Forum >> Szerelőműhely

vale 4622-08-2009 12:45:57 // 26722
Tehát? Én értem,hogy csak Lancia/Fiat vez.módósító van de az ami a 2.0 20v lanciahoz való az nem jó a 2.0 tsparkhoz! Te nem így értelmezed amit írtak?
summer22-08-2009 12:43:45 // 26721
Valami ilyesmi összegre számítok, igaz láttam olcsóbbat is, de az nem mindig biztos, hogy jobban megéri. A lényeg hogy jó legyen, és jópár évig ne kelljen hozzányúlni.
vale 4622-08-2009 12:40:35 // 26720
Ez elég durva!Nekem azt hiszem tavaly decemberben került 50000Ft-be!
summer22-08-2009 12:37:52 // 26719
Elég durván többnyire, bár van hogy napokig nem sír a szervó, viszont nem egyszer fordult elő, hogy néhány óra alatt kifolyt szinte az utolsó csepp is. Ahol az oszlop átmegy a tűzfalon, ott van egy szimering, az adta meg magát.
vale 4622-08-2009 12:34:46 // 26718
1 év a garancia ha jól emlékszem de van aki 2 évet is vállal rá!!Majd elkére még a mai nap folyamán! Amúgy mennyire vészesen folyik az olaj?
summer22-08-2009 12:32:52 // 26717
Megköszönném a telefonszámot. Gondolom nem dolgozott rosszul az illető, és gari is volt, ugye?
vale 4622-08-2009 12:29:19 // 26716
Miután az Alfákban már
akár 40.000 km-nél is meghibásodott a vezérlésmódosító, csere esetén sok esetben a Fiat/Lancia módosítót
építették be.
Ma már csak a Fiat/Lancia típusú vezérlésmódosító rendelhető
az Alfákhoz is.

Ez a vezérlésmódosító azonban nem csereszabatos a 2.0 20V Fiat/Lancia motorokon alkalmazott vezérlésmódosítóval.
Ezekkel a "nagy" módosítókkal soha nem volt probléma.


Itt amit beillesztettem szerinted mit jelent?? Ezt arrol az oldalról másoltam ide!!!!!!!
vale 4622-08-2009 12:26:59 // 26715
Van egy hondánk és annak újjították fel a kormányművét de a telefonszáma a szerelő haveromnak van meg,ha érdekel elkérem!
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2009 12:25:24 // 26714
mit olvassak rajta? Mondom csak 1 fajta módosító van :) ezt hogyan írjam le érthetőbben????
summer22-08-2009 12:18:03 // 26713
Az annyira nem vészes. Van esetleg valami személyes tapasztalatod onnan?
vale 4622-08-2009 12:05:52 // 26712
csak pestit tudok!
Dzsozy22-08-2009 12:03:13 // 26711
Szép napot Mkinek. 4 légzsákos (elöl+oldal) ótóban hol vannak a cstlakozók, mert ha gödörbe megyek kivillanik a légzsák kontrol lámpa, és a hiba törlése sok pízembe van már.Meg kelle pucolnom a csatikat, de nem tom hol vannak. Előre is köszöntem!!
summer22-08-2009 11:39:40 // 26710
Sziasztok!

Véletelenül nem tud valaki Tatabányán, vagy közelében olyat, aki kormánymű felújítással foglalkozik? Természetesen olyat keresek, aki olcsón és jól dolgozik :) de a garancia mindenképp számít. Ha valaki tud valamit, az oldalamra írjon 1-2 sort légyszi. Köszönöm szépen előre is.
Willy22-08-2009 10:59:25 // 26709
Köszi. Akkor a 156-osét újíttatom fel és nem kell a kocsinak megbontva lennie 1 hétig.
András bácsi22-08-2009 10:34:09 // 26708
Fel lehet tenni.
vale 4622-08-2009 10:25:56 // 26707
Már észrevettem én is! Tanár úr!
vale 4622-08-2009 10:24:52 // 26706
Bocs az amit az előbb írtam nem jo csak a googleba annyit írj bele ,hogy " lancia kappa vezérlés módosító " és ott már ki is dobja és olvashatod!!
istvan22-08-2009 10:23:06 // 26705
hengerfej pontos j ;) ált. isk.
Willy22-08-2009 10:21:16 // 26704
A 156-os 1.6 TS (1999) önindítója kompatibilis a 146 2.0 TS(1996) önindítójával?
Eperben megnéztem a cikkszám nem azonos de ettől függetlenül hátha...
vale 4622-08-2009 10:20:17 // 26703
itt a cím:http://lanciakappa.extra.hu/szerviz/maskszerviz/vezerlesmodosito/vezerlesmodosito.html

