Forum >> Szerelőműhely
Anti6419-06-2015 06:52:44 // 50386
Ssjnos bent is hallatszik a szuszogás és nem csak pár másodpercig,hanem használat közben is egy csomószor.
Buksi19-06-2015 00:35:45 // 50385
Én csak a szuszogáshoz tudnék hozzászólni. Nekem azt mondta az egyik klímás erre a szuszogásra (mert a 155-öm is szuszog), hogy ha az autón kívül hallod, az teljesen normális, mert valami nyomás egyenlítődik ki és ez csak pár másodpercig hallható. Viszont ha már bent hallod a szellőzőrostélyok mögül, akkor az azért van, mert valahol ereszt a rendszer. Nem feltétlenül az utastérben, lehet hogy a motortérben valahol.
Sztem kellene egy nyomáspróbát csináltatnod, hogy kiderüljön hol ereszt. Ha ereszt egyáltalán.
Sztem kellene egy nyomáspróbát csináltatnod, hogy kiderüljön hol ereszt. Ha ereszt egyáltalán.
Anti6418-06-2015 21:43:47 // 50384
Sziasztok!
2001-es évjáratú 166-os 2,5v6 Alfám klímája érdekes dolgokat produkál.Már egész télen sokszor égett szagot éreztem az autóban a fűtés beindulásakor, majd tavasszal a klíma indulásakor (kb 15 C-ig jelentkezett az égett szag, mintha egy kábel pörkölődne, de a szerelők egyszer sem érezték). A meleg idő kezdetén ellenőriztetem a klímában a gázmennyiséget, ami valahogy szinte teljesen elszökött belőle. Feltöltetettem, erre 0 barral nyomott a kompresszor. Azt mondták járassam. Először még hűtés helyett nem a külső hőmérsékletű, hanem forró levegőt nyomott.Na lassan néha beindult a hűtés. Újra rámérettem. Most állítólag 6 barral nyom a 16 helyett a kompresszor , így kompresszor cserét javasoltak. Nem vagyok biztos a diagnózisban.Pedig már három szerelő is látta, de mindegyik csak a kompresszorra fogja. Tavaly még semmi gondom nem volt a klímával. Ami a lényeg: a jobb oldalon aránylag hideg levegő jön be, bár még nem az igazi, a bal oldalon viszont langyos. Ez már önmagában gyanús. A másik jelenség, sokszor szuszog, sziszeg kint és bent is hallhatóan a klíma- szellőző rendszer, eddig ilyen nem volt. A harmadik: amikor kikapcsolom akár a klímát, akár a normál szellőzést- off -módba, leálláskor a kesztyűtartó felől nagy nyöszörgés, zakatolás, lüktetés hallatszik egy pillanatra, majd mintha valami leállna. Találkozott-e valaki ilyen hibával? Mert a kompresszor nagyon drága és a jelenségek alapján nem veszek mérget a hibájára. Kérem aki ilyennel találkozott, akár privátban is jelezze. köszönöm szépen
2001-es évjáratú 166-os 2,5v6 Alfám klímája érdekes dolgokat produkál.Már egész télen sokszor égett szagot éreztem az autóban a fűtés beindulásakor, majd tavasszal a klíma indulásakor (kb 15 C-ig jelentkezett az égett szag, mintha egy kábel pörkölődne, de a szerelők egyszer sem érezték). A meleg idő kezdetén ellenőriztetem a klímában a gázmennyiséget, ami valahogy szinte teljesen elszökött belőle. Feltöltetettem, erre 0 barral nyomott a kompresszor. Azt mondták járassam. Először még hűtés helyett nem a külső hőmérsékletű, hanem forró levegőt nyomott.Na lassan néha beindult a hűtés. Újra rámérettem. Most állítólag 6 barral nyom a 16 helyett a kompresszor , így kompresszor cserét javasoltak. Nem vagyok