Sziasztok!
147esem van és 10-20 km használat (motor hőfok 90 fokon) majd leállítás után a motor háztető alatt valami elkezd búgni 10 másodpercig majd abbahagyja és aztán újra 10 másodpercig búg. Mi lehet ez? Ventilátor? először azt hittem csak a rádió, mert olyan jellegű a hang, mintha az adná ki a búgó hangot.
Forum >> Szerelőműhely
PZ14731-03-2015 08:31:33 // 50086
Liquid23-03-2015 21:26:23 // 50085
Azon a kijelzőn sok hiba "lecsapódik".
FRC23-03-2015 21:20:01 // 50084
Szereld ki az injektorokat és vidd el ultrahangos tisztításra. hiba meg fog szűnni. Én a hétvégén szereltem be az enyémbe csere injektorokat a benne levők állapotáról nem szeretnék nyilatkozni :-( Kiváló magyar üzemanyag.
olvasd, mintha ez jelentkezne nálad:
olvasd, mintha ez jelentkezne nálad:
Atesz23-03-2015 20:53:26 // 50083
Továbbra is visszahozza a légátfolyásmérőt, és valamit a lambdaszonda fűtőellenálásáról de rámértünk menet közben és jók az értékek. Hiába a befecs lámpa gyulladt fel azzal kapcsolatban semmit nem ír.
Liquid23-03-2015 20:38:28 // 50082
ha felvillan a befecsi hiba akkor kell lenni hibakódnak is, mi van a tárolóban?
Atesz23-03-2015 20:37:07 // 50081
Sziasztok!
Van valami a 156-osommal (1.6TS), ebben szeretnék segítséget kérni. Kb. fél éve kezdődött, megnőtt a fogyasztás, hullámzott vagy nem is volt alapjárat, gázadásra rángatott. Semmi nem világított a műszerfalon, computert kiolvastuk légátfolyásmérő hibát hozott. Kicseréltük, emellett még, a gyertyákat, a lambda szondát, a katalizátort is. Kisípoltattuk az összes vezetéket a kábelkötegben, kettőt cserélni kellett, azt is a légtömegmérő felé. A fogyasztás jelentősen csökkent, az alapjárat beállt. De fel-fel villan a műszerfalon a befecskendezés piros lámpája, és melegen erősödött a rángatás. Kapott egy injektor tisztítót, de nincs változás. Kifogytam az öttletekből, ezért kérnék segítséget ha valaki tapasztalatból, vagy hozzáértésből tudna segíteni, hogy merre tovább?! Előre is köszönöm!
Van valami a 156-osommal (1.6TS), ebben szeretnék segítséget kérni. Kb. fél éve kezdődött, megnőtt a fogyasztás, hullámzott vagy nem is volt alapjárat, gázadásra rángatott. Semmi nem világított a műszerfalon, computert kiolvastuk légátfolyásmérő hibát hozott. Kicseréltük, emellett még, a gyertyákat, a lambda szondát, a katalizátort is. Kisípoltattuk az összes vezetéket a kábelkötegben, kettőt cserélni kellett, azt is a légtömegmérő felé. A fogyasztás jelentősen csökkent, az alapjárat beállt. De fel-fel villan a műszerfalon a befecskendezés piros lámpája, és melegen erősödött a rángatás. Kapott egy injektor tisztítót, de nincs változás. Kifogytam az öttletekből, ezért kérnék segítséget ha valaki tapasztalatból, vagy hozzáértésből tudna segíteni, hogy merre tovább?! Előre is köszönöm!
Bgabor22-03-2015 14:37:44 // 50080
Srácok segítség kellene ,Vm motori Diesel ,üzemi hőfokra felmelegedett motornál ,100-110 el haladva szépen megy visszaengedem a gázt és gondol egyet leáll. Ilyenkor bármeddig tekertetem nem indul , várok pár percet és szépen jár alapjáraton . Mi lehet a hibája . Esetleg olyan személy címe aki ért ezekhez.
NAGYON FONTOS LENNE SOS !!
NAGYON FONTOS LENNE SOS !!
Bilux21-03-2015 13:53:26 // 50079
Üdv.
Hátsó stabilizátor szilent cserénél a bilincset szét lehet szedni vagy azt is szét kell fúrni mint az elsőt?
