Forum >> Szerelőműhely

András bácsi20-06-2005 17:17:30 // 6186
Perdix! Van egy ventilátorom, bár annak idején azért cseréltem le, mert sírt a csapágya. Ha gondolod és hajlandóvagy kicsit foglalkozni vele, viheted.
Gordon20-06-2005 16:51:27 // 6185
Ja és a fékbetétek tök, jók meg az érzékelő is! :-)
Gordon20-06-2005 16:50:49 // 6184
Mi a különbség a Ricambi és a ePER között?
Gordon20-06-2005 16:46:06 // 6183
Van valakinek a vez.mód javító szettel kapcsolatban tapasztalata? Eddig egyetlen szerelő sem ajánlotta! Konkrétan kb. 20ezer km-t bír ki, állítólag, míg az új vez.mód 100ezret. Állítólag a Lancia vez.mód a nyerő.
Gordon20-06-2005 16:42:21 // 6182
OKULÁSKÉNT!!! Ha megáll a kocsi érdemes 2-3 sec.-et várni, mivel az elektronika (álltílag a légzsáké) még mozgást érzékel??? Viszont ha kivárja az ember a 2-3 sec-et akkor valóban nem jön fel a már említett jelzés! Mindez azért is furcsa, mert a kocsi már áll, de valamiért kell a rendszernek az a kis idő, különben mindig bejelez! Röhej!
TtK20-06-2005 15:15:10 // 6181
Vagy 7,2? Teljesen belekavarodtam..:)
TtK20-06-2005 15:13:28 // 6180
Izé, 28,8 :)
TtK20-06-2005 15:12:57 // 6179
Ezexerint 14,4 fog van a fogaskeréken.. :))))
a20-06-2005 15:04:24 // 6178
Mármint fél fogaskerék fokot :))) Nem szögfokot :)))))))
TtK20-06-2005 15:01:10 // 6177
25 fokot fordít. És nem folyamatosan, hanem csak két állapota van.
a20-06-2005 14:40:25 // 6176
Vezmódos téma: ha amiatt megy fel a fogyid, az már régen rossz... Akkor komplett motort kell borítani... Ha jól tudom, a vezmód 1*fél fokot "fokolja el" a szívóoldali tengelyt, fordulatszám függvényében.
perdix15520-06-2005 14:33:11 // 6175
Úgy értettem ha van vkinek ventillátor motorja, akkor az jól jönne, ha ninTS megyek a bontóba.
Scott20-06-2005 14:28:29 // 6174
" Vagy ha vkinek van az még jobb lenne. 155 1.8TS 8V 1994. " Nem értelek, a ventillátor miatt akarsz venni egy másik 94-es 155-t ?? :PPPP
perdix15520-06-2005 14:18:19 // 6173
Na gyerekek! Rám jár a rúd! 2 napja meghúzták az autót, mehetek fényezőhőz. Ma meg beállt a ventillátor motor.... Vki tudja mennyi újonnan? és mennyi a bontóba???? Vagy ha vkinek van az még jobb lenne. 155 1.8TS 8V 1994.
Thomika20-06-2005 12:54:42 // 6172
Srácok! Nem tudok véletlenül egy jó autófinanszírozó céget? olyat,aki nem akarja még a gatyámat is zálogba?? és megfinanszíroz egy 13 éves autót? Gyorsan kéne a help Fiúk, ezen múlik hétvégére lesz -e új autóm! THx T.
swan20-06-2005 12:23:23 // 6171
Ezt fejtsd ki bővebben légyszíves! Úgy, hogy mi normál elektromossághoz nem értő emberek is megértrsük.
zee19-06-2005 23:08:38 // 6170
Nekem sem fájt kevesebbe.Bocsi.Én nem akarok lehúzni senkit.Az nem az én műfajom.
Vega19-06-2005 23:07:27 // 6169
thx! jo pap is holtig tanul! :)
Paco19-06-2005 23:05:41 // 6168
Köszönöm akkor én nem kérek. Egy nyers CD-t mondjuk hajlandó lettem volna beáldozni érte. A jelenlegiért sem adtam többet és másik sem nekem amikor "biztonsági másolat" készült.
zee19-06-2005 22:58:09 // 6167
Rendeléseket a Ricambi CD-vel kapcsolatban az oldalamra.1KHUF az ára. Utánvéttel megoldható.
