Hello Mindenkinek!
Lenne 1 nem tul kellemes problémám. Az egész úgy kezdődött,hogy a felső kuplungmunkahenkerem beadta az unalmast,folyt belőle az olajúgyhogy kicseréltettem . Eddig nincs is nagy gond, felpumpálta a pedált kiemelt a minden klaffolt. A probléma csak néhány km megtétele után jelentkezett : beesett a pedál :-S
Namármost azt mondta a szerelő,hogy ez a kocsi saját magát légteleniti (sajnos nem értek hozzá hát elhittem ) kajtatott vmt a motortérben és 1 dbig ment is a szerkezet aztán megint bepuhult . Elképzelésem sincs hogy mi lehet a prücök (de szerintem a szerelőnek sincs ) mozgásképtelen vagyok . Jo lenne ha Valaki aki ért is hozzá segitene had szálguldozzon még egy olasz csoda az utakon:-D!
Segitséget előre is köszönöm !
Forum >> Szerelőműhely
Csabesz14-08-2009 21:14:34 // 26572
Benőke14-08-2009 20:35:53 // 26571
Lehetni lehet amolyan Golyószóró hangja . Nem vagyok szaki. De nem hiszem h elmúlna 4k felett...
Azzurro14-08-2009 20:31:54 // 26570
Főtengely csapágy nem lehet?:-((((
Benőke14-08-2009 20:27:49 // 26569
Hidrotőke esetleg? A vezmódon felül :)
Azzurro14-08-2009 20:20:52 // 26568
Kedves Cartársak!
Olyan probléma lépet fel a vasnál, hogy most már nem csak traktor hangja van, hanem 3-4E fordulatnál olyan kattogó hangot bocsát ki a moci.
Viszont 4E-után megszűnik a hang, és ismét olyan igazi sportos QV hangja van.
Várom a hozzá szólásokat, és véleményeket.
Előre is köszönőm!
Olyan probléma lépet fel a vasnál, hogy most már nem csak traktor hangja van, hanem 3-4E fordulatnál olyan kattogó hangot bocsát ki a moci.
Viszont 4E-után megszűnik a hang, és ismét olyan igazi sportos QV hangja van.
Várom a hozzá szólásokat, és véleményeket.
Előre is köszönőm!
GT Ɨ|ѯ14-08-2009 18:48:31 // 26567
ilyet nekem is csinált ( kb 3-4x ) az 1ütt töltött 3 év alatt:-))
kapott zárolajozósprayt,aztán nem csinálta,meg leba..tam diszkréten és ennyi elég is volt neki.
kapott zárolajozósprayt,aztán nem csinálta,meg leba..tam diszkréten és ennyi elég is volt neki.
Coyote14-08-2009 16:06:36 // 26566
Ok! :-) És van itt olyan szaki aki megtudja mondani, akihez elvihetném? Nemszeretném, ha emiat komolyabb baja lenne a kis drágának.. :-)
Kazes☻14-08-2009 14:37:44 // 26565
Nyitott ajtónál? Talán kontakt hiba, de majd a szakik megmondják. :)))
Coyote14-08-2009 14:33:04 // 26564
Üdv mindenkinek. Olyan kérdésem lenne:
146-os Alfám van és amikor kulcsal kinyitom, kinyit a központi zár mindenhol, viszont néha olyat csinál magátol hogy elkezdi a zárat magátol ki-be csukogatni nyitott ajtonál.
Mitől lehet ez, hogyan tudnám orvosolni?
146-os Alfám van és amikor kulcsal kinyitom, kinyit a központi zár mindenhol, viszont néha olyat csinál magátol hogy elkezdi a zárat magátol ki-be csukogatni nyitott ajtonál.
Mitől lehet ez, hogyan tudnám orvosolni?
Dozer13-08-2009 11:24:11 // 26563
Sziasztok!
Van valami ötletetek, hogy a főtengelyemhez (155Q4) hajtókar és nyugvócsapágyakat honnan tudok gyorsan és jó minőségűt beszerezni? :S
Lenne valami nemismeremmilyennevű... de abban nem bízok amiből a szett áfástól 17k-ból megvan :((
Van valami ötletetek, hogy a főtengelyemhez (155Q4) hajtókar és nyugvócsapágyakat honnan tudok gyorsan és jó minőségűt beszerezni? :S
Lenne valami nemismeremmilyennevű... de abban nem bízok amiből a szett áfástól 17k-ból megvan :((
Xixo12-08-2009 21:40:08 // 26562
Az utolsó bekezdésben jól összefoglalták a lényeget...
