A fogyasztás tőled függ, lehet még kevés is a 12, de gondolom úgy érzed, ahogy használod ahhoz képest magas.
Jó lenne egy eszköz tesztet csinálni a ventilátorra, hogy kapcsolható e, illetve megtudni, mi kapcsolja be. FES -el ezek elérhetőek, 156 - ra elég jól le van írva itt az oldalon, hogy mi kell ahhoz, hogy diagnosztizálni tudd. Kapcsolhatja szenzor jelre, klíma alacsony nyomásra - mondjuk nem hidegen, ki kell nyomozni ki kapcsolja be.
Forum >> Szerelőműhely
[k i z z o]19-04-2015 19:42:50 // 50136
indi6919-04-2015 17:06:40 // 50135
Szerintem nem, ez fekete mint a diseleké. Semmi szürkés-kékes nincs benne. Viszont valamiért mindig megy a ventilátorom, akár hideg akár meleg a motor. Már minden hőmérőt cseréltem és nem volt hibakód,kivéve a vezmódot. Ez jelenthet valamit? ja és a fogyi az sacper 12 lityi város
[k i z z o]19-04-2015 16:40:48 // 50134
Ha nem megy a VVT, akkor egy picit lehet dúsabb a keverék, mert siettetett szívótengelyhez van több benzin előirányozva, és a lambda szabályozás sem megy teljes terhelésen, de ez nem annyi benzin, amitől fekete lenne a kipufogógáz.
A VVT ON táblák 10-12% - al vannak benzinnel feljebb, és 7-8 fokkal retardálva gyújtásban. Ha a tengely nem fordul, akkor egy új állapot áll fenn, ami dús keverék - előgyújtás, nem jó.
Nem olaj ég?
A VVT ON táblák 10-12% - al vannak benzinnel feljebb, és 7-8 fokkal retardálva gyújtásban. Ha a tengely nem fordul, akkor egy új állapot áll fenn, ami dús keverék - előgyújtás, nem jó.
Nem olaj ég?
indi6919-04-2015 15:40:49 // 50133
Sziasztok. Már egy ideje lóg az 1,6 TS vezérlésmódosítóm. Magas fordulaton vastagon feketén kormól. Szerintem sokat kap benzinből. Lehet összefüggés a két dolog között ?
WarbiRunner (Gyuri)16-04-2015 22:59:42 // 50132
a TD- nél volt most hasonló. Ennél hidegen lent maradt a pedál, és csak kb 2 cm-en mozgott. Nézzétek meg a fő munkahengert, hogy nem szivárog e. Nekem se fogyott észrevehetően a fékfolyadék.
krisz.v16-04-2015 20:34:22 // 50131
Bár, ha a ventilátor indul akkor lehet nem igaz amit írtam, annál az sem indult.
krisz.v16-04-2015 20:31:56 // 50130
Elment a gáz szerintem! Ha nincs gáz, nem indul szerintem. Igaz én off-os cégessel jártam így.
Zselé16-04-2015 20:12:51 // 50129
Sziasztok,
Mivel jött a jó idő, gondoltam klímázok egyet... nem sikerült :D
A klíma gombot megnyomva a visszajelző ég, de nem indul a kompresszor. A hűtőventilátor indul.
Ez mindenképp kompresszor hibára utal, vagy van még ott valami kisebb alkatrész, amit érdemes ellenőrizni?
Mivel jött a jó idő, gondoltam klímázok egyet... nem sikerült :D
A klíma gombot megnyomva a visszajelző ég, de nem indul a kompresszor. A hűtőventilátor indul.
Ez mindenképp kompresszor hibára utal, vagy van még ott valami kisebb alkatrész, amit érdemes ellenőrizni?
