Forum >> Szerelőműhely
bb_14512-02-2006 20:39:12 // 10396
Szia!
Ha kiderül mi a baja, akkor megírnád a mail címemre?
Nekem is hasonlókat produkál a verda :((
Igaz, nekem időszerű volt a gyertya csere, cseréltem lambdaszondát is, de sajnos még mindíg csinálja.
Előre is kösz!
granturismo12-02-2006 20:33:07 // 10395
Szerintem a gépre tevés előtt pucolj fojtószelepet. Az ingyé van és valszeg megoldást hoz.
Gabika12-02-2006 20:31:22 // 10394
Köszönöm!
Ez a tervem, csak gondoltam hátha....!
Egyébként van egy-két tippem, nem vagyok teljesen alap műszakiból, csak egy kicsit más körökben van jártasságom! Hála Istennek nem buherálok naponta Alfát! Eddig nem volt gond! Mindegy, jöv héten kiderül, aztán ha kész megírom mi volt!
Thanks!
rofri12-02-2006 19:12:48 // 10393
Sok oka lehet, mindenképpen gépre kéne rakatnod, ha hibát talál akkor egyszerű, ha nem dob ki hibát akkor pedig szűkül a kör.
Gabika12-02-2006 18:40:49 // 10392
Sziasztok!
Olvasgatom a hozzászólásokat és nekem is van egy problémám!
156, 1.6-om van és pár napja olyat csinál, hogy alacsony fordulaton, úgy 3500-ig néha elkezd fulladni és nem akar menni! Aztán egyszer csak megindul, 4000 fölött soha nem csinálja! Mindegy, hogy hideg vagy meleg és ha alpjáraton hagyom, akkor egyszer csak elkezd ingadozni a fordulat, aztán abbahagyja! Még nem volt időm megnézetni és gondopltam hátha találkoztatok már ilyesmivel!
Előre is kösz!
Kpeki12-02-2006 17:49:44 // 10391
1 kérdéssel fordulnék hozzátok.
Mitől van az, hogy vmi mindig kicsapja az elakadásjelző biztijét? Nem megy az index se így... :S Xar az elakadásjelző kapcsolója? Köszi a segítséget.
Ricoe15612-02-2006 15:23:47 // 10390
Köszke....hm mibe fog ez nekem fájni:-((((
bb1812-02-2006 14:02:08 // 10389
ha az akku zárlatos akkor nem indulna. inkább generátor vagy valami töltésoldali dolog gyanus.
bb1812-02-2006 14:00:51 // 10388
szerintem nagyjábol mindegy melyiket használod. ha rendes olajjal ,megy és cseréknél átöblited akár egy gagyi olajjal, akkor is tettél már a jószágért.
Scott12-02-2006 09:40:54 // 10387
Bár, ha jobban belegondolok lehet zárlatos aksi is, vagy a kettő együtt. De ezt így nehéz megállapítani. Ki kéne mérni, hogy mi a helyzet :)
wwwSentinelwww12-02-2006 09:28:11 // 10386
Köszi :)
Scott12-02-2006 09:09:00 // 10385
Generátor.
wwwSentinelwww12-02-2006 09:02:24 // 10384
Sziasztok, lenne egy kérdésem, egy ismerősömnek a kocsija a következőket generálja: álló helyzetben járó motor, egyenletes hangzás, amint ráadunk egy fogyasztót, mondjuk lámpa fűtés, akkor mintha leesne fordulat ( nincs benne fordulatszámmérő) és mintha kihagyn egy ütemet a motor. icsit rángatózik, egyenetlen. amikor leveszem róla az áramfogyasztókat, akkor visszaáll egyenletesre. Aksi gond lehet ilyesmi?
Tomy15611-02-2006 23:59:20 // 10383
ezután következett:
"Hali!
A könyv ráér még, a motoröblítő meg nem kapható kereskedelmi forgalomban, csak szerelőktől, szervízektől lehet(ne) beszerezni, de nekem van 1 telcsi számom a terület képviselőjéhez, nála elvíleg lehet rendelni. Nem túl olcsó, de azt mondják jóóóó! Ha kell az elérhetőség elküldhetem."
Tehát: valóban lehet kapni motoröblítőket, de a Wepp-nevűt nem lehet kiskereskedelmi forgalomban!
