Forum >> 159
mzo25-08-2013 21:28:40 // 39871
Jah és tettem még egy nagy felfedezést. Rájöttem hogy a Start/Stop gombot nem kell addig nyomni indítózáskor amíg be nem indul a motor, hanem elég csak "rápöccinteni" és elvégzi az indítózást magától. :) Az élet apró örömei
Piritu - 1.000.00025-08-2013 21:17:10 // 39870
Már holnap postázzák :-)
Piritu - 1.000.00025-08-2013 21:16:31 // 39869
Már vissza is igazolták, holnap postázzák. Szerintem szerdán már ki tudom próbálni :-)
mzo25-08-2013 21:09:08 // 39868
Most nézem már tudom mi az a 106.900 km-eres adat a DPF-nél. :)
mzo25-08-2013 21:05:23 // 39867
mzo25-08-2013 21:00:01 // 39866
Köszönöm a sok segítséget Shadin!
Végül sikerült a csatlakozás! :) Az volt a probléma hogy a barátom laptopján valamiért nem akart a Bluetooth működni, hiába kapcsoltuk be semmi nem történt. Mire erre rájöttünk... Aztán elővettünk egy BT usb-t azzal már remekül működött minden! Egyből csatlakozott szépen hozta az adatokat is. A kód 1234 volt. Nem telepítettem semmit csak a Multiecuscant. 3.500 ft-ot nagyon megért ez a cucc, annó a Skodámhoz ennek többszöröse volt a diagnosztika. Nah szóval végignéztem amit tudtam és tényleg 108.000 km-er van az autómban tényleg csak 3-omszor volt szervízben és tényleg ma volt DPF regenerálás. Hibakód nincs. MInden oké. Ha jól vettem ki akkor huszonvalahány %-ra csökkent a telítettség. Bár volt egy adat amit nem értettem valamit jelzett a DPF-el kapcsolatban 106.000 km-er környékén. Töltök fel képeket majd megszakértitek. A befecskendezési korrekciókat is mert ott nem tudom mik a jó adatok.
Végül sikerült a csatlakozás! :) Az volt a probléma hogy a barátom laptopján valamiért nem akart a Bluetooth működni, hiába kapcsoltuk be semmi nem történt. Mire erre rájöttünk... Aztán elővettünk egy BT usb-t azzal már remekül működött minden! Egyből csatlakozott szépen hozta az adatokat is. A kód 1234 volt. Nem telepítettem semmit csak a Multiecuscant. 3.500 ft-ot nagyon megért ez a cucc, annó a Skodámhoz ennek többszöröse volt a diagnosztika. Nah szóval végignéztem amit tudtam és tényleg 108.000 km-er van az autómban tényleg csak 3-omszor volt szervízben és tényleg ma volt DPF regenerálás. Hibakód nincs. MInden oké. Ha jól vettem ki akkor huszonvalahány %-ra csökkent a telítettség. Bár volt egy adat amit nem értettem valamit jelzett a DPF-el kapcsolatban 106.000 km-er környékén. Töltök fel képeket majd megszakértitek. A befecskendezési korrekciókat is mert ott nem tudom mik a jó adatok.
Svéd25-08-2013 20:42:14 // 39865
Nem akarok igy rendelni,meg e bay -röl sem,mert mostanság átlag egy hétig lakunk egy helyen mert össze vissza dolgozunk az országba,magyar országra kb karácsonyig nem megyek,ezért a 2-3 hetes kisszálitás nem jó.
Dömpi (il dottore)25-08-2013 20:34:56 // 39864
tippet
Dömpi (il dottore)25-08-2013 20:34:42 // 39863
köszi a tipet
én biztosan karosszériással csináltatom majd, de a tapasztalatokat azért ismerni szeretném.
én biztosan karosszériással csináltatom majd, de a tapasztalatokat azért ismerni szeretném.
Liquid25-08-2013 20:30:40 // 39862
Keresd meg Skull-t, Ő szerelt a sajátjára utólag. Bontottan vette és maga szerelte fel.