Hátsó stabilizátor szilent cserénél a bilincset szét lehet szedni vagy azt is szét kell fúrni mint az elsőt?
Dante20-03-2015 11:52:51 // 50078
Szia!
Ajánlom, hogy vedd le a lökköst fényszórócseréhez. Alulról fogja a lámpát 1 csavar, amihez csak akkor férsz hozzá jól ha nincs útban a lökkös. Én úgy cseréltem ki a fényszóróimat, hogy a lökő felső csavarjait vettem csak ki, ezáltal picit a lökőt előrébb tudtam húzni. Sok időt elcsesztem a matatással, meg azzal ahogy próbálgattam ki és visszabuktatni a lámpát. Utólag inkább levettem volna a lökőt :)
Ajánlom, hogy vedd le a lökköst fényszórócseréhez. Alulról fogja a lámpát 1 csavar, amihez csak akkor férsz hozzá jól ha nincs útban a lökkös. Én úgy cseréltem ki a fényszóróimat, hogy a lökő felső csavarjait vettem csak ki, ezáltal picit a lökőt előrébb tudtam húzni. Sok időt elcsesztem a matatással, meg azzal ahogy próbálgattam ki és visszabuktatni a lámpát. Utólag inkább levettem volna a lökőt :)
LeonSilver20-03-2015 11:19:02 // 50077
Hát... 166-on le kell :(
kawics20-03-2015 10:48:14 // 50076
Sziasztok!
Kérdésem a következő: Vajon a fényszórócseréhez tényleg le kell venni az első lökhárítót, vagy csak én vagyok csak ennyire benga...?! :-D
156 SW 1.9JTD / 2000évj.
Kérdésem a következő: Vajon a fényszórócseréhez tényleg le kell venni az első lökhárítót, vagy csak én vagyok csak ennyire benga...?! :-D
156 SW 1.9JTD / 2000évj.
Andrea14719-03-2015 23:59:18 // 50075
SZia. Most kicserelt megegy jeladot a szerelo hatha, de megallt az auto megint.ac pumpara gyanakszik meg hogy attol is lehet, de sorra veszi a hibalehetosegeket.mar jolenne ha kiderulne hogy mi a baj. Koszi az infokat!
Bati19-03-2015 21:59:29 // 50074
Köszi a választ
akkor a csövek ellenőrzésével kezdünk
és utána a bonyolultabb dolgokat nézzük
akkor a csövek ellenőrzésével kezdünk
és utána a bonyolultabb dolgokat nézzük
WarbiRunner (Gyuri)19-03-2015 13:26:38 // 50073
A képet nem szúrta be valamiért..
WarbiRunner (Gyuri)19-03-2015 13:25:03 // 50072
Ki tudja meddig közlekedtem kirepedt csővel, nem feltétlenül produkál tüneteket. Nekem először olajos lett a turbócső mögötti rész, de nem kapcsoltam, hogy mitől lehet. Egy-két pesti utat biztos lenyomtam így, de lehet már sokkal régebb óta megindult a repedés. Sőt, biztos :-)
Végül egy pesti utam után (pályán egy grammot se füstölt) lámpától itt városban gyorsítottam egy erősebbet. Na akkor terített, de a szakadás már kb. 4 centis volt ekkor és a program se volt gyári az autón.
Miután megjavítottam, csak az tűnt fel, hogy a WG szelep hangját sokkal halkabban hallom mint eddig. Úgy értve, mint az elmúlt legalább 1 évben :-) Szóval nem kizárt, hog egy alattomos kis repedéssel közlekedtem akár 10-20e km-eren keresztül.
KUL-ra úgy tudtam elmenni, hogy egy alucsövet beütöttem a turbócsőbe, ami nagyjából elzárta a repedést:
Így gyorsultam vele, fej-fej melett egy másik chippelt 146 jtd-vel. Pedig tiszta olaj lett mögötte megint minden mire hazaértem, szóval épphogy tömített az alubélés valamit. Ha egyáltalán tömített valamit. Pályán füst egyáltalán nem volt..
Végül egy pesti utam után (pályán egy grammot se füstölt) lámpától itt városban gyorsítottam egy erősebbet. Na akkor terített, de a szakadás már kb. 4 centis volt ekkor és a program se volt gyári az autón.