Dante16-04-2015 20:12:30 // 50128
Sziasztok! A kuplungomnál van egy furcsa hibajelenség ami kifogott rajtam, ezért szeretném kérni segítségeteket. (2.0 JTS 156-os)
Menet közben ha már rendesen bemelegedett az autó a kuplungpedál útjának felső részén egyre nagyobb holtjáték jelentkezik, gyakorlatilag a pedál út felén nem csinál semmit a kuplung, és teljesen padlón kapcsol szét. Ez, ha kihűl az autó, akkor megszűnik. Hideg motorral beindítva még mindig ugyanolyan nagy holtjátéka van a kuplungnak mint előtte meleg motornál, de egy kb 500 méter megtétele után szépen "visszajön" a kuplung. Kipróbáltam, egyhelybe hiába nyomkodom a kuplungot, nem használ, csak a megtett pár száz méter után jön vissza.
Már 2 éve is előjött konkrétan ugyanez a hiba, akkor első körben kicserélték a pedál mögötti munkahengert. Nem segített, ezért úgy döntöttem teljes kuplung csere. Tárcsa szerkezet + kinyomócsapágy gyári valeo-ra cserélve (nekem hidraulikus kinyomócsapágyam van, nincs külön alsó munkahenger a váltónál). Ezek után jó lett, egészen egy héttel ezelőttig amikor újra kezdődött a történet a fent leírt jelenséggel. Ma megpróbáltuk lelégteleníteni a kuplungot DOT5.1 fékfolyadékkal, semmit nem használt, megmaradt minden ugyanúgy, 7-8 km megtétele után már újra érződött, hogy kezd nőni a holtjáték a kuplungpedálon.
Amit eddig tényként kijelenthetek:
- szivárgás nincs a rendszerben, nem fogy a fékfolyadék. (2 éve sem volt semmilyen folyás). Ha rálépek a kuplungra és berakom sebességbe, állhatok a kuplung pedálon percekig, nem kezd el kúszni az autó.
- a kinyomócsapágynál nagyon könnyedén lelégtelenítettük a rendszert, biztosan nem maradt benne légbuborék, ezt ki merem jelenteni.
- megnéztük a kinyomócsapágynál a kis nyíláson a kuplungot: ami látható volt: amikor a holtjátékon mozgattuk csak a kuplungpedált, a kinyomócsapágy csak néhány mm-t tesz meg, ahogy viszont teljesen benyomjuk a kuplungot, hirtelen nagyobb mértékben megindul a kinyomócsapágy és nyomja meg a lamellákat. Tehát a két távon megtett mozgás nincs arányban egymással.
Amire eze után "laikusként" gondolni tudnék még: lehetséges volna, hogy valami légbuborék marad a pedál mögötti munkahengerben, és az melegen kitágul, majd az okozza ezt a jelenséget?
Ha esetleg valaki már találkozott ilyennel kérlek segítsetek, mert egyelőre nagy a tanácstalanság...
Köszönöm előre is!
Menet közben ha már rendesen bemelegedett az autó a kuplungpedál útjának felső részén egyre nagyobb holtjáték jelentkezik, gyakorlatilag a pedál út felén nem csinál semmit a kuplung, és teljesen padlón kapcsol szét. Ez, ha kihűl az autó, akkor megszűnik. Hideg motorral beindítva még mindig ugyanolyan nagy holtjátéka van a kuplungnak mint előtte meleg motornál, de egy kb 500 méter megtétele után szépen "visszajön" a kuplung. Kipróbáltam, egyhelybe hiába nyomkodom a kuplungot, nem használ, csak a megtett pár száz méter után jön vissza.
Már 2 éve is előjött konkrétan ugyanez a hiba, akkor első körben kicserélték a pedál mögötti munkahengert. Nem segített, ezért úgy döntöttem teljes kuplung csere. Tárcsa szerkezet + kinyomócsapágy gyári valeo-ra cserélve (nekem hidraulikus kinyomócsapágyam van, nincs külön alsó munkahenger a váltónál). Ezek után jó lett, egészen egy héttel ezelőttig amikor újra kezdődött a történet a fent leírt jelenséggel. Ma megpróbáltuk lelégteleníteni a kuplungot DOT5.1 fékfolyadékkal, semmit nem használt, megmaradt minden ugyanúgy, 7-8 km megtétele után már újra érződött, hogy kezd nőni a holtjáték a kuplungpedálon.
