Willy10-05-2005 13:29:47 //
4987
Na, talán most a kép is ott lesz.
Willy10-05-2005 13:28:18 //
4986

Alfa 155 tulajdonosok segítségét szeretném kérni. A bejelölt téglalap oldalainak a hosszát szeretném megtudni. Valaki meg tudná nekem mérni? Köszi előre is.
bb1810-05-2005 13:22:41 //
4985
szilas miklos bp 17 ker.0670,3147617
pb_10-05-2005 12:41:16 //
4984
Egyébként a 16v-nek a gyári gyertyája az NGK.
Nekem nagyon sokat ment kifogástalanul NGK-val az 1.7 16V boxerem. A Nord motorokba viszont csakis Golden Lodge-ot, mégpedig a gyári csomagból...
pb_10-05-2005 11:02:58 //
4982
Köszi, úgy néz ki +oldódni látszik a probléma.
Sziasztok,
Egy év pihenő után újra úton a GÉP ( Alfa 33 1.7 i.e.), de van gy problémám:
Múlt hét pénteken indítanám a GÉP-et, se kép se hang.
- Akksi ok, bemértem terhelés alatt, egyébként is 3 hetes.
- Önindító tekercse sem húz be, önindító kiszerel, műhelyben kolléga bemér, testet megforraszt bár szemre ok, próbapadon önindítót kb. 30x megforgat, működik.
- Visszaszerelem, erre egy felet fordul, 4-5 próbálkozás után már a tekercs sem húz be újra se kép, se hang.
Szerintetek az önindító a rossz, vagy esetleg testelés? Hogyan tovább, ha a testet nem kap hogyan derítsem ki, mi lehet még a probléma?
Előre is köszi: Roberto
swan10-05-2005 10:20:14 //
4980
Lentebb olvastam, hogy NGK-t nem bírja az Alfa. Miért? Csak azért kérem, mert nekem olyan van benne.
GEORGE10-05-2005 10:14:59 //
4979
Ugyértettem alkatrész beszerzés ügyben:-)
166-os tulajdonosok! Számotokra érdekes lehet:
A kópógó-lógó hátsó lengőkat szilent projectem végetért. A tanulságot szeretetném Veletek megosztani.
Mindkét hátsó lengőkar legbelső szilentjei lógtak, kopogtak.

Már meg is szerveztem a szilentek legyártását. Szétszedés után derült, ki, hogy a szilent belsejében egy GL-fej van. Ez lógósodott ki. Kiszereni nem lehet.
A dolog vége lengőkar csere lett.

misi10-05-2005 09:45:26 //
4977
Oké köszi!
Atek09-05-2005 22:20:50 //
4976
Már szét szedtem , egyértelmű a dolog, lekötött kanyarstabilizátorokkal semmi kopogás, és tényleg szarok a szilentek már kiszedtem őket.
GEORGE09-05-2005 22:13:10 //
4975
Beszélj a Pirivel is ez ügyben!!
Paco09-05-2005 21:26:25 //
4974
Én ritkán ajánlok valamit, mert nem szeretem ha szidják a nőnemű ági felmenő rokonaim :)
Gyertyának a gyári ajánlás jó bele, annál tökéletesebb nincs. Neked Golden Lodge 25HLD vagy Champion C6YCC a gyári.
Kábelből a gyári készlet 40 kHUF körül van szerintem az sok érte. Valójában mindegy milyen kerül bele a lényeg az, hogy a gyári pipákban a kábel mindkét végén van egy-egy 4000 Ohm-os impedancia, így azokhoz képest a kábel ellenállása minimális ezért a különböző hosszúságú kábelek nem térnek el egymástól. Ahol a kábeleket rendeled keressetek a katalógusban olyat ami ugyanilyen, de így is olcsóbban kijössz mint gyáriból.
Atek09-05-2005 21:25:17 //
4973
Sziasztok!
Első kanyarstabilizátor szilenteket, hátso kanyarstabilizátor szilenteket és összekötőt Bp-en hol kapok és kb mennyiért? Holnap megyek. Mit ajánlotok?
Remélem stabilizátor rúd nélkül is lehet venni szilentet.
Válaszaitokat előre is köszi.
Jakoby09-05-2005 21:01:10 //
4972
Sziasztok!