Tomy15611-02-2006 23:57:40 // 10382
bocs, itt kimaradt 1 hozzászólásom:
" Az egyik szerelő ezt ajánlotta:
Wepp 2010 Motor rendszer tisztító
www.wepp.hu & www.einszett.hu
Fritzee11-02-2006 23:34:33 // 10381
bb1811-02-2006 19:09:10 // 10380
na neeee !!!
a motoröblitöt lehet kapni szinte mindenhol !!
stp, winns, gold eagle, szinte minden cég gyárt aki adalékot, és segédanyagokat gyárt autokhoz !!
egy igazságod van : van olyan cég ami tényleg csak ipari felhasználoknak adja el a termékét pl: chemisearch
bb1811-02-2006 19:05:49 // 10379
etörhetett esetleg a kinyomo csapágy tartoja, vagy maga a csapágy esett szét. valszeg le kell venni a váltot.
bb1811-02-2006 19:02:34 // 10378
éppen a minap volt a rádioban erröl szo.
szoval a km az egy ajánlat, ami után bármi lehet ha nem tartod be. viszont az hogy biztosan kibirja e arra nincs semmi garancia, és nem lehet érvényesiteni a szerviznél, mert a gyár sem garantálja a futásteljesitményt.
ezt amugy egy igazságügyi gjmü szakértö mondta.
bb1811-02-2006 19:00:19 // 10377
bármelyik autosbolt, auchan,tecso stb.
Tomy15611-02-2006 17:57:22 // 10376
Hali!
A könyv ráér még, a motoröblítő meg nem kapható kereskedelmi forgalomban, csak szerelőktől, szervízektől lehet(ne) beszerezni, de nekem van 1 telcsi számom a terület képviselőjéhez, nála elvíleg lehet rendelni. Nem túl olcsó, de azt mondják jóóóó! Ha kell az elérhetőség elküldhetem.
Seriff11-02-2006 17:56:01 // 10375
Édesapám azt modta, hogy csak stifteket és egy alátétet kellett cserélni a rudazatnál. A második esetben már maga cserélte öltönyben egy óra alatt, műhelyben 15perc körül van és max pár ezer forintos dolog, ha más csinálja akkor is
Ricoe15611-02-2006 17:48:00 // 10374
Volt már kuplungcsere tárcsa+szerkezet...naneeeee
111-02-2006 17:45:51 // 10373
Hurrá! Akkor toljad neki... de csak finoman:-)
Barni14711-02-2006 17:40:23 // 10372
Megint van autóm!!!! :-))))))))))
Megkaptam a kicserélt alkatrészeket. Csemege példák.
Lesz mivel sulyzóznom. a la főtengely : - )))
Ferke11-02-2006 17:05:19 // 10371
Tomy, a könyvet mikor adjam vissza? Ráér még?
Ferke11-02-2006 17:04:27 // 10370
Köszi, megnézem!
Ferke11-02-2006 17:03:41 // 10369
Szétment a kuplungszerkezet pereme, és beleesett a kinyomócsapágy. hugom Puntoja ugyanaezt csinálta. Kuplung szett csere.
Ferke11-02-2006 17:02:30 // 10368
Vezműszíj+feszítőgörgő+vezetőgörgő+vízpumpa is.
Feca. 15611-02-2006 16:13:05 // 10367
156 os vezérmüszij csere elött állok mit szokás ilyenkor még kicserélni?
Ricoe15611-02-2006 15:04:38 // 10366
Ide is beirom:.....ahogy tolatok a parkolóhelyemre a kuplungpedál beesett!!! és a motorból kerepelő(fémes) hang jött ki.Gyorsan levettem a gyújtást,,a váltót kivettem űresbe.
A fékolaj nem folyt el. Tippek?.....
Előre is köszi
Tomy15611-02-2006 14:28:47 // 10365
Nekem a szerelő ezt ajánlotta:
Wepp 2010 Motor rendszer tisztító.
www.wepp.hu & www.einszett.hu
Poló11-02-2006 14:03:51 // 10364
akár a tecsóban is :)
Ferke11-02-2006 14:01:48 // 10363
Motor beltér tisztitót hol kapok, tudja valaki?
GEORGE11-02-2006 13:44:56 // 10362
Jó a kérdés!!
Én úgy gondolom, ha egy szakszervízben szervízelnek, és teljes árat fizetek, és ők belevezetik a szervíz könyvbe akkor ha elszakad a hivatalos csereídő, KM-elött, akkor kutya kötelességük garanciában cserélni!!!!!!
De mint tudjuk ez magyarország!!!! ez a meglepetések országa!!!!!
Ekkor szokták megnézni a hibatárolót és megnézik hányszor forgattad a max fordulatszám közelébe!!
Általában ez szokott a vitapont lenni!
De viszont a kezelésiben nincs olyan tétel irva, hogy ha te 6000-en sokat jársz akkor 40'000Km a csere periodus,
Ha csak 3000 akkor 60'000km a csere periodus.
Kérdezz rá amikor csinálják, hogy egy esetleges szakadásnál mi az eljárás!
Karakot11-02-2006 13:31:16 // 10361
Még egy kérdés. Ha teljesen hivatalosan, alfa szervízben csináltatom a cserét gyári alkatrészekkel, és azt mondják, hogy 60 ezret ki kell bírnia, akkor vajon fizetik-e a kárt egy mondjuk 50 ezer kilóméter után elszakadt szíj után? Milyen garanciát adnak egy komplett vezérműszíj csere után?
