Forum >> Szerelőműhely

Ferke20-08-2009 23:07:03 // 26636
Mindkét megoldásnak megvan a hátránya. A bontott főtengely sem gyári már, és ha úgy vesszük, akkor egy kopott tengely/új csapágy sem sokkal jobb alternatíva, mint egy köszörült tengely/új túlméretes csapágy...nem?:))
pb_20-08-2009 23:05:41 // 26635
Jaja, ennyiért, 1 sima köszörülés kicsit Rős. Lehet, olyan tengely készül, ami az idők végezetéig nem kopik L.DD
Ferke20-08-2009 23:04:35 // 26634
Szerintem borítsátok szét a mocit, derüljön ki minden. Ha gond van pl a hengerfalakkal, akkor eleve nem érdemes ezzel a mocival már foglalkozni, érdemesebb egy másik után nézni. Ha csak a főtengely+csapágyak a para, akkor elég jó áron lehet már főtengelyt találni...2-3 évvel ezelőtthöz képest most már azért az akkori árak töredéke egy ilyen móka...
csocsi20-08-2009 23:02:45 // 26633
Így vettem annak idején.
Ferke20-08-2009 23:01:33 // 26632
Ehh, ez milyen köszörülés? Platinával is befuttatja ennyiért??:))))
Dévid20-08-2009 22:41:30 // 26631
Nézd, a köszörülésre 1-2 hónapja minimum 110.000 forintos árat mondtak, a fűzött blokk sem sokkal drágább, és állítólag jobb választás.
Liquid20-08-2009 22:28:54 // 26630
miért használod anélkül? Valami oka van, vagy csak eccerűen kimaradt?
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2009 21:24:30 // 26629
egyik megoldás sem olcsó...
Azzurro20-08-2009 21:22:06 // 26628
Gondolom ez a megoldás sem olcsó dolog?:-(((
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2009 21:11:03 // 26627
naná de inkább egy bontott fűzött blokk mint egy köszörült főtengely :) de ez csak az egyéni véleményem...
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2009 21:09:18 // 26626
szerintem keress olyan blokkot amiben kevés méter van, lecsavarod a két csavart a hajtókarnál megnézed nincs e elnyalva a csapágy, megnézed a hónolást stb és ha jó minden akkor berakod :)
András bácsi20-08-2009 21:07:39 // 26625
Hát benne van a pakliban. Ugyanúgy, mint a bontott tengelynél. :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2009 21:03:38 // 26624
gyári felújított az új főtengely, új csapágysor, új persely, új dugattyúgyűrű és a régi blokk...fél milla kb
Azzurro20-08-2009 21:02:41 // 26623
Mibe kerül egy ilyen játék??ha jó munkát szeretnék végezni.
Azzurro20-08-2009 21:01:40 // 26622
Csak nem 20e km-ről van szó.:-(((
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2009 21:00:45 // 26621
az utóbbi is jó kb 20e km-ig :)
Azzurro20-08-2009 21:00:40 // 26620
Igazából a moci nem állt meg, csak 3-4f/p- nél enyhén kopog.:-(((
András bácsi20-08-2009 20:56:05 // 26619
Ha nem hordós, nem vájús a csap, akkor a helyén is meg lehet próbálni másik csapágyakat befordítani. Ha nem állt meg előtte a motor, hanem csak normál kopásról van szó. Ha sérülés van, akkor én szétszedném, takarítanám, mert mindenhol megül a spén, és valószínű, hogy az olajszivattyú is kuka.
Azzurro20-08-2009 20:55:41 // 26618
Gyári felújított, az mit takar?
Mi pénz egy ilyen játék?
András bácsi20-08-2009 20:52:44 // 26617
Azt gondolom, hogy a jó tengely + új csapágy még mindig jobb, mint a köszörült és új csapágy párosítás.
András bácsi20-08-2009 20:50:34 // 26616
Nem feltétlenül. Csak ugye látni és mérni célszerű beépítés előtt.
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2009 20:50:10 // 26615
köszörült főtengely? a gyári felújított motorhoz adják az új főtengelyt csapágysorral...köszörülni nem szerencsés ...
csocsi20-08-2009 20:45:11 // 26614
Nem, csak maga a főtengely.
Azzurro20-08-2009 20:43:04 // 26613
Csapágyakkal együtt?
Azzurro20-08-2009 20:42:32 // 26612
Van olyan eset, hogy csak elég csapágyazni?Ezt úgy értem, hogy nem muszáj cserélni a tengelyt.
csocsi20-08-2009 20:39:02 // 26611
3 éve volt, é olyan 100k körül volt az ára.
Abban az időben éppen hiánycikk volt, így elég nehezen tudtam beszerezni.
Poló20-08-2009 20:38:16 // 26610
Ha jól tudom, akkor Dévidé csak be lett téve a helyére, nem lett gyűrűzve, csapágyazva stb.
Azzurro20-08-2009 20:37:27 // 26609
Mennyiért sikerült szerezned?
Azzurro20-08-2009 20:36:46 // 26608
Természetesen ez igaz.Csak én azt gondoltam, ha újra van köszörülve az megbízhatóbb mint egy használt.
csocsi20-08-2009 20:33:42 // 26607
Többen foglalkoznak vele, többek között nekem is így lett.
András bácsi20-08-2009 20:30:50 // 26606
Ki tesz be anélkül bontott motort, hogy megnézné, milyen a belseje? ;)
Azzurro20-08-2009 20:28:36 // 26605
Ki bontana szét egy TS motort, csak azért hogy kivegye a főtengelyt?:-((
csocsi20-08-2009 20:22:56 // 26604
Ha normális szakitól szerzed be az a garancia.