Tudtok e ajánlani olyan szerelőt aki gyorsan és megbízhatóan ki tudná cserélni a lengéscsillapítóimat és esetleg a kerékcsapágyat.
Milyen lengéscsillapítót és csapágyat ajánlotok?
Hol érdemes megvenni ?
Nekem a héten meg kéne oldanom a dolgot , mert már nagyon gáz a dolog.
Tudtok esetleg eladó gyári 16"-os alufelnit eladót?
Előre is köszi!
misi09-05-2005 20:52:20 //
4971
Megnézem, bár az egész most lett átnézve meg kimérve, de lehet, hogy maradt még gubanc!
Milyen gyertyát és kábelt ajánlasz?Van valami spéci ami nem aranyárba van?
misi09-05-2005 20:49:05 //
4970
Igen, mindenhogy torpan!
Fordulattól is független!
bb1809-05-2005 18:04:29 //
4969
amugy lehet még trükközni kicsit kisebb vagy nagyobb höértékekkel is tapasztalat alapján.
bb1809-05-2005 18:03:13 //
4968
hol kell még sorban állni ? bár én inkább leszedetném a hájam.
Paco09-05-2005 14:41:10 //
4967
Mintha hájjal kenegetnének :)
Tudatlan és az információk ily zavarbaejtő tárházának kezelésére méltatlan szolgád köszöni neked az Ismeretek Kegyes Adományozását, Nagytudású és Bölcsességben Dúskáló Mesterem! :DDDD
Ha tényleg nem tankolt közben, akkor egyértelműen ki kell járni belőle a sz.r benzint, vagy leengedni (de akkor már ki is járhatjátok :-) ) és tenni bele valami normálisat.
Vipex kollega 156-osa attól a Shell benzinkúttól lett rosszul, ahová már évek óta problémák nélkül jár. Úgyhogy az ilyesmi mindig, minden benzinnel előfordulhat!
Paco09-05-2005 14:21:15 //
4964
Ja, a menet méret stimmelését könnyű kideríteni mert nem lehet kézzel beletekerni, a 'belógást' is meg tudod szemre állapítani egy régi és egy új egymás mellé rakásával, a hőérték meg rá van írva :-P
Paco09-05-2005 14:19:22 //
4963
Ha a menet mérete, a gyertya 'belógása' és a hőérték stimmel olyan nagy baj nem lehet belőle :) Ha ezek közül valamelyik nem korrekt akkor ne próbálkozz meg vele.
Paco09-05-2005 14:17:20 //
4962
Mindig benzinről indít. :) Na akkor lesz egy rossz éve amíg azt a fél tankot kiindítózza belőle :)
Mi a véleményetek, a '96-os Seat 1.6-ban jól bevált gyertyákhoz mit szólna a hasonló kategóriájú Opel? Mer' bepróbálkoznék a lambdás meg egyéb bűvészkedések helyett egy mezei gyertyacserével, és ha nem megy, akkor elvinnénk szerelőhöz a gépet, többet nem merek bevállalni. Gyertyát viszont nem vennék potyára, és van itthon egy készlet a Seathoz. Beletenném azt, másra úgysem jó :DDD (A Seatba frissen vett gyertyák doboza sajnos nem említi meg az Opelt, mint ajánlott alanyt. Illetve csak Kadettig meg Asconáig.)
"A jelenség, hogy időnként egyáltalán nem indítható bikázással sem, de ha behúzom (kb 100 méter folyamatos vonszolás) akkor beugrik, nagy füst, kehes járás egy darabig, és onnantól semmi baj a következő hasonló esetig ami vagy egy hét, vagy két hónap..."
Ez a lehető legklasszikusabb eset, ami sz.r benzinből eredő gyertyabeköpésnél elő szokott fordulni (eddigi alanyok: Alfa GTV 2.0, Alfa 33 1.7 boxer, Peugeot 607 2.2, Alfa 75 V6 2.5, Alfa 156 V6 2.5 stb...). Gáznál is hasonló lehet...
bb1809-05-2005 13:49:01 //
4959
alfába nekem is a golden jött be 4 polussal.