Amit eddig tényként kijelenthetek:
- szivárgás nincs a rendszerben, nem fogy a fékfolyadék. (2 éve sem volt semmilyen folyás). Ha rálépek a kuplungra és berakom sebességbe, állhatok a kuplung pedálon percekig, nem kezd el kúszni az autó.
- a kinyomócsapágynál nagyon könnyedén lelégtelenítettük a rendszert, biztosan nem maradt benne légbuborék, ezt ki merem jelenteni.
- megnéztük a kinyomócsapágynál a kis nyíláson a kuplungot: ami látható volt: amikor a holtjátékon mozgattuk csak a kuplungpedált, a kinyomócsapágy csak néhány mm-t tesz meg, ahogy viszont teljesen benyomjuk a kuplungot, hirtelen nagyobb mértékben megindul a kinyomócsapágy és nyomja meg a lamellákat. Tehát a két távon megtett mozgás nincs arányban egymással.
Amire eze után "laikusként" gondolni tudnék még: lehetséges volna, hogy valami légbuborék marad a pedál mögötti munkahengerben, és az melegen kitágul, majd az okozza ezt a jelenséget?
Ha esetleg valaki már találkozott ilyennel kérlek segítsetek, mert egyelőre nagy a tanácstalanság...
Köszönöm előre is!
Alfa GT-Csaba15-04-2015 17:58:55 // 50127
Kuplung szerkezet!
Zoli8515-04-2015 17:05:56 // 50126
Udv! 156 1.6 tsnel a hidrotoke slcserehez ki kell cserelni a vezermu szijat is? Ugy ertem hogy szet kell szedni ilyen mertekuen? Vagy csak lehet siman mindenfele bonyolitas nelkul a hidrotoket cserelni? Koszi.
denil115-04-2015 14:52:40 // 50125
Sziasztok!
Tudna segíteni valaki abban, hogy hogyan kell EGR szelepet tisztítani otthon?
159 2.4Jtdm
Nem vagyok műszakilag béna szóval ha valaki segít akkor elboldogulok vele de most vettem az autót és egyelőre még azt sem tudom merre van az egység.
Köszönöm
Tudna segíteni valaki abban, hogy hogyan kell EGR szelepet tisztítani otthon?
159 2.4Jtdm
Nem vagyok műszakilag béna szóval ha valaki segít akkor elboldogulok vele de most vettem az autót és egyelőre még azt sem tudom merre van az egység.
Köszönöm
vpatrik14-04-2015 21:52:14 // 50124
Hát igen ,sikerült beszélnem telefonon egy szerelővel . ö is ezekre tippelt már csak a pénztárca minusza lesz a nagy kérdés , én szerintem a kinyomó csapágynál lehet valami , ,remélem nem a kettős tömegűvel lesz a baj .bár nem tudom még melyik milyen árba lehet de rémtörténetek már halottam, vagy nem tudom ha bontott váltót venni kompletten megérné e vagy az is elromlana fél év után ,nem tudom mi a jobb ,de nagyon rosszul kezdi az évet pedig eddig nem voltunk rosszba egymással ,de már a sokadik ropogós kérné , a válaszotokat köszönöm ! meg ha még valakinek eszébe jut róla valami és le írná azt is előre sok köszönet
Bilux14-04-2015 18:58:52 // 50123
szerintem meg kuplung szerkezet
JCsabi14-04-2015 18:44:54 // 50122
Szerintem inkább kettőstömegű lendkerék.
vpatrik14-04-2015 18:42:46 // 50121
Sziasztok 156 1.9 jtd
Valaki aki már járt így, vagy van tapasztalata az legyenszives és segítsen nekem hogy mi lehet a baj, két napja az autó rángatózva remegve indult 1 es be vagy hátra menetben ,ahogy engedtem rá a kuplungot beremegett az egész kaszni ,pattogott a motor benne, és most jutott el addig a pontig hogy a kuplung pedál negyedénél érzek nyomást de már nem emel ki a kuplung és váltani se tudók ,a pedál is bent marad fél ig úgy kell vissza húzni .elsőnek váltó tartó bakra gondoltam de így már nem értem hogy már ezt csinálja !
köszönöm segítsetek !