Több cartárs cserélt már főtengelyt itt.
Azzurro20-08-2009 20:21:33 // 26603
Bontottra gondolsz?Az sem biztos hogy jó.Mi a garancia rá?!:-((((
csocsi20-08-2009 20:19:44 // 26602
Másik főtengely :(
Azzurro20-08-2009 20:09:56 // 26601
Igazából nekem is azt mondta a szerelő.Állítólag nagy az esély rá, hogy eltörik.
Akkor mi a megoldás?
csocsi20-08-2009 20:07:42 // 26600
Nekem annak idején azt mondták, hogy inkább ne.
csocsi20-08-2009 20:07:08 // 26599
Évek óta úgy jár a gépem.
Nem olyan vészes, de érezhető.
Azzurro20-08-2009 20:03:19 // 26598
Ts főtengelyt lehet köszörülni?Vagy egyenest a kukába kell dobni?
Várom a hozzá szólásokat!
Ferri19-08-2009 06:59:13 // 26597
Jár valaki 2.0TS 16V motorral balansztengelyek nélkül? Mekkora vibrációt lehet érezni? Úgy néz ki, súlyos alkatrész kompatibilitási gondjaim vannak.
pb_18-08-2009 23:44:14 // 26596
Nem.
Azzurro18-08-2009 23:35:42 // 26595
Köszi a tippet!:-))Ne is mond, engem is nagyon idegesít, de már rajta vagyok a probléma megoldásán.:-)))
De ha már hozzá kell nyúlnom a vezérléshez, akkor már az egészet cserélem, és az meg sajna nem 5ft. :-(((
Ferke18-08-2009 23:09:59 // 26594
Nem kéne, hogy legyen...de az enyém is ott ereszti el, úgy néz ki:((
TDI7518-08-2009 22:59:42 // 26593
Sziasztok guruk! Felvetődött egy kérdés:
Egy szervós kormányról lenne szó. Lehet a kormányporvédőgumiharmónika alatt szervó olaj? Eddig akárhányat szétbontottam szervóolajos zsírtól tocsogott mindegyik.
A 75-é is és a 33-asé is
Goodboy18-08-2009 20:52:47 // 26592
szerintem csuszik a kuplungod:-)ddddd
Süni18-08-2009 20:47:26 // 26591
Üdv Cartársak!

Érdekes dolog történt ma a verdával!
Tünet a következő! Indulnék el az autóval és úgy indul mintha 5.-ben akarnék elindulni vele,alig ment hiába váltogattam a sebességet nem akart menni,aztán gyorsan ki álltam oldalra,leállítottam a motort és iszonyú kuplung szag jött az autóból! Aztán kb 5 perc várakozás után beindítom és mint ha mi sem történt volna semmi baja! Hozzáteszem a kuplung picikét mintha csúszna,de az eddig is olyan volt!

Ha valaki tudna tanácsot adni vagy találkozott már ilyen tünettel azt kérem írjon! Köszönöm!!!
Csabesz18-08-2009 20:16:10 // 26590
Köszönöm mindenkinek a segitséget !
GÁBOR14618-08-2009 16:53:37 // 26589
Sziasztok!A 146-s keresek olajteknőt ha valaki tud szóljon előre is köszi.
Kamile18-08-2009 10:53:48 // 26588
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
159-esem már egy hónapja áll a szerelőnél mert nem tud hozzá szerezni féltengelyt.
Tudnátok nekem adni pár telefonszámot ahol érdeklődhetnék alkatrész után, vagy olyan bontót ahol lehet 159-es.
Esetleg olyat aki olaszba jár bontókba alkatrészért
Az alfa szervizbe 150ezret mondtak az új árára de beszerezni ott sem lehet...
Ferke18-08-2009 10:41:52 // 26587
Nem igazán kell hozzá cserélni...abban lehet egy kis trükk, hogy ugye a kuplung szettet (szerkezet+tárcs+csapágy) egyben szokás cserélni, úgy egészséges, és ugye ez esetben ha úgy vesszük, a kinyomócsapágy egyben van az alsó munkahengerrel.
De én azért keresnék a helyedben egy másik szerelőt asszem....biztos, ami biztos...:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.