Forum >> Szerelőműhely
zolee14514-04-2005 10:35:44 // 4386
cserés volt, vagy javítókészletes? mennyibe került? (ha publikus az ár)
veteranviking14-04-2005 10:29:49 // 4385
Utólért az alapjáraton dieselhang cartársak!
1.6 TS-nél ugye ez nem szabályos.
Pár nap alatt majd az őrületbe kergetett.A szeretett paripám motorja micsoda sz@rul ketyeg.
Signore Csontó Józsi,gyakorlatilag azonnal megcsinálta.
Köszönet érte!
Újra feszesen susogós a motorhang,istenem azóta be se kapcsoltam a zenét!
Imádom!
TtK14-04-2005 10:07:29 // 4384
Mielőtt fújsz, bévül rozsdátlanítani kéne valahogy, mert újra ki fog virágzani.
Btw. Kaposújlakra jössz? (Autóskártya!) :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-04-2005 10:05:22 // 4383
pb_
olyasmi "rogyásra" gondolsz ,mint Azmonál?
nem,dehogy!
persze,tudom hogy jobb lenne ha semmilyen rozsda nem lenne.
de talán nem önámítás,hogy szerintem nincs akkora gáz.
A küszöb alján és az oldalán (a lyukaknál) van néhány max.5-6 centis felhólyagosodás.
Festéket ledúrtam,lecsiszoltam a rozsdát vasig és persze "végigdikicseltem" egy nagy szúrószerszámmal.
Jó,biztos vékonyabb (= gyengébb a lemez) ,de gondolom
(remélem) hogy még megmenthető.
Rozsdára festek: hát ja,max megpróbálok egy kis passziválót is bejuttatni a kérdéses helyekre :-(
pb_14-04-2005 09:29:22 // 4382
A fő gond az, hogy azt már belülről kikezdte a rozsda. Így az a baj, hogy a rozsdára festesz rá. Nincs +rogyva a hátsó emelő baknál a küszöböd? A kompresszort tudom ajánlani, ill. a spray kiszerelésű alvázvédőket.
ALFA75td14-04-2005 09:07:57 // 4381
Olvikor Spray kiszerelésben kapható és még csövet is kapsz hozzá kb 1m avégén olyan szórófejjel ami szétteríti az anyagot
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-04-2005 08:57:36 // 4380
Sziasztok kartársak!
félig-meddig szerelés jellegű kérdés:
tudtok kis kiszerelésű,nem ecsetes üregvédőről,amivel belülről (valami ormánnyal) ki tudnám fújkálni a küszöböket?
két éve (először nálam) leszedtem a műanyagborítást,mind2 oldalon 3-4 kisebb rozsda/festéktáska találtatott.Akkor lekaparás/Hammerite játszott.
Most két év után tök ugyanaz: kívülről már rendes rozsdapassziválást/festést kap,de gondolom belül is tenni kéne
valamit!?
a rozsda jellege alapján a fő gond,hogy belülről hozzáfér a nedvesség meg "a zokszigén" :-)
köszi
Ádidi
pb_14-04-2005 00:18:27 // 4379
Én visszaraknám az eredetit. Sztem nincs sok baja, 1.re én +zsíroznám a csapágyait. Egyébként M-Gege cartársnak volt hasonló problémája. A nem indulás lehet más probléma is, pl. valamit nem kötöttél vissza, stb.
Robi13-04-2005 22:13:04 // 4378
Miről akarsz velem beszélgetni?
Paco13-04-2005 22:11:38 // 4377
Ne köszönd, még nem tudod miről akarok veled beszélgetni.
=:-)
Robi13-04-2005 22:08:48 // 4376
Köszi, azért addigra felrakom a sallangokat a váltóra.
Paco13-04-2005 21:58:27 // 4375
Azért várd meg az estét és két kézzel több lesz kéznél. :)
Robi13-04-2005 21:51:57 // 4374
Baxus, korábban egyik autóm váltójával se volt soha gond. Erre most ez jól bepótolja.
ALFA75td13-04-2005 21:44:31 // 4373
Hát valamiért téged a váltók zsigerből utálnak:-)))
Robi13-04-2005 21:38:12 // 4372
Waze, köcsög Bandi még mindig nem csinálta meg. :(
Most éppen azt mondja, hogy holnap délelőtt lesz szabad 3 órája, és akkor megcsinálja. Most próbálok autót szerezni, hogy el tudjam hozni. Ha sikerül, akkor neki is látok felrakni.
ALFA75td13-04-2005 21:34:36 // 4371
Nézd meg az oldalam
Paco13-04-2005 21:32:42 // 4370
Váltóddal mi van? Holnap eksön ?:)
Scott13-04-2005 21:30:27 // 4369
Ez tényleg szép ( feltéve, ha tényleg a tiéd és nem valami netről lopott kép :PPP :))))
Robi13-04-2005 21:28:50 // 4368
Azannya, micsoda patika állapotú motortér! :)
Robesz713-04-2005 21:23:30 // 4367
Látom, nagyon szépen rendben tartod.... gratula...