Valaki aki már járt így, vagy van tapasztalata az legyenszives és segítsen nekem hogy mi lehet a baj, két napja az autó rángatózva remegve indult 1 es be vagy hátra menetben ,ahogy engedtem rá a kuplungot beremegett az egész kaszni ,pattogott a motor benne, és most jutott el addig a pontig hogy a kuplung pedál negyedénél érzek nyomást de már nem emel ki a kuplung és váltani se tudók ,a pedál is bent marad fél ig úgy kell vissza húzni .elsőnek váltó tartó bakra gondoltam de így már nem értem hogy már ezt csinálja !
köszönöm segítsetek !
Bati14-04-2015 12:09:57 // 50120
helló
meghalt a generátor 2.4 hol kell javítani költség hatékonyan
meghalt a generátor 2.4 hol kell javítani költség hatékonyan
Zozo8513-04-2015 17:17:01 // 50119
nincs szerencsére...
.......................13-04-2015 14:34:42 // 50118
veszélytelen addig amíg nincs jelentös mérhetö m.olajfogyasztásod
pl. 0,5 Liter 1000KM
pl. 0,5 Liter 1000KM
Bati13-04-2015 14:13:48 // 50117
nem tudja valaki hogy az ülés fütést milyen áron lehet beszerezni 1 első üléshez ??
Zozo8513-04-2015 13:51:49 // 50116
István00211-04-2015 19:48:11 // 50115
Ki tud nekem tompított fényt cserélni Giuliettában? Már agyam eldobom, hogy nem férek hozzá sehogysem. Lámpát nem tusom kivenni, ahhoz nincs szerszámom.
Zoli8510-04-2015 21:47:20 // 50114
Oke koszi. Akkor lenyegeben ilyen es kesz. Nekem 119 e-nel volt cserelve de nekem mar darago szeru volt. Tehat nekem meg olyan 6-7 masodperc utan is kerregett. De nekem most jo. Mondjuk nekem 90 ezres szerviznel azt mondta a szerelo mester hogy kicsereltek a vez modositot es csak 119nel derult ki ahogy kiszedtuk hogy csak akrobatikazott vele ossze volt barmolva. Nem tudta leszedni es azt mondta hogy kicserelte. EZ IGY KORREKT.
Zoli8510-04-2015 21:43:03 // 50113
De ahogy nezegettuk akkor szolal meg neki a vezerles modosito ha maxon van az olaj. Ha a min es max kozott kozepen van akkor semmi baja sincs legalabbis akkor szinte sose szolal meg. Ez mar mar ilyen olaszos parajelenseg :-). Koazi a segitseget. Akkor megmondom neki ne is foglalkozzon vele.
Liquid10-04-2015 21:42:15 // 50112
sok állás után nekem is csinálta, már mikor megvettem akkor is és mikor eladtam akkor se volt rosszabb (55ekm)
Riki10-04-2015 21:40:17 // 50111
Lehet nem nagyon nézegette az olajszintet, maxon kell hogy legyen az olajszint, ha min alatt használta nem nagyon tesz neki jót. de a 2 3 másodperc még elfogadható.
Zoli8510-04-2015 21:17:13 // 50110
Sziasztok! Ismerosom 156 1.6 ts-en 8000 km-el ezelott csereltek vezerlest, vezerlesmodositoval egyutt. Eltel a 8000 km es mostansag inditasnal kerreg ket harom masodpercig. Eredeti gyari vezmodosito ment bele. Mi lehet a gond vagy mit csinaljon? Koszi
Csabo2209-04-2015 23:37:10 // 50109
Szia
Az elég nagy baj. engem pl roppantul zavart, h kotorászni kell a váltókarral, és nem is tudom pontosan melyik fokozatba kapcsolok. Nincs eltörve a váltórúd tetején/gomb alatt levő rugó (retesz visszahúz, vagy le kell tolni)? nekem akkor volt bajos az 5-6. fokozat kapcsolása. van 1 blogom róla, nézd meg azt, hátha segit.