Karakot11-02-2006 13:26:26 // 10360
Már volt sokszor szó arról, hogy ki mikor cseréli a vezérműszíjat. A volt SPQR-ben anno nekem azt mondta a szerelő (ő nézte át a kocsit, mielőtt megvettem), hogy a V6 szereti szaggatni a vezérműszíjat, ne várjam meg vele a 60 ezret. Tegnap itt pécsett, az alfa szervízben megint rákérdeztem a szakira, hogy ezt meg azt hallottam, 45 ezernél járok, szerinte mikorra időzítsek. Azt mondta, hogy a V6-nál nem annyira gyakori a szakadás, mint a TS-eknél, mivel erősebb a szíj, valamint a V elrendezés miatt egyenletesebben is jár a motor, szóval szerinte nyugodtan meg lehet vele várni a 60-at. Kiváncsi vagyok a véleményetekre! Melyik szervízesnek van igaza? Tudom, tudom, ha biztosra akarok menni, akkor cseréljem 20 ezrenként :), de mivel cirka 100-110 ezer lesz a csere költsége ezért nem mindegy, hogy mennyit veszek le a gyári megengedett távból.
tomcsi14611-02-2006 10:21:25 // 10359
A fújás már megvolt.
Csere lessz, csak az érdekel, hol van az ajtóban rögzítve, illetve egyáltalán lehet-e kapni!
bb1811-02-2006 10:19:19 // 10358
a mosoolaj majdnem olyan drága mint egy normál olaj azért nem használom.
amugy az uj motorokat mikor elöször inditom, azokat is ezekkel a szar olajakkal kezdem, mert ha mégis le kell engedni valami baj miatt akkor nem kár érte. aztán ha minden rendben akkor megy bele az igazi.
bb1811-02-2006 10:17:17 // 10357
probáld meg befujni valamivel hátha javol és csak kiszáradt. ha nem akkor csere, esetleg hegesztés.
bb1811-02-2006 10:16:07 // 10356
én minden olajcserénél adalékkal ( motor beltér tisztito ) kimosom a motort ( a régi olajjal kell járatni 5 percig ) és ütána az emlitett tecsko vagy auchan olajjal mégegyszer átmosom, hogy az is kijöjjön.
utána megy bele a rendes olaj.
dieselnél és benzinesnél is látszik a különbség az olajcsere után.
tomcsi14611-02-2006 10:07:37 // 10355
Reggelt Urak!
A 145/146 kollágákat kérdezem, van-e tapasztalat ajtóhatároló törés ügyében?
A hibajelenség: Tegnap óta iszonyú recsegéssel nyilik az ajtóm, és a zaj az ajtóhatárolónak az ajtóban futó részéből jön
Kiszerelés? Csere? Kb. ár?
Egyébként beszerezhető?
Poló10-02-2006 22:33:04 // 10354
Autósboltokban szerintem lehet kapni olyan mosóolajat.
Ferke10-02-2006 22:31:43 // 10353
Igen, tudom, mosóolaj. Csak nem mindenhol lehet kapni. de pl. a coraban vagy a teszkóban vannak 1500-2000-ért übergagyi olajak,azzal szoktam kimosni. Csak kiváncsi lettem volna, hogy mások is csinálják-é ezt?
Poló10-02-2006 22:13:26 // 10352
Lehet kapni direkt erre a célra készült olajat. Értelmét nem tudom, hogy van -e.
Ferke10-02-2006 22:06:53 // 10351
Köszi, az lesz, most már biztos. Máásnál is szokás valami gagyi olajjal kimosni a motort, mielőtt belerakjuk a jó olajat?Vagy ezt fölösgegesen csinálom szerintetek?
EDDI10-02-2006 22:03:15 // 10350
A minimum vastagság elöl 20.2 hátul 9 (mm)
András bácsi10-02-2006 19:46:08 // 10349
A Ferodo is jó, de abból is van több alváltozat, keménység szerint. A Ferodo Racing az egyik legdrágább.
bb1810-02-2006 19:24:28 // 10348
ha jol tudom a tartályokat álltalában poliurethanbol csinálják. ezt alap esetben semmivel nem lehet ragasztani, de jol birja a höt és a nyomást.
esetleg ugy lehet, hogy durva vászonnal feldörzsizni a felületet, hátha ugy jol megfogja.
de akkor is valami lágyabb ragaccsal pl: ARALDITE
esetleg ven amit lehet hegeszteni, de arra meg nincs garancia.
bb1810-02-2006 19:21:38 // 10347
én ajusával szerelek mindent ami nem kér kimondottan mást. még soha nem volt gondom vele. igaz, hogy nem ugy kell sok esetben lehuzni mint a gyárit. mindegyiknél meg van adva minden adat.
végülis csak jok a tapasztalataim vele.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
435
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
