Forum >> Szerelőműhely

vgyurci (powered by boxer)11-03-2007 08:58:25 // 14736
Kemény! Bírom az ilyen szakikat! Ha valamihez nem értek, inkább hívok szakembert.
csocsi10-03-2007 19:41:12 // 14735
Igen, nagyon is sokat :))))
EDDI10-03-2007 19:40:02 // 14734
Kicsit????? Sokat!!!!!!!!!!!
csocsi10-03-2007 19:35:22 // 14733
Akkor megérdemelsz egy kis amorézást :)))
EDDI10-03-2007 19:33:56 // 14732
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Ma beállitott egy ismerös.Van egy gof 2 1.3-a.Valamikor összel kuplungoztam az autot,most elment a kuplung.Idehuzták,nekiáltam,szobbaton délben? golfot??? Mikor lelazitottam a válto csavarokat elöntött az olaj!!! Gondoltam itt valami más is történt! Válto levesz,nézeget. Semmi!Kuplung levesz a szerkezet jo a tárcsa jo! Bár nyakig olaj minden!!! De honnan??? A motorban megvan.A válton semmi sérülés!NEM ÉRTEM!!! Az olajat néve aránylag tiszta. Itt abba is hagytam. Most 1 orája jött a srác,mondom neki a történteket.Ö tudta a megoldást! A kuplungpajzson van egy gumidugo,amit kivett ,belenyult,és megállapitotta hogy nincs a váltoban olaj!!! Beleöntött 1 liter váltoolajat! Kikészültem mára!
csocsi10-03-2007 16:34:37 // 14731
Lehet az LMM hibája is, nekem is az befolyásolja a dolgokat.
Dzsozy09-03-2007 19:11:59 // 14730
Nincs mit, írj, oszt megy a póstással! :)
Zsocy15509-03-2007 19:10:06 // 14729
Szupi ! Köszi szépen, akkor ha kell majd kereslek.
Dzsozy09-03-2007 18:59:46 // 14728
Ez eredeti, ilyet csak Alfa márkakereskedésben ill. ott található alkatrész üzletben lehet kapni. Az árát ne kérdezd, mert már nem tom. Mivel én nem tudom használlni csak porosodik, ezért ingyen ajánlottam fel. Csak egy tömítő gyűrű kell hozzá,úgy néz ki mint egy egyszerű befőttes gumi,persze kör keresztmetszetű,ill. nem árt nagyon-nagyon vékonyan bekenni sziluplasztal.
Zsocy15509-03-2007 18:25:13 // 14727
Már nem akarok beleönteni. Igazad van, én is átgondoltam és ha a lábamnál van már víz akkor nagyobb baj van.
Zsocy15509-03-2007 18:19:13 // 14726
Még nem szedtem szét, holnap lesz a napja. Köszi a felajánlást, ha ez a baja jelentkezem. Mit kóstál ez a csap ?
Dzsozy09-03-2007 15:00:27 // 14725
Vadzsi új:
Ferke09-03-2007 14:54:08 // 14724
Vááá, ilen hűtőtömítőt bele ne töltsél, ezek nagy gebaszt tudnak művelni a motor járataiban is. Ha meg már folyik a lábandál, akkor még csak nem is ér semmit. Fűtéscsap, fűtőradiátor, bejövő csövek átnézése volna az első, valahol valami megadta magát sztem.
Ferke09-03-2007 14:52:42 // 14723
50-60ezer körül most is vannak ilyen vasak, de ha én most veszek egy ilyet, szerintem asszony kitépi a szííííívemet...:))))
Dzsozy09-03-2007 14:45:05 // 14722
Most nézegettem a fórumot. Nekem is volt ilyen gondom a régebbi verdámmal. Nálam típus hiba volt, két évente cserélgettem a "meleg víz" nyitó-záró "csapját". Szerintem (az enyéim) anyaghibásak voltak, mivel az állandó hőingadozás miatt megrepedt! Van még egy elfekvőben! Dobok róla egy képet ha megtalálom, és ha megnézted, a verdát, hogy hol ereszt, és esetleg ez ment tönkre szívesen küldöm!
