Forum >> Szerelőműhely

ronin01-04-2007 10:37:17 // 14986
azert jon onnan az olaj mert nem tomit rendesen a turbo szimeringje de ez rohadtul nem zavar senkit sem mert nincs jelentosege. az olajszint 10 e km utan is ugyan ott lesz ettol meg.
Ferke01-04-2007 09:26:58 // 14985
Ez szerintem nem dizel, vagy benzines függő. Egy banzinesnél ugyanúgy feljön az olajpára, mint a dizelnél. Volt egy pár benzines turbo-m, ugyanez van ott is sajna.:(
Wickey01-04-2007 09:18:09 // 14984
Óóó banyek, de utálom a dízeleket. Mocskos retkes dzsuvás az összes, még ezek a jtd-k se jobbak mint egy huszonöt éves VM dízel, a tököm kivan vele, százszor inkább cserélek motort egy V6-os 75ösben, na még siránkozok egy picit, és felderítem az olajszutykos motorteret honnan mi folyik. Amúgy azért ezt sose magyarázza meg nekem senki hogy miért természetes a szívócsonkban az olajpára. Oda való a levegő. A befecskendezőrendszerbe és az égéstérbe pedig a gázolaj. A víztérbe a hűtővíz, az olajtérbe meg a motorolaj. Ezeket különféle tömítések és szigetelések hivatottak elválasztani egymástól. Ha egyik-másik rossz helyre téved akkor ott szar van a palacsintában. Énmá'csak így gondolkodom. :-)
Ferke31-03-2007 21:08:22 // 14983
Sima egyenesben is hallani, még ha csak 1 pici repedés van is. Nagyon fura süvöltő hangja van. Tééleg, ha már itt tartunk, nincs ötlet esetleg, hogy hol találok ilyen felső ic-csövet? Mer nekem már fél éve ragasztószalaggal val megoldva.:(
ronin31-03-2007 14:58:56 // 14982
persze lehet hogy erdemes kicserelni a csovet mert elobb utobb ugyis megadja magat folleg ami a turbotol megy az intercolerhez. en is ezt teszem majd :)
ronin31-03-2007 14:56:26 // 14981
szerintem huzz meg a bilincsen, ha picit csoppen neha az olaj az szerintem meg nem gaz, az enyemnel is csoppen neha. ha nagy juk lenne rajt azt meghallanad gyorsitaskor pl dombnak felfele, mert suvoltene kifele a levego.
ronin31-03-2007 14:48:55 // 14980
hi, nemtudja valaki veletlenul hogy mi a francer nem allitja be magat az oram a kocsimban es miert nem hajlando navigalni austriaban? bedig benne van a navi cd meg is tisztitottam a fejet is. latom az infoban hogy latja a kocsit a gps (vagy forditva.mittudomen) meg a terkepet is kirajzolja, de megis azt irja ki hogy lementem a terkeprol. ez mitol lehet?
Ferke30-03-2007 15:01:08 // 14979
Igen, erre gondoltam én is! DE mennyire csepeg? A képen lem látszik, hogy mennyire csepeg. Elvileg nyomja azért az olajgőzt rendesen, de ez szerintem normális. ENkem legalábbis 3 helyen is azt mondták, hogy semmi baja a tudbomnak, még ha kicsit ki is csapódik az olaj. Viszont ha itt ez a csöved ereszt, akkor szökik a levegő, csökken a turbonyomás. Nekem ez repedt szét még anno, és azonnal lelomhult az autó, alig ment, sőt hibaüzit is dobott a gép! Szerintem ha itt szivárog az olajpára, akkor első körben cseréld ezt a csövet, vagy ha a bilincs adta meg magát, akkor azt. Ez a cső kicsit tipushiba, nagyon nagy a nyomás itt, és kicsit gyenge az anyag, 100e km felett le szokta engedni magát. Ha csak épphogy szivárgott az olaj, és pár csepp jelent meg, az még ne aggasszon! Alul, az IC-ből kijövö legalsó csöved is olajos?
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2007 12:09:12 // 14978
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2007 12:05:15 // 14977
no de lefényképezem
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2007 12:03:27 // 14976
konkrétan felül, ahol jobbról (szembe a blokkal) bemegy a levegőcső a blokkba
Ferke30-03-2007 11:49:38 // 14974
Konkrétan hol csepeg??? A felső nagy 55mm-es csőnél???
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2007 08:03:05 // 14973
Tud valaki 5letet adni? A levegő beömlőnél csepeg az olaj :( Kikopott a turbó?
csocsi30-03-2007 08:00:31 // 14972
A tapasztalatot semmi nem tudja pótolni. A "szakszervízben" pedig nem mindig ilyen szerelők vannak.
andraska29-03-2007 21:35:53 // 14971
sziasztok egy jo tanács mindenki szivleje meg!!! a gyertyákat a ts.motorokban mindig elenörizzétek mert a vékony könnyen beleszakad a hengerfejbe, nem kis munka kivenni onnan ez sajna tapasztalat, de a jokezü szerelő mindent megold.igy nem kis munkával ki birtuk venni,szoval nemárt figyelni karbantartani rendszeresen,viz one,,,,,,,,!!!!!2darabban jött ki a gyertya csavarkiszedővel!!el is rakom emlékbe,az elözö tulaj álitása szerint ujj volt benne,de ugy nézett ki mintha 100 éves lenne!!!sajnos vannak lelketlen alfa tulajok iss!!!!szoval nem árt erre is vigyázni!!