Liquid25-08-2013 20:29:45 // 39861
nem is rossz
Dömpi (il dottore)25-08-2013 20:20:14 // 39860
Sziasztok!
Ki szerelt fel utólag tetősínt? Érdekelnének a részletek, azaz a felszerelése és kiváltképp, hogy utólag hol vette, milyet és mennyiért?
Egy forrásból utánakérdeztem: a gyári új oldalanként 100k felett van.
Ki szerelt fel utólag tetősínt? Érdekelnének a részletek, azaz a felszerelése és kiváltképp, hogy utólag hol vette, milyet és mennyiért?
Egy forrásból utánakérdeztem: a gyári új oldalanként 100k felett van.
mizooo25-08-2013 19:57:56 // 39859
Nekem is van egy levetett pajzsom, sarkokban a kavics megkezdte a krómozást ingyen elvihető.
bizsó15925-08-2013 19:44:14 // 39858
ok látom azért még vacilálok az új és ez közt, azért privátba ha meg irnád menyit kérsz érte köszi
Shadin25-08-2013 19:12:04 // 39857
Shadin25-08-2013 18:44:39 // 39855
1. PC (BT) és eszköz kapcsolat engedélyezése.
2. MES --> Beállítások--> interfészek fülön kiválasztod az eszközt és portot 115000-es sebességre majd nyomsz tesztet, ha jó ugráló sorokat látsz az ablakban (a Tiedben):
3. Ha ezek után nem csatlakozik akkor szedd szét és keress ellenállást a 6 és 14 lábak között (R14) és szedd le:
nem biztos hogy ugyan itt van, de általában ez szokta okozni a gondot.
2. MES --> Beállítások--> interfészek fülön kiválasztod az eszközt és portot 115000-es sebességre majd nyomsz tesztet, ha jó ugráló sorokat látsz az ablakban (a Tiedben):
3. Ha ezek után nem csatlakozik akkor szedd szét és keress ellenállást a 6 és 14 lábak között (R14) és szedd le:
nem biztos hogy ugyan itt van, de általában ez szokta okozni a gondot.
GTPeti25-08-2013 18:03:20 // 39854
Ja OK, úgy akkor rendben van!
Piritu - 1.000.00025-08-2013 17:58:38 // 39853
Lehet, de jár hozzá a három átalakító kábel is, így nem kell kendácsolni :-)
Szabolcs 15925-08-2013 17:55:38 // 39852
most néztem meg a csomagtartót ott nem szabadult el semmi se de átt néztem a rugoimat azok nincsenek el törve teszek 1 próbát veszek 2 db menetstabilizátort
GTPeti25-08-2013 17:55:36 // 39851
Jó kis felárral árulják...
David | Centocinquantanove25-08-2013 17:53:17 // 39850
Megfelelő portot kell kiválasztani! Interface driverjét fel kell telepíteni!
David | Centocinquantanove25-08-2013 17:52:33 // 39849
Liquid kolléga tud elég olcsón szerezni, ismeri a forrásokat, nekem is tőle van! Igaz nem BT hanem sima USB, de szerintem megy neki mindkettő!
mzo25-08-2013 17:52:19 // 39848
Piritu - 1.000.00025-08-2013 17:52:11 // 39847
Most rendeltem, ezt.
Svéd25-08-2013 17:11:29 // 39846
Én is vennék interface-t,ha van valakinek felesleges.
Lexlutor25-08-2013 17:00:12 // 39845
Valamelyiken BT kód: 6789 vagy 5678. Nekem valamelyik ezek közül volt, de olvastam a neten 0000-ás kódot is. Elvileg más variáció nincs.
Lexlutor25-08-2013 16:48:09 // 39843
GTPeti25-08-2013 16:43:19 // 39842
Hogy nektek mi mindenetek van!!! :))
Lexlutor25-08-2013 16:42:06 // 39841
Dömpi (il dottore)25-08-2013 16:38:29 // 39840
Ne az alfánál nézd, hanem más típusoknál, olyannál, aminek hasonló a tömege.
Shadin25-08-2013 16:35:53 // 39839
Bármennyi notebookkal használhatod. 1234 a BT kód.
