Forum >> Szerelőműhely

Csabesz18-08-2009 10:29:30 // 26586
És ehhez miért kell az egész kuplungszerkezetet cserélni ?
Ferke18-08-2009 09:53:46 // 26585
Na jó, sokkal xarabb:D:D
András bácsi18-08-2009 09:40:41 // 26584
Nem kicsit xarabb. :)
Ferke18-08-2009 09:33:20 // 26583
A javítókészletet a munkahengerhez felejtsd el, nem sokat ér. Ha folyton visszapuhul, az valóban a munkahenger hibája lesz.
Annyiban igaza lesz a szerelőnek, hogy a jtd-k külön alsó munkahengerrel dolgoznak, nem hidraulikus kinyomócsapággyal, és valószínű, hogy a javítókészlet a külön munkahengereshez van, kizártnak tartom, hogy az 1.6ts féle hird. kinyomócsapágyhoz lenne javítókészlet, szóval az unixnál is lehet hiba...
Ha viszont az alsó hidraulika ment el, akkor az tényleg ciki, mert egyrészt nem olcsó, másrészt kicsit xarabb meló, mint a jtd alsó munkahengerét cserélni....
Csabesz17-08-2009 20:42:21 // 26582
El tudnád mondani,hogy hogy kell lelégteleniteni mert ha más nem megcsinálom magamnak !
[k i z z o]17-08-2009 20:34:22 // 26581
Levegős. Fenékszelep / nincs rendesen lelégtelenitve.

Vidd máshová, ahol egy kuplungot le birnak légteleniteni:)

A puhulás után gondolom olaj nem folyik sehonnan:)
Csabesz17-08-2009 20:05:19 // 26580
Még valamit elfelejtettem az előző monologombol .Hoz az Unix-os lista javitokészletet
a BENZINES 1.6-osomhoz .Nos a szerelőm azt mondta hogy az csak a Diesel kocsikhoz jo ! Ekkor mondtam azt ,hogy megkérdezek vkit aki ért is hozzá !
Csabesz17-08-2009 19:28:41 // 26579
Sziasztok

Még mindig a kuplunggal küszködök (meg az autoszerelőm is ) .Sajnos az a hiba áll fent az autoszerelőm szerint,hogy légtelenités után a kuplung gyakorta teljesen visszapuhul. Namármost gyanakszik az also kuplungmunkahengerre ( kinyomocsapágy ) ,hogy vm miatt elengedi az olajat ! az egész a felsők.munkahengerből indult és már kuplunkgszerkezetet akar cserélni, mivelhogy egy alfás foszer azt mondta ha megbontjaz egész szerkezetet cserélni kell mert ugyanazt fogja csinálni (beeseik a padál )! Sajnos elektronikában vagyok otthol egyálltalán nem értek ilyen szinten a kocsikhoz ! A kérdésem az lenne ,hogy valoban igazuk van vagy csak meg akarnak etetni ! Mert amit elsoroltak az nem kis pénz !
Légyszíves mondjatok rá vmt mert ez nem állapot!
Előre is köszönöm !
zee17-08-2009 09:06:22 // 26578
Sziasztok

SOS szükségem lenne segítségre. Tegnap indultam tankolni mivel már csak a pöcök tartotta a mutatót, a kutas segítőkész volt és meg akarta tankolni a kocsit.
Letekerte egy gyors mozdulattal a sapkát mire mint a gejzir kb 2-3 L benzin fröcskölt ki az autóból. Eddig is észrevettem, hogy valamiért nyomás van a tankban de ennyire nem kellene sztem. Ötletek?