Az elég nagy baj. engem pl roppantul zavart, h kotorászni kell a váltókarral, és nem is tudom pontosan melyik fokozatba kapcsolok. Nincs eltörve a váltórúd tetején/gomb alatt levő rugó (retesz visszahúz, vagy le kell tolni)? nekem akkor volt bajos az 5-6. fokozat kapcsolása. van 1 blogom róla, nézd meg azt, hátha segit.
AlfiGT09-04-2015 21:58:35 // 50108
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy csak úgy tudom hatodikba rakni, hogy közben felhúzom azt a kis kart amit rükvercnél kell. Nyugtassatok meg, hogy nincs nagy baj :) Esetleg itthon is orvosolható? Köszi!
Az lenne a problémám, hogy csak úgy tudom hatodikba rakni, hogy közben felhúzom azt a kis kart amit rükvercnél kell. Nyugtassatok meg, hogy nincs nagy baj :) Esetleg itthon is orvosolható? Köszi!
ASR1609-04-2015 21:53:30 // 50107
tökéletes lenne, igen..:) csöröghetek holnap a részleteket megbeszélni..?!
sypy09-04-2015 20:59:58 // 50106
Köszi. Az olajbeöntő levegőzőén folyik el és olajtócsa van alatta.
krisz.v09-04-2015 19:46:46 // 50105
Az kimaradt, hogy egyszer felemeltem az elejét és letettem (semmi mást nem csináltam) utána egy darabig még egyenesben is csinálta, de akkor nagyon magas frekvencián nyikorgó hangon.
krisz.v09-04-2015 19:44:01 // 50104
Sziasztok,
Olyan problĂ©mám van, hogy jobbra kitekert kormánnyal a bal oldali hajtás felĹ‘l fura sĂşrlĂłdĂł, nyikorgĂł hang jön. Semmi nem Ă©r hozzá fizikailag semmihez, tehát nem ilyen jellegű a problĂ©ma. ÉlĹ‘ben egyĂ©bkĂ©nt sokkal durvább a hang, Ă©s mĂ©g Ă©rezni is lehet a kasznin, ĂĽresben gurulva szinte meg-meg fĂ©kezi a kocsit! Itt a videĂł rĂłla, ezt a fĂ©ltengely alá a lengĹ‘karra tett telefonnal rögzĂtettem (1:30-tĂłl hallani leginkább):
https://youtu.be/PVW8aqqpQSM
Féltengely vagy kerékcsapágy tud ilyet csinálni? Szerintem nem, de nincs más ötletem.
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat, hogy mi csinálhat ilyet???
Olyan problĂ©mám van, hogy jobbra kitekert kormánnyal a bal oldali hajtás felĹ‘l fura sĂşrlĂłdĂł, nyikorgĂł hang jön. Semmi nem Ă©r hozzá fizikailag semmihez, tehát nem ilyen jellegű a problĂ©ma. ÉlĹ‘ben egyĂ©bkĂ©nt sokkal durvább a hang, Ă©s mĂ©g Ă©rezni is lehet a kasznin, ĂĽresben gurulva szinte meg-meg fĂ©kezi a kocsit! Itt a videĂł rĂłla, ezt a fĂ©ltengely alá a lengĹ‘karra tett telefonnal rögzĂtettem (1:30-tĂłl hallani leginkább):
https://youtu.be/PVW8aqqpQSM
Féltengely vagy kerékcsapágy tud ilyet csinálni? Szerintem nem, de nincs más ötletem.
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat, hogy mi csinálhat ilyet???
vm08-04-2015 21:49:24 // 50103
Vasárnap, Kispest jó?
Zsoltikj ૐ08-04-2015 21:46:55 // 50102
ja, 155-be lenne
Zsoltikj ૐ08-04-2015 21:46:22 // 50101
sziasztok féltengelycsuklóból melyiket? Mapco Ruville Lpr Cifam avagy Gsp?
ASR1608-04-2015 20:53:14 // 50100
Sziasztok, lenne egy nagy kérésem. Valaki ki tudna segíteni egy szerelőaknával hétvégén..?! Egy alsó turbócsövet kellene lecserélnem, fél óra kb. ha valaki befogad.. nagyon durva a hangja, nem akarok addig várni amíg a szüleim garázsában meg tudnám oldani.. a csövet és a csavarhúzót hozom, csak az akna kellene..:)
Nagyon köszi előre is.
