Forum >> Szerelőműhely

Tomasman02-08-2009 00:58:24 // 26436
Alfadiag valakinek nincs meg fullba?

Átküldené nekem:

tomasman@vipmail.hu

THX
pb_02-08-2009 00:28:38 // 26435
Mé nincs igazam?))))
Gonosztevő01-08-2009 23:51:59 // 26434
Hali!
Pár tapasztalt vélemény jól jönne!
166 2.0 V6 TB
Még mindíg kinlódok azzal a hibajelenséggel,hogy 3500-tól,kb 4500ig bedadog picikét az autó,ha padlón gyorsítok ki!
4500-tól mintha seggbe rúgnák ,újra meglódul!:)
Ha szépen finoman nyomom neki és úgy lépi át azt fordulat tartományt akkor nem dadog be!
Szinte mindenki LMM hibát mond,de ha lehúzom az LMM-ről az csatit és úgy megyek vele, a hibajelenség nem szűnik meg ugyanazt csinálja!
Attól még lehet az a rossz?
Nem sok kedvem van bele venni egy újat!
Tomasman01-08-2009 23:42:10 // 26433
Hali!

Kérédés a 147 1,6os és 2,0 kábelköteg egyforma?
Mert nekem a motor jobb felsősarkáben lévő kábelkötegre lenne szükségem (nagy BOSCH csati)

Mert már nem bírom a feszültséget, mert van egy pár hiba kód:
P1177 Multiplikatív keverék -adaptáció
(Bank 1, nagy motorterhelés tűrésen kívül)
P1178 Multiplikkatív keverék -adaptáció
(Bank 2, alacsony motorterhelés tűrésen kívül)
P0130 Lampdbaszonda hiba az áramkörben (hengersor 1, érzékelő 1)
P0150 Lampdbaszonda hiba az áromkörben (hengersor 2, érzekelő 1)

És ez mindig egyszerre, vagy kis etéréssel!
András bácsi01-08-2009 22:17:18 // 26432
Ezért kell mérni.
Ferke01-08-2009 21:33:43 // 26431
nehumorizáljááá, jó??:)))
Ferke01-08-2009 21:33:02 // 26430
Az alsó munkahengernél:)
Lacci01-08-2009 16:53:50 // 26429
Köszi a választ, azt hiszem fentről próbáljuk majd, mert aknás garázs sajnos nincs :(

Valahogyan megbirkózunk majd vele!
Wickey01-08-2009 12:09:05 // 26428
fölfele is kijön, csak le kell venni a propellert, és a klímahűtőt félrehajtani óvatosan.
Föntröl bontani, meg a zárhidat lecsavarozni amúgy is nagyságrendekkel egyszerűbb, főleg akna nélkül. Egy lájtos négysörös (kétórás) művelet a csere.
Liquid01-08-2009 12:01:54 // 26427
lököst kell levenni, meg az alsó kereszttartót (asszem így hívják), és akkor már ki lehet bűvészkedni lefele
Laca01-08-2009 10:30:43 // 26426
Nem tudná valaki? A kuplungot hol lehet légteleniteni 156-on ?
istvan31-07-2009 21:30:45 // 26425
Szia(sztok)

Ehhez a csapágysor cseréhez hozzászólnék egy kicsit, mert én egy ilyen miatt szoptam be a dolgokat. A gyárból 5 féle csap mérettel jön ki főtengely és mindegyikhez van külön csapágyméret (gyáriba) még szakál-metál és társai akiknél az emberek 99%-a vásárol pedig csak egy méret létezik nekem egy motortömb cserét jelent az hogy az alapméretes főtengely nem a saját hanem egy garcsi utángyártott csapággyal lett összerakva úgyhogy én ezt a kőrt egy kicsit komolyabban körbe járnám. (holnap-holnapután már ejtem be az új tömböt a régi helyére...) :S
Lacci31-07-2009 20:56:25 // 26424
Hali mindenki!

Mennyire bonyolult egy 156 os vízhűtőjét kicserélni??
Van némi tapasztalatunk az autójavításban, bár nem Alfákkal...
Mit kéne megbontani, hogy hozzálássunk??