biztos a diagnózisban.Pedig már három szerelő is látta, de mindegyik csak a kompresszorra fogja. Tavaly még semmi gondom nem volt a klímával. Ami a lényeg: a jobb oldalon aránylag hideg levegő jön be, bár még nem az igazi, a bal oldalon viszont langyos. Ez már önmagában gyanús. A másik jelenség, sokszor szuszog, sziszeg kint és bent is hallhatóan a klíma- szellőző rendszer, eddig ilyen nem volt. A harmadik: amikor kikapcsolom akár a klímát, akár a normál szellőzést- off -módba, leálláskor a kesztyűtartó felől nagy nyöszörgés, zakatolás, lüktetés hallatszik egy pillanatra, majd mintha valami leállna. Találkozott-e valaki ilyen hibával? Mert a kompresszor nagyon drága és a jelenségek alapján nem veszek mérget a hibájára. Kérem aki ilyennel találkozott, akár privátban is jelezze. köszönöm szépen
[k i z z o]16-06-2015 22:13:11 // 50383
Szabeee16-06-2015 21:46:55 // 50382
nekem az egyik csavar meg se akart engedni... úgy vettem le, hogy az egész tartó lemezt leszereltem... alátámasztottam a motort és kivettem a motortartóbakot
Piros Madaaar16-06-2015 21:01:30 // 50381
Lehet azt is rendelni hozza.nekiugrottam hogy kiszedem a regit...eljutottam odaig hogy nemertem hogy raktak oda.felso ket csavarhoz keptelenseg hozzajutni...mintha lekellene bontani mindent.:-(
GTPeti16-06-2015 20:36:41 // 50380
Tuning olajhűtőt csak termosztáttal célszerű használni. Bár lehet, hogy a tiedben már eleve van.
Piros Madaaar16-06-2015 19:15:34 // 50379
Ilyesmire gondoltam.azt rijak hogy jo.: Olaj huto szett
Piros Madaaar16-06-2015 18:54:28 // 50378
Koszi szepen mindenkinek.igy jott labon haza..osztrakbol.ott csinaltak igy.talaltam neten komplett szettet csovekkel valami tuning oldal.azt irja alfahoz is.es megall 40eft.jo lehet az is??hetfon megyek egy helyre ahol gyartanak meglatom mit mondanak.
TDI7516-06-2015 18:32:16 // 50377
Nézzetek utána . A 75 TD ben is volt olajhűtő, de szerintem egy hűtős simán tudja javítani, vagy csinálni egy ujat ami az eredetivel némiképp egyezik. (felfogatás méretek csövezés) Az a 80-90 tényleg húzós egy kicsit.
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2015 16:56:55 // 50376
ezt bekammiláztam :)...olajhűtő tényleg húzós 80 környéke :(
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2015 15:32:20 // 50375
az új intercooler 29800ft, 90-ért 3db-ot hozok :)
.......................16-06-2015 15:25:12 // 50374
nyáron okozhat túlmelegedést,
söt a gányolás olajfolyást ,és még tüzet is
bontott nincs?
söt a gányolás olajfolyást ,és még tüzet is
bontott nincs?
Piros Madaaar16-06-2015 15:20:41 // 50373
Szisztok.tanacsoy kernek.van egy 1.9jtdm 140le 156 sw.jobb elol van egy olajhuto.mivel lyukas megoldottak ugy hogy a csoveket lekotottek es most a kimeno cso a olajszuronel vissza van vezetve.okozhat ez nagy problemat vagy csak tulbiztositottak a fejlesztok??uj huto 90.000ft cso szinten.keresek valami olcsobb megoldast bontottat szinten nem nagyon szeretnek de ha mas nincs akkor hutot veszek bontottat csoveket meg legyartatom arra van mar kapcsolat.a kisebb veeziokban azaz 77kw es 85kw nak is van ilyen hutoje??
