Forum >> Szerelőműhely
devil6917-05-2015 12:19:57 // 50236
egy kalap semmit, mert annyira le van ultetve szerintuk, hogy semmire nem jutottak vele... :( viszont az elektronikam azota szaraxik, es telefonon tudtam veluk egyeztetni, de semmire nem mentem vele
devil6917-05-2015 12:18:12 // 50235
mert 1200 km-re vagyok a szerviztol :(
pb_17-05-2015 12:16:37 // 50234
A legkonstruktívabb +oldás.)
Pisti130017-05-2015 11:21:09 // 50233
Hello!
En kb 1 nap alatt vegeztem a ket oldallal.
Az anyat leszedtem aztan mos2 aztatas. Aztan legkulcs es a masik a menet felol utottem.
Lassan de biztosan kijott. Ami nagy szivas volt az a lengescsillapito getejen levo anya. Valamelyik barom legulccsal ratepte es a kozepen levo 6os inbuszt is elcseszte. Az egyikre hegesztettem egy masik anyat es igy meg tudtam fogni aztan azt levagtam.
A masik oldal meg nagyobb szivas volt. Ott hiaba hegesztettem ra masik anyat ugy sem birtam megmozdutani. Par ora szivas utan flexel levagtam az anya oldalat es hidegvagoval meginditottam.
Osszerakasnal jol bezsiroztam a hosszu csavart hatha kevesbe fog berohadni.
Kozbe elojott egy ujabb selespeed hiba: nem vette a kettest es a negyest. Gondoltam hogy vagy a tengelyrogzito csavar lazult ki vagy a paros fokozat szelep adta fel.
Kb 10 km es vagy 10 valtas utan meggyogyult magatol. Hibat nem tarolt. Vagy kontakthiba vagy valami piszok ment a szelepbe. Lenyeg hogy amig megy nem piszkalom.
En kb 1 nap alatt vegeztem a ket oldallal.
Az anyat leszedtem aztan mos2 aztatas. Aztan legkulcs es a masik a menet felol utottem.
Lassan de biztosan kijott. Ami nagy szivas volt az a lengescsillapito getejen levo anya. Valamelyik barom legulccsal ratepte es a kozepen levo 6os inbuszt is elcseszte. Az egyikre hegesztettem egy masik anyat es igy meg tudtam fogni aztan azt levagtam.
A masik oldal meg nagyobb szivas volt. Ott hiaba hegesztettem ra masik anyat ugy sem birtam megmozdutani. Par ora szivas utan flexel levagtam az anya oldalat es hidegvagoval meginditottam.
Osszerakasnal jol bezsiroztam a hosszu csavart hatha kevesbe fog berohadni.
Kozbe elojott egy ujabb selespeed hiba: nem vette a kettest es a negyest. Gondoltam hogy vagy a tengelyrogzito csavar lazult ki vagy a paros fokozat szelep adta fel.
Kb 10 km es vagy 10 valtas utan meggyogyult magatol. Hibat nem tarolt. Vagy kontakthiba vagy valami piszok ment a szelepbe. Lenyeg hogy amig megy nem piszkalom.
mreni17-05-2015 09:32:06 // 50232
Szerintem valami test hiba lesz.
Mit csináltak az autón?
A legtutibb az lenne ha visszavinnéd,ezt a problémát nekik kell megoldani.
Mit csináltak az autón?
A legtutibb az lenne ha visszavinnéd,ezt a problémát nekik kell megoldani.
Skodra17-05-2015 09:30:00 // 50231
Szia! Köszönöm az infókat, remélem nem lesz túl összerozsdásodva,és kijön a csavar egyben...!Bár az enyém ennél jóval rozsdásabb sajnos. Felül csak azt az egy anyát kell lecsavarni a lengéscsillapító rúdjáról,és ki is jön az egész?
Köszönöm!
Köszönöm!
[k i z z o]17-05-2015 08:58:53 // 50230
Miért nem viszed vissza???
devil6917-05-2015 07:41:01 // 50229
Sziasztok!
Megpróbálom itt, hátha valaki tud valami kiindulási pontot mondani :) Elvittem Romeot szervízbe, és valamit elbarmoltak az elektronikámmal, ugyanis a fűtés/hűtés kapcsolóm nem megy, ha meg elindul, akkor leesik az üzemanyag szint mutatóm, és pár másodperc múlva elnémul a rádió is :( Mi az eget művelhettek vele? ötlet?
Előre is köszönöm
Megpróbálom itt, hátha valaki tud valami kiindulási pontot mondani :) Elvittem Romeot szervízbe, és valamit elbarmoltak az elektronikámmal, ugyanis a fűtés/hűtés kapcsolóm nem megy, ha meg elindul, akkor leesik az üzemanyag szint mutatóm, és pár másodperc múlva elnémul a rádió is :( Mi az eget művelhettek vele? ötlet?