Dömpi (il dottore)25-08-2013 16:35:20 // 39838
azért kettesben a 3000 rpm kicsit durva, elég 3-ban 2500, vagy 4-ben 2500, és akkor még tempóban is maradsz.
GTPeti25-08-2013 16:33:53 // 39837
Lehet, akármennyire akarod. :)
Dömpi (il dottore)25-08-2013 16:33:42 // 39836
Tudom, de mi EU-ban I/100 km-ben. A km/l-re értettem, hogy nem sok értelme van.
Apám kint él Seattle-ban. Vele is "jókat" beszélgetünk a fogyasztásról, mikor ő mondja, hogy ennyit, meg annyit megy el 1 tank üzemanyaggal, én meg mondom, hogy enyit, meg annyit fogyaszt százon. K*rvára elbeszélünk egymás mellett. :)
Apám kint él Seattle-ban. Vele is "jókat" beszélgetünk a fogyasztásról, mikor ő mondja, hogy ennyit, meg annyit megy el 1 tank üzemanyaggal, én meg mondom, hogy enyit, meg annyit fogyaszt százon. K*rvára elbeszélünk egymás mellett. :)
mzo25-08-2013 16:32:01 // 39835
Shadin25-08-2013 16:25:59 // 39834
Nem találom ki kért használt első-alsó pajzsot, de a régim megvan...
Csabi25-08-2013 14:58:57 // 39832
Ha abszolút nincs, akkor a műszerfalon kivillan a töltés lámpa.
Ha alacsony a töltés azt csak úgy tudod, h rámérsz pl alapjáraton az akku saruira fogyasztók nélkül ~14V-nak kell lennie.
Ha alacsony a töltés azt csak úgy tudod, h rámérsz pl alapjáraton az akku saruira fogyasztók nélkül ~14V-nak kell lennie.
Csabi25-08-2013 14:56:03 // 39831
van egy utolsó tippem, de most már csak akkor írok a témában ha végre tényleg megoldódik...viszont erre megint kell várni egy évet mire nyár lesz ismét, a napokban 15fok volt nálunk reggel..olyan szépen indult mintha meleg lenne a motor
Norby25-08-2013 14:55:59 // 39830
Egy kérdés.
Honnan veszem észre, hogy nincs töltés?
Nem jelzi lámpa, de mintha merülne az aksi. Van egy bluetooth-os kiolvasóm és egy Torqe programom, ami nem mutat semmit a töltésnél.
Honnan veszem észre, hogy nincs töltés?
Nem jelzi lámpa, de mintha merülne az aksi. Van egy bluetooth-os kiolvasóm és egy Torqe programom, ami nem mutat semmit a töltésnél.
GTPeti25-08-2013 14:55:40 // 39829
Ebben maximálisan egyet értünk. Teljesen más felfogás a kettő.(Aki eleve eladásra tervez, logikusan csak azt csináltatja meg, amit muszáj. Ez nem baj, hanem különbség. Olyan, hogy preventív jelleggel cserélni valamit, valószínűleg nem játszik. Hogy van-e értelme... szerintem felesleges lenne erről most flamelni.)
DrB25-08-2013 14:51:25 // 39827
Köszi, megkaptam a guminyomás táblázatot. De sajnos a méretem (225/45 R18) nincs benne. Googlizom utána, de eddig nem jártam sikerrel...
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 14:44:50 // 39826
magasnyomású?
Csabi25-08-2013 14:28:55 // 39825
Szívósor tuti nem, egyrészt mert nekem cserélték újra(módosítottra) gariban ,meg csak nyáron 20-25fok felett csinálja...ha ez lenne akkor 10fokban is kellene csinálnia.
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 14:21:22 // 39823
hm akkor mi lehet az egyenletlen alapjárat? szívósort lekötötted már a lapátokat próbáltad úgy? injektor hiba nagyon ritka ...
Shadin25-08-2013 14:11:00 // 39822
Onnan is tudni a regenerálást, hogy alapjáraton a turbónyomás az első osztás alatt áll egy kicsivel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
557
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?