GTPeti12-08-2009 20:31:30 // 26561
Gabesz0112-08-2009 16:38:33 // 26560
Köszi neked is a segítséget.
GTPeti12-08-2009 15:45:55 // 26559
Thx a gyertyainfót!
Selmak12-08-2009 15:44:54 // 26558
Nyomj egy kis fegyverolajat a zárba mert valszeg begyantásodott már benne a régi kenőanyag.
EvoGerry12-08-2009 15:41:52 // 26557
üdv cartársak! olyan problémám van központi zárral 146os alfában hogy kiszállok,simán bezárom könnyedén..kulccsal,viszont kinyitni elég nehéz,és erőltetni kell..azért írok mert az érzem h előbb utóbb nem fogom tudni kinyitni a vezető oldalon,anyós oldalán simán nyílik,leszedtem a kárpitot és mintha nem is nyitna semmit.esetleg valami ötlet,vagy cseréljem a zárat?..előre is köszönöm a válaszokat!
pb_12-08-2009 00:01:19 // 26556
Boxer 8v, de jó még TS 8vbe, és V6okba is. Persze nem mind1ikbe ugyanaz.
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2009 21:20:21 // 26555
Boxi...
Csöri11-08-2009 21:19:15 // 26554
V6 turbo biztos.
Csöri11-08-2009 21:18:52 // 26553
Pedig ez nem az volt.:))
Na majd megmutatom legközelebb.:)
Na majd megmutatom legközelebb.:)
GTPeti11-08-2009 18:09:23 // 26552
A Lodge melyik motoroknak (volt) a gyári gyertyája?
Riki11-08-2009 18:06:06 // 26551
Köszönöm tényleg mindenkinek a válaszokat!
Ofi11-08-2009 17:23:36 // 26550
A képen ha megnézed az első kettő gyertya az NGK és nem hoz hozzá semmilyen feltételt.
Ofi11-08-2009 17:20:42 // 26549
A TS 16V motorokba eredetileg a 46521529 és a 46521530 cikkszámú gyertyák valok amik 100 000 km futnak NGK platina elektrodás. Az olcsobbik változat ami régen tudomásom szerint nem volt a 71736281 és a 71736282 számú Champion gyertya való ami réz elektrodás és igy nem bír akkora km futást. Teljesen mindegy melyiket rakod bele, az a kérdés a zsebed melyiket bírja el illetve mikor akarsz vele legközelebb foglalkozni.
Ferke11-08-2009 17:18:43 // 26548
Minden ts-be ugyanaz kell, kivéve a 105le-s 147. Innentől kezdve Te döntesz, hogy az olcsóbb, vagy a drágább, 50k, vagy 100k. :)
Riki11-08-2009 17:11:18 // 26547
Igen , de ha annyival rosszabb az 50e km-s mert champion akkor elgondolkodtató hogy várjak e még , csak már a csere is megérett most NGK van benne azt tudom amikor volt vezérlés csere benne , de ami meg most kép be lett linkelve ott meg a championt írja szóval már nem tudom akkor , valamint csöri is azt írta hogy a 147 be kell a 100e km-s gyertya
Ferke11-08-2009 17:07:42 // 26546
Sztem ahogy a pénztárcád engedi:) Arányaiban a 100as jobban megéri, de az 50es is elmegy 50et:)
Riki11-08-2009 17:01:08 // 26545
Köszi mindenkinek a választ , de akkor ezek szerint a 146 TS-be 99 évjárat 120 le -be inkább az 50e km -t rakjam ?
Ofi11-08-2009 14:37:56 // 26544
pb_11-08-2009 14:35:59 // 26543
Ofi11-08-2009 14:27:02 // 26542
A Riki-nek ha jól láttam 146-os Alfája van, abba nem igazából jó.
Ofi11-08-2009 14:23:58 // 26541
De az platina 100000 Km-es és a 147 105LE motorokba való.
padocska11-08-2009 14:20:44 // 26540
Hello Csöri mester! A 105 lovas 147 miért nyikorog? Meg akar látogatni? :P
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2009 14:18:16 // 26539
Tűzbe teheted a kezed mert az 50e-es Champion :DDDD
Riki11-08-2009 14:02:07 // 26538
Szia Csöri!