Köszi a válaszokat!
pb_31-07-2009 12:28:37 // 26423
+ olajszivattyút.))
András bácsi31-07-2009 12:14:18 // 26422
Jaja, ha gyűrűzik az ember, akkor evidens, hogy csapágysort is cserél, hacsak nem magát akarja szivatni. :)
Ferke31-07-2009 11:29:49 // 26421
...és társai...:(((
GTPeti31-07-2009 10:16:57 // 26420
Szia!
Sokat látott kollégám szerint a számított (ezt akarja a mulipl. jelenteni) CO nem stimmel. Vagy túl kevés (légszűrő eltömődve v. pillangószelep probl.) vagy túl sok levegőt (fals szívás) kap az autó. Azonban az is lehet, hogy a nagy meleg tett be neki és téves riasztás.
pb_31-07-2009 10:10:17 // 26418
Kompressziót, olajnyomást kéne mérni. De, sztem nem kizárt 1 generál sem.
ystuc31-07-2009 10:04:46 // 26417
Nem tudom, hírből hallottam. csak gondoltam utána kérdezek...
pb_31-07-2009 10:02:31 // 26416
Ez semmi jóra nem utal. Kéken füstöl?(Gondolom igen, ha kajálja az olajat.)
ystuc31-07-2009 10:00:06 // 26415
Srácok!
TS mocinál mi lehet a gond, ha nehezen indul, csattog, eszi az olajat és füstöl kegyetlenül?
TDI7531-07-2009 08:30:44 // 26414
Sziasztok! Nem tudtok valahol a 16. ker környékén egy olcsó futóművest SOS ben be kéne állítani a kis boxi elejét. Ha tudtok valamit akkor osszátok meg velem is.
istvan30-07-2009 23:36:59 // 26413
Sziasztok

Nem tud valaki kölcsibe adni néhány napra vezérlés lefogató tappancsokat 2.0 16v ts motorhoz? A nagy segítség az jöhetne bp-ről vagy bp-mór távon valahol útközbe ;)

Köszönöm István
Szilárd30-07-2009 23:27:46 // 26412
Az a baj,hogy szorít az idő holnap délelőtt...
GTVili30-07-2009 22:39:36 // 26411
Muszáj pest....? Halásztelek....? A Gyuriék (Large autó) pikk-pakk megcsinálják...;-D
Szilárd30-07-2009 21:59:12 // 26410
Srácok!

Ki tudna törölni egy GTV hibatárolót Pesten holnap délelőtt?
Ferke28-07-2009 15:34:41 // 26409
Háát, erre aztán nem könnyű diagnózist felállítani:)
a kuplung ráengedés meg a kormányzás tuti nem okozhat nagy galibát a motor járásával kapcsolatban:)
URBAN28-07-2009 08:53:04 // 26408
KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!!! Mindenkinek!
attika27-07-2009 20:35:55 // 26407
Hello mindenkinek van egy kis probblémám. Van egy 145 1.4 TS -em.Ma jöttem az egyik falubol a városba és ha bérkezem a tablához pár métert jővők és lekel térnem benyomom a kuplungot viszarakom 2 be lasitok lekanyarodok és a kuplungot a kanyarodás után akarom ráengedni forditom akormányt és az auto leál.Ez nem az első eset mértvan ez?
Selmak27-07-2009 19:54:59 // 26406
Nekem is így kezdődött aztán besült a vízpumpa, nézesd meg szerelővel.
GT Ɨ|ѯ27-07-2009 18:40:44 // 26405
gyárira?

mert ha nem az akkor az szokott ciripelgetni rendesen....
URBAN27-07-2009 16:50:35 // 26404
2007-ben lett kicserélve, azóta futott 2000 km-t.
GT Ɨ|ѯ27-07-2009 15:00:04 // 26403
hosszbordás szíj mikori?
Vili27-07-2009 13:14:42 // 26402
Hát akkor ékszíj le legalább ez a rész kizárva ha nem csinálja.
URBAN27-07-2009 13:10:41 // 26401
Igen, a vízpumpát a vezérműszíj hajtja! Az ékszíj csak a generátort hajtja!
Vili27-07-2009 13:02:22 // 26400
Nem tudom az 1.4-en is a vezérműszíj hajtja e a vízpumpát.Én melegen levenném az ékszíjat,hogy úgy is csinálja vagy sem.
URBAN27-07-2009 12:35:52 // 26399
Nem csúszik, és ne arra a hangra gondolj, mert inkább ez olyan fütyülő hang!
indítás után nincsen semmi hang!
Csak mikor 80 fok köré ér a vízhőfok!
Vili27-07-2009 12:31:01 // 26398
Pedig a sima szíjnál lesz a hiba,próbáld meg csúszás gátlóval befújni,hogy változik-e.
pb_27-07-2009 12:28:04 // 26397
Próbáld + itt.
URBAN27-07-2009 12:25:30 // 26396
Köszi a választ, de az is cserés volt!
Vili27-07-2009 12:22:01 // 26395
Ékszíj feszítő és vezető szokott ilyet produkálni.
-=ftc001=-27-07-2009 12:18:53 // 26394
Ciao!