köszi
EvoGerry17-08-2009 08:05:43 // 26577
Üdv.az én első tippem vezmód..,kb ugyan ezt csinálja enyém is..fordulaton megszűnik a traktor hang.és amikor pl 4enél kinyomom kuplungot elveszem a gázt akkor is csúnya diesel hangja van...indításról ne is beszélve,nem lenne amore lehet garázsba állna még mindig a vas.nem merném beindítani:D..a szép hangok miatt amit kibocsájt a rossz vezmód...
Azzurro14-08-2009 22:54:58 // 26576
Kedves Cartársak!
Olyan probléma lépet fel a vasnál, hogy most már nem csak traktor hangja van, hanem 3-4E fordulatnál olyan kattogó hangot bocsát ki a moci.
Viszont 4E-után megszűnik a hang, és ismét olyan igazi sportos QV hangja van.
Várom a hozzá szólásokat, és véleményeket.
Előre is köszönőm!
Csabesz14-08-2009 22:45:18 // 26575
Arra a kis pöcökre gondolsz amit 1 gumis takaro fed ?
Csöri14-08-2009 21:31:41 // 26574
Le lehet légteleníteni a kuplungut a tiédben is. Van a kinyomocsapágy tetején egy kis szelep. Csak a hidraulika cső rögzítő "bolháját" előtte ki kell húzni.
MIFI14-08-2009 21:22:56 // 26573
Zárolajzóval beolajzod és elmúlik:) Nekem télen szokott előjönni:)
Csabesz14-08-2009 21:14:34 // 26572
Hello Mindenkinek!

Lenne 1 nem tul kellemes problémám. Az egész úgy kezdődött,hogy a felső kuplungmunkahenkerem beadta az unalmast,folyt belőle az olajúgyhogy kicseréltettem . Eddig nincs is nagy gond, felpumpálta a pedált kiemelt a minden klaffolt. A probléma csak néhány km megtétele után jelentkezett : beesett a pedál :-S
Namármost azt mondta a szerelő,hogy ez a kocsi saját magát légteleniti (sajnos nem értek hozzá hát elhittem ) kajtatott vmt a motortérben és 1 dbig ment is a szerkezet aztán megint bepuhult . Elképzelésem sincs hogy mi lehet a prücök (de szerintem a szerelőnek sincs ) mozgásképtelen vagyok . Jo lenne ha Valaki aki ért is hozzá segitene had szálguldozzon még egy olasz csoda az utakon:-D!
Segitséget előre is köszönöm !
Benőke14-08-2009 20:35:53 // 26571
Lehetni lehet amolyan Golyószóró hangja . Nem vagyok szaki. De nem hiszem h elmúlna 4k felett...
Azzurro14-08-2009 20:31:54 // 26570
Főtengely csapágy nem lehet?:-((((
Benőke14-08-2009 20:27:49 // 26569
Hidrotőke esetleg? A vezmódon felül :)
Azzurro14-08-2009 20:20:52 // 26568
Kedves Cartársak!
Olyan probléma lépet fel a vasnál, hogy most már nem csak traktor hangja van, hanem 3-4E fordulatnál olyan kattogó hangot bocsát ki a moci.
Viszont 4E-után megszűnik a hang, és ismét olyan igazi sportos QV hangja van.
Várom a hozzá szólásokat, és véleményeket.
Előre is köszönőm!
GT Ɨ|ѯ14-08-2009 18:48:31 // 26567
ilyet nekem is csinált ( kb 3-4x ) az 1ütt töltött 3 év alatt:-))

kapott zárolajozósprayt,aztán nem csinálta,meg leba..tam diszkréten és ennyi elég is volt neki.
Coyote14-08-2009 16:06:36 // 26566
Ok! :-) És van itt olyan szaki aki megtudja mondani, akihez elvihetném? Nemszeretném, ha emiat komolyabb baja lenne a kis drágának.. :-)
Kazes☻14-08-2009 14:37:44 // 26565
Nyitott ajtónál? Talán kontakt hiba, de majd a szakik megmondják. :)))
Coyote14-08-2009 14:33:04 // 26564
Üdv mindenkinek. Olyan kérdésem lenne:
146-os Alfám van és amikor kulcsal kinyitom, kinyit a központi zár mindenhol, viszont néha olyat csinál magátol hogy elkezdi a zárat magátol ki-be csukogatni nyitott ajtonál.
Mitől lehet ez, hogyan tudnám orvosolni?
Dozer13-08-2009 11:24:11 // 26563
Sziasztok!