Szalamandra15-06-2015 12:07:30 // 50372
Valószínüleg szelepfedéltömítés!!Ki kell cserélni!!Nem összekenni pasztával!!!Unixban
viktor reinz tömítés kedvezménnyel 7000 körül!!
Mert ugye a vízcsőből nem szokott olaj szivárogni!!
viktor reinz tömítés kedvezménnyel 7000 körül!!
Mert ugye a vízcsőből nem szokott olaj szivárogni!!
TDI7515-06-2015 11:54:22 // 50371
Sziasztok!
A Szendrei gépműhellyel kapcsoltban van valakinek tapasztalata?
A Szendrei gépműhellyel kapcsoltban van valakinek tapasztalata?
speer13-06-2015 14:41:41 // 50370
Valaki selespeed guru. SoS. Tel; 06204295213 visszahívom.
Ricoe15613-06-2015 09:11:54 // 50369
Köszönöm.
Piritu - 1.000.00013-06-2015 07:28:06 // 50368
A csonkot tarto tocsavarok mellett szivarog az olaj. A Spideremben pont emiatt csereltem ki oket. klatty
Ricoe15613-06-2015 07:13:25 // 50367
speer12-06-2015 14:23:17 // 50366
147 selespeed dobálja a sebességeket ,valami tipp?
indi6911-06-2015 23:27:06 // 50365
Értem, köszi :)
Szalamandra11-06-2015 21:15:40 // 50364
Hali!!A szakálmetálban kedvezménnyel 24 az INA szett!!Az csinálja a gyárit is!!
Szalamandra11-06-2015 21:12:30 // 50363
Soha ne vegyél aljusát!!!!Elring,vagy viktor reinz!!
Sityu11-06-2015 15:05:57 // 50362
Természetesen, írj az oldalamra ;)
MiszöszFőnök11-06-2015 13:08:26 // 50361
Hölgyeket is vállalsz? :)
Lenne valami...
Lenne valami...
Zoli8511-06-2015 12:27:16 // 50360
Rendben, köszi a választ.
Sityu10-06-2015 22:10:56 // 50359
Béci Ɨ|ѯ10-06-2015 10:34:17 // 50357
Én Itt voltam többször, normálisak voltak. Ez Csillaghegyen van a Királyok útja mellett a III. kerületben.
Piritu - 1.000.00009-06-2015 23:31:14 // 50356
Nem tudom, hogy milyen könyvet olvastál, mert 1l(liter!)/1.000 km a határ. (Egyes szervizadatok szerint 0,75 liter)
Bő 400 ezret mentem TS motorokkal, de mindegyik csipegeti az olajat. Minél jobban pörgeted, annál jobban. Természetes dolog. A pár ezer km-t futott motor is megevett 4-5 decit 1.000 km-re, ha autópályán 160-al nyomtam neki végig, aztán "normálisan" járva szinte semmit. Ha sokallod az olajfogyasztást próbáld ki a 20K helyett a Racinget, abból kevesebb fogy, jobban bírja a pörgetést.
Bő 400 ezret mentem TS motorokkal, de mindegyik csipegeti az olajat. Minél jobban pörgeted, annál jobban. Természetes dolog. A pár ezer km-t futott motor is megevett 4-5 decit 1.000 km-re, ha autópályán 160-al nyomtam neki végig, aztán "normálisan" járva szinte semmit. Ha sokallod az olajfogyasztást próbáld ki a 20K helyett a Racinget, abból kevesebb fogy, jobban bírja a pörgetést.
NT Kundi08-06-2015 20:14:56 // 50355
TUDOM NEM ALFA de ha tudtok segítsetek!
Tiszteletem!
Érdeklődnék hogy '93as Ford Escort Turnier 1.8i 16V [(RDA) (WF0NXXGCANNY66638)] -hoz volna-e valakinek komplett sebességváltója eladó?
Ajánlataitokat garancia idő megjelölésével várom!