Azt szeretném kérdezni, hogy tud e valaki ajánlani Pesten és környékén megbízható kormánymű-felújító műhelyt? Sajna lógást diagnosztizáltak a 147-esemen, és állítólag ezzel a típussal még foglalkoznak, nem úgy mint a 159-esekkel.

Köszi..
URBAN27-07-2009 12:01:14 // 26393
Sziasztok!
Segítségre volna szükségem, mert ilyet még nem tapasztaltam.
Szóval 145-öm (1.4 TS) kb. 80 fokos vízhőfoknál fémes visító hangot ad ki alapjáraton, ami kis gázadásra elmúlik, majd alapjáratra visszaálva megint elkezdi. A másik fura hang, mikor járok az autóval "turbós" hangja van egyre erősebb a fordulatszám növekedésével. Gondoltam generátorcsapágy, kicserélve nem változott. Vízpumpa hangja lehet? Vezérműszij görgőkkel nem rég volt cserélve. tanácstalan vagyok! Köszi a segítséget előre is! Üdv. Imi
VinceP4 (Il capitano)27-07-2009 10:37:15 // 26392
Van egy "Automata vs. kéziváltó" topic, ott szoktak minjdig ilyenekről beszélni.
Longman27-07-2009 10:32:26 // 26391
Sziasztok,

147-es Selespeed, kidobálja a sebességet a váltó. Ha a kart fogom, akkor bentmarad, de ha elengedem, rögtön kidobja. Mi lehet vele? Németországban váltócserét javasolt a márkaszervíz..
Tomasman26-07-2009 22:37:07 // 26390
Hali all!

Már több mint egy hónapja szenvedeka kocsival!
Valaki nem tudja mi lehte ennek a hibának sz oka:

P1177 Multiplikatív keverék -adaptáció
(Bank 1, nagy motorterhelés tűrésen kívül)

P1178 Multiplikkatív keverék -adaptáció
(Bank 2, alacsony motorterhelés tűrésen kívül)

Szinte mindig egyszerre jelentkezik a hiba! Nagyon örülnék ha valaki segítene!
Nem tudom mi lehet!

Köszi
evetke26-07-2009 18:52:49 // 26389
Nekünk "csak" egy húszas ment rá . De gondolom a tiéd mérföldekkel több volt.
Mi biztos megtartjuk jó szokásunkat, hogy ahogy baj van írunk ide , mert eddig még mindig volt egy halom segítség. Így csak az anyag kerül pénzbe mert apjuk megszereli.
admirális26-07-2009 10:22:55 // 26388
Szerintem a tied régi ehhez, hogy ezt próbálgasd. A vezetőoldalon is tényleg ki van kábelezve? Ez érdekes. Az utas oldalon a vezeték valószínűleg az ülésbe épített súlyérzékelőé, mert az utasoldali műszerfal légzsákhoz olyan is volt még 1998-ban. De kb 1999 második felétől már nincs, tehát elképzelhető hogy egy 99 utáni ülésed van, és 1 csatlakozó van rajta, ami a légzsáké, az autódban meg a súlyérzékelőt fogadó csati van, és ha a kettőt összecsatlakoztatod, történhetnek érdekes dolgok...
Bördi 15626-07-2009 10:03:33 // 26387
Sziasztok kérdezni szeretném hogy vettem új üléseket a 156 os alfámba ami oldal légzsákos de az autómba csak vezetőoldali van gyárilag viszont meg vannak a gyári kábelek csatlakozóval együtt a kárpit alatt az üléseknél oldallégzsákhoz szerintettek össze köthetem vele nem lesz gubanc nem akarom hogy elszálljanak az ülésbe lévő zsákok.
Előre is köszönöm a válaszokat
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.