Paco13-04-2005 21:18:50 // 4366
Mekkora levelet tudsz fogadni ?
ALFA75td13-04-2005 21:02:37 // 4365
zee13-04-2005 20:56:52 // 4364
Ma voltam a szigeti tanyán és tényleg elég drágák,ráadásul nem is volt az amit kerestem.Egy váltókulisszáért kértek volna 10e-t.Ez még rudas volt nem pedig bowdenes.pehh :((
Robesz713-04-2005 20:42:30 // 4363
sardulah13-04-2005 20:38:23 // 4361
Hi skacok!
Help! Tud-e valaki 2,0 TS 8V motor robbantott ábrát v. rajzot?
Ha valakinek van ilyen kérem jelezze! Főként a hengerfej felépítése (vezérlés) érdekel.
Előre is kösz! Üdv mindenkinek!
ALFA75td13-04-2005 20:38:04 // 4360
Nagyon izléses lett pöpec szeretem mikor egy motor szépen néz ki
Robesz713-04-2005 20:37:33 // 4359
szóval abból a kocsiból vettem meg mindent, ait felraktam és átkerült az enyémbe, de a rendőrök szarakodtak vele és sokat is fogyasztott6, ezért kivettem, de az indító hibátlan volt. Nekem a 146 indítója nem bírta melegen betekerni az 1.7 16V-t, mert abban nincs áttétel, viszont, amit adtam, abban van.... ez a legerősebb indító, amit ezekbe a típusokba raktak...biztosan meg fogja forgatni, ha rájössz a hibára...
ALFA75td13-04-2005 20:34:25 // 4358
Szerintem az egy másik ügy de az is lehet hogy ha túl sokat tologatják megszívja magát es a tuldusított keverék nem tud begyulladni de szerintem előszőr tekerje meg a motort utána következik hogy miért nem indul de lehet hogy nem tolni kéne hanam meghuzni
Robesz713-04-2005 20:34:01 // 4357
Rumi13-04-2005 20:27:58 // 4356
köszi, ezeket megnézem.
egyébként milyen kocsiba volt előtte. tudom azt mondtad olyan mint enyim, de ez az inditó kisebb és könnyebb mint az előző, és emiatt nem is csuszott be olyan szépen a helyére, nem fekszik fel rendesen a pereme
Robesz713-04-2005 20:17:06 // 4355
ilyesmire gondolok, csak az a fúrcsa, hogy tolásra sem indúl...
ALFA75td13-04-2005 20:15:46 // 4354
Hát akkor a kábelektöl érdemes indulni van é benne zsizsegés
ALFA75td13-04-2005 20:15:43 // 4353
Hát akkor a kábelektöl érdemes indulni van é benne zsizsegés
Robesz713-04-2005 20:09:59 // 4352
egyetértek, csak az enyém volt a motor és kipróbáltam, mielőtt eladtam.....ezért gondolom, hacsak a szállítás közben nem lett baja, de azt nem hiszem.....
amúgy nekem a folytószelep potméter szart be és két hete nem tudok szerzni....:-)))
ALFA75td13-04-2005 20:03:59 // 4351
Hát mondjuk elöször a vezérlőkábelt rövidre lehet zárni és minden kiderül márha a motor kontaktusai rendben vannak de nekem pár hónapja egy fél éves behuzómágnes adta meg magát az autó elektromos hibái a leggenyábbak
Robesz713-04-2005 20:01:25 // 4350
legegyszerűbb lenne, ha az akksi +-át összeérinted egy pillanatra az indítómotoron lévő 13-as anyával...... így a motor szabadon fog pörögni......ha ez működik,akkor a motor hibátlan (bár ebben biztos vagyok)
2. lépés: vigyél egy +12 V-ot az akksiról az indítón lévő kis sarus érintkezőre (oda, ahová a vékonyabb vezeték megy, természetesen a rajta lévőt húzd le)......így forgatnia kell a motort.......
Robesz713-04-2005 19:56:28 // 4349
Hello! Az indítómotort, vagyis a behúzó tekercset ne kalapáld szerintem, mert az teljesen hibátlan....... biztos, hogy nincs baja.......bár, soha nem lehet tudni, de mikor lekerült teljesen jó volt és előtte sem produkált hibát egyszer sem. A szénkefék hibátlanok, a perselyek újak, a behúzótekercs működik, szóval szerintem máshol keresd a hibát......
Rumi13-04-2005 19:51:48 // 4348
csak simán a házra (a kisebbik henger)
Rumi13-04-2005 19:49:02 // 4347
köszi, dolgozom rajta
azaz holnap ezzel kezdem a napot, most már sötétedik
hétvégére kész kell legyen
pontosan hova üssek a kalapáccsal?
