Forum >> Szerelőműhely

Dévid20-08-2009 22:41:30 // 26631
Nézd, a köszörülésre 1-2 hónapja minimum 110.000 forintos árat mondtak, a fűzött blokk sem sokkal drágább, és állítólag jobb választás.
Liquid20-08-2009 22:28:54 // 26630
miért használod anélkül? Valami oka van, vagy csak eccerűen kimaradt?
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2009 21:24:30 // 26629
egyik megoldás sem olcsó...
Azzurro20-08-2009 21:22:06 // 26628
Gondolom ez a megoldás sem olcsó dolog?:-(((
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2009 21:11:03 // 26627
naná de inkább egy bontott fűzött blokk mint egy köszörült főtengely :) de ez csak az egyéni véleményem...
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2009 21:09:18 // 26626
szerintem keress olyan blokkot amiben kevés méter van, lecsavarod a két csavart a hajtókarnál megnézed nincs e elnyalva a csapágy, megnézed a hónolást stb és ha jó minden akkor berakod :)
András bácsi20-08-2009 21:07:39 // 26625
Hát benne van a pakliban. Ugyanúgy, mint a bontott tengelynél. :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2009 21:03:38 // 26624
gyári felújított az új főtengely, új csapágysor, új persely, új dugattyúgyűrű és a régi blokk...fél milla kb
Azzurro20-08-2009 21:02:41 // 26623
Mibe kerül egy ilyen játék??ha jó munkát szeretnék végezni.
Azzurro20-08-2009 21:01:40 // 26622
Csak nem 20e km-ről van szó.:-(((
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2009 21:00:45 // 26621
az utóbbi is jó kb 20e km-ig :)
Azzurro20-08-2009 21:00:40 // 26620
Igazából a moci nem állt meg, csak 3-4f/p- nél enyhén kopog.:-(((
András bácsi20-08-2009 20:56:05 // 26619
Ha nem hordós, nem vájús a csap, akkor a helyén is meg lehet próbálni másik csapágyakat befordítani. Ha nem állt meg előtte a motor, hanem csak normál kopásról van szó. Ha sérülés van, akkor én szétszedném, takarítanám, mert mindenhol megül a spén, és valószínű, hogy az olajszivattyú is kuka.
Azzurro20-08-2009 20:55:41 // 26618
Gyári felújított, az mit takar?
Mi pénz egy ilyen játék?
András bácsi20-08-2009 20:52:44 // 26617
Azt gondolom, hogy a jó tengely + új csapágy még mindig jobb, mint a köszörült és új csapágy párosítás.
András bácsi20-08-2009 20:50:34 // 26616
Nem feltétlenül. Csak ugye látni és mérni célszerű beépítés előtt.
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2009 20:50:10 // 26615
köszörült főtengely? a gyári felújított motorhoz adják az új főtengelyt csapágysorral...köszörülni nem szerencsés ...
csocsi20-08-2009 20:45:11 // 26614
Nem, csak maga a főtengely.
Azzurro20-08-2009 20:43:04 // 26613
Csapágyakkal együtt?
Azzurro20-08-2009 20:42:32 // 26612
Van olyan eset, hogy csak elég csapágyazni?Ezt úgy értem, hogy nem muszáj cserélni a tengelyt.
csocsi20-08-2009 20:39:02 // 26611
3 éve volt, é olyan 100k körül volt az ára.
Abban az időben éppen hiánycikk volt, így elég nehezen tudtam beszerezni.
Poló20-08-2009 20:38:16 // 26610
Ha jól tudom, akkor Dévidé csak be lett téve a helyére, nem lett gyűrűzve, csapágyazva stb.
Azzurro20-08-2009 20:37:27 // 26609
Mennyiért sikerült szerezned?
Azzurro20-08-2009 20:36:46 // 26608
Természetesen ez igaz.Csak én azt gondoltam, ha újra van köszörülve az megbízhatóbb mint egy használt.
csocsi20-08-2009 20:33:42 // 26607
Többen foglalkoznak vele, többek között nekem is így lett.
András bácsi20-08-2009 20:30:50 // 26606
Ki tesz be anélkül bontott motort, hogy megnézné, milyen a belseje? ;)
Azzurro20-08-2009 20:28:36 // 26605
Ki bontana szét egy TS motort, csak azért hogy kivegye a főtengelyt?:-((
csocsi20-08-2009 20:22:56 // 26604
Ha normális szakitól szerzed be az a garancia.