Miután megjavítottam, csak az tűnt fel, hogy a WG szelep hangját sokkal halkabban hallom mint eddig. Úgy értve, mint az elmúlt legalább 1 évben :-) Szóval nem kizárt, hog egy alattomos kis repedéssel közlekedtem akár 10-20e km-eren keresztül.
KUL-ra úgy tudtam elmenni, hogy egy alucsövet beütöttem a turbócsőbe, ami nagyjából elzárta a repedést:
Így gyorsultam vele, fej-fej melett egy másik chippelt 146 jtd-vel. Pedig tiszta olaj lett mögötte megint minden mire hazaértem, szóval épphogy tömített az alubélés valamit. Ha egyáltalán tömített valamit. Pályán füst egyáltalán nem volt..
Bati19-03-2015 12:55:25 // 50071
De csak néha ?? 160-170Km/h nál sem füstöl és jól megy ilyet nem lehet kiszakadt csővel szerintem
.......................19-03-2015 12:44:54 // 50070
Turbo gumicső kirepedt?
Bati19-03-2015 12:40:58 // 50069
Sziasztok
2,4 JTD 140le
intenzív gyorsításkor hullámzik a teljesítmény mintha ki-ki hagyna a motor
de ritkán csinálja és nem túl zavaró de a múltkor egy komoly gyorsítás után eltűnt az alapjárat is kb. fél órára
mostanában már jó idő kezd lenni ezért letekert ablakkal közlekedem és azt vettem észre hogy amikor a motor kihagy akkor sistereg egyet mintha elszökne a nyomás 1 pillanatra
akkor most mi rossz a lefújó szelep vagy a nyomás érzékelő ? vagy egyéb alkatrész ?
2,4 JTD 140le
intenzív gyorsításkor hullámzik a teljesítmény mintha ki-ki hagyna a motor
de ritkán csinálja és nem túl zavaró de a múltkor egy komoly gyorsítás után eltűnt az alapjárat is kb. fél órára
mostanában már jó idő kezd lenni ezért letekert ablakkal közlekedem és azt vettem észre hogy amikor a motor kihagy akkor sistereg egyet mintha elszökne a nyomás 1 pillanatra
akkor most mi rossz a lefújó szelep vagy a nyomás érzékelő ? vagy egyéb alkatrész ?
igi16617-03-2015 21:23:47 // 50068
Szia! Nekem még mikor Citroennel nyomultam, akkor volt hasonló gondom. Az üzemanyag rendszert kellett kipucolni, teljesen, a csöveket is, a szűrőházat is, a tankot is, és a tanknak a szuszogóját is. Az üzemanyag tankomban vákum keletkezett, mert a fogyó üzemanyag helyére nem jutott be levegő. Ezt tulajdonképpen könnyű megállapítani, mert ha óvatosan elkezded lecsavarni a tanksapkát, és hallod, hogy akkor jut levegőhöz, akkor valami ott van el dugulva valami szellőztető. Nekem egy átfogó takarítás megoldotta gondot...
Andrea14715-03-2015 17:05:40 // 50067
Sziasztok! Szerdan elhoztuk a kocsim a szerelotol az uzemanyagrendszeremben volt a hiba. Az uto elkezdett rangatni, sipolt kirakta a check controll jelet majd megallt es a tank felol hangos bugyborekolas/fortyogas hang jott. Masodjara kb mindig ujraindult es utanna napokig nem is csinalta. A szerelo nyomasszabalyozo szelepre gyanakodott kicserelte es tegnapig minden rendben volt amikoris megint megallt az auto. Ugyanaz a sipolas, jel, es bugyborekolas a tank felol. Ujrainditottuk es szepen jott utanna hazaig. Par honapja volt cserelve uzemanyag szuro is. Van aki a holtponti jeladora tippelt, de aztmondta a szerelo hogy vegigzongorazza a hibalehetosegeket mert tobb is lehet. Van akinel fordult mar elo ilyen a jelado meghibasodasa miatt? Esetleg a nem bele valo uzemanyagazuro is okozhat ilyet? Koszonom ;) 147 1.9 jtd
Ákos9114-03-2015 16:20:05 // 50066
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy 3-4 nap után leszívja az akksit valami de nullára. Kivettem a fejegységet és így meg nem. Zsír új akksi. Rá van kötve egy erősítő de ugye az csak akkor kapcsol amikor a rádió szóval nem értem. A fejegység is új. Volt már valakinek ilyen gondja?? Valamit rosszul kötöttem?