Üdvözlettel
Kondász Antal
+36308125305
Tiszteletem!
Érdeklődnék hogy '93as Ford Escort Turnier 1.8i 16V [(RDA) (WF0NXXGCANNY66638)] -hoz volna-e valakinek komplett sebességváltója eladó?
Ajánlataitokat garancia idő megjelölésével várom!
Üdvözlettel
Kondász Antal
+36308125305
Bazsa7208-06-2015 07:59:52 // 50354
Üdv.
Nincs itt valaki, aki Bp-rn vagy a dunakanyarban klíma töltéssel, tisztítással foglalkozik?
Vagy tudtok ajánlani valakit?
Kissé meleg lett az idő...
Köszi
Nincs itt valaki, aki Bp-rn vagy a dunakanyarban klíma töltéssel, tisztítással foglalkozik?
Vagy tudtok ajánlani valakit?
Kissé meleg lett az idő...
Köszi
TDI7508-06-2015 06:01:51 // 50353
Sziasztok!
Engem is elért a vég :-( Valószínű hogy meg adta magát a hf tömítésem. Szerintetek mit vegyek?
Ajusa 4967 forint
vagy
Glaser 4837 forint
Engem is elért a vég :-( Valószínű hogy meg adta magát a hf tömítésem. Szerintetek mit vegyek?
Ajusa 4967 forint
vagy
Glaser 4837 forint
GTPeti07-06-2015 15:45:28 // 50352
156-on belül is többféle hátsó nyerget használtak.
Mr. Z07-06-2015 12:29:09 // 50351
Sziazstok, jól tudom, hogy a 156 és a 166 hátsó féknyereg ugyan az?
Zoli8507-06-2015 12:20:44 // 50350
Udv! 156 1.6 ts motornak mekkora az elfogadhatoolajfogyasztasa. Konyv szerint 1000km/0.4 dl. Ki mit tapasztalt? Koszi a valaszokat elore is.
GTPeti06-06-2015 18:48:19 // 50349
Erről a gyárat kéne megkérdezni. ;)
indi6906-06-2015 18:13:36 // 50348
A gyár 98-ban mit rakott az autóikba?
GTPeti06-06-2015 18:00:42 // 50347
A GTV blogjában leírtam az én INA szettjeim tartalmát.
Ha külön veszel INA görgőket + hozzá Gates szíjat, lehet, hogy 1:1-ben ugyanott fogsz tartani. :)
Én az INA mellett döntöttem, de láthatod, 5 cuccból 1-et gyártottak ők. Az SKF-ről rosszat még nem hallottam, csak azt, hogy manapság leginkább csak csomagolnak (lásd. SNR márkájú kerékcsapágyak a dobozban).
Ha külön veszel INA görgőket + hozzá Gates szíjat, lehet, hogy 1:1-ben ugyanott fogsz tartani. :)
Én az INA mellett döntöttem, de láthatod, 5 cuccból 1-et gyártottak ők. Az SKF-ről rosszat még nem hallottam, csak azt, hogy manapság leginkább csak csomagolnak (lásd. SNR márkájú kerékcsapágyak a dobozban).
indi6906-06-2015 17:46:21 // 50346
Ok. És akkor melyiket , INA vagy SKF szett ? Vagy a másik lehetőség,hogy van az inából görgő és feszítő, meg veszek hozzá gates szíjat. Ez 24k.