FRC09-03-2007 14:37:59 // 14721
B@szátok meg, kb 1 hónapja kínáltak komplett UNO-t 200euróért, hajtható állapotút, osztrák táblával. elején sérültet
Liquid09-03-2007 14:25:48 // 14720
UNO szaki :)) Hát az nincsen! Egyébként nekem is hasonló gondom van de csak néha. Jeladók, gombák, lambda-szonda?
Ferke09-03-2007 11:28:04 // 14719
Liquid, Te uno-szaki! :))) Nem tudsz véletlenül egy 1.1-es injektort kplett ócsóságos áron?:)
Ferke09-03-2007 11:25:17 // 14718
Na én is kérdezek, de ha nem válaszoltok, megsértődöm, és fólszvágent veszek! Tehát: Adott egy nyavajás 1.1-es uno, marhára eltalált BOSCH monojet injektorral. Az injektort már cseréltem mindenestül (fojtószelep poti, alapjáratimotor, stb). Valszeg gyújtáshiba miatt (nincs strobim, és fülre lőttem csak be) kicsit erőtlen volt idáig, és néha meg-megtorpant még. Most meg már közepes gázadásra is eccerűen fullad, csak óvatos gázadásra pörög fel normálisan. Tippek kellenének. üa. szivattyú lehet? Nyomja a naftát, de ki tudja, hogy eléggé-e?! (ránézésre eléggé) Már mindent átnéztem, porrászedtem, összeraktam, de nem változik a szitu. Tahát segítsetek! (na jó, aki nem tudja, ne írja le, hogy nem tudja....:))) )
Ferke09-03-2007 11:20:24 // 14717
Vazeee, ha nem tudom, akkor csak nem írom, le, hogy nem tudom?!:)) Képzeld el, hogy ha csak az a cirka 100-150 aktív tag ilyenkor válaszolna Neked, hogy "Skúzi, de nem tudom!" Marhajól néznének ki a topicok!:)))
Wickey09-03-2007 11:13:50 // 14716
hidd el, ha tudnánk, megmondanánk.
Naudee09-03-2007 10:25:54 // 14715
Nem csak azt kérdeztem hogy van e valakinek váltoja hanem arra is kiváncsi voltam rámegy e bármelyik 155 ös válto! Hali!
Wickey09-03-2007 10:23:28 // 14714
Semmi gond, szeretném ha tudnád, hogy pusztán bunkóságból nem írt senki, például nekem is csak nulla darab 155 V6 váltóm van a polcon, amit akár meg is oszthattam volna veled, de nemvolt kedvem válaszolni... :-)) Remélem neked is hasonló mennyiségű gtv6 váltórudazatod, első szélvédőd, és hardytárcsád lesz raktáron amikor nekem lesz rá szükségem :-PP
András bácsi09-03-2007 08:51:13 // 14713
Mindenhová beírod? Illemtankönyvet esetleg?
Naudee09-03-2007 08:33:59 // 14712
Szeretném megköszönni mindenkinek a rendkívül hihetetlen kedvességét, és hogy segitettetek!!! Tényleg királyok vagytok!!! Ti is igy számithattok rám majd ! Hi!
Liquid09-03-2007 07:51:04 // 14711
2db-ról tudok, az 1. a műszerfalba megy, a másik a (ami atermosztátnál van) a vezérléshez, na azt cseréltem nemrég.
Naudee09-03-2007 01:18:37 // 14710
Hali All! van egy 155 2.5 V6 om ! Es a váltoja szerintem kuka, mert üresben is összeakad a difije, neha van hogy meg is áll teljesen leblokkol! Kérdés : Bármelyik 155 ös válto jó erre az autora?????? Kinek van ehez valo eladó váltoja???? Ja és mennyiért??? Léci IRJ!! Hi!
Johnson08-03-2007 23:26:21 // 14709
Akkor az állommanók vigyázzanak álmaidra!Holnap kitakarítom a légszűrőt.