Előre is köszönöm
GT Ɨ|ѯ16-05-2015 06:53:13 // 50228
TSak konstruktívan, de köszi ezért....:-)
Kristyon15-05-2015 23:04:52 // 50227
inkább ezen a képen látszik rendesen, hogy mennyire be lett fújva:
Kristyon15-05-2015 23:00:42 // 50226
Hali!
Drótkefét és nagynyomású csavarlazító szprét (wd40)-et használtam. Nem kellett melegíteni. Viszont befújás után hagytam bő fél órát hatni a csavarlazítót, és újra megfújkodtam, ez után álltam csak neki kivenni. Ha drótkefézés közben tudod forgatni, az a legjobb a csonkállvány közepe részénél ugyan is eléggé rárakodik a por és a víztől ahogy megkapja a rozsda egy kicsit bedagad ez a része tud nagyon megszorulni ezt a részét kell a lehető legjobban megpucolni.
Finom kocogtatással szépen kijöttek ezek a csavarok is, és még csak szétt sem vertem a menetet...
Drótkefét és nagynyomású csavarlazító szprét (wd40)-et használtam. Nem kellett melegíteni. Viszont befújás után hagytam bő fél órát hatni a csavarlazítót, és újra megfújkodtam, ez után álltam csak neki kivenni. Ha drótkefézés közben tudod forgatni, az a legjobb a csonkállvány közepe részénél ugyan is eléggé rárakodik a por és a víztől ahogy megkapja a rozsda egy kicsit bedagad ez a része tud nagyon megszorulni ezt a részét kell a lehető legjobban megpucolni.
Finom kocogtatással szépen kijöttek ezek a csavarok is, és még csak szétt sem vertem a menetet...
pb_15-05-2015 22:37:51 // 50225
NiTS mit! Aztán vagy +fogadod, vagy nem.))
Skodra15-05-2015 11:36:04 // 50224
Sziasztok!
Én is szeretném ezt megtudni ,csak nálam már az anyák is nagyon nehezen lazultak meg, valszeg nem lesz egyszerű kivenni a csavarokat.Szerintem melegíteni szokták,de azt én nem tudom megoldani.....
Én is szeretném ezt megtudni ,csak nálam már az anyák is nagyon nehezen lazultak meg, valszeg nem lesz egyszerű kivenni a csavarokat.Szerintem melegíteni szokták,de azt én nem tudom megoldani.....
GT Ɨ|ѯ15-05-2015 06:57:08 // 50223
köszi csoki, ezzel sokat segítettél...:P
pb_14-05-2015 21:58:58 // 50222
Inkább dobd ki belőle.)
GT Ɨ|ѯ14-05-2015 20:19:41 // 50220
Sziasztok!
Tud valaki ajánlani 1 megbízható ( klímás ) szerelőt?
Klímajavítás ( tömítéspár csere ) lenne de hozzáférés miatt bontani kell pár dolgot.
(Olyan 50-60km-es körzetben.)
Tud valaki ajánlani 1 megbízható ( klímás ) szerelőt?
Klímajavítás ( tömítéspár csere ) lenne de hozzáférés miatt bontani kell pár dolgot.
(Olyan 50-60km-es körzetben.)
GT Ɨ|ѯ14-05-2015 14:47:54 // 50219
pedig vannak...a kerítés már ledőlt, szabadon garázdálkodnak.....:-)
Buddha13-05-2015 23:08:39 // 50218
Köszönöm! :-)
Alfa GT-Csaba13-05-2015 21:34:19 // 50217
Martin Autó
6200, Kiskőrös
Szendrey utca 2/1.
Telefon: 06/78/512-120
Automata fax: 0036/78/512-122
Mobil: 06/20/9463-689
E-mail: mkuplung@gmail.com
6200, Kiskőrös
Szendrey utca 2/1.
Telefon: 06/78/512-120
Automata fax: 0036/78/512-122
Mobil: 06/20/9463-689
E-mail: mkuplung@gmail.com
fater00813-05-2015 20:07:33 // 50216
Sziasztok! Érdeklődnék 166 2.4 jtd gázpedál signál Trac 1 :748 a Trac 2 :ugrál 000-és 376 ez normális vagy probléma?
Buddha13-05-2015 09:35:06 // 50215
Sziasztok!
Tud valaki ajánlani valami megbízható helyet ahol kuplungot erősítenek? Szerkezet erősítés meg tárcsa kevlározás kellene, mert a vadi új Sachs szett sem bírja a picit emelt nyomatékot a JTD-ben.
