Forum >> Szerelőműhely

Robi08-04-2005 11:42:01 // 4192
Áááábumm... Gondolom, először feltűnt neki, hogy elfogyott alóla az aknadeszka, aztán lezuhant.
granturismo08-04-2005 11:40:08 // 4191
Ezzel a módszerrel meg lehet állapítani milyen mély volt az akna.:-)
Don Gombóc08-04-2005 11:38:56 // 4190
Az az amikor valaki a tizedikről esik ki vagy a földszintről.
granturismo08-04-2005 11:36:54 // 4189
Ú b@aaszus:-( De hogyan kiáltott? áááááábummm vagy bummm-ááááááááá....?
Robi08-04-2005 11:20:22 // 4188
Én csak annyit észleltem, hogy kiáltott egyet, és eltűnt a kocsi mögül. Amikor oda mentem, arra lettem figyelmes, hogy az akna mélyén kuksol. :) A lényeg, hogy mostmár túléli. :)
norbee08-04-2005 10:59:37 // 4187
Ezekután legalább működik a lambda? :)))
Paco08-04-2005 10:47:25 // 4186
Na többi: eltüntem az aknában, és nem akartam a szemközti falat lefejelni, így szétcsaptam a kezem. Igy igaz hogy talpra érkeztem, de az alkaromon billentem vissza az akna szélén a szögvason. Némi zúzódás a csont belső felületén futó idegen oszt ennyi. Nem nagy kár, kiheverm. :)
norbee08-04-2005 09:47:00 // 4185
B@zdmeg... Jó hogy nem Jáksót játszottál... :)))
Paco08-04-2005 09:41:01 // 4184
Toltuk ki a Robi autóját az elején, és ő elfelejtette mondani, hogy az akna elején nincs deszka én meg elfelejtettem a lábam elé nézni. A többit majd később mert megyek megbeszélni.....:)
norbee08-04-2005 09:37:51 // 4183
Azt tudom. Olvastam. De az ujjaddal. Présbe tetted?
Paco08-04-2005 09:36:26 // 4182
Lambdát cseréltünk. Illetve főleg Robi :)
norbee08-04-2005 09:28:50 // 4181
Ti má megint mit műveltetek?
Paco08-04-2005 09:27:49 // 4180
Robi: Hazaértem, utána még elmentem a bal. amb-ra, mert egyre szarabbul éreztem magam. Ott voltam 4 órát, majd hazajöttem egy kötéssel. Röntgen semmit sem mutat, neurológus fejét rázza, az ujjam viszont fáj és zsibbad. Egyelőre fásli és kenőcs aztán majd meglátjuk. Szal semmi komoly, aludj nyugodtan. :)
explosive07-04-2005 20:49:05 // 4179
Mire gondoltál?
Gábor16607-04-2005 20:40:19 // 4178
Charlie: Kitaláltad, hogy milyen gyártmányt teszel bele?
András bácsi07-04-2005 19:45:30 // 4177
Van egy esztergomi nyeremény 20e Ft-os szervívutalványom Szamosinál. Ha valakinek szüksége lenne rá, keressen, biztos meg tudunk egyezni. Szerencsére kevés olyan problémám van, ami itthon nem orvosolható. :-)
bb1807-04-2005 18:05:32 // 4176
ez ügyben csatlakozom robi kollégához.
bb1807-04-2005 17:54:14 // 4175
Cgo! előrebocsájtom, hogy tudtommal senki sem tévedhetetlen, ezért csak azt tudom leirni, hogy én mit tennék, de hogy mi a franko az akkor talán kiderülne.elolvastam meg magnéztem mindent és: 1. számomra két dolog világos: nem tipushiba mert akkor az alfásoknak tudniuk kéne a választ. eddig mindenki belenyult, de senki nem oldotta meg a problémát, viszont jol kerestek( én ilyenkor már csináltam olyat, hogy megcsinálom, és ha jó jöjjön vissza az ügyfél és akkor fizessen ha elégedett ) 2. mivel semmi eredmény, csak elölről lehet kezdeni mindent, ugy hogy senkinek semmit nem hiszel el. 3. menetrend: megnézni, meghallgatni üzem közben mit csinál, nem ér-e bele valamibe, stb., minden görgő és tárcsa sikját ellenőrizni ( nem ördöngösség ) még akár terhelten, utána szij le és mindent megrángatni ( a klimatengelyt hosszában is!), a tárcsasikokat megint ellenőrizni ( csak egy vinalzó és esetleg tolomérő kell ), ha mindig semmi, a vezető és feszitőgörgöket le és szétszedni ( már amennyire lehet ) és a lógást teljes körbeforgatásnál ellenőrizni, minden görgő felületét ellenőrizni. ( rárakódott gumi vagy kosz, el illetve férekopás ). ha minden oké, uj szijjal összeszerelni. 4. néhány észrevétel: mindegy hogy a szij gyári vagy nem, ha márkás ( pl: gates ). a szervo a kormány végállásában mindig megfogja a motort valamennyire, ez természetes, de nem is ott használod a kormányt. ui.: nem okoskodás, amit leirtam 21 év tapasztalat mondatja velem.