Buddha08-03-2007 23:23:36 // 14708
Hőgombából kettő, néha három is van! Holnap megnézem ezt is! Üdv.
Buddha08-03-2007 23:21:37 // 14707
Dehogy, csak alfákat szerelgetek általában! :-) Van egy autókereskedő barátom és az Itáliából érkező vasakat én szervizelgetem, meg amit még kér az autó. A nagyszerviz, tehát vezszíj, olaj, összes szűrő, feszítők, hosszbordásszíjak alapból ki vannak cserélve. Előfordulnak nagyobb hibák is, de még nem fogott meg semmi, mindent meg lehet javítani csak türelem és persze pénz kérdése. A sport levegőszűrővel vigyázz, az néha csinál galibát! Az nagyon kéri a karbantartást és ha elmulasztod hálátlanul megbosszulja! Kimosni, olajozni nagyon fontos, mert ha nincs rajta olaj olyan mintha szűrő nélkül járnál! Na mentem aludni, jó éjt! Ha van még kérdésed írhatsz hozzám is, majd válaszolok de most elkaptak az álommanók! :-))) Üdv.
Liquid08-03-2007 23:16:46 // 14706
Köszi a választ. Én is ilyen dolgokra gyanaxok, a csatikat már lecsekkoltam. A hőgomba nem nagyon rég lett cserélve, esetleg a lambda-szonda, vagy a motorholtponti jeladó is okozhat ilyet? Az a legrosszabb, hogy nem mindig csinálja...:(
Johnson08-03-2007 23:10:29 // 14705
1 éve volt motorgenerálja.Teljesen szét lett kapva a motor.Mindent cseréltek benne.sztem akkor a légszűrő lesz mert már elég dzsuvás. sport van és látom rajta.A gyertyákat megnéztem még amikor átvettem.Azok hibátlanok.Itt te vagy az ügyeletes zseni h így mindent tudsz?:))
Buddha08-03-2007 23:05:51 // 14704
Az ilyen rejtélyes alapjárati hibákat nehéz feltárni! Én gyertya, levegőszűrőcserével, a gyújtókábelek ellenőrzésével szoktam kezdeni! Ha semmi akkor jöhet a kompressziómérés, ha ez is rendben akkor kezdek gyanakodni az injectorokra! Párszor már megszívattak pedig nem hittem volna, hogy elromlik! Bár lehet még más dolog is, szerintem ezekkel kezd! Üdv.
Zsocy15508-03-2007 23:02:27 // 14703
Oké, köszi szépen !
Buddha08-03-2007 23:00:29 // 14702
Hali! Most nem tudom pontosan, hogy hogyan kell 155-n cserélni de ha ugy mint a Tipo/Tempra-n akkor otthon is könnyű! A 155 Tempra alapra készült tehát van rá esély, hogy a műszerfal belseje is hasonló! Holnap utánanézek és üzenek! A radiátorral néha lehet szívni, van amikor a teljes műszerfalat is ki kell szerelni hozzá! Üdv.
Johnson08-03-2007 22:59:13 // 14701
Köszönöm segítséged!Alapjárati hibám miért lehet?Néha nem egyenletes az alapjárat.Volt benne csövezés cserélve mert falsot szívott.De uu csinálja.
Buddha08-03-2007 22:54:41 // 14700
Hali! Inkább a kinyomó hidraulika lehet a hibás! Szerintem nem emel ki rendesen a kupplungod! Lehet tárcsa és szerkezet hiba is, de inkáb kezd a kemelő résszel és onnan haladj "befelé"! Üdv.
Buddha08-03-2007 22:51:13 // 14699
Hali! Nézd át a hőgombákat, talán valamelyik rossz értéket küld és hidegen nem dúsítja a keveréket kellően! Ilyenkor nagy gázpedálállásnál, mikor sok levegőt adsz nem kap hozzá elegendő uzemanyagot és kihagy, fullad a motor! Üdv.