Van valami ötletetek, hogy a főtengelyemhez (155Q4) hajtókar és nyugvócsapágyakat honnan tudok gyorsan és jó minőségűt beszerezni? :S
Lenne valami nemismeremmilyennevű... de abban nem bízok amiből a szett áfástól 17k-ból megvan :((
Xixo12-08-2009 21:40:08 // 26562
Az utolsó bekezdésben jól összefoglalták a lényeget...
GTPeti12-08-2009 20:31:30 // 26561
Gabesz0112-08-2009 16:38:33 // 26560
Köszi neked is a segítséget.
GTPeti12-08-2009 15:45:55 // 26559
Thx a gyertyainfót!
Selmak12-08-2009 15:44:54 // 26558
Nyomj egy kis fegyverolajat a zárba mert valszeg begyantásodott már benne a régi kenőanyag.
EvoGerry12-08-2009 15:41:52 // 26557
üdv cartársak! olyan problémám van központi zárral 146os alfában hogy kiszállok,simán bezárom könnyedén..kulccsal,viszont kinyitni elég nehéz,és erőltetni kell..azért írok mert az érzem h előbb utóbb nem fogom tudni kinyitni a vezető oldalon,anyós oldalán simán nyílik,leszedtem a kárpitot és mintha nem is nyitna semmit.esetleg valami ötlet,vagy cseréljem a zárat?..előre is köszönöm a válaszokat!
pb_12-08-2009 00:01:19 // 26556
Boxer 8v, de jó még TS 8vbe, és V6okba is. Persze nem mind1ikbe ugyanaz.
Csöri11-08-2009 21:19:15 // 26554
V6 turbo biztos.
Csöri11-08-2009 21:18:52 // 26553
Pedig ez nem az volt.:))

Na majd megmutatom legközelebb.:)
GTPeti11-08-2009 18:09:23 // 26552
A Lodge melyik motoroknak (volt) a gyári gyertyája?
Riki11-08-2009 18:06:06 // 26551
Köszönöm tényleg mindenkinek a válaszokat!
Ofi11-08-2009 17:23:36 // 26550
A képen ha megnézed az első kettő gyertya az NGK és nem hoz hozzá semmilyen feltételt.
Ofi11-08-2009 17:20:42 // 26549
A TS 16V motorokba eredetileg a 46521529 és a 46521530 cikkszámú gyertyák valok amik 100 000 km futnak NGK platina elektrodás. Az olcsobbik változat ami régen tudomásom szerint nem volt a 71736281 és a 71736282 számú Champion gyertya való ami réz elektrodás és igy nem bír akkora km futást. Teljesen mindegy melyiket rakod bele, az a kérdés a zsebed melyiket bírja el illetve mikor akarsz vele legközelebb foglalkozni.
Ferke11-08-2009 17:18:43 // 26548
Minden ts-be ugyanaz kell, kivéve a 105le-s 147. Innentől kezdve Te döntesz, hogy az olcsóbb, vagy a drágább, 50k, vagy 100k. :)
Riki11-08-2009 17:11:18 // 26547
Igen , de ha annyival rosszabb az 50e km-s mert champion akkor elgondolkodtató hogy várjak e még , csak már a csere is megérett most NGK van benne azt tudom amikor volt vezérlés csere benne , de ami meg most kép be lett linkelve ott meg a championt írja szóval már nem tudom akkor , valamint csöri is azt írta hogy a 147 be kell a 100e km-s gyertya
Ferke11-08-2009 17:07:42 // 26546
Sztem ahogy a pénztárcád engedi:) Arányaiban a 100as jobban megéri, de az 50es is elmegy 50et:)
Riki11-08-2009 17:01:08 // 26545
Köszi mindenkinek a választ , de akkor ezek szerint a 146 TS-be 99 évjárat 120 le -be inkább az 50e km -t rakjam ?
Ofi11-08-2009 14:37:56 // 26544
Ha jól állitottam be az évjáratot ez a te Alfád.
pb_11-08-2009 14:35:59 // 26543
Alfa Code nélkül:



Codeal:

Ofi11-08-2009 14:27:02 // 26542
A Riki-nek ha jól láttam 146-os Alfája van, abba nem igazából jó.
Ofi11-08-2009 14:23:58 // 26541
De az platina 100000 Km-es és a 147 105LE motorokba való.
padocska11-08-2009 14:20:44 // 26540
Hello Csöri mester! A 105 lovas 147 miért nyikorog? Meg akar látogatni? :P
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2009 14:18:16 // 26539
Tűzbe teheted a kezed mert az 50e-es Champion :DDDD
Riki11-08-2009 14:02:07 // 26538
Szia Csöri!
146 1.6 TS 99 120 le , megfelelő az 50e km is ?
Csöri11-08-2009 13:55:58 // 26537
Ez a 105 lovas 147-hez való.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.