Robi07-04-2005 17:18:02 // 4174
Ha a tárcsa lenne kopott, akkor szerintem túl magasan fogna / emelne ki, nem mélyen.
bb1807-04-2005 17:14:08 // 4173
egy vonalzó és jó szem meg precizitás kérdése. szerintem.
Charlie 16607-04-2005 17:02:37 // 4172
Igen, nálam is valami hasonló az effekt. Azért vagyok tutira a csere mellett, mert kipróbáltam két másik 166-ot amben kevesebb km volt, és egyiket sem Bp-en használták. Basszus, ég és föld a különbség. Mindezeken túl már mindent kicseréltem rajta amit kellett, egyedül ez maradt mega szélvédő. Ha ezeken is túl leszek, akkor az állapota vetzekszik majd egy max 1 évesével.
Paco07-04-2005 17:01:09 // 4171
Ha meg tudnám nézni a videot lehet hogy válaszolnék valami marhaságot, de így látatlanba nem merek. Megmérni hogy síkban van-e pedig te is megtudod ha elég preciz vagy (annak ismerlek)
Paco07-04-2005 16:59:54 // 4170
Még az is elképzelhető hogy egyszerűen csak tárcsát kell cserélni......
Paco07-04-2005 16:58:44 // 4169
Van 8 gyertyád. 8 egyforma, vagy 4 nagy 4 kicsi? A megoldás ismeretében a válasz adja magát :)
Robi07-04-2005 16:32:49 // 4168
Ha felpumpálod, akkor elvileg magasabban kell fogjon.
Robi07-04-2005 16:31:24 // 4167
Attól lehet nagy a holtjátéka, hogy levegős. Levegősödni akkor tud, ha valahol tömítetlen a rendszer. Ha pedig tömítetlen a rendszer, akkor ott folyhat az olaj. Ez az összefüggés a mélyen kiemelő kuplung és az olajfolyás között.
Cgo07-04-2005 12:45:07 // 4166
tovabbra is magas jutalom :) annak, aki megoldja az ekszijas gondjaim... reszletek a http://www.cuoresportivo.sk/remen.htm oldalon.... Az is eleg lenne, ha megirnatok, hova vigyem, hol tudjak muszerrel vagy akarmivel bemerni, hogy sikban van-e, stb.
Atek07-04-2005 12:22:22 // 4165
Olaj nem folyik.Nem az a baj hogy beesik a pedál és pumpálni kell, hanem egyszerűen nagy a holtjátéka.
07-04-2005 12:11:50 // 4164
Én úgy tudom, hogy ilyesmit nem lehet állítani viszont könnyen lehet, hogy javítandó/cserélendő az egyik munkahengered, valszeg a pedál soron levő. Ha felpumpálod felkeményedik? Folyik a fékolaj valahol?
07-04-2005 12:11:40 // 4163
Én úgy tudom, hogy ilyesmit nem lehet állítani viszont könnyen lehet, hogy javítandó/cserélendő az egyik munkahengered, valszeg a pedál soron levő. Ha felpumpálod felkeményedik? Folyik a fékolaj valahol?
Atek07-04-2005 11:20:17 // 4162
Sziasztok! 156-nál kuplung holtjátékot lehet állítani? Nagyon bent fog, nagy a holtjáték.Hogy és hol tehetem ezt meg?
Don Gombóc07-04-2005 09:29:46 // 4161
A tüsszentő csak turbóson mükszik mert ő engedi el a fölös levegőt. Szívo mocinál inkábba direktszűrőt alkalmaznám a hanghatás kedvéért.
pb_07-04-2005 09:24:25 // 4160
Ha jól tudom lefújószelepet(BOV), turbós autókban használnak, de lehet tévedek. Nem véletlenül 1 Q4-ben láttad?
wwwSentinelwww07-04-2005 09:09:15 // 4159
Skacok egy kérdés, talin láttam 155 ben lefújószelepet, ami sziszeg rendesen, hol lehet ilyet szerezni és nehéz e beoperálni?