Tud valaki ajánlani valami megbízható helyet ahol kuplungot erősítenek? Szerkezet erősítés meg tárcsa kevlározás kellene, mert a vadi új Sachs szett sem bírja a picit emelt nyomatékot a JTD-ben.
Csabo2212-05-2015 20:56:29 // 50213
Proxy alignment-tel be kell mutatni az új klima panelt a body comp-nak.
Teljes verziós MES és (pl) ELM kábel kell hozzá.
Teljes verziós MES és (pl) ELM kábel kell hozzá.
emGéza12-05-2015 20:49:10 // 50212
Sziasztok !
Vettem egy 147-est ... a gond , a hideg-meleg levegő szabályzás nem működött ,
a vezérlő volt hibás . Kicseréltem , minden tök jó ! Ürültem is , de villogni kezdett
a km számláló . Lehúztam a bizt.táblából a két csatiját pár percre . Visszarakás
után "újra töltötte" magát , viszont a hiba megmaradt . Ha visszarakom az eredetit ,
nem villog a számláló .
Tudtok valami megoldást rá ?
(Mivel nem akarom hordani sűrűn hiba kód olvasásra , jövő hétre ígértek progit
csatival . Remélem kommunikatívak lesznek egymással .)
Vettem egy 147-est ... a gond , a hideg-meleg levegő szabályzás nem működött ,
a vezérlő volt hibás . Kicseréltem , minden tök jó ! Ürültem is , de villogni kezdett
a km számláló . Lehúztam a bizt.táblából a két csatiját pár percre . Visszarakás
után "újra töltötte" magát , viszont a hiba megmaradt . Ha visszarakom az eredetit ,
nem villog a számláló .
Tudtok valami megoldást rá ?
(Mivel nem akarom hordani sűrűn hiba kód olvasásra , jövő hétre ígértek progit
csatival . Remélem kommunikatívak lesznek egymással .)
Trumpf (NagyVad)11-05-2015 22:02:45 // 50211
Valszeg marad az érzékelő. FES szerint leállítva 20,1°C-ot mutat az üzemanyag hőmérsékletre, ami valós. Ellenőrzöm majd meleg motornál is. Amúgy pedig meg szoktam zavarni, csak hogy halljam a morgását :). Az üzemanyag hűtő az padlólemez alatt tekergő csővezeték volna?
Buksi11-05-2015 21:58:22 // 50210
Jó, az más. :D
Marklar15511-05-2015 16:33:28 // 50209
A Tied is TD volt, mielőtt TS re alakítottad. :D :P
Pisti130011-05-2015 13:32:36 // 50208
Sziasztok!
156 hatso futomuvebol a kerek feloli hosszu csavart hogy a legegyszerubb ujrafelhasznalhatoan kivenni? Elegge bele van rohadva. Probaljam csavarni vagy ussem?:)
Az anya viszonylag konnyen lejott.
156 hatso futomuvebol a kerek feloli hosszu csavart hogy a legegyszerubb ujrafelhasznalhatoan kivenni? Elegge bele van rohadva. Probaljam csavarni vagy ussem?:)
Az anya viszonylag konnyen lejott.
igi16611-05-2015 08:09:58 // 50207
Hello! Bár nekem 166 van, de a kérdésből ítélve hasonló a felépítés. A szakszerű cseréhez a hidat kell levenni. Én praktikusabbnak láttam a csavarokat kifúrni a rögzítő kengyel anyáiból. Utána, mikor már lent van a kengyel, akkor a szegecsanyákat is lefúrtam a kengyelről. Összeszereléshez 8.8-as csavarok anyák, a csavart fölűről, anyát alúról, így következő alkalommal könnyű a csere. De mondom, ez 166 nál volt. A stab szilent egyébként hasított, nem kell a stab rúd végén föltenni. Ott a helyén föl lehet pattintani. Bocsi, ha nem ugyan az a felépítmény, hülyeségnek hangozhat amit írtam... :-)
Buksi11-05-2015 08:02:54 // 50206
Nem hiszem el, hogy vannak ennyire hülye emberek. :-DDD
Sztem ez fake. :-D
Sztem ez fake. :-D
Marklar15511-05-2015 05:36:13 // 50205
Skodra10-05-2015 17:36:57 // 50204
Sziasztok! Szeretném kérdezni hogy valaki cserélt már hátsó stabszilentet 156-ban?
Szét kell fúrni a bilincseket v.oldalról belehet tolni...? köszönöm!
Szét kell fúrni a bilincseket v.oldalról belehet tolni...? köszönöm!
dev16610-05-2015 12:56:39 // 50203
nm. ha találsz bele új gyári szenzort, megoszthatnád a forrást, mert én anno, csak bontottat találtam, amikor eltört a menet.