Az mitől lehet, hogy 3-4 nap után leszívja az akksit valami de nullára. Kivettem a fejegységet és így meg nem. Zsír új akksi. Rá van kötve egy erősítő de ugye az csak akkor kapcsol amikor a rádió szóval nem értem. A fejegység is új. Volt már valakinek ilyen gondja?? Valamit rosszul kötöttem?
Tomi14514-03-2015 14:45:08 // 50065
Most van egy offos v6-om :D
De hiányzik az a meg magyarázhatatlan élmény amikor egy Alfát vezet az ember. Párszor vezettem haverom v6 audiát de abba meg oszt tényleg semmi vezetési élmény nincs!A meg lévő omegát is jobb vezetni mint az audit :D De a legjobb tényleg a Romeo :DD
De hiányzik az a meg magyarázhatatlan élmény amikor egy Alfát vezet az ember. Párszor vezettem haverom v6 audiát de abba meg oszt tényleg semmi vezetési élmény nincs!A meg lévő omegát is jobb vezetni mint az audit :D De a legjobb tényleg a Romeo :DD
.......................14-03-2015 12:03:05 // 50064
Inkább egy V6 ot vegyél
Dévid14-03-2015 10:34:00 // 50063
Nem tudom mibe fájhat, de biztos találsz itt olyat aki végigcsinálta már. Egyelőre maradok a 156-nál, még annyira nincs szükségem nagyobb csomagtartóra. :)
Tomi14514-03-2015 10:08:46 // 50062
Értem, köszönöm. És mennyire nehéz mondjuk hozzá jo állapotu vezmű teng. találni?
Igen nagyon formás sprotos ugyanakkor elegáns mint a többi alfa de én is hiányolom a 2.4 es kormost belőle hisz még is csak egy sport coupe :D
A héten volt fent mobile.de n egy 3.2-es gt váltóhibával 4500eruoért
Igen nagyon formás sprotos ugyanakkor elegáns mint a többi alfa de én is hiányolom a 2.4 es kormost belőle hisz még is csak egy sport coupe :D
A héten volt fent mobile.de n egy 3.2-es gt váltóhibával 4500eruoért
Dévid14-03-2015 10:00:25 // 50061
Tényleg vannak apró betegségei, de ha megfelelően szervizelt példányt veszel, nem lesz sok gond a motorral. Az tény, hogy a nem megfelelő olaj miatt elkophatnak a vezérműtengelyek, és a motor konstrukciója miatt koromlerakódás keletkezhet a szelepeken. Maximum vásárlás után ezekre rá kell nézetni olyan szerelővel, aki ismeri a típust. Szépek a GT-k, egy 2.4 JTDm 20v-vel én is bevállalnék egyet, de nem létezett. :D Lehet egy V6-ot vagy egy 1.9 JTDm 16v-t egyszer én is beszerzek. :)
alfa kutya14-03-2015 09:42:34 // 50060
Hello
Kattog a centrálzár nem zárja be az ajtókat mi lehet?:Már probáltam bentről is a gombot nyomogatni hogy nincs e beszorulva de semire nem jutottam .
Kattog a centrálzár nem zárja be az ajtókat mi lehet?:Már probáltam bentről is a gombot nyomogatni hogy nincs e beszorulva de semire nem jutottam .
Tomi14514-03-2015 09:35:41 // 50059
Sziasztok!
Kérdésem az lenne hogy tényleg nem a legjobbak a "JTS" motorok?Annyit olvasni arról hogy elkopott a vezérműtengely 60-80 ezret futtot példányokon. Igaz ez vagy csak valami tévhit ez is? Gt-t szeretnék venni és ezért kérdezem.
Kérdésem az lenne hogy tényleg nem a legjobbak a "JTS" motorok?Annyit olvasni arról hogy elkopott a vezérműtengely 60-80 ezret futtot példányokon. Igaz ez vagy csak valami tévhit ez is? Gt-t szeretnék venni és ezért kérdezem.
