Forum >> 159

droberto07-12-2013 19:48:48 // 44590
Persze, csak ez Alfa és nem Ford. :)
Norby07-12-2013 19:47:42 // 44589
nekem is ugyan ez a gondom.
új akssival is ié űj szoftverrel is csinálja.
Szólj, ha találtá valamit, mert érdekel engem is.
.......................07-12-2013 19:44:43 // 44588
magyarország + tél+ kátyúk = lemezkerék +ballonos gumi
droberto07-12-2013 19:37:52 // 44587
Persze a 19"-al jobban tapad, de a télivel valahogy nem szeretem feszegetni a határokat. Bár azok igen messze, vannak a CWC TS830-nál. (Még sosem vezettem ilyen jól tapadó téligumit.) Sajnálom a gumit, amikor a kis barázdák elhaljanak és ezer körömmel kapaszkodnak az aszfaltba. :)
A kanyarsebesség tényleg fantasztikus. Nehéz mint az állat, de a súlyelosztás kiváló, meg a súlypontja is középen és lent lehet.
.......................07-12-2013 19:20:20 // 44586
bakker ez egy SportWagon,
nem hintó ,itt meg kell dolgozni a kanyarsebességért,
fogak összeszörítva ,nem beszélget mig a városon átérük,
külömben elharapod a nyelved

amugy a 159 smafu a Mito feszességéhez képest
de kanyarban nincs is ellenfele,a Bakonyban csak néznek,hogy az meg mi ?
és miért kanyarodik be ott ilyen gyorasn ?
droberto07-12-2013 19:15:18 // 44585
4. Az EGR visszatétel nem oldotta meg a kifújást. Ötletem most nincs, de az biztos, hogy én b@sztam el valamit, amikor nyáron a P1206 miatt szétszedtem.
droberto07-12-2013 19:11:14 // 44584
Egy kartárssal a héten arról diskuráltunk, hogy a sokat gyalázott gyári kiskerékkel mennyire komfortosan viselkedik a verda. Sokkal lágyabb, autószerűbb. Valószínű az is hozzájön, hogy nem kell annyira feszülten figyelni a kátyúkat, úthibákat. Bár itt meg a nyomvályús huplis úton lehet odaverni a bölcsőt.
Amit pedig a lejobban szeretek a pulykakerékben, az a fogyasztás. 10% km óra csalás ide-vagy oda, ezekkel ha forszírozva is haladok nem ugrik egekbe az étvágy. Ezen mindig meglepődök.
Mivel kisebb az átmérő okán a minimum tempomat sebesség is csökken, ezért a forgalmasabb városi etapokon is tudok kézigázolni, nézelődni. :)
droberto07-12-2013 18:57:58 // 44583
3. Kormány összekötő kopogás (egyre jobban).
droberto07-12-2013 18:56:54 // 44582
2. Ülésfűtés javítás.
droberto07-12-2013 18:54:42 // 44581
Van néhány apróság amit sürgősen orvosolnom kell, mert idegesít.
1. Nehezen indul, ha a motor hőmérséklete 40-70°C-os. Ezt régebben is csinálta, de 2-3-mp-es indítózás után elkapta. Most odáig fajult az ügy, hogy 6-8 mp után sem indul. És ez nem eseti, hanem rendszeres. A többszöri izzítás segít rajta talán (vagy a sok próbálkozás, ki tudja?!?). Az izzítógyertyák ellenállása tizedre megegyezik, ergo jó, hibát nem ír a Comp.
Ez tökre ciki, nem tesz jót az imidzsnek. SOS-es feladat. Holnap kikérdezem az ECU-t illetve a Google barátunkat. :)
Amire most halványan tippelnék az az akku fesz., de akkor hidegen is csinálná.
Ezért is kapja meg holnap este a CTEK-et...
droberto07-12-2013 18:43:51 // 44580
Már le is fotóztam rendesen:

Itt meg az Aktivátor (aszittem tettem már róla képet, de nem találtam):