Pac28-03-2007 23:16:51 // 14970
Ja, így más a helyzet! :-) Reméljük minden ok lesz! Na léptem... Jócakát
Surcy28-03-2007 22:49:46 // 14969
Igazábol az a helyzet,hogy egy ismerösöm cserélte!Meg hát 4 ho után nehéz ezeket bizonyitani.Már csak annak örülök,hogy volt aki gyorsan megcsinálta.Jobb 5000-ret kiadni mint megint 25000-öt +idö stb!
Pac28-03-2007 21:55:53 // 14968
Bocs beragadt a space...:-)
Pac28-03-2007 21:54:56 // 14967
És a garancia? Kaptál rá? Nekem 1 év. ésm
Surcy28-03-2007 21:36:54 // 14966
Hát nem tudom.A szélvédös átt nézte de nem láttunk semmi jelet a könek.De attol még lehet!A feszület hát .4 honap alatt csak ki kellett volna már jönnie!Vagy nem!
Pac28-03-2007 16:55:06 // 14965
Ja és garancia?
Pac28-03-2007 16:50:08 // 14964
Üdv Mindenkinek! Át tudom érezni a dolgot....:-( Én tavaly októberben jártam úgy, hogy kb. 1 óra alatt repedt be a szélvédő bal oldala cirka 30 centit... Ok: egy apró köfelverődés, de olyan helyen amit csak nagyítóval lehet látni. A gumi tömítés mellett 1 mikrométerre... Nekem csere volt. Szerintem a Tiéd vagy megfeszülhetett (rosszul rakták be) vagy neked is egy nagyon apró kőfelverődés :-( Nézted?
mesa28-03-2007 14:01:54 // 14963
OFF Water temperature display :. The water temp rises too slowly, hitting 90c° only after 10Km (driving about 90Km/h with 5c° outside), when temp reaches 90 it suddenly drops to 75-80 and then rises a little but usually is always below 90c°. Reason: Alfa uses a different way of showing the temperature compared to i.e. Opel, Audi, VW. I guess Seat is VW so...... The difference is that in fact the temperature always goes up and down because there is a thermostat (in all cars!!) that opens when the cooling circuit reaches a certain temperature like 90dgr. When the thermostat opens, a whole lot of relativaly "cold" cooling drops from 90 to 70-75dgr. Alfa shows this immediately on the temperature indicator whereas many other cars measure an AVERAGE temperature that goes up and down very slowly and certainly will not show the peaks like the Alfa way. I guess this is done because the "normal" car driver will get in panic and goes and see their dealer to check if nothing is wrong and Alfa is of the opinion that Alfisti, as real, true car drivers, as enthousiastic and knowledgeable car dirvers and can "see through" this. So, forget about bothering the dealer, just enjoy your Alfa and keep a regular eye on all engine fluids; don't forget the fuel tank ;-) Thanks to Gert-Jan from Holland for this info! alfa156.net
kertecs28-03-2007 12:44:21 // 14962
Amiket én hallok ismerősöktől... minden vasnak megvannak a nyűgjei Miután megvettem a 155-öt, fel-felvillant az injektor hibajelzőm, a srác bepróbálkozott a Stoll-nál (akkori pécsi márkaszervíz): hagyjam ott egy két napra. Na persze... Egyébként termosztát csere volt a megfejtés
csocsi28-03-2007 12:40:10 // 14961
Érdekes dolgok. Most lehet, hogy gonosz vagyok, de ezek szerint a német ipar kiválóságainak is vannak gondjaik :)) Mindenesetre tanulságos a történek.
kertecs28-03-2007 12:33:29 // 14960
Surcy28-03-2007 08:11:48 // 14959
Szaszto!Hasonló remek élmény?Novamberben cseréltettem szélvédőt.Vasárnap használtam a vasat semmi,hétfön pihent a garázsban,kedd délelött beülök a vasba kitekintek a szélvédön és egy jó 20-25 cm es REPEDÉS tekint vissza az anyós olbalon.Sikitó frászt kaptam.Gyorsan elmentem mgcsináltatni 5000-ért.De,hogy MITÖL lövésem sincs!
Kazes☻27-03-2007 23:00:15 // 14958
Önindító?