Rizzo13-03-2015 23:56:16 // 50058
Innen vegyél TRW-t vagy Lemförder-t.
Mister autó
Mister autó
Jani721213-03-2015 20:39:45 // 50057
a tárcsa már úton van, de akartam rendelni betétet este aztán meglepődtem, hogy kétfajta betét jött ki :( Ma megnéztem a kocsit, már tudom melyik kell bele :)
Bilux13-03-2015 15:41:53 // 50056
Faceliftben nagyobb a tárcsa, amikor cseréltem a hátsó tárcsát minden adatot elmondtam amit kérdezte és persze, hogy a kisebb tárcsát hozták meg.
Bilux13-03-2015 15:40:44 // 50055
Birth
FL
Flennor
Frap
Melyiket ajánljátok melyiket nem.
Vagy mindegyik ugyanolyan szar és csak dupla áron lemförder?
FL
Flennor
Frap
Melyiket ajánljátok melyiket nem.
Vagy mindegyik ugyanolyan szar és csak dupla áron lemförder?
Jani721212-03-2015 20:12:13 // 50054
sziasztok rendelni akartam fékbetétet a156-ba (2004) a Textar kétféle betétet hoz, ezek szerint kétféle fékrendszer van bennük?
Haddel10-03-2015 12:09:48 // 50053
Ahha, értem! Jobb, ha keres vmi specialistát,szerintem,ahova most vitte,ott annyira nem értenek hozzá.
.......................10-03-2015 11:59:08 // 50052
nem fog müködni,
meg kell tanítani az új vezérlönek a kocsit immóját,meg mindent
olyan mint mikor kiveszed a rádiót és kéri a kódot
meg kell tanítani az új vezérlönek a kocsit immóját,meg mindent
olyan mint mikor kiveszed a rádiót és kéri a kódot
Erhard 242 (Pure Energy)10-03-2015 11:11:53 // 50051
lehet elmegy másik vezérlővel is de szerencsésebb lenne ugyan olyat találni.... és nem csak olyan egyszerű, hogy leveszed, rádugod, az imo-val mi lesz pl?
Haddel10-03-2015 10:17:38 // 50050
De végülis,egyszerüsítve,áramtalanitás után egyszerüen rá dugja az ember a másik ecu-t?
.......................10-03-2015 10:08:56 // 50049
ebayon nagyon kell vigyázni
Haddel10-03-2015 09:38:54 // 50048
1.9 tdi octavia 2005 évjárat.Itt nem nagyon van bontó a közelben,mondtam neki,hogy Mo -n nézek ,de kéne neki hamarabb az autó.Talált ebayen,de nem teljesen az a számozás. De 1.9 tdi-hez hirdetik.
.......................10-03-2015 08:28:35 // 50047
aztán milyen skoda?
szerintem stimmelni kell a számoknak
tele van a bontó VW ekkel ,hogyhogy nem talál ?
szerintem stimmelni kell a számoknak
tele van a bontó VW ekkel ,hogyhogy nem talál ?
Haddel10-03-2015 07:00:51 // 50046
Sziasztok,offos a kérdés.Kollegám skodájában tönkre ment a kompjuter,legalábbis a szerelő azt mondta.Nézett használt kompjutert,de az utolsó pár szám nem ugyan az mint ami gyárilag benne volt.Okozhat ez problémát?
hg6idn08-03-2015 19:37:51 // 50045
Sajnos zsúfolt hétvége miatt nem volt időm még az Alfával foglalkoznom, talán a hét második felében tudok ránézni,
Zerobi08-03-2015 18:39:16 // 50044
Oké köszönöm szépen! Megfogadom a tanácsot. Találtam is azt hiszem jó áron itt https://alfa-romeo.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__alfa_romeo__156__156_sportwagon_932_2000_05_2006_05__17163/felfuggesztes_kormanyzas_1__lengokar_alkatreszek__lengokar_1__elsotengely_fenn?gyakori=I&gyarto=&keszlet_szures=minden&rend_mezo=Suly&cikk_per_lap=10#
vpatrik08-03-2015 18:10:02 // 50043
Sziasztok
156 jtd s.wagon akarok rendelni generátor szabadonfutó tárcsát,találtam is csak nem tudom meg merjem e rendelni a Zen gyártótól gyártótat 7828 ft ért, vagy maradjak az INA nál 14980 szerintetek ? plusz nem találok sehol csak görgőt a feszítőhöz mert eltört,, csak komplett találok feszítővel ,valaki tud valahol valami megoldást ? Köszönöm előre is.