Trumpf (NagyVad)10-05-2015 10:13:00 // 50202
Köszönöm a gyors segítséget! Megnézem, és ha kell, cserélem a "2in1" érzékelőt.
dev16609-05-2015 23:22:49 // 50201
a gázolajszűrő aljába van becsavarva a vízérzékelővel (WIF) együtt alkot egy szenzort. Ha cserélnéd, visszacsavarásnál vigyázz, h ne húzd meg nagyon, mert könnyen törik a műanyag menet.
Trumpf (NagyVad)09-05-2015 23:03:16 // 50200
Köszönöm az infót! Töröltem a hibát és fogom figyelni, de a FES 50 °C-os aktuális üzemanyag hőmérsékletet jelzett ki. Lehet annyi ha nem volt meghajtva a kocsi és 1/3 tanknyi üzemanyaggal? Nem szoktam lámpafelvillanásig üríteni a tankot, mert akkor hamar fel tud melegedni az üzemanyag. Amúgy hol található ez az érzékelő?
dev16609-05-2015 22:55:16 // 50199
én kitörölnöm, hogy kiderüljön visszatérő hiba-e. Ha visszajön, akkor érdemes végiggondolni, h volt-e olyan üzemállapot, ahol túlmelegedhetett a gázolaj (pl.: dugóban ácsorgás nagy melegben hosszú ideig nagyon alacsony üzemanyagszinttel). Úgy tudom minden JTD-ben van gázolajhűtő, tehát ez a kevésbé valószínű ok, de a majdnem üres tank tényleg veszélyes lehet.
Ha pedig azonnal visszaíródik a hiba, akkor szakadás van a szenzor környékén (vezetékezés vagy maga a szenzor).
Ha pedig azonnal visszaíródik a hiba, akkor szakadás van a szenzor környékén (vezetékezés vagy maga a szenzor).
Trumpf (NagyVad)09-05-2015 21:54:28 // 50198
Szép estét mindenkinek! Ma dobott egy hibakódot a NagyVad, "P0168-Gázolaj hőmérséklet érzékelő: Magas jel". Tudna valaki segíteni a hiba megfejtésében/elhárításában?
Piritu - 1.000.00009-05-2015 21:04:06 // 50197
A váltóban a féltengely szimeringet ki lehet cserélni a váltó szétszedése nélkül? (Spider 2.0TS)
igi16609-05-2015 09:45:24 // 50196
Üdv mindenkinek. Aki szolnok felé jár és érdekli, eladó 5l selenia 20k 10w40 motorolaj 8000ért. Kedvezményesen 10000 volt, de nekem dízel olaj kell, és nem figyeltem a boltban, hogy mit sóztak rám. Sajna már eltekertem a nyakát, mert cserélni akartam az olajat, így nem cserélik ki. De még jó, hogy az utolsó pillanatban észrevettem... Érdekel valakit?
TDI7509-05-2015 09:10:40 // 50195
Szerintem azokon a helyeken meg is szakad egy rövid időre. Amióta egy kicsit arréb tettem a csúszkát azóta sokkal szebb az alapjárat. Valami olyasmi lehetett mint amikor recseg egy hangerőszabályzó.
.......................08-05-2015 16:40:39 // 50194
nekem van ismerösöm
a Komondi Norbi
a Komondi Norbi
[k i z z o]08-05-2015 16:24:00 // 50193
Intermittent is vagy csak csúnya?
Bilux08-05-2015 16:12:39 // 50192
MES-sel mérve nem tudom fiat ecu scan is beolvassa e
Bilux08-05-2015 16:11:49 // 50191
Reggeli indítás hidegen illetve 13km-en keresztül élő adatok
Délutáni indítás szintén hideg motornál illetve élőadat pár km-en keresztül.
Fileok letölthetők elemezhetők valaki csak tud segíteni mi a baj.
Bár gondolom nem úszom meg az injektorok bevizsgálását.
interdiesel-ben nincs ismerőse valakinek? Győr.
TDI7507-05-2015 11:28:09 // 50190
Bobika06-05-2015 18:41:44 // 50189
Nem megy a ventilatorom,,mi a megoldas?mi lehet az oka?tudja valaki?
mreni05-05-2015 19:16:14 // 50188
kivéve mikor igen :)
.......................05-05-2015 17:26:14 // 50187
ja egy másodpercet elö
és vagy 5..15 sec et utánizzít
de ha hiba van az izzítógyertyákkal akkor sípol
és vagy 5..15 sec et utánizzít
de ha hiba van az izzítógyertyákkal akkor sípol
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
415
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?