Nagyon köszi előre is.
Vili08-04-2015 20:25:44 // 50099
Az a baj,hogy eltűnik az olaj! Azt deritsd ki hol folyik el..Ha nincs olajfolt alatta akkor belefolyik a váltóba čs az gáz.Ha szerencsčd van akkor valamelyik cső szivárog ha nincs robotfelújitás lesz!
roland14708-04-2015 20:02:55 // 50098
Sziasztok!
Úgy néz ki,hogy kettőstömegű+kuplung szett csere lesz!Ha valaki tudna nekem v.mi olcsó(bb)beszerzési forrást azt megköszönném!147 1.9jtdm q2-es típushoz!
Előre is köszi!
Úgy néz ki,hogy kettőstömegű+kuplung szett csere lesz!Ha valaki tudna nekem v.mi olcsó(bb)beszerzési forrást azt megköszönném!147 1.9jtdm q2-es típushoz!
Előre is köszi!
sypy08-04-2015 19:00:00 // 50097
Sziasztok tudna nekem vki segíteni :147 twinspark selespeedem van čs a vŕltó robot fölső tartŕlyŕból kopik az olaj čs akkor nem lehet sebessčget vŕltani. Ha felöntöm utŕna jó.mi lehet a baj???
GTPeti08-04-2015 15:04:31 // 50096
Tegnap kiszedtük a fantasztikus Triscan márkájú hátsó keresztlengőkarokat, mert instabil volt tőlük az autó. Bíztam benne, hogy a Tr. dán csomagolócégként figyel a cuccaik minőségére.
Nos... ha egy cég azzal reklámoz, hogy ők a tökéletes partner, mert széles a termékpalettájuk, akkor keressetek tovább. A termékpaletta nagysága nincs összefüggésben a minőséggel...
Az egy kicsit azért mégis sok volt, mikor egyik-másik szilentet (vagyis a gumi részét) különösebb erőkifejtés nélkül a hüvelykujjammal ki tudtam nyomni a házából. Mindezt max. 1év/10ekm elteltével.
Én a magam részéről megtanultam a leckét, biztos nem fogok ilyen cuccokkal kísérletezni. Gyári/TRW/Lemförder. Ezek maradtak.
(Írok nekik emailt a tapasztalatokról. Majd leírom, ha reagálnak valamit...)
Nos... ha egy cég azzal reklámoz, hogy ők a tökéletes partner, mert széles a termékpalettájuk, akkor keressetek tovább. A termékpaletta nagysága nincs összefüggésben a minőséggel...
Az egy kicsit azért mégis sok volt, mikor egyik-másik szilentet (vagyis a gumi részét) különösebb erőkifejtés nélkül a hüvelykujjammal ki tudtam nyomni a házából. Mindezt max. 1év/10ekm elteltével.
Én a magam részéről megtanultam a leckét, biztos nem fogok ilyen cuccokkal kísérletezni. Gyári/TRW/Lemförder. Ezek maradtak.
(Írok nekik emailt a tapasztalatokról. Majd leírom, ha reagálnak valamit...)
pe-Ti03-04-2015 21:09:42 // 50095
Ciao!
Segítséget szeretnék kérni, szükségem lenne a Giulietta komplett fűtés-hűtés-klíma műszerfali egységének a robbantott ábrájára. Próbáltam az ePer-t feltelepíteni de nem boldogultam vele. Ha valaki el tudná nekem küldeni azt megköszönném! Azért kellene mert délután találtam a pedálok alatt a szőnyegen egy műanyag alkatrészt ami valószínű a fűtés-hűtés valamelyik csappantyúját mozgatja és egyszerűen leesett a tengelyről és ki kellene deríteni hova való! Előre is köszi!