Egyébként mint hogyha nem működne. Már nem villog működés közben (Barátomé sem). Ha kikapcsolom 2 mp-ig világít, majd elalszik. Majd rámérek...
GTPeti07-12-2013 18:23:59 // 44579
Grat. a pulser-kapcsolóhoz! Jó dolog, ugyanúgy, mint a pulser.
Ennél nagyon fontos, hogy a gyári kábeleit ne hosszabbítsd meg, mert azok képezik az "előtét ellenállást". És a combos (alacsony ellenállású) kapcsoló is fontos, de úgy látom te ilyet használtál.
droberto07-12-2013 18:20:55 // 44578
Holnap ha hazaérek én is lefuttatok egy szulfátlanító ciklust, ha már bent van a Pulser kapcsoló. :)
Fűtött garázsban van a Spider egyébként? Én a motorból kiveszem télire az akkut és felviszem a lakásba. Adok neki egy regen töltést, majd tavasszal mikor beteszem még egyet. 2 évente víz utánpótlás. Így már több mint öt éves, és még szolgál. :)
GTPeti07-12-2013 17:56:56 // 44577
Nekem az Optimám bírt ki annyit. Nem az akku hibája volt.
Piritu - 1.000.00007-12-2013 17:27:50 // 44576
Ha már akku téma. A Párduc már másfél napja a CTEK töltőn pihen. Holnap szedem le, egy kis kondícionálás sosem árt. Utána megy vissza a töltőre a Spider akkuja.
direttore07-12-2013 16:49:26 // 44575
Az se jo ha túl nagy, mert nem tudja visszatölteni...ezt hallottam:)
Tibcsi16607-12-2013 16:19:41 // 44574
Erről már párszor volt itt vita. Továbbra is tartom a véleményem. 1.9-2.0 motorba min.70-80 Ah 2.4 motorba min. 80-90 Ah. Én vettem volna az enyémbe 100Ah de sajnos nem fér bele. A legnagyobb ami belefért az Exide Premium 85Ah.
Alfonis06-12-2013 23:25:44 // 44573
Na dec vegeig most enis orulnek egy automata valtonak... :P
Bgabor06-12-2013 23:00:24 // 44572
Kb 2 hete járt le a garanciája .....
Bgabor06-12-2013 22:59:04 // 44571
Most szart be nálam pont 2-évesen :-(
Fairlane06-12-2013 21:56:06 // 44570
Köszi!
Liquid06-12-2013 21:47:01 // 44569
Ahogy Peti mondja :)
Én is 80-as ZAP aksit vettem bele
GTPeti06-12-2013 21:45:48 // 44568
SZVSZ egy 80Ah-s tökéletes választás. (Pl. egy ZAP Silver)
Fairlane06-12-2013 21:42:20 // 44567
Sziasztok.
2.4 Q4 159-be mekkora akku való, illetve vajon hány Ah a legnagyobb ami befér?
mex8606-12-2013 21:31:02 // 44566
hehe van V8 dizellel is tapasztalatom igaz csak egy 40km
hiába kinoztam igen ritkán hallottam ki belőle valamit, pedig rajta voltam a dolgon :D
még lehuzott ablakkal se
szal amikben ilyen van általában nem az élményről szólnak, vagy más élményről
szal én se adnám oda érte a sor5 dízelt se :)
de a HGT-t se az fix :) hangilag
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2013 21:01:58 // 44565
majdnem ugyan az de azért még sem :)
.......................06-12-2013 20:59:52 // 44564
Novitec em Volt,
most csip van benne,
ugyanaz