toto19-06-2005 22:23:01 // 6166
Szia! Nem volt semmi elöjele (olajfogyi,vagy más...) kb 3000-et mentem nagy szervíz után (vez.mod. csere,szíj cserék,feszítök,olaj....meg minden ami ezzel jár)!! Meghajtás ,az lehet!Nem szoktam figyelni ,amig jólesik neki és nem panaszkodik.... :)) De azért volt ennek jó oldala is, csendesebb lett a moci!! A remus kipufogó végröl kiderült ,hogy komplett dob :)) Egyébként a kifolyt olajról még a betonon is meglehetett mondani , hogy friss!!!(Szép sárga volt!)
perdix15519-06-2005 22:15:04 // 6165
BG: Részvétem, nem semmi, hogy mindkét vassal bajok vannak. Visszafogod sírni a 155-öt!!!.)))))))))DDDDDD
raga19-06-2005 22:08:37 // 6164
1es 3as szinkrondob meg a szinkron...párja(nemtudom a nevét), meg valamilyen tengely meg alátét, meg a 3as szinkronvillába volt egy 1.5 mm es bemaródás aminek nem kellett volna lennie meg bolygofogaskerék.
raga19-06-2005 22:06:07 // 6163
Ez a 40 rugó a munkadíj. Csak hátsó keresztlengökarok.
raga19-06-2005 22:05:14 // 6162
Vezmód: Fordulatszám függvényében az olajnyomás segítségével elforgatja a vezérmütengelyt, így a szívószelepek korábban nyitnak nagyobb fordulaton, biztosítva a megfelelö mennyiségü benzin-levegö bejutását a motorba, aminek egyre kevesebb ideje lenne így nem töltödne elég be, amitöl ügye gyengülne. :) Bocs. Tehát ezért van az hogy TS-nek 5000felett is van rendesen tartaléka. A JTS ugyanezt eljátsza a kipuffogó oldalon is. Annak is ilyen gyengus módósítói vannak?
Bg.19-06-2005 22:04:32 // 6161
Nem rossz. Mi volt a hibája? Gondolom a futóművön nem volt sok meló, mivel egy komolyabb alkatrész annyiba kerül, mint az egész javítás. Viszont ha lehet, nem szeretnék 5 napot várni.
raga19-06-2005 21:57:20 // 6160
Levétel, szétszedés, alkatrészrendel, összerakás, felrakás, 5nap + volt némi futómü javítás + kuplungcsere 40rugó. Aztán rá 1 hétre elszakadt az 1ik váltóbowden és csak 2esem volt, még jó hogy 3km-re voltam, xal azt is kellett volna rögtön cserélni mert 6.5év + szorosabb volt néhány fokozat amig nem járodott be, most már ok és a bowden után meg föleg olyan vajprecíz a váltó mint az új. Lekopogom... remélem most már nem kell sok évig piszkálni. :)
Bg.19-06-2005 21:43:49 // 6159
Mennyi idő és kb nyennyi pénz? Gondolom, ők szedték le is...
Bg.19-06-2005 21:41:16 // 6158
Dráma a 156SW_vel Egy fonyodi út után néztem az olajszintet. Épp a minimumon volt. A gond csak az hogy ez annyit jeletett, hogy kb 1/1000km-es votl az olaj fogyasztásom... Még a héten szétkapjuk, hogy kiderüljön szelepszárszimering, vagy gyűrű. ui.: Most épp ettől sem vagyok elragadtatva. Mind két autó viszonlag fiatal és nagyobb javítás előtt áll... Most azon kell sakkozni, hogy melyik beteg épp járóképes.
Vega19-06-2005 21:38:38 // 6157
nekem nem szar...legalabbis az elso 5-10 mp lehet csak hallani....aszem ez meg a "nem szar" kategorid :))) A kerdes csak az ,hogy mi a turo is valojaban ez a hires neves vez.modosito!
raga19-06-2005 21:37:35 // 6156
Nekem DCS rendbe rakta a váltómat.
veteranviking19-06-2005 21:30:00 // 6155
Ha kicserélted a sz@r vezmod.-ot a fogyasztásod is lejjebb fog menni:)
Bg.19-06-2005 21:25:07 // 6154
Dráma a 146-tal. Lassal CGO nyomdakaiba lépünk. Korábban is volt párszor, hogy néha nehezen lehett a váltót, fokozatba kapcsolni. Elmentünk kis családdal Orfűre (Pécs mellett) és vissza. Vissza felé az utolsó 10-20 km-be mindeféle zajokkal lepett meg a váltó. Nehezen vette a fokozatokat, csak a 3-as volt csendes, vagy az üres fokozat kuplunggal. Egyre lassabban hajtottam, a végén már csak 30-40 -nel, de addigra pedig mindig kidobálta a 3-ast. Lacival megnéztük, hát elment az olaj a váltóból - szépen lassan csendben... Feltöltöttük. A zajok teljesen metszüntek, de a 3-as fogaskerekek nem bocsájtottak meg. Váltó szétborítás következik:(( Állítólag van valami specialista Érden aki csak váltóval foglalkozik, csak szatyorban oda kell vinni a cuccot. Ismeri valaki? ui.: egy öt éves autótól 80e km előtt, egy kicsit durva szerintem.