GTPeti06-06-2015 15:14:35 // 50345
A Gates és Contitech is árul szettet, de azokban is vásárolt görgők vannak. (Litens, INA, stb.) Ugyanúgy, ahogy az SKF is valószínűleg veszi a logóval ellátott szíjakat.
igi16606-06-2015 13:48:08 // 50344
Mindig szettben veszem. Mint általában mindenki. Nincs velük gond, egyikkel sem. Ha időben cserélve van...
indi6906-06-2015 11:21:32 // 50343
Szia. A gates és contitech csak szíj nem, vagy görgőt is adnak? És ha igen az milyen?
igi16606-06-2015 10:47:50 // 50342
Üdv. Én eddig contitech-et, vagy gates-t használtam. Semmi gond nincs velük. Az említettek közül szerintem az skf vállalható... Ez csak magán vélemény... :-)
indi6906-06-2015 09:31:51 // 50341
Üdv. Vezérlés csere érik a kocsin 156 1.6 ts. A bárdiban néztem szettet, INA meg SKF van. Mik a tapasztalatok, milyenek ezek az alkatrészek? Érdemes velük foglalkozni? Az INA ára 22k az SKF meg 26k kedvezménnyel. És a kettő közül melyiket? Üdv
igi16606-06-2015 05:47:24 // 50340
Az egr állandóan zárva van, nem csinál semmit, mert a mágnes tekercs szakadt. Már egy ideje így működhetett az autó. Érdekes, hogy hibát nem jelzett, és nem is jelez a műszerfalon... Tehát nem akadhatott ki nyitott állapotban, mivel képtelen nyitásra jelenlegi állapotában. Egyébként a mechanikai állapotát tekintve könnyen mozog, nem szorul, így ha nyitásra képes is lenne, akkor sem valószïnű, hogy beragadna. Máshol kell a hibát keresni.
.......................05-06-2015 22:25:52 // 50339
Szorul az egr,kis gáznál nem mozdul
Padlógázon totál zárva van normálisan,így ott lezár,
Padlógázon totál zárva van normálisan,így ott lezár,
igi16605-06-2015 22:04:42 // 50338
Üdv mindenkinek.
Fejlemény az autó alkalmi gyengeségében, hogy az egr szelep tisztítása közben kiderült, hogy a mágnes tekercs hibás, azaz nem is működött már egy ideje. Állandó zárt állapotban volt, így nem okozhatott különösebb alkalmi problémákat. Szerencsére meg gondoltam magam, és nem mentem bele az egr kiiktatásba és szoftver átírásba. Nem lett volna olcsó mulatság, és ráadásul a hibát sem szüntette volna meg. De itt a kérdés. Mi okzhatja a hibát alkalmanként? A hiba a következő. Néha váltás után a következő sebesség fokozatban gyorsítani akarok, és csak egy nagyon enyhe erő ébred a motorban. Mintha csak valaki rásegítene tolással. Próbálom tartani, fokozni a jelenlegi sebességet, és kis idő után minden helyreáll, és megy mint a rakéta. Vannak hasonló tapasztalatok? Vagy ötletek? Köszönöm előre is a segítséget.
Fejlemény az autó alkalmi gyengeségében, hogy az egr szelep tisztítása közben kiderült, hogy a mágnes tekercs hibás, azaz nem is működött már egy ideje. Állandó zárt állapotban volt, így nem okozhatott különösebb alkalmi problémákat. Szerencsére meg gondoltam magam, és nem mentem bele az egr kiiktatásba és szoftver átírásba. Nem lett volna olcsó mulatság, és ráadásul a hibát sem szüntette volna meg. De itt a kérdés. Mi okzhatja a hibát alkalmanként? A hiba a következő. Néha váltás után a következő sebesség fokozatban gyorsítani akarok, és csak egy nagyon enyhe erő ébred a motorban. Mintha csak valaki rásegítene tolással. Próbálom tartani, fokozni a jelenlegi sebességet, és kis idő után minden helyreáll, és megy mint a rakéta. Vannak hasonló tapasztalatok? Vagy ötletek? Köszönöm előre is a segítséget.
igi16605-06-2015 16:36:45 // 50337
Köszi a megerősítést. Már most kezdem én is belátni, minél többet olvasok a témában. De az egr kiiktatásba és a teljes szoftver átalakításba nem megyek bele. Tartok tőle, hogy több kárt okozhat, mint hasznot. Hosszútávon...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
415
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?