ALFA75td13-04-2005 19:44:54 // 4346
Elöször az indítómotor tekerjen utána már jobban lehet elemezni hogy miért nem indul
ALFA75td13-04-2005 19:41:40 // 4345
A behuzómágnes az indító motoron található egy hengerszerü szerkezet ez mikor az indítókucsot elforditod az inditómotrronlévő fogaskereket berántja a lenditőkerék fogai közé és igy az inditómotor megforgatja a motor főtengelyét szoval ezt teszi a behuzómágnes átmeneti megoldás ha kalapáccsal jól megütögeted a behuzómágnest de a végső megoldás a csere de az inditómotorok is tudnak trükkös dolgokat csinálni de szerintem kezd a kalapálásnál
Rumi13-04-2005 19:27:34 // 4344
jo de betolásra se indul.
és mit csináljak a behuzó mágnessel?
ALFA75td13-04-2005 18:52:14 // 4343
Az szerintem nagyvalószinüséggel behuzómágnes probléma lesz
Rumi13-04-2005 17:26:23 // 4342
srácok van egy kis gáz a 33-asom 1.7 16V ionditómotorjával. miota nálam van csak hidegen indult, ha elérte üzemi hőfokot motor nem huzta meg az inditómotor, várni kellett lehüljön 50-60 C-re( igazából csak tankolásnál zavart), hidegen nem volt vele gáz (télen se). Aztán a héten már semmikor se indult, csak ha belöktem, kis tolással viszont tőkéletesen. de mivel ez mégse állapot, meg hogy röhögnének Hondások Kaposujlakon ha minden futam előtt ugy tolom be, gondoltam kicserélem. szereztem is egyet, ki is csetréltem, de most meg semmikor se indul, ha lököm ha nem. az eredeti Marelli volt az uj Bosch-os (bontott). nem pont tök ugyanakkora.
Kérdés, tegyem vissza ami volt (nem szivesen mert elég bonyolult) ,és majd mindig betolom. vagy van egyéb easybb megoldás is, lehet relé vagy biztositás is, de nem tudom melyik az inditómotoré. a biztositás táblánál minden rendben.
Köszi
Robi13-04-2005 15:49:23 // 4341
Ha motort akarsz cserélni, akkor semmiképp ne vegyél papíros motort, csak a szívás van vele. Jobban jársz, ha veszel egyet papír nélkül, fillérekért, és átütteted rajta a motorszámot, hogy egyezzen a forgalmiban lévővel. Sokkal olcsóbb megoldás, és így lehet akár 1.7-esed is, ráadásul úgy, hogy 1.5 alatti biztosítást fizetsz.
Gordon13-04-2005 14:09:21 // 4340
Ja és most vettem észre, hogy a kézifék gombja egy műanyag vacak és cak le van nikkelezve! Az egyik oldalon már kezd pattogni! Elég sufni tuning! Egy ekkora kis nyamvadék gombot miért nem tudtak fémből csinálni? Ezek után meg merem kockáztatni, hogy a szép fém színű ajtó nyitó kar sem fém, csak valami bevont vacak.... no comment
Apropó, ha valakit érdekel, most kaptam ajánlatot 5000-ért megcsinálják az ajtózár gombjait + hüvely amibe belemegy, + ezt a vacak műanyag kézifék gombot alumíniumól, szép fényesre polírozva! Érdekel valakit?
TtK13-04-2005 13:22:40 // 4339
Grazie mille! :)
Alfabu-14513-04-2005 13:22:18 // 4338
Pénteken megyek a szakihoz és elviszem a döntőbizotságot is.
Tehát jön az asszony (ő képviseli a pénztárcánkat) és jön Granturismo (ő meg az észt és a szakértelmet képviseli) és jövök én (a kölcsön suzuki wagyonőrrel viszem őket, tehát mint soffőr leszek jelen:)
granturismo13-04-2005 13:18:17 // 4337
TTk
mindkét kérdésere igen a válasz.
Alfabu. Kavartam az ügyedben. Lemegyek veled pénteken megnézem én azt a motort.
Az 1.4 145 és az 1.5 33 váltója nem egyforma.
Sajnos csak olyan motorszámú motort lehet betenni ami 145-ben volt, mert csak azt írják át. Más a motorkód. 33 as motor van papírral 100 alatt is akár de 145-ös boxermotor az 200eFt magasságában van. Az hogy nincs túlméret az 1.4 motoron az nem felel meg a valóságnak van, rendelhető, 0,4-es túlméret gyűrűkkel együtt. Találtam hüvelyt is neked.
A befecskendező rendszerek között pedig pláne nagy a difi úgyhogy szvsz ez az hengerűrtartalom növelés szerintem zsákutca.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
555
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?