de a Küblerit nem ismerem ,viszont egy két kollegámnak az ebayon lött 50 eurós boxok szétb*****k eztazt ,turbót szétrobbant ,stb.
GTPeti06-12-2013 20:37:24 // 44563
Egy 159-et nem dobozzal kell tuningolni, hanem szakértő által végzett remappal. SZVSZ
Norby06-12-2013 20:32:33 // 44562
Küberl tuningdobozt használ valaki?
Liquid06-12-2013 20:28:11 // 44561
a 156-omnak volt hátborzongató hangja, miután megvettem Ronnie Proex hátsó dobját :)
kettesben 1200 körüli fordulatnál elképesztően szépen dorombolt, egy izmos kigyorsításnál 1km-es körzetben mindenki felkapta a fejét :)
Imádtam, de hosszútávon kicsit sok volt, aztán lecseréltem valami kulturáltabbra..
droberto06-12-2013 19:16:55 // 44560
Ezért jók a gyári dolgok. Minden szempontot figyelembe véve felelnek meg.
Piritu - 1.000.00006-12-2013 19:02:02 // 44559
Pimpelt volt, az első 20 km-en még tetszett is.
droberto06-12-2013 18:15:06 // 44558
Ebből már én is kinőttem. Bár "csak" városba még talán most is vállalnám. :)
Egyébként amivel mentél az Pimpelt volt, vagy gyáriként is zavaró?
droberto06-12-2013 18:12:16 // 44557
Ez lehet az én bajom, de én a HGT hangot még egy V8 dízel hangjára se cserélnék le. (Persze csak, ha szigorúan a hangot nézzük.)
.......................06-12-2013 15:36:14 // 44554
a 156 os topikban is tedd fel,
az 56 ra nagyon jól illik ez a méret,meg a 147 re,vagy Gulira
ValeRossi4606-12-2013 14:58:56 // 44553
Van 4 db Michelin Alpin 3 205/55 16 téligumi eladó,kb6 mm profilmélységgel(ezt még pontosítom vasárnap,ha rámértem) Öcsém most cserélte le őket. Jó állapotban vannak. 5 éves gumik,ezekkel vette a kocsiját. 5000 ezer darabja.
mex8606-12-2013 12:13:03 // 44552
amugy anno a 166 vételekor az egyik döntö szempont az a sor5 volt :) a hang miatt :)
mex8606-12-2013 11:59:40 // 44551
jó ez igy is ha elturja neki az ember :)
.......................06-12-2013 11:56:32 // 44550
minek a HGT,
van nekünk is 5 henger !
az is morog szépen :)
ha a 2,4 jtdm re rádobsz egy okos rendszert garantáltan jön ott is a mosoly
vzolee06-12-2013 11:16:12 // 44549
ezek is őszinte adatok voltak ;)



Shadin06-12-2013 11:10:15 // 44548
Végre egy őszinte adat.
mex8606-12-2013 11:06:29 // 44547
utazni nekem se kéne :)

volt egy offom anno sportpufoval, olyan hangos volt hogy az oldalablakok berezegtek benne bizonyos frekvenciänäl :D
egy 35kmes etapon is befäjdult a fejem :)

én is beérem a sportpufoval a V4-es motoromon :)
ott van elég mäs zaj is nem zavar
autora nem kell, mi is utazunk sokat idönként mint te
vzolee06-12-2013 10:54:54 // 44546
Akiket a fogyasztá érdekel:
most, hogy bejött a hideg, csak városban, pár km-es távon 9l (1,9 8V)

Chianti06-12-2013 10:45:03 // 44545
köszi a tippeket srácok, próbálkozom...aztán ha megvagyok vele, majd beszámolok hogy sikerült...
Piritu - 1.000.00006-12-2013 10:13:11 // 44544
Volt "szerencsém" egy ilyen HGT-vel 2x1.000 km-t autózni. Köszönöm, soha többet.
Két napig berregett az agyam tőle még álmomban is.
Rövid távon tetszetős, de napi 8-10 óra után már nagyon "bojrészeres". Akkor döntöttem el, hogy sose lesz pimpelt kipufogóm.
mex8606-12-2013 08:38:59 // 44543
ezeknek a sor5öknek mindig jo a hangja :)
megokositott kipuffos HGT-t volt hogy követtem fél óráig annyira jo hangja volt :)
pedig az én akkori autom se volt gagyi de az csak sor4 volt :D szerencsére a HGT hangja elnyomta azét, jo a tetö is nyitva volt nálam igy jobban hallottam :)
Liquid06-12-2013 07:57:58 // 44542
így van :)
droberto06-12-2013 07:03:14 // 44541
Jó lenne egy ilyen városi játszósautónak. :)
Érdekes, hogy a hahu-n és a mobilén is 9 HGT van (csak). Ergo lehetetlenség olyat venni ami még nincs szétpimpelve és nem darabolták....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.