146 1.6 TS 99 120 le , megfelelő az 50e km is ?
146 1.6 TS 99 120 le , megfelelő az 50e km is ?
Csöri11-08-2009 13:55:58 // 26537
Ez a 105 lovas 147-hez való.
Csöri11-08-2009 13:55:20 // 26536
Ja és a gyári szám: 46550992, 46550991
Csöri11-08-2009 13:53:42 // 26535
Ma cseréltem. A nagy BKUR6ETB, a kicsi CR7EKC
Riki11-08-2009 13:51:39 // 26534
Szia!
Köszi a válaszod, tulajdonképpen ha az 50e is NGK a futási teljesítményen kívül van valami különbség a két szett között?
Köszönöm
Köszi a válaszod, tulajdonképpen ha az 50e is NGK a futási teljesítményen kívül van valami különbség a két szett között?
Köszönöm
padocska11-08-2009 13:44:42 // 26533
Valaki mondja meg lécci miért nyikorog a gép hátulja a kerekeknél?
Ha sebességet váltok, ill. gyorsabban vagy lassabban megyek, akkor egy időre abbamarad, majd újrakezdi.
Ha sebességet váltok, ill. gyorsabban vagy lassabban megyek, akkor egy időre abbamarad, majd újrakezdi.
Ofi11-08-2009 13:33:45 // 26532
Hát nem tenném tüzbe a kezem érte.
gyári szám szerint 71736281 gyertyán 18NA a párja 71736282 gyertyán12NDK
hát ezek nem olyanok mint az NGK számok,de tapasztalat szerint a 40-50 000 km-t azért kibirják. Most néztem meg az Eper dvd-t az szerint Champion.
gyári szám szerint 71736281 gyertyán 18NA a párja 71736282 gyertyán12NDK
hát ezek nem olyanok mint az NGK számok,de tapasztalat szerint a 40-50 000 km-t azért kibirják. Most néztem meg az Eper dvd-t az szerint Champion.
Ofi11-08-2009 13:24:22 // 26531
Hát biztos hogy töbször megnyomtam, de jó néhány percig meg se mozdult semmi a gépemen és dolgozni sem tudtam.
Totti11-08-2009 13:17:01 // 26529
Hali mindenki esetleg meg tudja nekem valaki mondani hogy az 156 1.6 Ts nek az olaj leeresztő csavarjának mik a méretei? Elöre is kösz!
Axl Trans11-08-2009 12:41:54 // 26528
Üdv Urak!
Gátlót kinél érdemes felújítattni? Szivák, Kárászy? Ezek Lowtec sportgátlók, csak lehasaltak, így gyári méretű ment a helyére, de a 3 cm-es ültetés miatt így nem az igazi.
Gátlót kinél érdemes felújítattni? Szivák, Kárászy? Ezek Lowtec sportgátlók, csak lehasaltak, így gyári méretű ment a helyére, de a 3 cm-es ültetés miatt így nem az igazi.
GTPeti11-08-2009 11:37:06 // 26527
Na igen, de ha véletlenül többször klikkelsz rá, akkor már a másodiknál megjelenik, hogy "Duplikált hozzászólás" és csak egyszer fogadja el a hozzászólást.
András bácsi11-08-2009 11:31:45 // 26526
Hátsó bakot is le kell venni, meg a kormánymű csavarjait a bölcsőből kitekerni.
Dubcsek11-08-2009 11:29:11 // 26525
Köszi a tippet, úgy néz ki bejött! Végre vmit egyszerű volt megcsinálni.Boldogság van!
Köszi!!!!!
Köszi!!!!!
Gabesz0111-08-2009 10:11:17 // 26524
Azt mondod, hogy akkor a motort nem kell megtámasztani, hanem csak simán leengedni a bölcsőt, és akkor ki lehet játszani a rudat?( + kipuf lekötés )
Gondmentessen menni fog?
Gondmentessen menni fog?
ystuc11-08-2009 10:01:21 // 26523
Néha belassul az Amore, és gondolom többször megnyomtad a "Hozzászólok" gombot.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
472
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?