Lehetséges, de a hiba megfogásához próbálj meg kölcsönbe beszerezni egyet, mert én is összevásároltam sokmindent-potyára. Most meg próbálom kiárulni öket.. És ráadásul mennyi mindent még Banditól kaptam kölcsön, amiket nem kellett kifizetni.....ezúton is köszi!
András bácsi08-02-2006 21:18:06 // 10242
Lehetséges, bár igen extrém az ekkora elmozdulás. Próbáld meg kitakarítani, ennél a motornál még viszonylag egyszerű szerkezet, és nehéz elrontani.
András bácsi08-02-2006 21:16:17 // 10241
Ha jól emlékszem lapos, egymás melletti négy csatlakozóval. A műanyag része a csatinak olyan, mintha négy csőből állna.
martin-i08-02-2006 21:14:41 // 10240
most nézte meg az egyik ismerősöm& mikor hidegen beinditottuk megint felment 3000-ig az alapjárat, aztán megmozgatott egy csatlakozot vhol a LMM körül, rákoppintott egyet& helyreállt! azt mondta, hogy lehet hogy az "alapjárati léptetőmotorral" van probléma. Szerintetek lehetséges? Köszi!
Poló08-02-2006 21:12:33 // 10239
156 lambdaszondáról tud valaki képet mutatni? 4 eres vezetéke van? Milyen a csatlakozója?
András bácsi08-02-2006 21:12:16 // 10238
Nekem is van mindkettő. :) Sőt Zsülnek is tőlem van eper. :)))
Roberto08-02-2006 21:12:00 // 10237
Sziasztok! Melyik márkaszervízt ajánlanátok kötelező szervízhez? Pest környéki érdekelne, de ha tudtok távolabbi nagyon jót mondani...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.