Kazes☻27-03-2007 22:58:57 // 14957
Nem sok minden változik,csak olykor-olykor, kisebb fejlesztések, ám ez a probléma az én '83-as Giuliettámmal is előfordult már. Ezek ilyenek. ! ? :-)))
LuckyMan27-03-2007 22:31:47 // 14956
:-)
LuckyMan27-03-2007 22:30:51 // 14955
Valszínü neked is a vm lesz rossz.A motorhőfok nekem is dettó ugyan ezt produkálja,de én vettem bele gyári termosztátot egy vagyonért és semmi sem változott.Ezek a motorok egy kicsit tul vannak hűtve és azért nem megy fel a hőfok.Ha egy kicsit hajtom a vasat már mindjárt helyreugrik.
Pac26-03-2007 23:01:59 // 14954
Hi! Csak azon elmélkedtem, hogy hátha így jobban megérné, de ha 400e-t elmegy a kicsike, akkor tényleg felesleges. Ja, azt gondoltam, hogy nem occsó mulaccság :-) Akkor vegyétek a motorcserét költői kérdésnek...:-) Thx!
Üvegtigris26-03-2007 19:59:53 // 14953
Igen, a kodolás még érdekes téma lesz!
csocsi26-03-2007 19:57:04 // 14952
Mike.-nak lett már csinálva, úgy tudom jól bírja neki.
andraska26-03-2007 19:53:42 // 14951
sziasztok!! van valakinek tapasztalat vezérlés modosito,jav.készletről???jo vagy felejtős!!irjatok
andraska26-03-2007 19:51:23 // 14950
ha bicskás a kulcs akkor rázos 40 papir hegyalja kft.4 nap és megvan +rá kell kodolni a kocsira az még 5 ropi ha megvan a kod kártya +riaszto kod!!!
uaz146ti (kispali kisebbik fia)26-03-2007 12:17:13 // 14949
üdv! tegnap történt egy kis baleset a kulcsommal, konkrétan úgy széttört mint a ropi.. Volt itt trélerezéstől elkezdve minden... Most állok neki valahogy kiműteni a kulcs másik felét, ha ehhez van valami ötlet azt szívesen venném + arra lennék kiváncsi, hogy új kulcsot hol tudok csináltatni, mennyibe fáj és mennyi idő míg elkészül. előre is thx.
Ferke26-03-2007 10:52:57 // 14948
LOL!:))) Mondjuk egy kpl. vadiúj motor berakása sok apró problémát csírájában ölne meg!:)))) Csak nem annyir olcsó!:))))
Marklar15525-03-2007 23:37:25 // 14947
Dunakeszi. http://fiat-nemet.uw.hu/
Pac25-03-2007 16:15:29 // 14946
Ok, köszi a szakértést! :-)
granturismo25-03-2007 16:05:56 // 14945
Motort majd 400ekm körül.:-)
granturismo25-03-2007 16:05:10 // 14944
Na azért a motorcsere az durva lenne. Még vezérműszíj csere, hosszbordásszíj meg annak a feszítője ami megnézendő. Meg a kuplung, a fékek. Szűrők, olajcsere fékfolyadék fagyálló ellenőrzés ilyesmi, de motort azt ne:-)
Alfi_14525-03-2007 15:13:59 // 14943
Sziasztok!Valaki tudna nekem segíteni?Szolnokon v. környékén(50-100 km-en belül)tud valaki egy jó Alfa szerelőt,aki jártas a TS motorokban?Dízelhangos problémám van nekem is,de nem tudni konkrétan,hogy mi okozza(hidegindítás után kb. 2 mp-ig dízeles,utána elhallgat,majd ahogy melegszik a motor újra előjön a dízel hang)!A termosztátom sem tökéletes(üzemi hőfok kb.75 fok),de ha nem megyek az autóval,járó motornál álló helyzetben felmegy a hőfok 90 fokra,és elhallgat a dízel "ördög"!Van valakinek valami ötlete a megoldásra?
Pac25-03-2007 14:49:55 // 14942
Ok! :-)
csocsi25-03-2007 14:45:17 // 14941
Hát azért motrot ne cserélj :))
Pac25-03-2007 14:44:06 // 14940
Sziasztok! A véleményeteket és a tanácsotokat szeretném kérni: TS motor 200 e-s szervízénél (az általános: gyertya-, vez. módosító + görgők cseréjén, olaj, egyéb folyadékok és szűrők cserén) kívűl miket kell még átnézetni vagy cseréltetni? Vagy egyáltalán érdemes lenne a komplett motorcsere? (Bocs, ha hülyeséget kérdeztem). Előre is köszi!
mesa24-03-2007 21:06:32 // 14939
Szerintem jó helyre írtál! Nagy a valószínűsége.
andraska24-03-2007 20:57:50 // 14938
sziasztok!! nekem 2002. 156.1.6.ts van és most jelentkezik valami fura csörgö hang mit a hidrotőke remélem nem az.!!! hogyan lehet megtudni mi szol a motorban??csak inditáskor csinálja!!
Tocsa24-03-2007 13:04:51 // 14937
GOLDEN LODGE Forever !!!!!!!! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.