156 jtd s.wagon akarok rendelni generátor szabadonfutó tárcsát,találtam is csak nem tudom meg merjem e rendelni a Zen gyártótól gyártótat 7828 ft ért, vagy maradjak az INA nál 14980 szerintetek ? plusz nem találok sehol csak görgőt a feszítőhöz mert eltört,, csak komplett találok feszítővel ,valaki tud valahol valami megoldást ? Köszönöm előre is.
pedroyah08-03-2015 17:41:39 // 50042
Szia, nekem is jts-em van és ugyanilyen problémám van. Én folytószelep hibára gyanakszom. Sikerült megoldani a hibát?
[k i z z o]08-03-2015 16:45:33 // 50041
Ki nem tudja támasztani, cseréld fel egy másik hengerével.
Danny08-03-2015 16:36:01 // 50040
Köszönöm a választ.
Egy sima egyszerű multiméterrel 7300ohm-ot mértem a két gyújtókábel (csatlakozóján)
gondolom ez se életbiztosítás hogy jó e...
más mérő eszközöm nincs jelenleg...
mindenesetre veszek egy vagy két bontottat próba gyanánt.
egyébként mind a 4 trafón ugyan azok az értékek voltak.
remélem az a porcelán darabka ami letört nem támasztotta ki az egyik szelepet, és azért szarakodik.
Egy sima egyszerű multiméterrel 7300ohm-ot mértem a két gyújtókábel (csatlakozóján)
gondolom ez se életbiztosítás hogy jó e...
más mérő eszközöm nincs jelenleg...
mindenesetre veszek egy vagy két bontottat próba gyanánt.
egyébként mind a 4 trafón ugyan azok az értékek voltak.
remélem az a porcelán darabka ami letört nem támasztotta ki az egyik szelepet, és azért szarakodik.
[k i z z o]08-03-2015 16:21:28 // 50039
RLC mérővel igen. Legegyszerűbb, ha összehasonlítod egy tudottan jó trafóéval a szekunder és primer tekercsek ellenállás és induktivitás értékeit. Ebből látszik, ha szakadt vagy menetzárlatos. 1kHz körüli frekvencián mérj, a jelszínt nem befolyásolja a mérést. A repedések egy idő után megjelennek, de villamos és mechanikai paramétereket nem befolyásolnak, csak a külső olcsó kompozit ház nem bírja egy idő után a benne lévő vas tágulását.
Ha nagyon rossz akkor egy milliohm mérésre képes multiméter is elég lehet.
Ha nagyon rossz akkor egy milliohm mérésre képes multiméter is elég lehet.
Danny08-03-2015 15:55:12 // 50038
Sziasztok
Arra lennék kíváncsi hogy a gyújtótrafót valahogy kilehetne mérni hogy jó-e?
3-nál látható repedések vannak, az egyértelmű hogy nem normális csak hogy ettől még működhet normálisan?
Ja 1.6TS 98-as alumínium szelepfedeles.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Ui: a 2-es hengernél összeégett a gyertya, porcelán le pattant stb... kb 20e km volt benne NGK. Gondolom nem tett jót a trafónak hogy rövidre volt zárva. Gyertya csere után se megy az a henger
Arra lennék kíváncsi hogy a gyújtótrafót valahogy kilehetne mérni hogy jó-e?
3-nál látható repedések vannak, az egyértelmű hogy nem normális csak hogy ettől még működhet normálisan?
Ja 1.6TS 98-as alumínium szelepfedeles.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Ui: a 2-es hengernél összeégett a gyertya, porcelán le pattant stb... kb 20e km volt benne NGK. Gondolom nem tett jót a trafónak hogy rövidre volt zárva. Gyertya csere után se megy az a henger
Zoli8507-03-2015 20:47:33 // 50037
Csak Trw-t szabad berakni. A tobbi nem er semmit. Ki lehet dobni 15 e km mulva a tobbit.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
419
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?