Több cartárs cserélt már főtengelyt itt.
Azzurro20-08-2009 20:21:33 // 26603
Bontottra gondolsz?Az sem biztos hogy jó.Mi a garancia rá?!:-((((
csocsi20-08-2009 20:19:44 // 26602
Másik főtengely :(
Azzurro20-08-2009 20:09:56 // 26601
Igazából nekem is azt mondta a szerelő.Állítólag nagy az esély rá, hogy eltörik.
Akkor mi a megoldás?
csocsi20-08-2009 20:07:42 // 26600
Nekem annak idején azt mondták, hogy inkább ne.
csocsi20-08-2009 20:07:08 // 26599
Évek óta úgy jár a gépem.
Nem olyan vészes, de érezhető.
Azzurro20-08-2009 20:03:19 // 26598
Ts főtengelyt lehet köszörülni?Vagy egyenest a kukába kell dobni?
Várom a hozzá szólásokat!
Ferri19-08-2009 06:59:13 // 26597
Jár valaki 2.0TS 16V motorral balansztengelyek nélkül? Mekkora vibrációt lehet érezni? Úgy néz ki, súlyos alkatrész kompatibilitási gondjaim vannak.
pb_18-08-2009 23:44:14 // 26596
Nem.
Azzurro18-08-2009 23:35:42 // 26595
Köszi a tippet!:-))Ne is mond, engem is nagyon idegesít, de már rajta vagyok a probléma megoldásán.:-)))
De ha már hozzá kell nyúlnom a vezérléshez, akkor már az egészet cserélem, és az meg sajna nem 5ft. :-(((
Ferke18-08-2009 23:09:59 // 26594
Nem kéne, hogy legyen...de az enyém is ott ereszti el, úgy néz ki:((
TDI7518-08-2009 22:59:42 // 26593
Sziasztok guruk! Felvetődött egy kérdés:
Egy szervós kormányról lenne szó. Lehet a kormányporvédőgumiharmónika alatt szervó olaj? Eddig akárhányat szétbontottam szervóolajos zsírtól tocsogott mindegyik.
A 75-é is és a 33-asé is
Goodboy18-08-2009 20:52:47 // 26592
szerintem csuszik a kuplungod:-)ddddd
Süni18-08-2009 20:47:26 // 26591
Üdv Cartársak!

Érdekes dolog történt ma a verdával!
Tünet a következő! Indulnék el az autóval és úgy indul mintha 5.-ben akarnék elindulni vele,alig ment hiába váltogattam a sebességet nem akart menni,aztán gyorsan ki álltam oldalra,leállítottam a motort és iszonyú kuplung szag jött az autóból! Aztán kb 5 perc várakozás után beindítom és mint ha mi sem történt volna semmi baja! Hozzáteszem a kuplung picikét mintha csúszna,de az eddig is olyan volt!

Ha valaki tudna tanácsot adni vagy találkozott már ilyen tünettel azt kérem írjon! Köszönöm!!!
Csabesz18-08-2009 20:16:10 // 26590
Köszönöm mindenkinek a segitséget !
GÁBOR14618-08-2009 16:53:37 // 26589
Sziasztok!A 146-s keresek olajteknőt ha valaki tud szóljon előre is köszi.
Kamile18-08-2009 10:53:48 // 26588
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
159-esem már egy hónapja áll a szerelőnél mert nem tud hozzá szerezni féltengelyt.
Tudnátok nekem adni pár telefonszámot ahol érdeklődhetnék alkatrész után, vagy olyan bontót ahol lehet 159-es.
Esetleg olyat aki olaszba jár bontókba alkatrészért
Az alfa szervizbe 150ezret mondtak az új árára de beszerezni ott sem lehet...
Ferke18-08-2009 10:41:52 // 26587
Nem igazán kell hozzá cserélni...abban lehet egy kis trükk, hogy ugye a kuplung szettet (szerkezet+tárcs+csapágy) egyben szokás cserélni, úgy egészséges, és ugye ez esetben ha úgy vesszük, a kinyomócsapágy egyben van az alsó munkahengerrel.
De én azért keresnék a helyedben egy másik szerelőt asszem....biztos, ami biztos...:)))
Csabesz18-08-2009 10:29:30 // 26586
És ehhez miért kell az egész kuplungszerkezetet cserélni ?
Ferke18-08-2009 09:53:46 // 26585
Na jó, sokkal xarabb:D:D
András bácsi18-08-2009 09:40:41 // 26584
Nem kicsit xarabb. :)
Ferke18-08-2009 09:33:20 // 26583
A javítókészletet a munkahengerhez felejtsd el, nem sokat ér. Ha folyton visszapuhul, az valóban a munkahenger hibája lesz.
Annyiban igaza lesz a szerelőnek, hogy a jtd-k külön alsó munkahengerrel dolgoznak, nem hidraulikus kinyomócsapággyal, és valószínű, hogy a javítókészlet a külön munkahengereshez van, kizártnak tartom, hogy az 1.6ts féle hird. kinyomócsapágyhoz lenne javítókészlet, szóval az unixnál is lehet hiba...
Ha viszont az alsó hidraulika ment el, akkor az tényleg ciki, mert egyrészt nem olcsó, másrészt kicsit xarabb meló, mint a jtd alsó munkahengerét cserélni....
Csabesz17-08-2009 20:42:21 // 26582
El tudnád mondani,hogy hogy kell lelégteleniteni mert ha más nem megcsinálom magamnak !
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.