Itt írták,hogy a 2.0 20v motoroknál nem kell cserélni!
vale 4622-08-2009 09:24:32 // 26702
Apropó nem érdekel valakit egy 2.0 ts hengerfely?Vez.tengelyek nélkül!
vale 4622-08-2009 09:22:59 // 26701
Délután leírom az internetes oldal nevét ahol olvastam megkeresem mert nem tudom fejből az oldal nevét de kinyomtattam!
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2009 08:46:25 // 26700
jah hát nálam is marad a dejzel az biztos:) de nézz meg egy német oldalt hogy hány motorschade-s 156 van arányaiban nem több mint más pedig oda adták el a legtöbb példányt a világon ha tényleg konstrukciós hibás lenne akkor 100000db szarnak kéne kint lennie....de nincs :)
Ferke22-08-2009 08:36:16 // 26699
Lehet, hogy megköveztek, de én lassan kicsit kételkedem ebben...egy biztos, részemről marad a dízelvonal...
Ferke22-08-2009 08:34:03 // 26698
Na ja, de most nem feltétlen a köszörülésre gondolok, hanem arra, hogy főtengely probléma esetén én nem cserélnék blokkot, ahogy Bandi is írta, még ott a bontott főtengely lehetősége is....egyébként nem akarok rosszat írni a ts-ekről, de brutál, hogy mennyien keresnek vezteneglyt meg főtengelyt hozzájuk:(((
Marklar15521-08-2009 23:16:31 // 26697
Felismeri valaki?
A képen látható ablaktörlő motort és mechanikát.
Amely egyben eladó is:)
Az biztos, hogy nem a 155 ösé:)
Ha valaki felismerte, akkor legyen kedves az oldalamra megírni:)
thx
Azzurro21-08-2009 22:29:44 // 26696
Ez a nagy probléma.:-(((De én bizakodó vagyok, hogy nincs olyan nagy gond a vasnál.
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2009 22:29:17 // 26695
érdekes én adtam el egy párat nekik :) ja meg csak 1 fajta módosító van szóval miről beszélünk? :D
vale 4621-08-2009 22:28:04 // 26694
Hát igen ezt sajnos nm tudni!
vale 4621-08-2009 22:26:59 // 26693
Az internten olvastam ,hogy azokba nem kell meg volt egy-két lanciás ismerősöm nekik sem volt gondjuk vele!
Ferri21-08-2009 22:26:37 // 26692
Oda én is be tudnék rakni egyet. Csak nem hiszem, hogy elég hatásos, de jóval olcsóbb. Most az összes szíjkereket, egy tartókonzolt, és a műanyag burkolatokat kell cserélnem, egy igen bölcs módosítás miatt.
Azzurro21-08-2009 22:26:29 // 26691
Nem tudhatod egy használt autónál, hogy előtte ki hogy használta.Ez csak egy újonnan vásároltnál Alfánál lehet végig vezetni, természetesen ha te vagy a gazdija.
Dévid21-08-2009 22:15:05 // 26690
Mikor megvettem, az én kocsimban nem volt balanszszíj. (azaz benn volt a pótkerékben)
Dzsozy21-08-2009 22:13:32 // 26689
Hát akkor majd kiderül a vallatásnál, mikor beleteszem az újjat és kerülök vele, meg elviszem kiolvastatni,töröltetni a hibát. Azért köszi a pontos leírást! :)
Ferri21-08-2009 22:12:10 // 26688
Megvolt a próbafutam balansz nélkül. Ha figyelek, eléggé érződik a vbráció, a fordulatszám növekedésével egyre jobban. Még a hangján is hallani vélek valami morgást. A működesi kultúrája lecsökkent egy sokkal egyszerűbb autó szintjére. Kicsit versenyesebb fílingje van, de szerintem érdemesebb beszerelni.
admirális21-08-2009 22:09:54 // 26687
Talán a kis rugó nem nyomja vissza a szelepet zárt állapotba. Vagy eltömődött az ehhez szükséges járat... Én is csak találgatok laikusként.
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2009 22:08:32 // 26686
abba is kell cserélni :P
vale 4621-08-2009 22:00:40 // 26685
Ja meg ez a vezérlésmódosító! Más autókba pl Lancia kappa miért nem kell cserélni??Miért nem lehet az Alfákba is olyan vezérlésmódósítót tenni??
vale 4621-08-2009 21:58:29 // 26684
Lehet,hogy azt mondták akkor de most már egyre több helyen olvasom,hogy nem elég strapabírók!A ts motorok is sokkal gyengébb minőségüek (nem olyan erős anyag minőségűek) mint a boxer motorok!Annak idején volt egy gyönyörű 33 1.5 boxerom első alfám! Előtte Wartburg tourist 1,0! Hát a paraszt megszokta,hogy nuku olaj ellenőrzés és hát a picivel úgy jártam fél évig,hogy 3deci olaj volt benne! Hallottam,hogy egy picit kopog de nem volt abszolut rossz hangja csak egy igen kicsit kopogott! Főtengelyes lett! De mond meg melyik ts motor menne fél évig 3deci olajjal??Szerintem egyik se!
Dzsozy21-08-2009 21:58:03 // 26683
Köszönöm szépen! Már kapisgálom! :) Cserés az enyém,jön is jövő héten,de felettéb érdekes jelenség, hogy van olyan, hogy alapjáraton kopog,nyit-zár-nyit-zár a mágnesszelep.Valószínű ez nem normális dolog, de az sem, hogy 4000-4500 fordulat felett erőtlennek érzem a vasat,ha odalépek. (amúgy compra tették és ezt a hibát dobta ki). De mivel a leírásod ok-okozati összzefüggést takar,ha jól értelmezem, akkor alapjáraton nekem minek kopog,mert azt megértem,hogy magas fordulaton nem nyit vagy zár. Asszem csere,padlózás és autóvill. service.
admirális21-08-2009 21:46:01 // 26682
Az idézőjeles rész utolsó mondata véletlenül maradt benne, azt át akartam javítani, mert először félreértettem a dolgot, és azt fordítottam le. Úgyhogy még1x:

"Amikor zárt állapotra (FC) van szükség (alapjáraton és a legerősebb zónában) a mágnestekercs energetizálatlan, így a csúszószelep benyomja a visszahúzórugót.

Amikor nyitott stádiumra van szükség (közepes fordulatszám nagy nyomatékkal), a mágnestekercs energetizálódik és a visszahúzórugót lenyomja, így bejut az olaj a módosítóba a csőből a szelep járatain keresztül a módosítóba. 25 fokot tud módosítani a szívó tengely állásán. Hála a rugónak, energetizálatlan állapotban a módosítot megkerülve áramlik az olaj. "

A kis rugóról van szó, nem a nagyról, ami a módosítóban van, és a javítókészletnek a tésze.
admirális21-08-2009 21:42:15 // 26681
"Amikor zárt állapotra (FC) van szükség (alapjáraton és a legerősebb zónában) a mágnestekercs energetizálatlan, így a csúszószelep benyomja a visszahúzórugót.

Amikor nyitott stádiumra van szükség (közepes fordulatszám nagy nyomatékkal), a mágnestekercs energetizálódik és a visszahúzórugót lenyomja, így bejut az olaj a módosítóba a csőből a szelep járatain keresztül a módosítóba. 25 fokot tud módosítani a szívó tengely állásán. Hála a rugónak, a de energetizált állapotban nem engedi elfolyni az olajat a módosító. "



Az utolsó mondatról annyit, hogy ennek a rugónak az elfáradása az oka annak, hogy tönkre megy a módosító.
Azzurro21-08-2009 21:34:22 // 26680
Én úgy tudom amikor ki jöttek a JTS motorok, akkoriban az egyik legjobb benzines motorok voltak.Eleve ha bele gondolsz, nincs annyira túl bonyolítva, mint a sima TS motor.
Dzsozy21-08-2009 21:32:35 // 26679
A mágnesszepelnek a végén van egy "pöcök" ami ha feszkót kap, "kidugja az orrát", és egyrugón lévő "tányért" lenyom és elzárja az olaj útját, ill. leszükíti.Miért, minek,mikor kap feszkót a mágnesszelep,mi a lényege,mi alényege annak, ha elzárja, ill.szűkiti az olaj útját. Én is találtam egy leírást, de sajnos a webfordító mivel szószerint fordít, egész katyvasz az egész.Cserélnem kell ezt a sz@rt, de ha már cserélem, szeretném érteni a dolgát. :)
vale 4621-08-2009 21:28:13 // 26678
Fel lehet újjítani mert nekem is felújjították de melegen olyan volt a hangja mintha kalapáccsal ütnék ritmusra a blokk oldalát!! Nem egy jo motor ez a tspark!! De állítolag ezek a jts ek mégszarabbak!!
Azzurro21-08-2009 21:20:13 // 26677
Egy ilyen motornak, akkor is többet kéne kibírnia ha már sokkal drágább, mint egy Fiat.Ha már az olasz márkánál maradunk.
És amit nem nagyon tudok elfogadni, az pedig hogy egy ilyen motort nem lehet felújítani.
Csak használt bazárral?
Ez igazából nem értem!
Még egy Zsigulit is fel lehet generálozni, anélkül, hogy ki kellene dobni a régi motort.:-(((
admirális21-08-2009 21:12:08 // 26676
Erről egy külföldi oldalon olvastam. A fordulatszám változásával 1000-től 7000-ig többször módosít, amit úgy figyeltek meg a külföldiek, hogy ledet kötöttek be a vezetékre, és annak a világításából látták, mikor kapja a módosító a jelet, amire meg kell változtatnia a szívó oldali vezérlést.
Poló21-08-2009 21:08:54 // 26675
Bg. 250.000 km körül adta el az ő SW-ét, később a használtautón 120.000-rel árulták.
2.0 TS-ről van sző, most már talán van benne 300.000 km.
vale 4621-08-2009 21:06:32 // 26674
Azért az egész autót ne dobd ki! De kitudja pontosan lehet,hogy volt már benne 300000 mikor megvetted csak 30000 mutatott!!!
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2009 21:06:08 // 26673
ez is kibír 300e km-et normális kezekben, normális szervizeléssel...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.