Paco09-05-2005 13:43:34 //
4958
Na ja, nekem az Alfában Golden Lodge 2HL van. 800 péz darabja. Csak ne 6 kellene belőle :)
Robi09-05-2005 13:31:14 //
4957
Az se egy kifizethetetlen összeg. :)))
bb1809-05-2005 13:30:20 //
4956
igazából brisk-et utoljára kb 10 éve vettem azota sem. nekem eddig szinte minden autómba ngk volt ( kivéve scorpio ) kb 700/db.
Robi09-05-2005 13:26:37 //
4955
A Brisk Silver 510 Ft nettó, ha utcáról besétálsz az importőrhöz (Forstrade). Szerintem olcsóbb, mint a legolcsóbb NGK. :)
bb1809-05-2005 13:24:47 //
4954
nekem a gázon is volt dusitó, évekig nem mentem benzinnel egy métert sem még télen sem.
bb1809-05-2005 13:23:44 //
4953
a legolcsobb ngk-t szokatm venni és inkább sürübben cserélem. ne legyen benne se zavarszürö se semmi faxni. az csak problémát okozhat.
Paco09-05-2005 13:22:34 //
4952
Pontosan így csinálja :)
bb1809-05-2005 13:22:24 //
4951
az pedig vagy gyujtás kihagy vagy rengeteg benya.
Robi09-05-2005 13:20:49 //
4950
Gyertyában tudok segíteni, Brisket tudok hozni occsóér'. A Brisk Silver direkt gázos autókhoz való.
Egyébként érdemes benzinnel indítani az autót, és már járó motornál váltani gázra. Egy gázos Niva-hoz volt egyszer szerencsém, és az gázzal nem szeretett beindulni, csak benzinnel.
Paco09-05-2005 13:19:57 //
4949
az van benne :)
Paco09-05-2005 13:17:20 //
4948
Leginkább gázzal közlekedik, olajat passzolom milyet használ. Valami "olcsón szerzett" jó minőségűt, talán shell 10W-40. (Céges beszerzés :-P)
A gyertya cseréjét megemlítem majd neki, bár 300km-et futott készlettel is csinálta. A jelenség, hogy időnként egyáltalán nem indítható bikázással sem, de ha behúzom (kb 100 méter folyamatos vonszolás) akkor beugrik, nagy füst, kehes járás egy darabig, és onnantól semmi baj a következő hasonló esetig ami vagy egy hét, vagy két hónap......
bb1809-05-2005 13:13:55 //
4947
amugy ngk-t használok minden olyanba ami birja. ( kivéve pl alfa, ford )
bb1809-05-2005 13:12:46 //
4946
ja ! egyszer volt hogy az elosztóban az elektronika halt be.
bb1809-05-2005 13:12:02 //
4945
az elosztofedél el volt égve belül. a gáznál van még egy gond, hogy eszi a gyertyát. nekem VW T2 volt és 10ezrenként szigoruan gyertyacsere akármit tettem bele. néha rángatott meg szarul indult. nekem is ugy mondták mert a gyertyán semmi sem látszott de igaz volt. ha gázzal megy akkor olyan olaj is kell bele!
bb1809-05-2005 13:09:03 //
4944
kerékrángtás, nem melegszik-e, a szokásos. esetleg kerék le, vagy emelve megforgatni stb.
Paco09-05-2005 13:05:41 //
4943
Erről mondjál nekem egy kicsivel többet, mert az "após" omegájával ami 2000-benzines (gázra átalakítva) pont ez a hiba, de már az IC-nek felsoroltakat átnéztük......
gyugya09-05-2005 13:00:41 //
4942
Nem en szereltem, hanem egy francia szaki, mit nezzek meg, hogy szukithessem a kort?
bb1809-05-2005 12:47:15 //
4941
a légnyomás nem valószinü, de szerelésnélel lehet szurni ugy hogy esetleg észre sem veszed. a csapágy helyét ellenörizted szerelésnél ? nincs-e tulhuzva vagy laza stb.
bb1809-05-2005 12:45:47 //
4940
plusz némi gömbfej is !
bb1809-05-2005 12:44:35 //
4939
milyen hosszu kell ? többféle van, ha megméred a két guniharang közét lehet hogy tudok adni.
bb1809-05-2005 12:43:21 //
4938
csatlakozom, egy + nézd végig a gyujtást pont opellal jártam igy ( omega 2000ccm ) és az elosztofedél volt szétégve.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.