Segítséget szeretnék kérni, szükségem lenne a Giulietta komplett fűtés-hűtés-klíma műszerfali egységének a robbantott ábrájára. Próbáltam az ePer-t feltelepíteni de nem boldogultam vele. Ha valaki el tudná nekem küldeni azt megköszönném! Azért kellene mert délután találtam a pedálok alatt a szőnyegen egy műanyag alkatrészt ami valószínű a fűtés-hűtés valamelyik csappantyúját mozgatja és egyszerűen leesett a tengelyről és ki kellene deríteni hova való! Előre is köszi!
marci9103-04-2015 19:32:07 // 50094
Sziasztok!
Az 1.6 TS vasam elkezdte azt játszani még a múlt évben, hogy néha lemerült az akksi. Kapott újat, azonban a hiba nem múlt el. Havonta egyszer okozott egy ilyen meglepetést, de mostanában már egyre gyakrabban merül le. A szivárgó áram 3-4 mA, ami elenyésző és alapjáraton is megvan a 14V. Én a generátor fesszabályzójára tippelek. Ennek cseréje mennyire költséges/kivitelezhető dolog házilag? Lehet esetleg más meglepetés, ami ilyet okozhat? Köszönöm!
Az 1.6 TS vasam elkezdte azt játszani még a múlt évben, hogy néha lemerült az akksi. Kapott újat, azonban a hiba nem múlt el. Havonta egyszer okozott egy ilyen meglepetést, de mostanában már egyre gyakrabban merül le. A szivárgó áram 3-4 mA, ami elenyésző és alapjáraton is megvan a 14V. Én a generátor fesszabályzójára tippelek. Ennek cseréje mennyire költséges/kivitelezhető dolog házilag? Lehet esetleg más meglepetés, ami ilyet okozhat? Köszönöm!
PZ14702-04-2015 10:55:00 // 50093
Rájöttem a búgás okára, mégpedig, úgy hogy csak gyújtást ráadva elkezdtem állítani a befújt levegő útját és így is jött ugyanaz a búgás mint amikor leállítom, de csak addig amíg a kis léptetőmotor ami állítja a szelepet átáll egyik helyzetből a másikba. Gondolom mikor leállítom a kocsit akkor alaphelyzetbe hozza magát azért búg leállítás után is.
Szóval ezt a motor kellene megnézni.
Látott már ilyet valaki? Honnan lehet hozzáférni?
Szóval ezt a motor kellene megnézni.
Látott már ilyet valaki? Honnan lehet hozzáférni?
hg6idn31-03-2015 20:38:28 // 50092
Lemaradt: FL 156 SW, JTS
hg6idn31-03-2015 20:37:35 // 50091
Sziasztok!
Ismét kérdéssel fordulok felétek:
ismét elrepedt a leömlőm a kat. után, A Kipufogó klinikán mondták, hogy a leömlőnél kellene lenni egy fülnek, ami a csövet a blokkhoz rögzíti. Látott már valaki ilyet? Valami feszültség lehet a kipufogómba, mert már 3x törött el ugyanott (2 leömlőnél is).
Ismét kérdéssel fordulok felétek:
ismét elrepedt a leömlőm a kat. után, A Kipufogó klinikán mondták, hogy a leömlőnél kellene lenni egy fülnek, ami a csövet a blokkhoz rögzíti. Látott már valaki ilyet? Valami feszültség lehet a kipufogómba, mert már 3x törött el ugyanott (2 leömlőnél is).
bb_14531-03-2015 18:41:51 // 50090
Innen le tudod tölteni: ePER v60
Vagy ha van ncore hozzáférésed, akkor onnan.
Vagy ha van ncore hozzáférésed, akkor onnan.
Johnnyblo31-03-2015 18:06:35 // 50089
Köszi szépen, tudnál a v60-ashoz hozzáférést írni?
bb_14531-03-2015 17:43:12 // 50088
Második napja én is ezzel szívok, kidob folyamatosan a Fiat fórumos ePER, de végül az ncore-on találtam v60-ast, telepítem és kész.
Johnnyblo31-03-2015 16:31:36 // 50087
Sziasztok! Hol találok használható ePERT? Olyat, amely nem dob ki, ha a kérdezett adatokat beviszem.
Előre is köszi :)
Előre is köszi :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
411
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?