Buddha08-03-2007 22:47:57 // 14698
Hali! Ezt inkább szakemberrel nézesd meg, mert valószínűleg nagyobb gond lehet! Ha a kocsi nem is gurul mert blokkolva vannak a kerekek esetleg a léptetővilla törött el, de lehet bármi! Üdv.
Zsocy15508-03-2007 22:34:02 // 14697
Szerintetek egy kis kézügyességgel megtudom otthon csinálni a radiátorcserét vagy inkább vigyem szervízbe ?
Zsocy15508-03-2007 21:18:00 // 14696
Ettől félek én is. Köszi!
Surcy08-03-2007 21:13:57 // 14695
Csao!Hát ez nem jó dolog.Elöbb megkéne tudni pontosan honnan is jön az anyag.Csap,radjátor?Hát én egyszer jártam igy egy off-os verdával(radjátor engedett.)de nem segitett a tömitö.hosszu probálkozás után jött a radjátor csere!
Zsocy15508-03-2007 21:00:06 // 14694
Sziasztok ! Már megint akadt problémám. :( Ma délután hazajöttem vidékről és akkor láttam, hogy a lábamnál áll a hűtővíz !!! Nem ismerős valakinek a szitu? Elég lehet egy adag hűtőtömítő, vagy mélyebbre kell nyúlnom? Van ötletetek ?
Johnson08-03-2007 11:49:01 // 14693
Hello!Nekem is váltó problémám van.Egyest néha nehezen veszi be és akkor is kidobja sebességből amikor csúsztatom vissza a kuplungot.Hátramenetet nem is veszi be anélkül h ne rakjam ki elötte üresbe és még egyszer ne nyomjak rá a kuplungra egy jó nagyot.Tárcsa probléma lenne?
Liquid08-03-2007 11:38:05 // 14692
Tudom hogy nem igazán ide való, de hátha van valakinek 5lete... Az UNOm (1.5isSX) mostanában egyre többször olyat csinál, hogy hidegen nem akar 2500 fölé pörögni. Az alatt nincs gond elmegyeget, de ha följebb menne a fordszám akkor fulákol. Bár lehet hogy inkább gázpedál állás és nem fordsz függő. Melegen töképetesen jó minden, megy mint állat. Egyszerüen nem tudom mi nem teccik neki.
Kovi08-03-2007 10:38:16 // 14691
Köszönöm. Még mindig biztatobb mintha a váltot kéne szétszedni!!!!!!
ell08-03-2007 06:01:55 // 14690
szia ell bandi vagyok 3 lehetőség van 1 kuplung,2 difi,3féltengely eset szét ha nem birsz vele nyugodtan hivj fel segitünk neked 703144509
Naudee07-03-2007 23:47:23 // 14689
Hali! Szeretnék segitséget kérni! Van egy 155 2.5 V6 os Alfám! A gond hogy a váltoja nem jo, mert ha berakom sebességbe és felengedem a kuplungot leáll, megsem mozdul! Tudnátok infot nyomni mire gondoltok mi lehet vele? Előre is köszi!
Hari07-03-2007 21:59:39 // 14688
Amikor eröteljesen engeded fel a kuplungot nincs egy kis remegése? Az 1-es és a hátramenet a legérzékenyebb, általában akkor szokot ilyet csinálni amikor nem emel ki tökéletesen a kuplung. A következők lehetnek a magyarázatai: - a kuplung tárcsa tul melegedett-> belibbent. - a hidraulika nem emel ki tökéletesen - esetleg a üres mozgásokat ellenörizni!- (ha pompálásra javúl a helyzet akkor ez az!) - a kettöstömegű lendkerék csapágya log egy kicsit (kb. 2-3 tized mm már KO) Na azthiszem semmi biztatót nem sikerült mondanom .Bocs.
Karakot07-03-2007 13:02:32 // 14687
Tanácsot nem tudok adni, csak a saját tapasztalatról beszámolni. Nálam minden fokozat úgy megy, mint a vaj. Kérdezz rá Ronnienál, nála volt probléma a kuplunggal, hátha ő tud segíteni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.