András bácsi19-06-2005 18:41:00 // 6153
Szerintem az olaj is tágul a hőmérséklet növekedésével. Egyébként a túltöltött olaj magas fordulaton szét tudja nyomni a szimmeringet. Azt mondjuk meg tudod nézni, honnan folyik, a friss olaj azért elég jól látható a motoron.
Vega19-06-2005 18:15:13 // 6152
Hasonlo miatt faj most az en fejem is...a kollega ami cserelte az olajat, tultoltotte...szent meggyozodese ,hogy hidegen a felso nivo folott kell lennie fel centivel az olajnak...ami melegen valoban felso jelolesre visszakuszik...de azota olajfolyasom van...melegen egy 5 cm-es foltot hagyok ott mindenhol..akkor ugye hig az olaj...csepeg egy kicsit...aztan meghul..akkor mar nem...csak felek ,hogy a szimeringeknel nyomja ki az olajat...aztan en is igy jarok... Azt mondjak BP kutakon leszivjak...majd benezek egyre...jobbat nem tudok!
Apacs19-06-2005 17:56:44 // 6151
Húha egy ilyennek én is örülnék! Meg tudnánk beszélni?
András bácsi19-06-2005 17:56:37 // 6150
Akkor azért már korábban is volt motorolaj-fogyásod? Avagy kissé meghajtottad a kút előtt a gépet?
András bácsi19-06-2005 17:54:59 // 6149
Fordulatszám függvényében a szívóoldali vezérműtengelyt elmozdítja, ezzel máskor nyit/zár a szívószelep. A hengerek tökéletesebb öblítését lehet vele megoldani, teljesítményt növel a megoldás.
toto19-06-2005 17:46:04 // 6148
Sziasztok!!! Most estem át egy édes kis főtengely szimering cserén!!! Jól esett :( Ha nem állok be tankolni a kedvenc kutamra, akkor a motornak annyi!!! Sac / kb 20 méteren elhagytam majd az összes mociolajat,ilyet még nem pipáltam!!!A kutas fiuk nem gyözték hordani a homokot a placcra!! Hál istennek nem hozzáértő emberek csinálták(hanem a legközlebbi SZERVÍZ),na mind1 egy kis csúsztatással ,de kész a vas és kafa lett:)) Gondoltam megosztom veletek igy magányomban:))
Vega19-06-2005 17:44:09 // 6147
Azt mondjatok meg nekem ,hogy mi a szerepe a vez. modositonak?! Szamosiek sem mondjak meg...meg nem sikerult kihuzni beloluk...mondjak , ha gyengules tapasztalhato es mar szol a vez.modosito akkor az annak is betudhato...na ettol nem ettunk okosabbak!
Scott19-06-2005 17:40:10 // 6146
pöcök ! Hálám üldözne, ha én is kaphatnék egy "biztonsági másolatot " :)) Hogyan tovább ?
Robi19-06-2005 14:34:34 // 6145
75-ös van benne, az a kasztnit leszámítva ugyanaz, mint a 90-es.
zee19-06-2005 14:33:33 // 6144
Ja a 90-es nincs benne már.
zee19-06-2005 14:32:45 // 6143
Ezeket tuja:
Paco19-06-2005 14:32:09 // 6142
Nem ismeri. Már a 39 sem. Illetve 75 asszem még van benne de 90 nincs :(
Robi19-06-2005 14:27:21 // 6141
Ez a régebbi Alfákat is ismeri? Pl 75-ös vagy neadjisten 90-es? :) Mert akkor én is beneveznék egyre, ha nem vagyok pofátlan. :)
zee19-06-2005 14:22:36 // 6140
Nemrég rendelte a főnököm,tőle van.Persze lehet másolni ha gondolod!
Paco19-06-2005 14:20:27 // 6139
Hehe, honnan van neked ver46-os Ricambid? Lehet róla biztonsági másolatot készíteni? nekem csak ver39 van..... :)
zee19-06-2005 13:26:13 // 6138
Itt:
Szilárd19-06-2005 12:45:46 // 6137
Tudtommal nincsen benne.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.