Don Gombóc07-04-2005 09:07:11 // 4158
GT Mindjárt átmegyünk csöcsök minden mennyiségben című topicba.
granturismo07-04-2005 08:59:19 // 4157
Gomboc "Azok újonnan is úgy lengedeznek mint a csöcs." Ez jó:-)) De azért ez erősen csöcsafüggő is.:-)
zolee14507-04-2005 08:57:24 // 4156
Basszál le!!!:))) Sajna segghülye vagyok az autószereléshez, és az innen-onnan kapott információkat ütköztetem, így talán közelebb kerülök a megoldáshoz! TSak mellesleg jegyzem meg , hogy kitérő választ adtál...most akkor fel lehet az enyémet újítani vagy nem???:)))
Don Gombóc07-04-2005 08:52:08 // 4155
Azok a régi szép idők! Ma már nem lehetne megcsinálni mert push up cicifixet hordanak a csajszik.
Paco07-04-2005 08:46:30 // 4154
Hogy mi az újabb és a régibb TS az relatív, de mégegyszer leírom. Vezérlés módosítot a 8V TS-ekben nem kell cserélni, sosem romlik el, örök életű darab. A 16V TS-ekben (egy kicsi, egy nagy gyertya a könnyebb felismerhetőség kedvéért) kell cserélni mert abban adja meg magát.
Gábor16607-04-2005 08:44:26 // 4153
Van egy jó sztorim: A szaküzemmérnökin a lengéscsillapító vizsgálat eredményét befolyásoló tényezők között azonos jármű eltérő súly hatását vizsgáltuk. Éppen glmű uzemis lányok is voltak a laborban. Beültettunk háromat hátra. Próbapad indít. A frekvencia visszaeseéekor (ha jól emlékszem) 5 Hz körül a női mell megfékezhetetlen lengésbe kezd, tehát ott az önlengése, mérettől függetlenül. :-)))
Don Gombóc07-04-2005 08:36:50 // 4152
1500 Kg + a te husikád.
Don Gombóc07-04-2005 08:35:34 // 4151
Hát már nem is tudom mi legyen. Legközelebb megméretem megint és felveszem diktafonra mit gabógyázik erről a diagnosztikás csávó. Gábor! Igérem nem hasonlítom többet össze a futómű karakterisztikáját az azonos súlykategóriába eső Audival és Mercivel. Azok újonnan is úgy lengedeznek mint a csöcs.
Gábor16607-04-2005 08:29:12 // 4150
Charlie: Nekem elöl több, hátul kevesebb 10-10%-al, Az úttartásom jó, de hullámos úton bólogat és kanyarban nagyon billen az autó.
Gábor16607-04-2005 08:27:51 // 4149
granturismo: Nem tudom mennyire autó specifikus az adat, De mintha 40% alatt minősítenék elöl és 30% alatt hátul rosszra.
Charlie 16607-04-2005 08:22:24 // 4148
Nálam is akut a probléma, 43 és 40% , én viszont érzem hogy "úszik" a kocsi, és nagyobb sebességnél jobban elemelkedik mint kellene. MIvel volt viszonyítási alapom, én most tervezem a cserét.
granturismo07-04-2005 08:22:03 // 4147
Sziasztok.
Itt egy Brava mérése. Látszik hogy a bal első gátló lett rosszra mérve.
Gábor16607-04-2005 08:12:51 // 4146
Gomboc: Az érték nekem elöl 52%, hátul 28%. Az adat a minimákis talpnyomás arámya a statikushoz százalékban, ezt tudom, de egy 166-osnál mennyi az annyi (értsd: a jó) arról nincs információm.
Don Gombóc07-04-2005 08:06:06 // 4145
Gábor 166 Hali! Én mérettem de lehet hogy nem meséltem. Az eredmény egy teljesen idióta viszonyszámban jön ki, ami elől 42% hátul 36% volt ha jól emlékszem. Ez valami csillapítási százalék vagy mi a franc, magyarázta a diagnosztikás haverom, és lefordítva annyit jelentett hogy 90% százalékosak a csillapítóim. Ekkor nyugodtam meg mert amikor azokat a 40% körüli értékeket láttam a printelt papíron akkor beszartam hogy cserélni kell, pedig semmi rendelleneset nem éreztem.
zolee14507-04-2005 07:48:46 // 4144
Tegnap beszéltem valakivel aki azt mondta, hogy a felújító készlet csak a régebbi TS motoroknál jó, az újabbakban már eldobós a vezmódosító. Erről mit tudtok? A 145-ösöm '98-as, az alapjárati motor szerint már az újabb 1,6 TS motorral, ami a 156-osokban is van. Az enyémben működik a felújítós dolog vagy komplett vezmódosító csere kell?
mx07-04-2005 01:34:14 // 4143
Direktszűrőt érdemes tenni a 156-ba? Tapasztalat? Hova szerelendő, simán a légtömegmérő előtt a cső végére (ami a légszűrőházba csatlakozik)?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.